Ja huumeet

Anonyymi

Onko käyttö vähentynyt jämsän seudulla vai onko vaan niin että diilaajat ovat tulleet uskoon. Sehän on nykyään ihan yleistä.
Kolmas vaihtoehto on että lehdistö eli JS ei puhu eikä pukahda koko asiasta.
Poliisikin on mukamas autuaan tietämätön koko ongelmasta, joka koskettaa käyttäjää itseään ja hänen sekä myyjien lähipiiriä
Mikä on A-klinikan rooli? Itse kävin aikoinaan alkoholiongelmani kanssa siellä joka oli ja on tarvittaessa turvana heikkoina hetkinä edelleen .Vuoteen en ole käynyt. Silti se viinapiru sarviaan teroittelee että joko räväytät viikon putken. En ole räväyttänyt. Kotona otan sen muutaman jos siltä tuntuu, ja se jää siihen. Olen asiasta itseäni kohtaan pirun ylpeä.
A-klinikalla käyn tulostemassa silloin tällöin joitain lappusia virastoihin ja eipä siellä nykyään ainakaan silloin kun itse siellä olen korvaushoito potilaita ole.
Ovatko palvelut ajettu alas vai onko käyttö vähentynyt? Veikkaan että alas ovat palvelut ajettu.
Harmittaa pirusti koska itse olen edelleen elävien kirjoissa ja tiedän mitä A-klinikan ihmisläheinen henkilöstö (siis se vanha edellinen henkilöstö) saivat aikaan. Teija, Minna, Anne-Mari, Jaana ovat liian arvokkaita menetettäväksi säästöjen rattaisiin.

13

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä ne erottaa siellä juopot ja korvaushoitopotilaat?

• Anonyymi

Huumeita on nyt enemmän kuin koskaan. Se on niin yleistä että siitä ei viitsitä enään edes puhua. Peruskoululaiset jo käyttävät baareissa käyvistä puhumattakaan. Pussikaljalla ei nuoret edes käy enään, vaan kämpissä vedetään huumeita...

• Anonyymi

Näinhän se on. Tutkijat yms. hehkuttaa et nuoret ei käytä enää alkoholia. No ei kai kun ne on siirtyny huumeiden käyttäjiks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Tutkijat yms. hehkuttaa et nuoret ei käytä enää alkoholia. No ei kai kun ne on siirtyny huumeiden käyttäjiks

Mitäs se alkoholi on..pahinta huumetta jota saa laillisesti älypäät

• Anonyymi

Viina ja tupakka, varsinkin nuuska, on vanhanaikaista kun huumeita saa niin helposti. Keskusta ja Länkipohja, siinä pahimmat avoimet myyntipaikat.

• Anonyymi

Itse spuget ostaa nuorille pullon saavat hyvät massit eikö äly leikkaa

• Anonyymi

Huumeita käyttää eniten tosiasiassa muuut kuin ns, huppari henkilöt. eli pääosin markkinat kohdistuu työsssä käyviin ns, kunnon kansalaisiin. ammattia tai virkaakaan erottelematta.

• Anonyymi

Kunnon kansalaisia olekaan harhaluulo

• Anonyymi

Hörhöjä löytyy kyllä, ja paljon. Kylän 75% nuorista polttaa ganjaa, tai käyttää muita päihteitä (piri, subu yms) Eikä tälle näy loppua, poliisi ei tee mitään, hörhöt jatkaa hörhöilyään

Mutta kaikesta huolimatta ei niistä pääse eroon vaikka pois muuttaisi. Huumeet on jo niin nykypäivää että ihan sama minne menee niin kaikkialta niitä saa.

• Anonyymi

Huumeet rahoittaa aina ne joilla on rahaa, ahneus on osa ihmis luontoa, lastit on myytävä, jonka hoitaa asteikon seuraavat tahot alas päin, pohjalla on luuseri sakki, jotka rottailee keskenään ja istuu linnassa turvassa. kun muutakaan mestaa ei ole.

Tuossa jo joku mainitsi, ettei poliisi tee mitään. no miksipä tekis? parempi ottaa siivuja isosta kakusta kuin asettaa itsensä vaaralle alttiiksi, jota asioihin puuttuminen tois tullessaan, markkina häiriöstä ei kukaan toimija pidä.

Paska valuua aina alaspäin.

• Anonyymi

Tuo on täysin totta.

• Anonyymi

Melkoista touhua oli j, aarnion ja k, vilhusenkin puuhastelut, molemmat pääliköitä, toinen poliisissa ja toinen jengi pomona.

vastaavia kytköksiä on aina jopa tulevaisuudessakin, kaikkihan tahtoo fyrkkaa ja missäs sitä enpää on.

No nuo päälliköt sopii keskenään ja rengit riitelee ja tappaa toisiaan kun kuvittelevat asioita aivan päin..p..r..se...t..ä.

Loppu tulos on aina huono, monenkin urhoollisen kohdalla, kyllä putkassa laulu raikaa kun joka jannu koittaa päästä kuiville lipomalla.

• Anonyymi

Tuskin ne isot päälliköt täällä jokilaaksossa pyörii,ehkä juoksupoikien juoksupoikia,ei edes niitä .paska tosiaan valuu alaspäin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe