Kuka on uusi ohjaaja

Anonyymi

Kuka on bb.n uusi ohjaaja? Miksi tätä salaillaan? Ei sanaakan missään.

9

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkää kommentointeja ja piileksii.

• Anonyymi

Virtanen vieraili aina lähetyksissä. Mutta missä piileksii uusi pääohjaaja?
      Eikö aio esittäytyä lainkaan?

• Anonyymi

Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ohjaisin noin tylsää ohjelmaa, olisin myös piilossa! Pääosassa juontajat ja ulkopuoliset höpöttäjät!? Jos ei tuosta meno kehity, kyllä katsomatta jää! Olen samaa mieltä, kuin joku edellä, että ulkopuolisten mielipiteitä ei kukaan kaipaa.

Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niko Saaeinenkin vielä siteerata viime kauden niinsanotun voittajan mielipiteitä. Eivät todellakaan kiinnosta. Järkytys koko ihminen!

Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mukavia ihmisiä, mutta miksi tarvitaan heidän mielipiteitään, vielä suurin osa koko ohjelman kestosta? Myös yli-/tekopirteä Sanna ärsyttää niin kamalasti! Aikuinen nainen huitoo ja selittää suu korvissa mokomaa tylsää ohjelmaa!? Miksi?

Hyvin pitkäveteistä, olen nukahtanut jo ennen puolta väliä joka ilta, enkä ole jäänyt mistään paitsi. Jonninjoutavaa horinaa asukkailta ja etenkin vierailijoilta.

• Anonyymi

Ohjaaja pysyy siis edelleen piilossa. Mutta muut joutavat sitä enemmänkin tunkee juttujaan ja naamojaan innokkaasti ruutuun. Ällöttävä tuo podcastpari.
      Janni Hussikin yliasiallinen juontaja. Kuin jostain ajankohtaisesta kakkosesta. Kommentaattorit turhanpäiväisiä, itseääntäynnä olevia, turhia julkkiksia.
      Anni Hautala ainoa eloisa juontaja. Kuronenkin on niin nähty. Samalla tyylillä juontaa kaikki ohjelmat. Danny kakkonen, joka ei luovu vielä vaarinakaan pitkistä hiuksistaan.

• Anonyymi

Ehkä Krystal Snöw? 😱

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe