Ostin 5G-puhelimen, mutta en ole vielä päivittänyt liittymää, koska haluan ensin kokeilla prepaid-liittymällä on 5G:stä mitään käytännön hyötyä.
Kun katselin prepaid-liittymävaihtoehtoja, niin ne muutaman euron "normaalit" liittymät vaikuttaisi olevan kaikki 4G-liittymiä. 5G:t on jotain 30 euron hintaisia, eli nähtävästi sitten kuukauden paketti, joka on aivan turha pelkkään kokeiluun.
Mahtaakohan millään operaattorilla olla tarjolla edullisempaa 5G-vaihtoehtoa, jota en vaan ole huomannut?
Onko muutaman euron prepaid 5G-liittymiä?
15
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse kokeilla sillä 5G on turha puhelimessa ellei jaa sen yhteyttä tietokoneille
- Anonyymi
Thunderbird kannattaa asentaa myös tietokoneelle.
Katsopa Moi liittymiä osoitteesta moi.fi. Siellä voi olla 5G prepaid. Jos ei oo, niin DNA:lla on liikaakin mainostettu 5G prepaid. Kokeile sitä.
- Anonyymi
Eipä ole Moilla prepaidia
- Anonyymi
Teltalta ja Elisalta saa pariksi päiväksi 5g netin
- Anonyymi
Mistä tuo tieto on peräisin? Minun käsittääkseni Elisalla on vain 4G prepaid-liittymiä ja-nettipaketteja. Ainakaan Elisan prepaid -sivuilla ei osu kohdalle 5G-versioita.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo tieto on peräisin? Minun käsittääkseni Elisalla on vain 4G prepaid-liittymiä ja-nettipaketteja. Ainakaan Elisan prepaid -sivuilla ei osu kohdalle 5G-versioita.
T. miksuhElisan sivuilta tuo löytyy.
- Anonyymi
Kaikilla on Dna,Elisa,Telia.
- Anonyymi
Ostat vain femmalla Dna:n Rajaton Prepaid 4G-liittymän ja muutat sen heti futaamaan 5G:nä m.prepaid.dna.fi -liittymänhallintasivulla.
- Anonyymi
Vai että oikein futaamaan, heh heh heh. Ottaen huomioon DNA:n heikon toiminnan 3G- ja 4G-verkoissa, ei tuolta vasta rakenteilla olevalta 5G-verkolta kannata liikoja odottaa. Toimii hiukan jossain missä sattuu, ja valtaosalla Suomen maapinta-alaa ei sitten vähääkään.
- Anonyymi
Ainakin Elisalla taitaa olla edelleen tarjolla vain 4G prepaid-liittymiä. Eli 5G -versioita ei taida vielä olla ainakaan Elisalla. En ainakaan ole tietoinen sellaisista.
T. miksuh- Anonyymi
Ilmeisesti siihen pitää erikseen hankkia "paketti".
"5G -paketit saatavilla myös Prepaid -liittymille!
Esim. Rajoitukseton 5G 34,90€ / 1kk" - Anonyymi
Saunalahti latausliittymässä on Turbo 5G hintaan 4.99 € euroa/72h
- Anonyymi
Ei oikeastaan koske liittymää, mutta nykyisessä android-puhelimessani ei pysty estämään yhteyden putoamista 2G-tilaan, eli välillä nopeus jymähtää totaalisesti. Ainoa valintavaihtoehto on se, missä on lueteltu ne kaikki eli "5G/4G/3G/2G". Aiemmassa mallissa oli vielä 4G/3G vaihtoehto ilman 2G:tä ja se toimikin nopeammin kuin tämä nykyinen.
- Anonyymi
Ja hyvä niin. 2G yhteys on se viimeinen keino olla yhteydessä verkkoon. Eli jos puhelin valitsee sen on paikalla jo valmiiksi erittäin heikko yhteys eikä vaihto muihin verkkoihin ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989