Ja huumeet

Anonyymi

Onko käyttö vähentynyt jämsän seudulla vai onko vaan niin että diilaajat ovat tulleet uskoon. Sehän on nykyään ihan yleistä.
Kolmas vaihtoehto on että lehdistö eli JS ei puhu eikä pukahda koko asiasta.
Poliisikin on mukamas autuaan tietämätön koko ongelmasta, joka koskettaa käyttäjää itseään ja hänen sekä myyjien lähipiiriä
Mikä on A-klinikan rooli? Itse kävin aikoinaan alkoholiongelmani kanssa siellä joka oli ja on tarvittaessa turvana heikkoina hetkinä edelleen .Vuoteen en ole käynyt. Silti se viinapiru sarviaan teroittelee että joko räväytät viikon putken. En ole räväyttänyt. Kotona otan sen muutaman jos siltä tuntuu, ja se jää siihen. Olen asiasta itseäni kohtaan pirun ylpeä.
A-klinikalla käyn tulostemassa silloin tällöin joitain lappusia virastoihin ja eipä siellä nykyään ainakaan silloin kun itse siellä olen korvaushoito potilaita ole.
Ovatko palvelut ajettu alas vai onko käyttö vähentynyt? Veikkaan että alas ovat palvelut ajettu.
Harmittaa pirusti koska itse olen edelleen elävien kirjoissa ja tiedän mitä A-klinikan ihmisläheinen henkilöstö (siis se vanha edellinen henkilöstö) saivat aikaan. Teija, Minna, Anne-Mari, Jaana ovat liian arvokkaita menetettäväksi säästöjen rattaisiin.

13

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä ne erottaa siellä juopot ja korvaushoitopotilaat?

    • Anonyymi

      Huumeita on nyt enemmän kuin koskaan. Se on niin yleistä että siitä ei viitsitä enään edes puhua. Peruskoululaiset jo käyttävät baareissa käyvistä puhumattakaan. Pussikaljalla ei nuoret edes käy enään, vaan kämpissä vedetään huumeita...

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Tutkijat yms. hehkuttaa et nuoret ei käytä enää alkoholia. No ei kai kun ne on siirtyny huumeiden käyttäjiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Tutkijat yms. hehkuttaa et nuoret ei käytä enää alkoholia. No ei kai kun ne on siirtyny huumeiden käyttäjiks

        Mitäs se alkoholi on..pahinta huumetta jota saa laillisesti älypäät


    • Anonyymi

      Viina ja tupakka, varsinkin nuuska, on vanhanaikaista kun huumeita saa niin helposti. Keskusta ja Länkipohja, siinä pahimmat avoimet myyntipaikat.

      • Anonyymi

        Itse spuget ostaa nuorille pullon saavat hyvät massit eikö äly leikkaa


    • Anonyymi

      Huumeita käyttää eniten tosiasiassa muuut kuin ns, huppari henkilöt. eli pääosin markkinat kohdistuu työsssä käyviin ns, kunnon kansalaisiin. ammattia tai virkaakaan erottelematta.

      • Anonyymi

        Kunnon kansalaisia olekaan harhaluulo


    • Anonyymi

      Hörhöjä löytyy kyllä, ja paljon. Kylän 75% nuorista polttaa ganjaa, tai käyttää muita päihteitä (piri, subu yms) Eikä tälle näy loppua, poliisi ei tee mitään, hörhöt jatkaa hörhöilyään

      Mutta kaikesta huolimatta ei niistä pääse eroon vaikka pois muuttaisi. Huumeet on jo niin nykypäivää että ihan sama minne menee niin kaikkialta niitä saa.

    • Anonyymi

      Huumeet rahoittaa aina ne joilla on rahaa, ahneus on osa ihmis luontoa, lastit on myytävä, jonka hoitaa asteikon seuraavat tahot alas päin, pohjalla on luuseri sakki, jotka rottailee keskenään ja istuu linnassa turvassa. kun muutakaan mestaa ei ole.

      Tuossa jo joku mainitsi, ettei poliisi tee mitään. no miksipä tekis? parempi ottaa siivuja isosta kakusta kuin asettaa itsensä vaaralle alttiiksi, jota asioihin puuttuminen tois tullessaan, markkina häiriöstä ei kukaan toimija pidä.

      Paska valuua aina alaspäin.

    • Anonyymi

      Tuo on täysin totta.

    • Anonyymi

      Melkoista touhua oli j, aarnion ja k, vilhusenkin puuhastelut, molemmat pääliköitä, toinen poliisissa ja toinen jengi pomona.

      vastaavia kytköksiä on aina jopa tulevaisuudessakin, kaikkihan tahtoo fyrkkaa ja missäs sitä enpää on.

      No nuo päälliköt sopii keskenään ja rengit riitelee ja tappaa toisiaan kun kuvittelevat asioita aivan päin..p..r..se...t..ä.

      Loppu tulos on aina huono, monenkin urhoollisen kohdalla, kyllä putkassa laulu raikaa kun joka jannu koittaa päästä kuiville lipomalla.

    • Anonyymi

      Tuskin ne isot päälliköt täällä jokilaaksossa pyörii,ehkä juoksupoikien juoksupoikia,ei edes niitä .paska tosiaan valuu alaspäin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe