BB:n tulevia asukkaita

Anonyymi

Näistä joku IL jo ennakkotiedotti.
Mm. yksi asukkaista on "seksityöläinen".

Että tätä tasoa, tämäkin tuleva syksy.

Jo aiemmilla kausilla tällaiset, alatyyliset "seksuaaliterapeutit" saivat voimaan pahoin, poistumaan kanavalta.

Sisulla aion katsoa sunnuntain ohjelman, mutta kiinnostaako enempi?

Miksi BB:tä yleensäkin pitäisi katsoa? No, ehkä silloin jos muu ohjelmisto on vieläkin tyhjänpäiväisempää.

Odottakaamme kärsivällisesti. Ylihuomenna tämä mahd. kolmen kuukauden kärsimys taas käynnistyy.

11

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Ai tuommoinen? Kuka / mikä hän on?

Itse kun en seuraa julkimoita. Seiska ei kuulu lukemistooni, paitsi äkkinäisen marginaalitiedon hankinnassa. Linkin takana on mainittu E. Vikman...

No, ainakin on määrätietoisen miehen näköinen.

• Anonyymi

Ne ainaiset kiintiöheppelit oksettaa.

• Anonyymi

voi jeesus

• Anonyymi

Joka paikassa noita horoja pitääkin mainostaa, iltalehdissäkin vähän väliä kehuskelevat miten paljon hankkivat. Samanlaisia horoja ovat mitkä yrittää viedä mieheiltä rahat avioliitossa, avioehto pitäisi olla autommaatisesti ellei halua lahjoittaa rahojaan. En maksaisi ikinä centtiäkään horoille, halveksuttavin ammatti.

• Anonyymi

Tämä todellakin kertoo suomalaisten uutismedioiden keinot ja tason.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas iltalehdessä mainostavat miten akat maksattaa miehillä rasvaimunsa ja silikonit, toivottavasti mätänevät.
        https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009037085.html

Mainostavat ettei kannata tehdä tehdä rehellist' työtä hoitsuina tai teollisuudessa kun horoilemalla hankkii enemmän. Hoitsutkin verranneet mitä saisivat horoilemalla, ovat silloin väärässä ammatissa ja horoina eivät saa muutaman vuoden päästä edes kaljarahpja.

• Anonyymi

Totta sinne valitaan eri persoonia ym. Ei tulisi mitään jos samantyylisiä. Ei koskaan missään tule olemaan niin etteikö joku jotain ärsyttäisi, paitsi ( tulevassa )
      No se on toinen juttu ! No tähän että näkyy puolile päivile makuuttamista alkaa taas olemaan ? !

• Anonyymi

Kansan vaihto on jo pitkällä..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe