Ei hymyä irtoa myyjiltä. Tervehditään suu mutisten ryppyjä otsassa.
Neste-Kuksan asiakaspalvelu
50
4451
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinne kannata mennä polttoaineet Ostetaan kylmiltä asemilta ja kahvit juodaan kotona..
- Anonyymi
Vastenmielinen paikka, oksennus tulee jos yrittää mennä sisälle
- Anonyymi
Yksi lihava neito sekä vastakohta laiheliini asiakaspalvelijoina..Hymyt ei irtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi lihava neito sekä vastakohta laiheliini asiakaspalvelijoina..Hymyt ei irtoa.
Tuosta sinunkin kirjoituksesta selviää kyllä minkälainen maailmankatsomus sekä henkilö siellä kirjoittelee niin vielä kehtaat ihmetellä miksi sinulle ei kukaan hymyile?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta sinunkin kirjoituksesta selviää kyllä minkälainen maailmankatsomus sekä henkilö siellä kirjoittelee niin vielä kehtaat ihmetellä miksi sinulle ei kukaan hymyile?!
Kuulinkin, että henkilökunta purskahtaa nauruun vasta keittiössä ao henkilön naaman nähtyään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen vaihtoehto voisi mennä vaihtoon. Kävin vasta ikään kahvilla eikä hymyjä paljon irronut ja kun tiskiltä lähtenyt niin naama vääntyy entisestään norsun vit.....oli viimeiset kahvit siinä paikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä miekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh,,,heh. sama tuli mieleen minullakin.
Hymy ja kiva tervehtiminen ansaitaan.
Ammattilainen asiakaspalvelija näkee yhdellä silmäyksellä minkälainen ihminen sieltä putkahtaa näkösälle.
- Anonyymi
Voihan asiakas kuulua m-marttoihin, ei osta kuin pikkukupin kahvia ja juoruaa toisten kaltaisten kanssa pitkin päivää.
- Anonyymi
Eihän sitä enää tarvitse saada hyvää palvelua: Pääasia, että olemme Naton jäseniä...
Miksi sitten valittaa...- Anonyymi
Kyllä minulle hymyillään.hyvä palvelu.10 .
- Anonyymi
On se vaan kummallista ja ihmeteltävää.. sen kerran kun tuolla käyn,niin on tosi mukavaa ja hyvin käyttäytyvää asiakaspalvelua,pitäiskö kuitenkin katsoa peiliin,uskoisinpa,että sieltähän se löytyy vastaus.Älä kerro kellekkään ettei tule paha mieli.Näillä ja kokemuksen mukaan varmoilla ajatuksilla.
- Anonyymi
Yhdyn samaan, työntekijät osaa tehdä tehtävänsä kauniisti hymyillen.
- Anonyymi
Ken on sama johon yhdyt
- Anonyymi
Mitäpä sitä sukulaisille ollaan mielin kielin?
Näillä perukoilla ollaan tavalla tai toisella sukua keskenään. - Anonyymi
Hyvät hyssykät, taasko sitä arvostellaan kuhmon yrittäjiä on se kumma joillakin tuo muiden haukkuminen on taitaa leipätyötä,en käsitä.. kuksalla on hyvä palvelu ja tekevät töitä hiki hatussa vaikka ruuhka painaa päälle.. Kuksan väki elekää välittäkö näistä uunojen kirjoituksista, teette hyvää työtä!!
- Anonyymi
Erään työntekijän ruoka ollut ala-arvoista
Kahvi välillä aivan nokea ja kylmää, kuin tervaa joisi.
Jos jotain hyvää voi sanoa niin parempi asiakaskunta kuin naapuri kahviolla. - Anonyymi
Sovitaan näin että molemmissa paikoissa on ystävälliset myyjät sekä asiakkaat!
- Anonyymi
Kuksan ulkomaanvahvistus ei hymyile.
- Anonyymi
Höpöhöpö! Mäne sellin paariin jos ahistaa nesteellä käynti!
- Anonyymi
Nesteellä kävin, nyt sellillä. Kuksaan en astu jalallanikaan
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Van tiiättekö mitä? Minä aion asioida sellillä, kuksalla, retrolla, sormulalla, ässällä, heikurassa, joka puljussa eikä kellää oo siihe sanottavaa! Hah!
- Anonyymi
Ei sulla ou rahhoa
- Anonyymi
Kahvi useimmiten seissyttä ja huono laatuista
- Anonyymi
Tämä on juuri Kuhmossa asiakaspalvelua parhaimmillaan,ei asiakasta nähdä,selkä käännetään,,siksipä Kajaaniin,ostoille,autohuoltoon ja niin edelleen,toki sielläkin samanlaisia yrmyköitä on joissain nyrkkipajoissa,mutta yleensä siellä asiakas huomioidaan. Tuppanoita palkataan nykyisin tehtäviin,ei ollenkaan mitään asiakaspalvelu taitoa/halua ,ollaan vain töissä.
- Anonyymi
Aktiivimalli toimii karenssien uhalla. Eläkeläiset joutuvat myös töihin mikäli tulevan hallituksen suunnitelmat käyvät toteen. M-martat olisivat kuin kotonaan, essut ja mopit kouraan vaan!
- Anonyymi
Hyvä palvelu on kiitos ja hyvät ruuat.
- Anonyymi
Kuksassa palvellaan vain m-marttoja kunnolla. Muut asiakkaat ovat toissijaisia.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan valittaa työntekijälle itselleen, tai pomolle. Eikä täällä.
- Anonyymi
Tervehdyksiä ei kuulu...En asioi enää
- Anonyymi
Sano kuuluvammin terve kyllä varmaan tervehtivät minua ainakin on tervehditty .elä ole tuppisuu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano kuuluvammin terve kyllä varmaan tervehtivät minua ainakin on tervehditty .elä ole tuppisuu .
Kyllä täytyy sanoa että on taas joillakin ongelmat, keksimällä keksitään syitä mollata yrittäjää, räkii annoksiin, huh huh, siellä on jollakin hihna löysällä. Minua on aina tervehditty, mutta se nähtävästi johtuu siitä että minä kun olin pieni niin kotona opettivat siihen että aina kun mennään johonkin taloon tai kauppaan niin heti ovella tervehditään kuuluvalla äänellä, minä en ole laskenut sitä kuka ennättää ekana tervehtiä. Pitäiskö teidän monen käydä peilin edessä. Jaksamista Kuksan henkilökunnalle.
- Anonyymi
Eipä tarvii mennä ennää. Kaks pettymystä ja kolmatta ei tuu.. Hymyilty kyllä on mutta jos kysyy onko mahdollista vaikka muokata annosta niin ilmeillään kuin kysyjä ois ihan pölijä. Riittäis ihan kyllä tai ei, ilman ilveilyjä. Scanburgerin reseptiikalla pitäis hampurilaiset olla mutta missään en oo niin kuivaksi paistettua pihviä nähnyt. Sämpylät kans kuivat ja kastikkeita pikusen näöksi laitettu. Syömättä jäi.
- Anonyymi
Siellä teijä Supermarketissa se vasta asiakaspalvelun pohjanoteeraus,isohko naisihminen kassalla anto tuta asiakkaalle että on väärälle kassalle tullut kun turisti polo vahingossa vääräälle kassalle veikkausta vei,eipä uskalla ennää uudestaan tulla ko.kauppaan.
- Anonyymi
Hei, Nyt on kuukausi en pysty ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
En oikein ymmärrä miksi pitää puhua pahaa antakaa välillä ruusuja ???????
Tottahan tämä tiedetään että Kuhmossa ei toimi mikään eikä yrittäjät puhalla yhteen hiileen tekisivät yhdessä monta tapahtumaa , vaikka esim. Tilatkaa kuksan pihaan kelkka esittely siinä ihmiset ostaisi ruokaa ja juomaa samalla kun ihailevat kelkkoja ja muuta härpäkettä niin minä tekisin. Enpä usko kiinnostaako yrittäjiä järjestää sitten tulee liian paljon rahaa ja työtä. - Anonyymi
Kuhmolaiset saisitta opetella ite olemaan mukavia asiakkaita. Missään en oo noin huonokäytöksisiä asiakkaita tavannu. Ei tervehditä, ei kiitetä, napistaan millon mistäkin ja sitte pitäsi aspan kaikesta huolimatta vielä jaksaa mielin kielin olla. Kannattaa seuraavan kerran miettiä kun huonoa palvelua saatte, että oiskohan sitä asiakaspalvelijaa kohtaan voinu käyttäytyä ihmisen lailla. Hohhoi, ootta työ kyllä kans yhtiä.
- Anonyymi
Kun loppuu saamasta, sen näkee naamasta...
- Anonyymi
Nykyhallitus ottaa kallista ulkomaanvelkaa hyvätuloisten veronkevennyksiin
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!
- Anonyymi
Hyvää on ollut Kuksan palvelu.
- Anonyymi
Täytyy myöntää, ei ole valittamista palvelusta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777