Kuinka paljon kuluu vesieristettä suunnilleen koko eristykseen, kun seinäpinta-alaa on 20 m2 ja lattiaa 4 m2? Missä hinnoissa esim. Kiillon eriste liikkuu?
Vesieristeen hinta
10
18020
Vastaukset
- eristäjä
Lattiaan menee noin nelisen litraa ja seinille 10 litraa.Kiillon kerafiber maksaa Espoon keskuksen K-Raudassa n.100e.
- tulla
tarpeeksi noilla määrillä sitä vesieristettä, mutta urakalla jos tehdään niin pienempi määrä antaa paremman tuoton.
- laattamies
tulla kirjoitti:
tarpeeksi noilla määrillä sitä vesieristettä, mutta urakalla jos tehdään niin pienempi määrä antaa paremman tuoton.
mutta jos kuuluu laatoituksen hintaan niin yleensä 10 kg riittää jostain syystä, paljon korjattavaa tulossa...
- olla
serfikoitu eristäjä,ei noilla määrillä totta tilaa eristetä hyväksytysti.
30kg menee ehkä vähän ylikin.
- amm
eristettä menee 1.4KG/neliö. Tai siis pitäis laittaa. Eli sulla menis n34kg.
- Eriste-Erkki
Eli jos mentäisiin tuon 34 kilon mukaan, niin kuinka paljon eriste suunnilleen maksaisi?
- kera
Eriste-Erkki kirjoitti:
Eli jos mentäisiin tuon 34 kilon mukaan, niin kuinka paljon eriste suunnilleen maksaisi?
Kiillon kerafiberiä menee 25 litraa(1litra=1,4kg)
Hinta noin 185e. - Eriste-Erkki
kera kirjoitti:
Kiillon kerafiberiä menee 25 litraa(1litra=1,4kg)
Hinta noin 185e.Erkki kiittää ja kumartaa:)
- kera
Eriste-Erkki kirjoitti:
Erkki kiittää ja kumartaa:)
ole hyvä vaan.
- eristäjä
heips vaan... käytä eristykseen ardulan 9/8 (ardex) vesieristettä.(kaksikomponenttinen)
saat halutun paksuista massaa joko telattavaksi tai penslattavaksi. markkinoiden paras vesieriste!
hintakaan ei ole paha.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789