Telia prepaid saldokysely onnistui aikaisemmin lähettämällä tekstarin "saldo prepaid ' numeroon 15400. Kysely oli ilmainen ja vastaus tuli heti. Nyt ei kuulu vastausta.??? Toimiiko muilla??
Telia prepaid saldokysely
12
2259
Vastaukset
- Anonyymi
Liekö siellä automaatti rikki tilapäisesti? Saldon saa selville myös soittamalla puhelinsovelluksella nroon *100# .
- Anonyymi
Telia on ottanut tuon palvelun pois käytöstä ja rikkoo tässä lakia.
- Anonyymi
Elikkä teilläkään ei toimi. Soitin noin klo 13 telialle ja pitkän odottelun jälkeen sain yhteyden asiakaspalvelijaan. Aikoi ottaa selvää ja ilmoittaa tekstarilla miten asia on . Ei ole tullut tekstaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä teilläkään ei toimi. Soitin noin klo 13 telialle ja pitkän odottelun jälkeen sain yhteyden asiakaspalvelijaan. Aikoi ottaa selvää ja ilmoittaa tekstarilla miten asia on . Ei ole tullut tekstaria
Telialle ei tunnu enään nykyään kuuluvan asiakaspalvelu. Jos sattuu jonkun saamaan vastaamaan kyselyyn, luvataan hoitaa asia ja jätetään kuitenkin hoitamatta. Olen itse puolitoista vuotta koettanut hoitaa erästä asiaa, joka aina luvataan hoitaa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu.
- Anonyymi
Minulla toimii ihan hyvin, kun lähetän viestin PREPAID SALDO.
- Anonyymi
Nimenomaan isoilla kirjaimilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan isoilla kirjaimilla!
Nimenomaan tuossa järjestyksessä. Aloittaja kirjoittaa laittaneensa sanat toisin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tuossa järjestyksessä. Aloittaja kirjoittaa laittaneensa sanat toisin päin.
Muistaakseni ei väliä vaikka kaikki olisi pieniä kirjaimia,mutta mitään väliä ei saa olla kuin sanojen välillä.
- Anonyymi
sama homma jouduin soittamaan mikä maksoi n.2e
- Anonyymi
Prepaid saldo 15400
- Anonyymi
Lataussovellus
- Anonyymi
Ainakin äsken toimi hyvin 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014