Telia prepaid saldokysely onnistui aikaisemmin lähettämällä tekstarin "saldo prepaid ' numeroon 15400. Kysely oli ilmainen ja vastaus tuli heti. Nyt ei kuulu vastausta.??? Toimiiko muilla??
Telia prepaid saldokysely
12
2933
Vastaukset
- Anonyymi
Liekö siellä automaatti rikki tilapäisesti? Saldon saa selville myös soittamalla puhelinsovelluksella nroon *100# .
- Anonyymi
Telia on ottanut tuon palvelun pois käytöstä ja rikkoo tässä lakia.
- Anonyymi
Elikkä teilläkään ei toimi. Soitin noin klo 13 telialle ja pitkän odottelun jälkeen sain yhteyden asiakaspalvelijaan. Aikoi ottaa selvää ja ilmoittaa tekstarilla miten asia on . Ei ole tullut tekstaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä teilläkään ei toimi. Soitin noin klo 13 telialle ja pitkän odottelun jälkeen sain yhteyden asiakaspalvelijaan. Aikoi ottaa selvää ja ilmoittaa tekstarilla miten asia on . Ei ole tullut tekstaria
Telialle ei tunnu enään nykyään kuuluvan asiakaspalvelu. Jos sattuu jonkun saamaan vastaamaan kyselyyn, luvataan hoitaa asia ja jätetään kuitenkin hoitamatta. Olen itse puolitoista vuotta koettanut hoitaa erästä asiaa, joka aina luvataan hoitaa. Mitään ei kuitenkaan tapahdu.
- Anonyymi
Minulla toimii ihan hyvin, kun lähetän viestin PREPAID SALDO.
- Anonyymi
Nimenomaan isoilla kirjaimilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan isoilla kirjaimilla!
Nimenomaan tuossa järjestyksessä. Aloittaja kirjoittaa laittaneensa sanat toisin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tuossa järjestyksessä. Aloittaja kirjoittaa laittaneensa sanat toisin päin.
Muistaakseni ei väliä vaikka kaikki olisi pieniä kirjaimia,mutta mitään väliä ei saa olla kuin sanojen välillä.
- Anonyymi
sama homma jouduin soittamaan mikä maksoi n.2e
- Anonyymi
Prepaid saldo 15400
- Anonyymi
Lataussovellus
- Anonyymi
Ainakin äsken toimi hyvin 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002944- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702372Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta202016- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71719Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81286