Kuka on uusi ohjaaja

Anonyymi

Kuka on bb.n uusi ohjaaja? Miksi tätä salaillaan? Ei sanaakan missään.

9

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkää kommentointeja ja piileksii.

• Anonyymi

Virtanen vieraili aina lähetyksissä. Mutta missä piileksii uusi pääohjaaja?
      Eikö aio esittäytyä lainkaan?

• Anonyymi

Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.

Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!

Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?

Hyvin pitkäveteistä, olen nukahtanut jo ennen puolta väliä joka ilta, enkä ole jäänyt mistään paitsi. Jonninjoutavaa horinaa asukkailta ja etenkin vierailijoilta.

• Anonyymi

Ohjaaja pysyy siis edelleen piilossa. Mutta muut joutavat sitä enemmänkin tunkee juttujaan ja naamojaan innokkaasti ruutuun. Ällöttävä tuo podcastpari.
      Janni Hussikin yliasiallinen juontaja. Kuin jostain ajankohtaisesta kakkosesta. Kommentaattorit turhanpäiväisiä, itseääntäynnä olevia, turhia julkkiksia.
      Anni Hautala ainoa eloisa juontaja. Kuronenkin on niin nähty. Samalla tyylillä juontaa kaikki ohjelmat. Danny kakkonen, joka ei luovu vielä vaarinakaan pitkistä hiuksistaan.

• Anonyymi

Ehkä Krystal Snöw? 😱

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17497
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5311
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2896
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2335
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2321
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1844
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1677
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe