Kuka on bb.n uusi ohjaaja? Miksi tätä salaillaan? Ei sanaakan missään.
Kuka on uusi ohjaaja
9
205
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkää kommentointeja ja piileksii.
- Anonyymi
Virtanen vieraili aina lähetyksissä. Mutta missä piileksii uusi pääohjaaja?
Eikö aio esittäytyä lainkaan?- Anonyymi
Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.
Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!
Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?
Hyvin pitkäveteistä, olen nukahtanut jo ennen puolta väliä joka ilta, enkä ole jäänyt mistään paitsi. Jonninjoutavaa horinaa asukkailta ja etenkin vierailijoilta.
- Anonyymi
Ohjaaja pysyy siis edelleen piilossa. Mutta muut joutavat sitä enemmänkin tunkee juttujaan ja naamojaan innokkaasti ruutuun. Ällöttävä tuo podcastpari.
Janni Hussikin yliasiallinen juontaja. Kuin jostain ajankohtaisesta kakkosesta. Kommentaattorit turhanpäiväisiä, itseääntäynnä olevia, turhia julkkiksia.
Anni Hautala ainoa eloisa juontaja. Kuronenkin on niin nähty. Samalla tyylillä juontaa kaikki ohjelmat. Danny kakkonen, joka ei luovu vielä vaarinakaan pitkistä hiuksistaan. - Anonyymi
Ehkä Krystal Snöw? 😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717497Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435311HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032896Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362335- 1672321
- 241844
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51677mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628