Olen 16v poika asun Oulussa olen 162cm pitkä ja joka päivä haluan kuolla pois pituuteni takia.

Anonyymi

Eli olen 16v poika ja minulla on päivittäin huolia pituuden kasvustani ja no sanoisin sen nyt iha suoraa olen monesti miettiny että pitäisikö kuolla pois kun olen niin lyhyt ja en tiedä kasvanko tai en. Minulla olisi toive pituutensa 170-175cm olen nyt 162-164...
Mitä voisin tehdä sillä minulla on vaikea elää koulussa minua aina myös ärsytetään pituudestani. Ja saan sen takia kun olen niin lyhyt kokoajan huolia ja mietin pitäisikö vain loppua

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murrosiän kasvupyrähdys tapahtuu 10-17-vuotiaana joten voit vielä kasvaa.
      Kasvupyrähdys kestää pari vuotta joten voit siitä päätellä missä vaiheessa pituuskasvusi on. Pituuskasvuennusteita on tehty neuvolassa ja terkkarilla se kasvukäyrä on nähtävillä. Vanhempiesikin pituudesta voit päätellä kuinka pitkäksi kasvat. Myös ravinto vaikuttaa kasvuun.
      Jos asia vaivaa paljon, juttele kouluterveydenhoitajalle asiasta. En usko että taustalla olisi mitään sairautta koska kasvukäyrästäsi ei ilmeisesti ole oltu huolissaan.
      Kiusaaminen on aina väärin. Sille pitää laittaa loppu. Kerro opettajalle asiasta. Sinulle on annettava työrauha. Arvosta itseäsi eläkä anna kiusaajien tuhota itseluottamustasi. Eivät ole sen arvoisia ja pianhan pääset heistä eroon, ei se opiskelu kauaa kestä. Panosta tulevaisuuteesi opiskelemalla hyvin ja pitämällä itsestäs hyvää huolta. Et sinä jää tyhmempiesi jalkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1478
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      195
      1456
    3. 77
      1205
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      1015
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1010
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      40
      985
    8. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      87
      940
    9. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      935
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      8
      884
    Aihe