Olen 16v poika asun Oulussa olen 162cm pitkä ja joka päivä haluan kuolla pois pituuteni takia.

Anonyymi

Eli olen 16v poika ja minulla on päivittäin huolia pituuden kasvustani ja no sanoisin sen nyt iha suoraa olen monesti miettiny että pitäisikö kuolla pois kun olen niin lyhyt ja en tiedä kasvanko tai en. Minulla olisi toive pituutensa 170-175cm olen nyt 162-164...
Mitä voisin tehdä sillä minulla on vaikea elää koulussa minua aina myös ärsytetään pituudestani. Ja saan sen takia kun olen niin lyhyt kokoajan huolia ja mietin pitäisikö vain loppua

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murrosiän kasvupyrähdys tapahtuu 10-17-vuotiaana joten voit vielä kasvaa.
      Kasvupyrähdys kestää pari vuotta joten voit siitä päätellä missä vaiheessa pituuskasvusi on. Pituuskasvuennusteita on tehty neuvolassa ja terkkarilla se kasvukäyrä on nähtävillä. Vanhempiesikin pituudesta voit päätellä kuinka pitkäksi kasvat. Myös ravinto vaikuttaa kasvuun.
      Jos asia vaivaa paljon, juttele kouluterveydenhoitajalle asiasta. En usko että taustalla olisi mitään sairautta koska kasvukäyrästäsi ei ilmeisesti ole oltu huolissaan.
      Kiusaaminen on aina väärin. Sille pitää laittaa loppu. Kerro opettajalle asiasta. Sinulle on annettava työrauha. Arvosta itseäsi eläkä anna kiusaajien tuhota itseluottamustasi. Eivät ole sen arvoisia ja pianhan pääset heistä eroon, ei se opiskelu kauaa kestä. Panosta tulevaisuuteesi opiskelemalla hyvin ja pitämällä itsestäs hyvää huolta. Et sinä jää tyhmempiesi jalkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      63
      3304
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1762
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1082
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      92
      1042
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      820
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      816
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      762
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      725
    Aihe