Moi olen 12 vuotias poika olen huomannut että terskani päässä siinä viivan kohalla on joku pieni patti ja muutenkin siit on punanen. olen
masturboinut n:7 kuukautta melkein joka päivä . En ole oikein varma milloin se punoitus alkoi mutta varmaan ollu n: 5-6 kk. Mitä teen en oikein viittis sanoo vanhemmillekkaan kun hävettää. Mitä teen
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Terskan päässä punainen patti
7
248
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaa vähä hellävarasemmin ja laita siihe terskaa bepantheeniä. Onko sulla ahdas esinahka tai lyhyt/tiukka se terskan johto? Mite iso kikkeli ja onko jo karvoi?
- Anonyymi
Ei runkkaamisessa ja murrosiässä oo mittää noloo. I tell you: jokanen poika alkaa vetää kätee sii vaihees ku vehje ja karvat kasvaa! :) Leikkaa kynnet nii ne ei raavi, pese joka päivä kuset ja spermat pois esinahasta ja terskasta ja pese nivuset, pallit ja karvat myös ja käytä kosteusvoidetta.
- Anonyymi
Kerro asiasta terveydenhoitajalle
- Anonyymi
Ei ole mikään vaarallinen juttu. Ihoon, myös siis intiimialueelle tulee välillä erilaisia näppyjä ym. Älä silti turhaan huolestu niistä. Ajan myötä häviävät itsestään pois. Älä kuitenkaan raavi niitä tai muuten yritä puristaa tms ja pidä esinahkan alus aina puhtaana.
- Anonyymi
Muista pestä päivittäin ja laita hoitavaa voidetta jos on merkkejä tulehduksesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112