Voinko valittaa transpolista

Anonyymi

Elikkä hain lähetteen transpolille kuukausia sitten mutta se lähetettin takaisin koska en ole ”vaakaa” jouduin pakkohoitoon viime vuonna masennuksen takia ja tämä asia varmasti jotenkin vaikutti siihen… voinko valittaa asiasta jotenkin? Olen miettinyt tuota gendergp asiaa mutta olen syrjäytynyt hikki vailla ammattitutkintoa ilman rahaa en halua käyttää perheeni varoja no eivät antaisi koska kun selitin perheelleni mikä gendergp on että siitä saa testot niin sanoivat sen olevan huijausta

15

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suihkuu, nukkumaan ja aamulla töihin. Muuta neuvoa ei tule.

    • Anonyymi

      Oletko vielä hoidossa tuon pakkohoidon jäljiltä? Yleensä transtutkimusyksikkö ottaa tutkittavaksi vasta kun erilliseltä hoitolinjalta saadaan lausunto, tässä tapauksessa masennuksesta parantumisesta.

      Valittaminen ei auta, koska tutkimuksissa edellytetään psyykkistä vakautta.

    • Anonyymi

      Ite menin transsupolille kunnon transsuiluvarusteissa eli stay upeissa, hameessa, kukkapaidassa ja pitkävartisissa korkosaappaissa. Tissiliiveissä oli tuplasti grapehedelmiä. Saman tien leikattiin munat pois ja pääsin jo illalla transsuilemaan paikalliseen karaokebaariin. Lauloin aikuisen transsunaisen🥰🥰

      • Anonyymi

        Sama kävi itsellä, heti ovelta ohjattiin munaleikkaukseen ja heräsin tunnin kuluttua jalkovälissä ihanan tiukka ja nätti emätinvagina😘


      • Anonyymi

        Eli olet nyt siis ftm? Jos olet leikkauksen jälkeen transsu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet nyt siis ftm? Jos olet leikkauksen jälkeen transsu?

        Sama se mikä wtf olen kunhan saan transsuilla grapehedelmät pitsirintsikoissa🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se mikä wtf olen kunhan saan transsuilla grapehedelmät pitsirintsikoissa🥰🥰

        Kyllä ftm:kin voi niin tehdä, kyllä.


    • Anonyymi

      Kuten huomaat, täältä ei voi odottaa asiallisia vastauksia. Käy jossain vertaisryhmissä ja keskustele muiden kanssa prosessissa etenemisessä.

    • Anonyymi

      Kuka suomalainen puhuu jostain gendergp:stä?

      • Anonyymi

        Koko aate ja kulttuuri tulee USA:sta, siinä ne "aidot sisäiset tuntemukset". Kaikki saatu internetistä ja omaksuttu identiteetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko aate ja kulttuuri tulee USA:sta, siinä ne "aidot sisäiset tuntemukset". Kaikki saatu internetistä ja omaksuttu identiteetti.

        Mites sit me, jotka käytiin prosessi läpi ennen nettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sit me, jotka käytiin prosessi läpi ennen nettiä?

        Kuulutte varmaan siihen aitoon 0,00..jotain % väestöön jolla on aito tila. Nämä zoomerit ja muut lapset ovat todennäköisesti lähes 100% transtrendereitä joille nuoruuden identiteettimatkalle tarjotaan evääksi sukupuolihoitoja.


    • Anonyymi

      Valita vaan, olet mieleltä sairas eikä ne testot sua.paranna. Et kuulosta yhtään vakaalta viestissäsi. Tulet aina olemaan nainen eikä siinä ole mitään pahaa.

      • Anonyymi

        Tokihan jokainen tietää, ettei prosessi geenejä ja kromosomeja muuta, eikä siinä olekaan mitään pahaa. Sosiaalisen roolin prosessi kuitenkin muuttaa, ja se on se, mihin prosessilla pyritään.


      • Anonyymi

        Vaikka elämässäsi ei ole muuta sisältöä, yritä hankkia sitä. Ei tämä kirjoittelu anna sulle lopulta yhtään mitään. Prosessiin hakijoiden joukossa on mieleltään sairaita, mutta on psykiatrin tehtävä seuloa heidät, ei meidän. Vaikka kuinka olisit jotain mieltä, sinun täytyy ymmärtää, ellet itse ole mieleltäsi sairas, ettei sinun mielipiteesi merkitse tässä asiassa mitään. Joukko psykiatreja tutkii Suomessa jokaisen, joka hakee transsukupuolisuusdiagnoosia. Sen saajat on todettu psyykkisesti terveiksi. Kyse on ihmisistä, joista heidät tutkinut psykiatri on todennut, ettei mielisairautta tai harhoja ole. Joten voit miettiä sitä järkeä, että jatkuvasti jankutat heidän olevan mielisairaita ja harhaisia. Teknisesti ottaen kun näin ei yksinkertaisesti ole. Trollata toki voit ihan vapaasti noin muuten.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe