Kuka on uusi ohjaaja

Anonyymi

Kuka on bb.n uusi ohjaaja? Miksi tätä salaillaan? Ei sanaakan missään.

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelkää kommentointeja ja piileksii.

    • Anonyymi

      Virtanen vieraili aina lähetyksissä. Mutta missä piileksii uusi pääohjaaja?
      Eikö aio esittäytyä lainkaan?

      • Anonyymi

        Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.

        Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!

        Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?

        Hyvin pitkäveteistä, olen nukahtanut jo ennen puolta väliä joka ilta, enkä ole jäänyt mistään paitsi. Jonninjoutavaa horinaa asukkailta ja etenkin vierailijoilta.


    • Anonyymi

      Ohjaaja pysyy siis edelleen piilossa. Mutta muut joutavat sitä enemmänkin tunkee juttujaan ja naamojaan innokkaasti ruutuun. Ällöttävä tuo podcastpari.
      Janni Hussikin yliasiallinen juontaja. Kuin jostain ajankohtaisesta kakkosesta. Kommentaattorit turhanpäiväisiä, itseääntäynnä olevia, turhia julkkiksia.
      Anni Hautala ainoa eloisa juontaja. Kuronenkin on niin nähty. Samalla tyylillä juontaa kaikki ohjelmat. Danny kakkonen, joka ei luovu vielä vaarinakaan pitkistä hiuksistaan.

    • Anonyymi

      Ehkä Krystal Snöw? 😱

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe