Crash Team Racing koodit

Nitros-Oxide

voisiko joku kertoa koodin millä sais nitros oxiden crash team racing pelissä!!


*kiitos

355

64998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripper Roo

      Itsekin mietin samaa. Tiedän kyllä miten muut tyypit saa.

      • papu pau

        veda kaikki kupit ja sitte se nitro cup


      • Ripper Roo
        papu pau kirjoitti:

        veda kaikki kupit ja sitte se nitro cup

        Ei toiminu. Vedin kaikki cupit läpi easyl, mediumil ja hardil ja vedin sen jälkeen viäl sen Nitro cupin, muttei toiminu :(


      • CTR:n pelaaja
        Ripper Roo kirjoitti:

        Ei toiminu. Vedin kaikki cupit läpi easyl, mediumil ja hardil ja vedin sen jälkeen viäl sen Nitro cupin, muttei toiminu :(

        Olen itsekkin miettinyt samaa mutta usko tietäväni että miten oxiden voi saada: saa aika-ajo tilassa jokaisessa radassa niin hyvä aika että saat kellomiehen kummituksen vastaasi, sitten mene uudestaan kyseiseen rataan missä on kellomiehen kummitus auki, ja kun voitat sen, saat vastaasi oxiden kummituksen. Uskon että kunolet voittanut oxiden kummituksen jokaisessa radassa, saat oxiden käyttöösi... P.S. Oxides on kuitenkin hankala voittaa mutta jos tämä teoria on totta niin siitä vaan yrittämään! :)


      • Ripper Roo
        CTR:n pelaaja kirjoitti:

        Olen itsekkin miettinyt samaa mutta usko tietäväni että miten oxiden voi saada: saa aika-ajo tilassa jokaisessa radassa niin hyvä aika että saat kellomiehen kummituksen vastaasi, sitten mene uudestaan kyseiseen rataan missä on kellomiehen kummitus auki, ja kun voitat sen, saat vastaasi oxiden kummituksen. Uskon että kunolet voittanut oxiden kummituksen jokaisessa radassa, saat oxiden käyttöösi... P.S. Oxides on kuitenkin hankala voittaa mutta jos tämä teoria on totta niin siitä vaan yrittämään! :)

        Aika vaikee, aika vaikee...


      • 543
        Ripper Roo kirjoitti:

        Aika vaikee, aika vaikee...

        mä olen tehnt koko pelin läpi voittanut oxiden kummituksen ja sen kellokummituksen kaikissa radoissa oli aika mahdotonta.Ei tullu mitään lisäukkoa aqika tyhmää


      • dakkeus
        543 kirjoitti:

        mä olen tehnt koko pelin läpi voittanut oxiden kummituksen ja sen kellokummituksen kaikissa radoissa oli aika mahdotonta.Ei tullu mitään lisäukkoa aqika tyhmää

        Oxiden voi saada jos voittaa kaikki aika-ajoissa kellomiehen ja oxiden haamun. Mutta oxiden haamua ei saa voittaa pentapingviinillä. (en ole varma tästä)


      • dakkeus
        543 kirjoitti:

        mä olen tehnt koko pelin läpi voittanut oxiden kummituksen ja sen kellokummituksen kaikissa radoissa oli aika mahdotonta.Ei tullu mitään lisäukkoa aqika tyhmää

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas


      • need fake crash
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi


      • dakkeus
        need fake crash kirjoitti:

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi

        Mielestäni fake crashiin ei ole koodia.
        Oxiden voi ehkä saada jos voittaa Oxiden jokaisessa maassa time trialissa. Mutta Oxidea ei saa voittaa koodi tyypillä, eli sinulla ei saa edes olla tyyppi listassasi Penta Pingviiniä koska Oxide taitaa tulla Penta Pingviinin paikalle.


      • joku

        miten ne muut ukot saa


      • Unknown
        papu pau kirjoitti:

        veda kaikki kupit ja sitte se nitro cup

        gameshark koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A


      • Unknown
        CTR:n pelaaja kirjoitti:

        Olen itsekkin miettinyt samaa mutta usko tietäväni että miten oxiden voi saada: saa aika-ajo tilassa jokaisessa radassa niin hyvä aika että saat kellomiehen kummituksen vastaasi, sitten mene uudestaan kyseiseen rataan missä on kellomiehen kummitus auki, ja kun voitat sen, saat vastaasi oxiden kummituksen. Uskon että kunolet voittanut oxiden kummituksen jokaisessa radassa, saat oxiden käyttöösi... P.S. Oxides on kuitenkin hankala voittaa mutta jos tämä teoria on totta niin siitä vaan yrittämään! :)

        ei sitä niin saa!


      • Unknown
        need fake crash kirjoitti:

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi

        Fake crash: mene purple gem cup adventuressa läpi. ei muuta keinoa. N.Oxide: Gamesharkilla. koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A


      • Unknown
        joku kirjoitti:

        miten ne muut ukot saa

        ne cupit läpi adventuressa tai koodeilla. niin se on.


      • Nikkez

        Moi...Voitko kertoa miten ne muut ukot saa..?? Ku en tiiä..vastaa heti ku näät tän!


      • d0we
        543 kirjoitti:

        mä olen tehnt koko pelin läpi voittanut oxiden kummituksen ja sen kellokummituksen kaikissa radoissa oli aika mahdotonta.Ei tullu mitään lisäukkoa aqika tyhmää

        Ite oon piessy mennen tullen oxiden kaikis time trialeis, eikä siit saanu mitää muuta ku sen scarpbookin...

        Ainut kenttä mikä tuotti vähä hankaluuksia oxiiden kaa oli papun pyramidi, mut voitin silti.


      • dx_baby
        Nikkez kirjoitti:

        Moi...Voitko kertoa miten ne muut ukot saa..?? Ku en tiiä..vastaa heti ku näät tän!

        vedät kaikki cupit sieltä adventurest!!!!!!=)


      • nitro oxide-fani
        Unknown kirjoitti:

        Fake crash: mene purple gem cup adventuressa läpi. ei muuta keinoa. N.Oxide: Gamesharkilla. koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A

        En tiiä mikä gameshark on, mistä ostaa, onko ostettavissa, pitääkö ladata? kertokaa!


      • Allur
        dakkeus kirjoitti:

        Oxiden voi saada jos voittaa kaikki aika-ajoissa kellomiehen ja oxiden haamun. Mutta oxiden haamua ei saa voittaa pentapingviinillä. (en ole varma tästä)

        Oxidea ei voi saada vaikka voittaisi kaikki oxide time trial haasteet. kokeiltu on


      • McPeter
        nitro oxide-fani kirjoitti:

        En tiiä mikä gameshark on, mistä ostaa, onko ostettavissa, pitääkö ladata? kertokaa!

        se on sellainen koodijuttu johon voi laittaa tuhansia koodeja


      • maseecrash
        need fake crash kirjoitti:

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi

        Fake Crashin saa, kun on pelannut kaikki vastukset, avaimet sekä ne CTR lätyskät ihan kaikki ja sen jälkeen menet vain voittamaan jokaisen timantin ja saat sen! Näin minä olen saanut sen eikä se ole kovin vaikea kylläkään :)


      • 7V-Pelannut
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        Elikkäs. Missä noi koodit pitää näpytellä, että saa nämä pentat jne vastukset?


      • kalle
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        voisitteko kertoa kaikki hahmokoodit paitsi n.oxidea


      • ctr
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        missä kohdassa se koodi pitää tehdä?


      • 123
        dakkeus kirjoitti:

        Oxiden voi saada jos voittaa kaikki aika-ajoissa kellomiehen ja oxiden haamun. Mutta oxiden haamua ei saa voittaa pentapingviinillä. (en ole varma tästä)

        mite nitrous oxiden saa


      • taitaja
        d0we kirjoitti:

        Ite oon piessy mennen tullen oxiden kaikis time trialeis, eikä siit saanu mitää muuta ku sen scarpbookin...

        Ainut kenttä mikä tuotti vähä hankaluuksia oxiiden kaa oli papun pyramidi, mut voitin silti.

        Ai helposti pääset. Oon päässy niistä tasoista troopyn. Oxiden aika monesta, ainakin seitsämästä. Tuun vielä varmaan pääsee lisääkin mut yhen tason harjottelussa voi mennä viikko jos pelaan kolme tuntii päivässä. Oon harmi kyllä päässy oxide haamun pentalla. Miten muilla kuskeilla voi voittaa oxiden. Ne tasot on pelattava äärimmäisen nopeesti eikä saa mokata missään kolmen kierroksen aikana. Käytättekö muut sitä hyppimis taktiikkaa, koska sillä pääsee nopeemmin? Entä onko ekassa tasossa näkymätöntä siltaa sieltä merirosvolaivalta maalin eteen?


      • Nimetön
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        Missä koodit näppäillään, ja mistä koodikentän saa auki jos semmoisen tarvitsee?


      • anttikallo
        123 kirjoitti:

        mite nitrous oxiden saa

        mä kerron miten saa oxiden
        1.pitää olla kaikki platinum relicejä
        2.voita kaikki tropy haamut järjestyksessä
        3.voita oxiden haamut järjestyksessä
        4.koodi:L1 R1 oikea ympyrä kolmio vasen alas ympyrä
        kolmio vasen se on koodi mut nämä pitää tehä järjestyksessä!


      • dakkeus
        7V-Pelannut kirjoitti:

        Elikkäs. Missä noi koodit pitää näpytellä, että saa nämä pentat jne vastukset?

        Siin piti muistaakseni L1 R1 L2 ja R2 painaa pohjaan koodeja tehtäessä. Ihan siinä normaali aloituksessa.


      • Polar Pass
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        Juu uskon et noi koodit toimii mutta minne n€ pitää laittaa? xD


      • Fake Crash
        need fake crash kirjoitti:

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi

        Täs on teille Fake Crash koodi L1 R1 pohjassa koko ajan!Eli täs se tulee:L1 R1 ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea. Se on helppo koodi pelaa Fake Crashilla.


      • itztomi
        CTR:n pelaaja kirjoitti:

        Olen itsekkin miettinyt samaa mutta usko tietäväni että miten oxiden voi saada: saa aika-ajo tilassa jokaisessa radassa niin hyvä aika että saat kellomiehen kummituksen vastaasi, sitten mene uudestaan kyseiseen rataan missä on kellomiehen kummitus auki, ja kun voitat sen, saat vastaasi oxiden kummituksen. Uskon että kunolet voittanut oxiden kummituksen jokaisessa radassa, saat oxiden käyttöösi... P.S. Oxides on kuitenkin hankala voittaa mutta jos tämä teoria on totta niin siitä vaan yrittämään! :)

        Eli, onko kellään tota crash racing teamia, ctr myynnissä? Jos on niin ilmoita sähköpstiini tai lisää meseen: [email protected]. Kiitos


      • crash team pelaaja
        anttikallo kirjoitti:

        mä kerron miten saa oxiden
        1.pitää olla kaikki platinum relicejä
        2.voita kaikki tropy haamut järjestyksessä
        3.voita oxiden haamut järjestyksessä
        4.koodi:L1 R1 oikea ympyrä kolmio vasen alas ympyrä
        kolmio vasen se on koodi mut nämä pitää tehä järjestyksessä!

        eipä toimi anttikallo tuo sun jutska


      • ctr cr ctr
        Polar Pass kirjoitti:

        Juu uskon et noi koodit toimii mutta minne n€ pitää laittaa? xD

        Koodit pitää kirjoittaa Main menuun eli siihen mistä valitaan adventuret arcadet sun muut


      • sakari 1113
        123 kirjoitti:

        mite nitrous oxiden saa

        vedä oxdien radassa time trial nii hyvä aika et clock kummitus tulee ja sen jälkee vedä oxdie pari kertaa ja tadaa siel se o


      • anon65765
        Unknown kirjoitti:

        Fake crash: mene purple gem cup adventuressa läpi. ei muuta keinoa. N.Oxide: Gamesharkilla. koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A

        Tuo koodi on jenkkiversioon, tässä euroopan koodi:

        D0087100 000F
        80087100 0001
        D00AC39C 0030
        80087100 000F


      • CTR koodaaja
        CTR:n pelaaja kirjoitti:

        Olen itsekkin miettinyt samaa mutta usko tietäväni että miten oxiden voi saada: saa aika-ajo tilassa jokaisessa radassa niin hyvä aika että saat kellomiehen kummituksen vastaasi, sitten mene uudestaan kyseiseen rataan missä on kellomiehen kummitus auki, ja kun voitat sen, saat vastaasi oxiden kummituksen. Uskon että kunolet voittanut oxiden kummituksen jokaisessa radassa, saat oxiden käyttöösi... P.S. Oxides on kuitenkin hankala voittaa mutta jos tämä teoria on totta niin siitä vaan yrittämään! :)

        oxide- haamu pitää voittaa kaikissa radoissa ja tosta kellomiehestä puheen ollen:se ei oo mikään kellomies vaan n.tropy[en troufy]


      • CTR koodaaja
        joku kirjoitti:

        miten ne muut ukot saa

        ai sä oot nähny sen yhen CTR- videon,vai? se fake roster on jotenkin ladannu ne kaikki äijät siihen peliin.


      • CTR
        itztomi kirjoitti:

        Eli, onko kellään tota crash racing teamia, ctr myynnissä? Jos on niin ilmoita sähköpstiini tai lisää meseen: [email protected]. Kiitos

        mulla olis CTR mut ku se on pölynen ja siin on sormenjälkiiki ja vähä naarmuillaki


      • CTR koodaaja

        gameshark- koodilla pystyy tekeen OMAN ÄIJÄN JA AUTON!!!!!!!ja sillä saa myös SPYRON!!!!


      • CTR koodaaja
        dakkeus kirjoitti:

        Mielestäni fake crashiin ei ole koodia.
        Oxiden voi ehkä saada jos voittaa Oxiden jokaisessa maassa time trialissa. Mutta Oxidea ei saa voittaa koodi tyypillä, eli sinulla ei saa edes olla tyyppi listassasi Penta Pingviiniä koska Oxide taitaa tulla Penta Pingviinin paikalle.

        itse asiassa se tulee ripper roon alapuolelle.penta pingviini ja n.oxide tulevat samaan aikaan ja paikkaan


      • CTR koodaaja
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        prinstipen mää osaan jo(eli siis se on IHAN LÄLLY!!!!).


      • CTR koodaaja
        nitro oxide-fani kirjoitti:

        En tiiä mikä gameshark on, mistä ostaa, onko ostettavissa, pitääkö ladata? kertokaa!

        kuules oxide- fani.se on pelkkä koodi ja se on HIRRRRRRRRRRVEEEEEEN PITKÄ!!!!!!!!!!mutta mä oon aika hyvä koodaaja ja mä oon saanu sen koodin.sillä saa ne loput hyvikset ja pahikset ja tehdä IKIOMAN ÄIJÄN!!!!!!!


      • CTR koodaaja
        7V-Pelannut kirjoitti:

        Elikkäs. Missä noi koodit pitää näpytellä, että saa nämä pentat jne vastukset?

        NO PÄÄVALIKOSSA,SENKIN 7V-HÖLMÖ!!!!!!!!!!


      • CTR koodaaja
        Polar Pass kirjoitti:

        Juu uskon et noi koodit toimii mutta minne n€ pitää laittaa? xD

        mä sanon tän vielä kerran...........NE PITÄÄ LAITTAA PÄÄVALIKKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • CTR koodaaja
        sakari 1113 kirjoitti:

        vedä oxdien radassa time trial nii hyvä aika et clock kummitus tulee ja sen jälkee vedä oxdie pari kertaa ja tadaa siel se o

        ja siellähän se oli,ripper roon alapuolel.kiitti,sakru!=)


      • CTR koodaaja
        d0we kirjoitti:

        Ite oon piessy mennen tullen oxiden kaikis time trialeis, eikä siit saanu mitää muuta ku sen scarpbookin...

        Ainut kenttä mikä tuotti vähä hankaluuksia oxiiden kaa oli papun pyramidi, mut voitin silti.

        mulle se oli IHAN lälly.mää tiiän sen kentän salareitit.niit on 2.yritäppä löytää ne.


      • noxide
        nitro oxide-fani kirjoitti:

        En tiiä mikä gameshark on, mistä ostaa, onko ostettavissa, pitääkö ladata? kertokaa!

        nuo kaikki vaihtoehdot on oikeita. latasin ittelle gamesharkin ja toimii se :)


      • pleikkariosku
        noxide kirjoitti:

        nuo kaikki vaihtoehdot on oikeita. latasin ittelle gamesharkin ja toimii se :)

        Latasit gamesharkin?


      • pleikkariosku
        CTR koodaaja kirjoitti:

        ai sä oot nähny sen yhen CTR- videon,vai? se fake roster on jotenkin ladannu ne kaikki äijät siihen peliin.

        On vaan ottanu screenshotin, lisänny musat, ja leikkaillu, ja piirrelly ne muut tyypit.


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        Latasit gamesharkin?

        määkin oon saanu sen koodin,siis ladannu sen


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mä sanon tän vielä kerran...........NE PITÄÄ LAITTAA PÄÄVALIKKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        siis äskenhän sää sanoit ton,vai?


      • CTR koodaaja
        CTR kirjoitti:

        mulla olis CTR mut ku se on pölynen ja siin on sormenjälkiiki ja vähä naarmuillaki

        mullakin ois CTR mut se on vaan ladattu.harmi!=(


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mullakin ois CTR mut se on vaan ladattu.harmi!=(

        seuraavaksi tietoa oxidesta,mutta älkää puhuko siitä paljoa,jooko?


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        On vaan ottanu screenshotin, lisänny musat, ja leikkaillu, ja piirrelly ne muut tyypit.

        sääkö sen videon teit?


      • CTR koodaaja
        dx_baby kirjoitti:

        vedät kaikki cupit sieltä adventurest!!!!!!=)

        toi sanottiin jo!


      • CTR
        dx_baby kirjoitti:

        vedät kaikki cupit sieltä adventurest!!!!!!=)

        tai koodilla


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        sääkö sen videon teit?

        no pitihän nyt tääkin arvata.mää kyllä tiiän mistä peleistä sää oot ne ottanu.=)


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        gameshark- koodilla pystyy tekeen OMAN ÄIJÄN JA AUTON!!!!!!!ja sillä saa myös SPYRON!!!!

        tai ainakin fake roster(pleikkariosku)on vaan tehny sen


      • pleikkariosku
        CTR koodaaja kirjoitti:

        sääkö sen videon teit?

        en mä sitä tehny, mut jos tekisin, niin noin tekisin.


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mulle se oli IHAN lälly.mää tiiän sen kentän salareitit.niit on 2.yritäppä löytää ne.

        siis sen papun pyramiidin,ei crash coven.


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        en mä sitä tehny, mut jos tekisin, niin noin tekisin.

        mää ihan säikähdin siitä ja vain siitä,että juuri sen videon tekijän mää tapaan täällä suomi 24:ssa.mut silti mää tiiän,mistä peleistä se rosteri on ottanu,siis leikannu ja piirtäny ne äijät siihen peliin.


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mää ihan säikähdin siitä ja vain siitä,että juuri sen videon tekijän mää tapaan täällä suomi 24:ssa.mut silti mää tiiän,mistä peleistä se rosteri on ottanu,siis leikannu ja piirtäny ne äijät siihen peliin.

        mut voinko mää silti sanoo sua fake rosterix?


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        tai ainakin fake roster(pleikkariosku)on vaan tehny sen

        siis ei oo tehny(kun mää vaan luulin sitä rosterix


      • CTR koodaaja
        need fake crash kirjoitti:

        haluaisin ilmotuksen jos tiiät miten saa fake crashin koodilla oxide ois kans kiva lähetä sähköpostii se on [email protected],inet.fi

        jos tiiät papuun koodin,niin anna se mulle,papu voi olla hyvä.


      • -jose-
        CTR koodaaja kirjoitti:

        kuules oxide- fani.se on pelkkä koodi ja se on HIRRRRRRRRRRVEEEEEEN PITKÄ!!!!!!!!!!mutta mä oon aika hyvä koodaaja ja mä oon saanu sen koodin.sillä saa ne loput hyvikset ja pahikset ja tehdä IKIOMAN ÄIJÄN!!!!!!!

        kerrokko miten sen koodi saa?


      • CTR koodaaja
        Ripper Roo kirjoitti:

        Ei toiminu. Vedin kaikki cupit läpi easyl, mediumil ja hardil ja vedin sen jälkeen viäl sen Nitro cupin, muttei toiminu :(

        ...sitä adventure modea,papu pau,vai?


      • komondo5000
        Ripper Roo kirjoitti:

        Ei toiminu. Vedin kaikki cupit läpi easyl, mediumil ja hardil ja vedin sen jälkeen viäl sen Nitro cupin, muttei toiminu :(

        tarkoitat kai adventuressa


      • CTR koodaaja
        -jose- kirjoitti:

        kerrokko miten sen koodi saa?

        en enää muista vaan sitä,mutta voit kyllä kattoo sen unknovilta.kelaa vaan ylös.=)


      • komondo5000
        anon65765 kirjoitti:

        Tuo koodi on jenkkiversioon, tässä euroopan koodi:

        D0087100 000F
        80087100 0001
        D00AC39C 0030
        80087100 000F

        mulla ei oo tota.:(


      • komondo5000
        CTR koodaaja kirjoitti:

        prinstipen mää osaan jo(eli siis se on IHAN LÄLLY!!!!).

        komondo joe on parempi!!!!


      • CTR
        CTR kirjoitti:

        mulla olis CTR mut ku se on pölynen ja siin on sormenjälkiiki ja vähä naarmuillaki

        ...enkä voi pelata sitä enää=(


      • CTR
        CTR kirjoitti:

        ...enkä voi pelata sitä enää=(

        kertokaa sit joku viestillä,jos se joku on saanu oxiden


      • komondo5000
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mää ihan säikähdin siitä ja vain siitä,että juuri sen videon tekijän mää tapaan täällä suomi 24:ssa.mut silti mää tiiän,mistä peleistä se rosteri on ottanu,siis leikannu ja piirtäny ne äijät siihen peliin.

        mistähän peleistä se on ne äijät leikannu?


      • CTR koodaaja
        komondo5000 kirjoitti:

        mistähän peleistä se on ne äijät leikannu?

        crash bandicoot 1:stä ja kakkosestakin,crash bashista ja joistain muistakin


      • CTR koodaaja
        -jose- kirjoitti:

        kerrokko miten sen koodi saa?

        ...pitää ladata


      • komondo5000
        d0we kirjoitti:

        Ite oon piessy mennen tullen oxiden kaikis time trialeis, eikä siit saanu mitää muuta ku sen scarpbookin...

        Ainut kenttä mikä tuotti vähä hankaluuksia oxiiden kaa oli papun pyramidi, mut voitin silti.

        ei mullekaa tullu siitä time trialist muuta ku se scrabbijuttu


      • knb
        CTR koodaaja kirjoitti:

        itse asiassa se tulee ripper roon alapuolelle.penta pingviini ja n.oxide tulevat samaan aikaan ja paikkaan

        Siis saako se Penta olla jos haluaa oxiden? Ku just nimittäi koodil aukasin Pentan sit v*tuttaa aika paljo jos ei saakkaa olla.. :D


      • knb
        CTR koodaaja kirjoitti:

        siis sen papun pyramiidin,ei crash coven.

        Mää oon löytäny ne kaks :)


      • knb
        dakkeus kirjoitti:

        Mielestäni fake crashiin ei ole koodia.
        Oxiden voi ehkä saada jos voittaa Oxiden jokaisessa maassa time trialissa. Mutta Oxidea ei saa voittaa koodi tyypillä, eli sinulla ei saa edes olla tyyppi listassasi Penta Pingviiniä koska Oxide taitaa tulla Penta Pingviinin paikalle.

        Fake crashilla on koodi: ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea
        Ja Oxide tulee Ripper Roon alapuolelle, joten Penta saa olla listassa, omasta mielestäni. =)
        Pitääks ne ajat olla iha tosi hyviä että saa sen N. Tropyn, eli siis sen kyseisen ''kellomiehen'' kummituksen? Joo oli tuossaki kysymys! --'
        En älyy ku Oxide stationin vedin 3:44:14 (ei hyvä aika) Mut silti se kummitus ei tullu.. Ainakaa viel... =o Joten kertoisitteko että millä ajalla te saitte sen vedettyä että saitte sen kummituksen?


      • knb
        kalle kirjoitti:

        voisitteko kertoa kaikki hahmokoodit paitsi n.oxidea

        Ripper Roo : oikea ympyrä ympyrä alas ylös alas oikea
        N Tropy: alas vasen oikea ylös alas oikea oikea
        Komodo-Joe: alas ympyrä vasen vasen kolmio oikea alas
        Pinstripe: vasen oikea kolmio alas oikea alas
        Fake Crash: ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea
        Papu Papu: vasen kolmio oikea alas oikea ympyrä vasen vasen alas
        Tuossa on joitakin hahmokoodeja PS-1:n Crash Team Racingiin..


      • knb
        itztomi kirjoitti:

        Eli, onko kellään tota crash racing teamia, ctr myynnissä? Jos on niin ilmoita sähköpstiini tai lisää meseen: [email protected]. Kiitos

        meillä on kaks ctr:ää pleikkari ykköselle mutta toinen ei toimi ja toisessa se adventure tilttaa.. =(


      • knb
        Unknown kirjoitti:

        Fake crash: mene purple gem cup adventuressa läpi. ei muuta keinoa. N.Oxide: Gamesharkilla. koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A

        Mistä te latasitte tietokoneelle Crash Team Racingin?


      • komodo5000
        knb kirjoitti:

        Siis saako se Penta olla jos haluaa oxiden? Ku just nimittäi koodil aukasin Pentan sit v*tuttaa aika paljo jos ei saakkaa olla.. :D

        ...oo avannu kun vaan fake crashin,komodo joen,papu papun ja ripperin.mut en oo saanu pentaa.voitko kertoo pentan koodin?=I


      • komodo5000
        knb kirjoitti:

        Mää oon löytäny ne kaks :)

        mutta ette tiedä yhtä salareittii,mä kerron:ekaks menet siitä alotuspaikasta siihen sillalle ja hyppäätte sen oikeesta puolesta.siinä teille kolmas salatie=)


      • turhaantunut
        knb kirjoitti:

        Fake crashilla on koodi: ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea
        Ja Oxide tulee Ripper Roon alapuolelle, joten Penta saa olla listassa, omasta mielestäni. =)
        Pitääks ne ajat olla iha tosi hyviä että saa sen N. Tropyn, eli siis sen kyseisen ''kellomiehen'' kummituksen? Joo oli tuossaki kysymys! --'
        En älyy ku Oxide stationin vedin 3:44:14 (ei hyvä aika) Mut silti se kummitus ei tullu.. Ainakaa viel... =o Joten kertoisitteko että millä ajalla te saitte sen vedettyä että saitte sen kummituksen?

        en muista aikaa tarkasti mut se oli joku 2.32.40 millä vedin oxide stadionin mutta käytin siinä semmosta salareittiä millä oxide jäi 5km päähän mut en määkä mitää kyä saanu


      • CTR koodaaja
        knb kirjoitti:

        Mistä te latasitte tietokoneelle Crash Team Racingin?

        eli psx emulatorilla


      • mr.XD
        turhaantunut kirjoitti:

        en muista aikaa tarkasti mut se oli joku 2.32.40 millä vedin oxide stadionin mutta käytin siinä semmosta salareittiä millä oxide jäi 5km päähän mut en määkä mitää kyä saanu

        mää oon käyny läpi vaan sewer speedwayn,papus pyramidin,hot air skiwayn(mulle vaikein)ja viä sen ngin labsin oxide haamuil.troopystä vetäny coco parkin,sewer speedwayn,papu pyramidin hot air skywayn ja dingo canyonin!en tiiä pääsenkö troopyllä crash coven.en oo voittanu viä sitä haamuu minkä olen laittanu sinne(tiny tiger)sillä se oli mun tinya nopeempi!yritän kyl käyttää enemmän sitä slide boost juttua


      • XD:n salareitit
        mr.XD kirjoitti:

        mää oon käyny läpi vaan sewer speedwayn,papus pyramidin,hot air skiwayn(mulle vaikein)ja viä sen ngin labsin oxide haamuil.troopystä vetäny coco parkin,sewer speedwayn,papu pyramidin hot air skywayn ja dingo canyonin!en tiiä pääsenkö troopyllä crash coven.en oo voittanu viä sitä haamuu minkä olen laittanu sinne(tiny tiger)sillä se oli mun tinya nopeempi!yritän kyl käyttää enemmän sitä slide boost juttua

        tässä on salareitit:crash cove:1.hyppää vesilätäköstä kukkulalle ja pudottaudut siitä ja meet eteenpäin!2.kun olet menny crash coven relicissä sen sillan yli,näet laivan,jossa on yksi 3 numeroinen laatikko,menet sinne ja hyppäät siitä kun oot keränny sen laatikon.sewer speedway:kun olet mennyt sen tunnelin ohitse,menet siitä vähän matkaa ja sitten hyppäät oikeasta rampista tosi korkealle ja menet siitä yhteen koloon.siitä voit valita,menetkö sillalta alas vai jatkatko matkaasi.papu`s pyramid:1.(tosi helppo tehdä)heti kun aloitat kisan pyramidissa,huomaat vähän matkan päässä sillan,jonka alla on tie.hyppäät sillalta siihen tielle,ja voit jatkaa matkaasi!2.kun olet mennyt ensimmäisten lihansyöjäkasvien ohi,näet kolon jossa on pyramidinpala.hyppäät sen päälle,ja sittensiihen tielle mikä siinä näkyy,ja siitä saat jatkaa matkaa.


      • oxide999
        papu pau kirjoitti:

        veda kaikki kupit ja sitte se nitro cup

        ei toimi. vale pukki


      • oxide999
        knb kirjoitti:

        Fake crashilla on koodi: ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea
        Ja Oxide tulee Ripper Roon alapuolelle, joten Penta saa olla listassa, omasta mielestäni. =)
        Pitääks ne ajat olla iha tosi hyviä että saa sen N. Tropyn, eli siis sen kyseisen ''kellomiehen'' kummituksen? Joo oli tuossaki kysymys! --'
        En älyy ku Oxide stationin vedin 3:44:14 (ei hyvä aika) Mut silti se kummitus ei tullu.. Ainakaa viel... =o Joten kertoisitteko että millä ajalla te saitte sen vedettyä että saitte sen kummituksen?

        miten oikeesti oxiden saa


      • paras ctr fani
        Fake Crash kirjoitti:

        Täs on teille Fake Crash koodi L1 R1 pohjassa koko ajan!Eli täs se tulee:L1 R1 ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea. Se on helppo koodi pelaa Fake Crashilla.

        mikä on oxiden tietokoneelle koodi ja playstation 1 selle


      • sakke
        Ripper Roo kirjoitti:

        Ei toiminu. Vedin kaikki cupit läpi easyl, mediumil ja hardil ja vedin sen jälkeen viäl sen Nitro cupin, muttei toiminu :(

        kirjoita googleen ripperroo ctr cheats sieltä löytyy (:


      • sakke
        komodo5000 kirjoitti:

        ...oo avannu kun vaan fake crashin,komodo joen,papu papun ja ripperin.mut en oo saanu pentaa.voitko kertoo pentan koodin?=I

        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea


      • TheSuddenSilent
        dakkeus kirjoitti:

        Mielestäni fake crashiin ei ole koodia.
        Oxiden voi ehkä saada jos voittaa Oxiden jokaisessa maassa time trialissa. Mutta Oxidea ei saa voittaa koodi tyypillä, eli sinulla ei saa edes olla tyyppi listassasi Penta Pingviiniä koska Oxide taitaa tulla Penta Pingviinin paikalle.

        tässä ctr pelin kaikki koodit mitä on olemassa pall /ja ntcs-u versioon
        eli oxidee ei voi saada millään muulla kun emulaattorilal gameshark koodilla
        Characters
        Note: All the unlockable characters will be available in all modes except story mode.

        Komodo Joe: Win the Blue Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Down, Circle, Left, Left, Triangle, Right, Down (DOLLARS).
        Papu Papu: Win the Green Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Left, Triangle, Right, Down, Right, Circle, Left, Left, Down (LARDROLLS).
        Ripper Roo: Win the Red Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Right, Circle, Circle, Down, Up, Down, Right (ROODUDE).
        Pinstripe: Win the Yellow Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Left, Right, Triangle, Down, Right, Down (LEASED).
        Fake Crash (cheat found by Hacc): Win the Purple Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Circle, Down, Down, Up, Circle, Circle, Down, Left, Right (ODDNOODLE).
        N. Tropy: Beat all the N. Tropy ghosts in Time Trial mode -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Down, Left, Right, Up, Down, Right, Right (SLENDER).
        Penta Penguin: At the main menu, hold L1 R1 and press Down, Right, Triangle, Down, Left, Triangle, Up (SEASWAN).

        Tracks and Battle Arenas

        Turbo Track: Unlock Turbo Track in Adventure Mode.
        Parking Lot: Win all 4 cups in Arcade mode (Easy).
        North Bowl: Win all 4 cups in Arcade mode (Medium).
        Lab Basement: Win all 4 cups in Arcade mode (Hard).

        Cheat to unlock all of the above: At the main menu, hold L1 R1 and press Right, Right, Left, Triangle, Right, Down, Down (REWARDS).
        Extras

        Epilogue: Beat the game with 100%.
        101%: Get all Gold Relics in Adventure Mode. The epilogue will then feature confetti.
        Scrapbook: Beat the game with at least 100% and wait for the epilogue to end. To unlock it at the main menu, hold L1 R1 and press Up, Up, Down, Right, Right, Left, Right, Triangle, Right (UNDERWEAR).
        Spyro 2 TM Demo: At the main menu, hold L1 R1 and press Down, Circle, Triangle, Right (SOAR).

        Cheat Modes

        Note: Introduce these in the main menu. To make these work in Adventure Mode, choose that mode and insert them when the game asks if you want to commence a new game or load an old one (they will work in any race modes inside the Adventure, including Relic Races). In Time Trial Mode, the only working cheats are the Super Turbo Pads and the Invisibility. To undo a cheat, press the respective sequence again.

        Infinite Aku Aku/Uka Uka: Hold L1 R1 and press Left, Triangle, Right, Left, Circle, Right, Down, Down (WARLORDS).
        Infinite Wumpa fruit (permanently juiced up): Hold L1 R1 and press Down, Right, Right, Down, Down (SEEDS).
        Infinite Bowling Bombs: Hold L1 R1 and press Triangle, Right, Down, Right, Up, Triangle, Left (ARSENAL).
        Super Turbo Pads: Hold L1 R1 and press Triangle, Right, Right, Circle, Left (ARROW).
        Display Boost Counter: Hold L1 R1 and press Triangle, Down, Down, Circle, Up (ADDON).
        Permanent Invisibility (human players only): Hold L1 R1 and press Up, Up, Down, Right, Right, Up (UNSEEN).
        Unlimited Turbos (by Hacc): Hold L1 R1 and press Triangle, X, Right, Left, Left, Triangle, X (AXELWAX).
        Icy Tracks (by Hacc): Hold L1 R1 and press Down, Left, Right, Down, Right, Circle, Triangle, Down (SLEDROAD).
        Super Hard Mode (by Hacc and Vextes): Hold L1 R1 and press Down, Right, Left, Up, X, Right (DELUXE).
        Beakers and Explosive Crates only: (by Hacc): Hold L1 R1 and press Right, Up, Down, Up, Right, Circle (ENDNEO).
        1-Lap Races (by Hacc): Hold L1 R1 and press Down, Up, Down, Down, Right, Up, Down, Right, Triangle, Down (SUDDENDEAD).
        Super Engine Mode (by Hacc): Hold L1 R1 and press Up, Up, Left, Right, Triangle, Down, Right, Down (UNLEADED).


      • TheSuddenSilent
        Unknown kirjoitti:

        Fake crash: mene purple gem cup adventuressa läpi. ei muuta keinoa. N.Oxide: Gamesharkilla. koodi on: D0096AD6 FEFF
        80086E84 000F
        D0096AD6 FBFF
        80086E84 000A

        Fake Crash koodi Pall/NTCS-U
        Fake Crash (cheat found by Hacc): Win the Purple Gem Cup -or- at the main menu, hold L1 R1 and press Circle, Down, Down, Up, Circle, Circle, Down, Left, Right



        voin lupee että toimii


      • crash t
        dakkeus kirjoitti:

        täs ois pari koodiii
        penta -alas oikea kolmio alas vasen kolmio ylös
        ripper roo -oikea ympyrä(2) alas ylös alas oikea
        n. tropy -alas vasen oikea ylös alas oikea(2)
        komodo-joe -alas ympyrä vasen(2) kolmio oike alas
        pinstripe -vasen oikea kolmio alas oikea alas

        Voiko pinstripein, ripperoon ja komodo- joen saada koodeilla??
        Tarviiko adventurea olla pelattu??


      • elmo20
        dakkeus kirjoitti:

        Mielestäni fake crashiin ei ole koodia.
        Oxiden voi ehkä saada jos voittaa Oxiden jokaisessa maassa time trialissa. Mutta Oxidea ei saa voittaa koodi tyypillä, eli sinulla ei saa edes olla tyyppi listassasi Penta Pingviiniä koska Oxide taitaa tulla Penta Pingviinin paikalle.

        Fake crashin koodi on ympyrä alas alas ylös ympyrä ympyrä alas vasen oikea


      • elmo20
        knb kirjoitti:

        Siis saako se Penta olla jos haluaa oxiden? Ku just nimittäi koodil aukasin Pentan sit v*tuttaa aika paljo jos ei saakkaa olla.. :D

        Oxide tulee ripper roon alapuolelle


    • dingodile

      Voita oxiden haamu niin saat sen. Muuten tietääkö kukaan koodia jolla saa fake crash:hin?

      • Fake crash

        Fake crashin saa kun vetää läpi ne timantin keräys kentät. Sitten pitää voittaa purple cup. Ja fake crash on sinun. Vaikuttaako se n.oxiden saamiseen jos pelaa adventuresta ne kaikki platinum avaimet?


      • ei sitä voi saada!

        mä oon pelanno koko pelin läpi eikä oxide oo tullu.


      • ---

        Fake Crashin saa siten että on pelannut pelin läpi ja hankkinut kaikki violetit CTR kolikot,ja pelannut violetin timantin itselleen


      • dx_baby
        ei sitä voi saada! kirjoitti:

        mä oon pelanno koko pelin läpi eikä oxide oo tullu.

        et oo pelannut tietyl taval


      • CTR koodaaja
        Fake crash kirjoitti:

        Fake crashin saa kun vetää läpi ne timantin keräys kentät. Sitten pitää voittaa purple cup. Ja fake crash on sinun. Vaikuttaako se n.oxiden saamiseen jos pelaa adventuresta ne kaikki platinum avaimet?

        ei,vaan pitää voittaa sen haamut:ensix mee time trialiin sit vedä kaikki kentät a.yksin b.haamulla c.n.tropylla ja d.oxidella.näin saat n.oxiden


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        ei,vaan pitää voittaa sen haamut:ensix mee time trialiin sit vedä kaikki kentät a.yksin b.haamulla c.n.tropylla ja d.oxidella.näin saat n.oxiden

        tai niin ainakin pitäs olla


      • CTR koodaaja
        --- kirjoitti:

        Fake Crashin saa siten että on pelannut pelin läpi ja hankkinut kaikki violetit CTR kolikot,ja pelannut violetin timantin itselleen

        toi on kerrottu jo 100000000000 kertaa>(


      • knb
        ei sitä voi saada! kirjoitti:

        mä oon pelanno koko pelin läpi eikä oxide oo tullu.

        Teitääkö kukaa Papu Paun koodia? jos tietää ni kertokaa!


      • komodo5000
        knb kirjoitti:

        Teitääkö kukaa Papu Paun koodia? jos tietää ni kertokaa!

        kysy joltain koodaajalta joka tietää papuun koodin


      • sakke
        knb kirjoitti:

        Teitääkö kukaa Papu Paun koodia? jos tietää ni kertokaa!

        Pidä L1 R1 ja osuma vasemmalle, kolmio oikealle, alas, vasemmalle vasemmalta oikealle, O, unlcok Papu Papu withought voittaa gem tittle-ikkunassa. Raportoitujen myös tärkeimmät valikosta pidä L1 R1 ja paina vasemmalle, kolmio, oikealle, alas, vasemmalle vasemmalta oikealle, ympyrä & alas


      • sakke
        --- kirjoitti:

        Fake Crashin saa siten että on pelannut pelin läpi ja hankkinut kaikki violetit CTR kolikot,ja pelannut violetin timantin itselleen

        tai koodeila ja muutkin saa koodila


      • SAKKE
        sakke kirjoitti:

        tai koodeila ja muutkin saa koodila

        mut N oxside saa kun KATTOO YOUTUBESTA NIMELTÄÄN N OXIDE CHEATS.


    • Ctr Masteri

      Mä oon vetäny kaikki Oxoden haamut läpi ja kelloHemmon. Sit oon vetäny kaikki platinium avaimet adventures. kaikki cupit eri vaikeustasoilla. ENKÄ SAANU!!!
      Pikkusen Potuttaa.
      Kaverilla on se. Jos tapaan sen joskus Niin kysäsen. Lykkyä hankkimiseen! =]

      • joku

        ekaks kerää kaikki platium avaimet. sit sapphire avaimet ja gold avaimet. sitten voita oxiden haamu joka radalla crash covesta alkaen.sitten roos tubes ja sit eteenpäin.sitten kaikki cupit arcadessa ja adventuressa kaikki gemit ja kaikki ctr tokenit adventuressa.


      • CTR koodaaja
        joku kirjoitti:

        ekaks kerää kaikki platium avaimet. sit sapphire avaimet ja gold avaimet. sitten voita oxiden haamu joka radalla crash covesta alkaen.sitten roos tubes ja sit eteenpäin.sitten kaikki cupit arcadessa ja adventuressa kaikki gemit ja kaikki ctr tokenit adventuressa.

        älkää jankuttako tota enää


      • CTR
        CTR koodaaja kirjoitti:

        älkää jankuttako tota enää

        mitä ne sapphire -avaimet on ja minkä näköisiä?


    • T3h man

      Tässä on tosiasia: Nitros Oxidea EI VOI SAADA ILMAN GAMESHARK TAI MUUTA KOODINPURKAJA LAITETTA!!!! KOITTAKAA ÄLYTÄ!!! Olen vetänyt kaikki Oxiden haamut, saanut kaikki avaimet, pokaalit ja relicit(platinalla) eli peli on vedetty 101 prossasesti, mutta Oxidea ei voi saada! Jos siis näette, että jollakin on Oxide, se on joko bugi tai Gamesharkin tai muun koodilaitteen tuotos!
      Ja tässä vielä ois yks linkki, jos kerrotaan miten oxiden saa koodilaitteel:
      http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=334321&p=7

      • JOKU

        Mäkin oon vetänyt sen pelin oon yhmetelly miks oksaiddii ei saa ohje kirjassa lukee muka et sen saa jos vetää violetin timantin....


      • Nina Cortex
        JOKU kirjoitti:

        Mäkin oon vetänyt sen pelin oon yhmetelly miks oksaiddii ei saa ohje kirjassa lukee muka et sen saa jos vetää violetin timantin....

        Jotkut sanovat että Nitrous Oxidea ei voi saada Platinum-versiossa. PAL-version peleissä jotkut taas sanovat saaneensa Oxiden, jotkut taas eivät... mihin tässä enää voi uskoa???


      • Nina Cortex
        Nina Cortex kirjoitti:

        Jotkut sanovat että Nitrous Oxidea ei voi saada Platinum-versiossa. PAL-version peleissä jotkut taas sanovat saaneensa Oxiden, jotkut taas eivät... mihin tässä enää voi uskoa???

        Monet ovat jo voittaneet Oxiden haamun Time Trialissa, mutta saaneet siitä vain Scrapbookin.


      • Doctor.B
        Nina Cortex kirjoitti:

        Monet ovat jo voittaneet Oxiden haamun Time Trialissa, mutta saaneet siitä vain Scrapbookin.

        ensiksi, hommaa jokainen platinium avain adventure modessa, after that, voita oxiden haamu jokaisessa timetrial ajossa. sen jälkeen kelaat charru listaa alaspäin jolloin ilmestyy toinen ruutu jossa noxide lymyilee. välkkyä?


      • Ma=De
        Doctor.B kirjoitti:

        ensiksi, hommaa jokainen platinium avain adventure modessa, after that, voita oxiden haamu jokaisessa timetrial ajossa. sen jälkeen kelaat charru listaa alaspäin jolloin ilmestyy toinen ruutu jossa noxide lymyilee. välkkyä?

        Olen saanut kaikki pokaalit kaikki avaimet kaikki platinium relicit voittanut trophyn ja oxiden ghostin joka radassa ja tehnyt vielä sen yhden koodin millä sen "muka" saa.ei tullut sen saa vaan sillä disketillä millä voi jotenkin hakkeroida oxiden.


      • mikael olikala
        Doctor.B kirjoitti:

        ensiksi, hommaa jokainen platinium avain adventure modessa, after that, voita oxiden haamu jokaisessa timetrial ajossa. sen jälkeen kelaat charru listaa alaspäin jolloin ilmestyy toinen ruutu jossa noxide lymyilee. välkkyä?

        mitä tarkoittaaa se charru lista


      • Ma=De
        mikael olikala kirjoitti:

        mitä tarkoittaaa se charru lista

        oxidea ei saa elkää tuhlatko aikaa siihen.
        Minä pelasin hullun lailla ja turhaan!!!!!


      • olla pentaa
        Ma=De kirjoitti:

        Olen saanut kaikki pokaalit kaikki avaimet kaikki platinium relicit voittanut trophyn ja oxiden ghostin joka radassa ja tehnyt vielä sen yhden koodin millä sen "muka" saa.ei tullut sen saa vaan sillä disketillä millä voi jotenkin hakkeroida oxiden.

        Olen kuullut, että ei saa olla pentaa koodattuna et vois saada sen oxiden. En ole aivan varma kylläkään....


      • Oxide 2
        Ma=De kirjoitti:

        oxidea ei saa elkää tuhlatko aikaa siihen.
        Minä pelasin hullun lailla ja turhaan!!!!!

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.


      • lisä
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        toi on että monet sanovat vetäneensä kaikki oxiden haamut ja saaneet vain shvearbookin mutta ne ihmiset eivät ole vetänyt kaikkia platium avaimia. ne pitää hakkia järjestyksessä. meinaan jos vedät ekana platium avaimet niin saat shcearbookin ja jos vedät ekana oxiden haamut saat shcearboocin ne molemmat pitää vatä jomi kumpi ensin se shcear book on tavallaan niin kuin näyte että olet jo puolivaihessa oxiden saantiin! (luulen näin mutta olen 98 % varma)


      • Unknown
        Nina Cortex kirjoitti:

        Monet ovat jo voittaneet Oxiden haamun Time Trialissa, mutta saaneet siitä vain Scrapbookin.

        hitto en voi pelata sitä peliä pitkään aikaan.


      • ctr
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        kertokaahan neropatit miten muka voi voittaa oxiden kaikis time trial kentis ku se on nii älyttömän nopea... oon onnistunu sen turbo trakissa voitta ja sekin oli työn, tuskan, itkun, hammasten kiristysten ja verelle puristettujen rystysten avulla saavutettu vaikea voitto... kun siis esin roo's tubesissa se vetää 20s parempaa aikaa...


      • ctr
        ctr kirjoitti:

        kertokaahan neropatit miten muka voi voittaa oxiden kaikis time trial kentis ku se on nii älyttömän nopea... oon onnistunu sen turbo trakissa voitta ja sekin oli työn, tuskan, itkun, hammasten kiristysten ja verelle puristettujen rystysten avulla saavutettu vaikea voitto... kun siis esin roo's tubesissa se vetää 20s parempaa aikaa...

        niin ja miten voi kerätä kaikki platinum relicit ku esim papu's pyramidilkaan en onnistu saamaan kuin saphiren.... vai onks molempiin kysymyksiin vastaus: "kovalla työllä" ??


      • dx_baby
        Nina Cortex kirjoitti:

        Jotkut sanovat että Nitrous Oxidea ei voi saada Platinum-versiossa. PAL-version peleissä jotkut taas sanovat saaneensa Oxiden, jotkut taas eivät... mihin tässä enää voi uskoa???

        mä oon saaanu oxiden se oli helppoo ihan noboo=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 100% oxiden saaja
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        oxide tulee penta penguin alle oon vetänyt kaikki maholliset pelistä ja sain sen selatkaa kokopeli läpi niin saatte sen heinä sirkan.Penta pengui saa olla, koska tuo huhu on hevon kukkua että ei muka sais oxidea jos on muka penta pengui...vetäkää 101%
        adventure sit kaikki cupit et tulee easystä hardiin sit kaikki timetrialit oxiden haamut läpi ja hankkikaa penta pengui sil saa helpoiten...
        PS scarbook myöskin pitää olla.....


      • tuo
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        täysin totta!!!


      • ctrkeijo
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        mulla on adventure 101% platina reliceillä ja kaikki cupit pelattu kaikilla vaikeusasteilla ja oon voittanu ne molemmat haamut time-trialissa ilman penta penguinia ja EN SAANU OXIDEE.. jos se on ees mahollista saada nii voisko joku näyttää vaik kuvan siitä et pelais oxidella?


      • anttikallo
        dx_baby kirjoitti:

        mä oon saaanu oxiden se oli helppoo ihan noboo=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        miten sait?


      • Noxide

        Kertokaa ihmees miten tää gameshark koodi toimii pleikkarissa ois tosi kiva tietää !!!


      • vähän viisaampi
        ctr kirjoitti:

        kertokaahan neropatit miten muka voi voittaa oxiden kaikis time trial kentis ku se on nii älyttömän nopea... oon onnistunu sen turbo trakissa voitta ja sekin oli työn, tuskan, itkun, hammasten kiristysten ja verelle puristettujen rystysten avulla saavutettu vaikea voitto... kun siis esin roo's tubesissa se vetää 20s parempaa aikaa...

        kehity


      • huijausta
        Doctor.B kirjoitti:

        ensiksi, hommaa jokainen platinium avain adventure modessa, after that, voita oxiden haamu jokaisessa timetrial ajossa. sen jälkeen kelaat charru listaa alaspäin jolloin ilmestyy toinen ruutu jossa noxide lymyilee. välkkyä?

        charru listaaa???


      • häähäää222
        ctr kirjoitti:

        kertokaahan neropatit miten muka voi voittaa oxiden kaikis time trial kentis ku se on nii älyttömän nopea... oon onnistunu sen turbo trakissa voitta ja sekin oli työn, tuskan, itkun, hammasten kiristysten ja verelle puristettujen rystysten avulla saavutettu vaikea voitto... kun siis esin roo's tubesissa se vetää 20s parempaa aikaa...

        Voitin oxiden ihan ekana roon tuubeissa :B


      • CTR koodaaja
        Noxide kirjoitti:

        Kertokaa ihmees miten tää gameshark koodi toimii pleikkarissa ois tosi kiva tietää !!!

        mä vastasin sun kysymykseen ja mullon CTR tiezikalla.vastaa tähän viestiin ja anna se koodi mulle=)


      • CTR koodaaja
        100% oxiden saaja kirjoitti:

        oxide tulee penta penguin alle oon vetänyt kaikki maholliset pelistä ja sain sen selatkaa kokopeli läpi niin saatte sen heinä sirkan.Penta pengui saa olla, koska tuo huhu on hevon kukkua että ei muka sais oxidea jos on muka penta pengui...vetäkää 101%
        adventure sit kaikki cupit et tulee easystä hardiin sit kaikki timetrialit oxiden haamut läpi ja hankkikaa penta pengui sil saa helpoiten...
        PS scarbook myöskin pitää olla.....

        se ei oo mitään hevon kukkua,vaan ihan totta.mix mää oon vetäny KAIKKI oxide haamut läpi hahmolla dr.n.ginillä ja saanu sekä oxiden että pentan?repikää siitä!


      • CTR koodaaja
        anttikallo kirjoitti:

        miten sait?

        MITÄ?!!!!ookko säkin saanu sen?


      • CTR koodaaja
        häähäää222 kirjoitti:

        Voitin oxiden ihan ekana roon tuubeissa :B

        mää oon jo saanu oxiden


      • CTR koodaaja
        Nina Cortex kirjoitti:

        Jotkut sanovat että Nitrous Oxidea ei voi saada Platinum-versiossa. PAL-version peleissä jotkut taas sanovat saaneensa Oxiden, jotkut taas eivät... mihin tässä enää voi uskoa???

        mua alkaa jo HERMOSTUTTAA toi hölynpöly


      • CTR koodaaja
        Nina Cortex kirjoitti:

        Jotkut sanovat että Nitrous Oxidea ei voi saada Platinum-versiossa. PAL-version peleissä jotkut taas sanovat saaneensa Oxiden, jotkut taas eivät... mihin tässä enää voi uskoa???

        mulla se peli on ladattuna(eli siis ei PAL versiona).


      • CTR koodaaja
        ctrkeijo kirjoitti:

        mulla on adventure 101% platina reliceillä ja kaikki cupit pelattu kaikilla vaikeusasteilla ja oon voittanu ne molemmat haamut time-trialissa ilman penta penguinia ja EN SAANU OXIDEE.. jos se on ees mahollista saada nii voisko joku näyttää vaik kuvan siitä et pelais oxidella?

        siit ei oo kuvaa,mut video on.mää annan vinkin:mene youtubeen(ei roon tubeen)sinne kirjotat CTR n.oxide ja valkkaat sieltä videon,missä joku pelaa oxidella esim. n.oxide in crash team racing.kentän nimi on kai tiny arena


      • CTR
        Ma=De kirjoitti:

        Olen saanut kaikki pokaalit kaikki avaimet kaikki platinium relicit voittanut trophyn ja oxiden ghostin joka radassa ja tehnyt vielä sen yhden koodin millä sen "muka" saa.ei tullut sen saa vaan sillä disketillä millä voi jotenkin hakkeroida oxiden.

        mitä se "disketti" tarkottaa jonka Ma=De sano ja miten niin hakkeroida?


      • CTR koodaaja
        Oxide 2 kirjoitti:

        vedä ekana kaikki paikat ja ctr merkit ja platium! avaimet adventture tilassa. sen jälkeen hakaa oxiden päävastus myös adven.... Sitten hakaa oksiden haamut timetrailersissa niin saat oxiden tämä on varmaa tietoa! HUOM ei saa olla yhtään koodia käytetty ta muuten saat vain penta pingun!
        Oxide tulee meinaan pentan kohalle.

        USKOKAA JO!!!!!!!!!!!!!OXIDE EI TUU PENTAN PAIKALLE,SE TULEE RIPPER ROON ALA PUOLELLE JA SILLÄ SELVÄ!!!!!!!!!!!!OLKAA VAIKKA KAIKKI ILMAN OXIDEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • komondo5000
        100% oxiden saaja kirjoitti:

        oxide tulee penta penguin alle oon vetänyt kaikki maholliset pelistä ja sain sen selatkaa kokopeli läpi niin saatte sen heinä sirkan.Penta pengui saa olla, koska tuo huhu on hevon kukkua että ei muka sais oxidea jos on muka penta pengui...vetäkää 101%
        adventure sit kaikki cupit et tulee easystä hardiin sit kaikki timetrialit oxiden haamut läpi ja hankkikaa penta pengui sil saa helpoiten...
        PS scarbook myöskin pitää olla.....

        miten nii heinäsirkka?se on komondo joe,mun lempiajaja.oon voittanu sil oxidenkin adventures.=)


      • komondo5000
        JOKU kirjoitti:

        Mäkin oon vetänyt sen pelin oon yhmetelly miks oksaiddii ei saa ohje kirjassa lukee muka et sen saa jos vetää violetin timantin....

        tarkoitat kai sitä yhtä videota.sen nimi oli crash team racing nitros oxide in purple gem cup.tekijä oli kai cortexshark


      • komondo5000
        ctr kirjoitti:

        kertokaahan neropatit miten muka voi voittaa oxiden kaikis time trial kentis ku se on nii älyttömän nopea... oon onnistunu sen turbo trakissa voitta ja sekin oli työn, tuskan, itkun, hammasten kiristysten ja verelle puristettujen rystysten avulla saavutettu vaikea voitto... kun siis esin roo's tubesissa se vetää 20s parempaa aikaa...

        ...sladibuustii.voitat oxiden helpommin


      • komondo5000
        CTR koodaaja kirjoitti:

        MITÄ?!!!!ookko säkin saanu sen?

        hei dxbaby,mikä lie.näyttäisikkö,et onko oxide siel äijävalikos.haluaisin tietää


      • tami tami vaappu
        CTR koodaaja kirjoitti:

        MITÄ?!!!!ookko säkin saanu sen?

        auta mua kiltti


    • kgjh8

      En tota koodia tiedä, mutta pienenä oon pelannu Crash peliä :D Eipä sitä enään oo niin tiedätkö mistä sen sais ladattua tai mistä pystyisi pelaamaan niitä vanhoja Crash pelejä ilmatteeks? :D kiitos, jos vastaat !

      • 123456789

        www.romhustler.net


      • tttea
        123456789 kirjoitti:

        www.romhustler.net

        Kiitos!


      • CTR koodaaja
        tttea kirjoitti:

        Kiitos!

        mä sain ainaki crash bandicoot 2:en


    • Unknown

      N Oxiden saa ehkä niin että vetää N Oxide's FINAL Challengessa kaikki kiekat alle 55 sek.

      • jeeee !

        me saatiin oxide ! pelattiin ctr:ää ihan hullun lailla vuorokausi ja sitte se tuli. nyt se on siellä ja sillä voi mennä tosi nopeesti ! =) vähän oon ylpee.

        tässä vielä koodi millä oxiden saa:
        alas ympyrä kolmio vasen oikea oikea vasen ruksi neliö kolmio

        toi pitää siis näppäillä siinä adventuren siinä missä valitaan ukkoa / on ne esittelyt.

        hauskoja pelihetkiä ja onnea oxiden kanssa ! :D


      • CTR pelaaja
        jeeee ! kirjoitti:

        me saatiin oxide ! pelattiin ctr:ää ihan hullun lailla vuorokausi ja sitte se tuli. nyt se on siellä ja sillä voi mennä tosi nopeesti ! =) vähän oon ylpee.

        tässä vielä koodi millä oxiden saa:
        alas ympyrä kolmio vasen oikea oikea vasen ruksi neliö kolmio

        toi pitää siis näppäillä siinä adventuren siinä missä valitaan ukkoa / on ne esittelyt.

        hauskoja pelihetkiä ja onnea oxiden kanssa ! :D

        ei sitä Oxidee saa millään! se koodi jonka jeee! laitto ei toiminu! laittakaa mun sähköpostiin viestii jos tiiätte Crash CTR koodeja! hyvää jatkoo ja koittakaa voittaa!


      • CTR pelaaja
        CTR pelaaja kirjoitti:

        ei sitä Oxidee saa millään! se koodi jonka jeee! laitto ei toiminu! laittakaa mun sähköpostiin viestii jos tiiätte Crash CTR koodeja! hyvää jatkoo ja koittakaa voittaa!

        ne muut saa eli Ripper Roon, Papu Papun, Komodo Joen, Phinstripen saa vaan yhel taval kai.. se on et ottaa adventure ja valittee jonkun ukon. sit koittaa voittaa kisoja ja saada avaimia. jos jotain menee vikaan laita mun sähköpostiin viestii. se on [email protected]. ja jos tiedät koodeja laita ne mun sähköpotsiosotteeseen. se osote on tossa. hyvää jatkoa ja koittakaa päästä läpi CTR!


      • anttikallo
        jeeee ! kirjoitti:

        me saatiin oxide ! pelattiin ctr:ää ihan hullun lailla vuorokausi ja sitte se tuli. nyt se on siellä ja sillä voi mennä tosi nopeesti ! =) vähän oon ylpee.

        tässä vielä koodi millä oxiden saa:
        alas ympyrä kolmio vasen oikea oikea vasen ruksi neliö kolmio

        toi pitää siis näppäillä siinä adventuren siinä missä valitaan ukkoa / on ne esittelyt.

        hauskoja pelihetkiä ja onnea oxiden kanssa ! :D

        kiitos tosi paljon tästä koodista!! pitääkö siinä piettää L1 ja R1 pohjassa?


      • huhhuhu
        CTR pelaaja kirjoitti:

        ei sitä Oxidee saa millään! se koodi jonka jeee! laitto ei toiminu! laittakaa mun sähköpostiin viestii jos tiiätte Crash CTR koodeja! hyvää jatkoo ja koittakaa voittaa!

        Eipä tullu mullekkaan Oxidea Time Trialin kautta. Ja sitä ei voi saada sen takia, ku se oli kuulemma ihan liian iso multiplayeria varten. Muuten ne olis laittanu sen, oon aivan 100% varma.


      • CTR koodaaja
        huhhuhu kirjoitti:

        Eipä tullu mullekkaan Oxidea Time Trialin kautta. Ja sitä ei voi saada sen takia, ku se oli kuulemma ihan liian iso multiplayeria varten. Muuten ne olis laittanu sen, oon aivan 100% varma.

        jos sulla ois oxide ja se ois sopinu multiplayeriin,mää olisin tienny,miten se ei ois ollu liian iso.se tulee tässä:painat vain select -näppäintä(mutta vasta sitten,kun oot ohittanu sen jutun siitä eka).


      • CTR
        CTR pelaaja kirjoitti:

        ei sitä Oxidee saa millään! se koodi jonka jeee! laitto ei toiminu! laittakaa mun sähköpostiin viestii jos tiiätte Crash CTR koodeja! hyvää jatkoo ja koittakaa voittaa!

        et tainnu lukee kunnol


      • CTR koodaaja
        anttikallo kirjoitti:

        kiitos tosi paljon tästä koodista!! pitääkö siinä piettää L1 ja R1 pohjassa?

        kyllä piti pitää,anttikallo!määkin oon pitäny kun mää oon yrittäny saada mun ekaa koodiäijää pinstripia


      • komondo5000

        mä en onnistunu siin


    • Nimetön

      kuka tietää koodeja crash team racing peliin :)

      • ctr-fani

        lukekaa wikipediasta oxidea ei voi saada oxiden voittamisesta saa ainoastaa scarbookin


      • dx_baby

        mä voin laittaa sulle pari pentapingu L1 ja R1 pohjaan ja näpyttele alas oikealle kolmio alas vasemmalle kolmio ja ylös ja sitte ( aika nopeesti) wumpa fruit alas alas oikealle oikealle ja alas ja alas siinä ois pari koodii.=)=)=)


      • dx_baby
        ctr-fani kirjoitti:

        lukekaa wikipediasta oxidea ei voi saada oxiden voittamisesta saa ainoastaa scarbookin

        oxide on ihan mahdollinen saada.jos osaa vain pelata!!!!!!!!!!!!


      • CTR pelaaja
        dx_baby kirjoitti:

        mä voin laittaa sulle pari pentapingu L1 ja R1 pohjaan ja näpyttele alas oikealle kolmio alas vasemmalle kolmio ja ylös ja sitte ( aika nopeesti) wumpa fruit alas alas oikealle oikealle ja alas ja alas siinä ois pari koodii.=)=)=)

        siihen Nitros Oxideen ei oo koodia. mut tiiän kuinka sen saa. pitää mennä adventure mode kaikilla kahdeksalla hahmolla. crashillä, cortexilla, tinyllä, cocolla, n. ginillä, dingodilellä, polarilla ja puralla. ei muita ctr juttuja tarvi kerätä vaan voittaa oxide kaikilla noilla hahmoilla.
        ei kannata tehdä penta pingviini koodia. kun oxide taitaa tulla sen tilalle. olen aivan varma tästä kaikesta kun kaverini kertoi mulle.


      • ctr koodaaja
        CTR pelaaja kirjoitti:

        siihen Nitros Oxideen ei oo koodia. mut tiiän kuinka sen saa. pitää mennä adventure mode kaikilla kahdeksalla hahmolla. crashillä, cortexilla, tinyllä, cocolla, n. ginillä, dingodilellä, polarilla ja puralla. ei muita ctr juttuja tarvi kerätä vaan voittaa oxide kaikilla noilla hahmoilla.
        ei kannata tehdä penta pingviini koodia. kun oxide taitaa tulla sen tilalle. olen aivan varma tästä kaikesta kun kaverini kertoi mulle.

        niin mut en oikee oo varma tost mut jos se ei toimi nii mua ärsyttää ja sitten..... no antaa olla muute ookko nähny sun kaverilla oksidee????


      • NOT YET OXIDE OWNER
        CTR pelaaja kirjoitti:

        siihen Nitros Oxideen ei oo koodia. mut tiiän kuinka sen saa. pitää mennä adventure mode kaikilla kahdeksalla hahmolla. crashillä, cortexilla, tinyllä, cocolla, n. ginillä, dingodilellä, polarilla ja puralla. ei muita ctr juttuja tarvi kerätä vaan voittaa oxide kaikilla noilla hahmoilla.
        ei kannata tehdä penta pingviini koodia. kun oxide taitaa tulla sen tilalle. olen aivan varma tästä kaikesta kun kaverini kertoi mulle.

        ONKO SE MUKA NIIN HELKKARIN VAIKEE USKOO ETTÄ OXIDEN SAA NÄIN:EKA MEE ADVENTURE MODEEN. KERÄÄ KAIKKI PLATINUM AVAIMET JA SITTEN CTR TOKENIT. VEDÄ KAIKKI 5 GEM CUPPIA(HELPPOA) SITTEN VOITAT OXIDEN FINAL CHALLENGESSÄ JA SEN JÄLKEEN AIKA-AJOIHIN.EKA AJAT N.TROPYN HAAMUT JÄRJESTYKSESSÄ ALOITTAEN CRASH COVELTA JA LOPETTAEN SLIDE COLISEUMILTA.SITTEN SAMA JÄRJESTYS OXIDEN KANSSA JA SIT OLI JOKIN KOODI varmaankin se koodi jonka jeee! laittoi TAI SITTEN L1 R1 POHJAAN JA PAINA MENUSSA EI ADVENTURE HAHMOVALINASSA OIKEA YMPYRÄ KOLMIO VASEN ALAS YMPYRÄ KOLMIO VASEN. SITTEN CHARACTER SELECTISSÄ MENE KOMODO JOEN PENTAN TAI FAKE CRASHIN KOHDALLE JA PAINA ALAS SIELLÄ SE HEINÄSIRKKA PIILEE OLEN 95 PROSENTTISEN VARMA SIITÄ ETTÄ SE ON TOTTA. (LÖYSIN TON KAIKEN YHELTÄ KOODISIVULTA) ELI JOS SE EI TOIMI AINOA TAPA ON GAMESHARK...PS. ARCADESSA PITÄÄ VETÄÄ MYÖS NE KAIKKI CUPIT EASYLLÄ,MEDIUMILLA JA HARDILLA. ELI EI MUUTA KUIN KOITTAMAAN.PPS.EIKÄ OXIDE TULE PENTAN KOHDALLE MUISTAKAAKIN SE!!!


      • N.King
        CTR pelaaja kirjoitti:

        siihen Nitros Oxideen ei oo koodia. mut tiiän kuinka sen saa. pitää mennä adventure mode kaikilla kahdeksalla hahmolla. crashillä, cortexilla, tinyllä, cocolla, n. ginillä, dingodilellä, polarilla ja puralla. ei muita ctr juttuja tarvi kerätä vaan voittaa oxide kaikilla noilla hahmoilla.
        ei kannata tehdä penta pingviini koodia. kun oxide taitaa tulla sen tilalle. olen aivan varma tästä kaikesta kun kaverini kertoi mulle.

        MITEN VOI VETÄÄ ADVENTUREN LÄPI 8 UKOLLA KU SIIN MUISTIJUTUS O VAA TILAA NELJÄL UKOLLE!?


      • CTR koodaaja

        jos sul on se peli PAL -muotona,niin täs tulee oxiden koodi:alas,ympyrä,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio.mutta ennen kun teet tätä koodii,muista,painaa pohjassa L1 ja R1 koko koodin ajan!


      • CTR koodaaja

        mää sain yhen äijän siinä,oxiden!se on koodilla.se tulee tässä:L1 R1 pohjassa koko koodin ajan,alas,o,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio.siinä sulle koodi.=)


      • -jose-
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mää sain yhen äijän siinä,oxiden!se on koodilla.se tulee tässä:L1 R1 pohjassa koko koodin ajan,alas,o,kolmio,vasen,oikee,oikee,vasen,x,neliö,kolmio.siinä sulle koodi.=)

        ei se toimi!


      • komondo5000
        -jose- kirjoitti:

        ei se toimi!

        sitten sun on ajettava time trialis kaikki kentät a.yksin b.haamul c.troopil ja d.oxidel.
        mut se tehoo varmaan PAL muodos


    • ölkkjgk

      En tajua miten Crash Covessa saa hypättyä sen yhden kirjaimen (t se kai on), joka on laiturin vieressä.Siis pitääks sinne laiturille päästä jotenkin vai miten sen saa hyppäämään. Ei vaan onnistu ja hermot menee, kun kaikki muut CTR:t on jo.

      • n. gin

        Hyppäät siitä vesilammikon reunasta sille "kukkulalle" ja ajat siitä sinne laiturille ja nappaat sen kirjaimen. ;)


      • ölkkjgk
        n. gin kirjoitti:

        Hyppäät siitä vesilammikon reunasta sille "kukkulalle" ja ajat siitä sinne laiturille ja nappaat sen kirjaimen. ;)

        No nyt onnistui =) Ei todellakaan tullut mieleen hypätä suoraan vedestä. Jokseenkin kaikkea muuta kokeilin! Kiitos!


    • Vil2xe

      kukaan ei pärjää mulle tuossa pelissä, voin vaikka todistaa jos ei kuka usko. papus pyramidissa aikani on jtn 1.29 =) ja kakissa muissa radoissa yhtä mahottomat. mut oxidee en oo saanu.. ite kyl haluisin sen ja sit ajat paranis varmasti vielä tuostakin..

      • mato92

        paska puhetta...mul on maailman parhaat ajat älkää kuulko häntä hän häviää mulle KAIKISSA radoissa ikään kuin koukaten =)


      • Vil2xe
        mato92 kirjoitti:

        paska puhetta...mul on maailman parhaat ajat älkää kuulko häntä hän häviää mulle KAIKISSA radoissa ikään kuin koukaten =)

        me 2 ollaan kisattu noin 5 vuotta tuossa pelissä hän johtaa täl hetkel mut monessa radassa on maatolta menny jauhot suuhun, ja niissä joissa maato johtaa en oo kunnolla yrittäny


      • McPeter

        kato vaikka youtubesta thomas60 videot niin huomaat ettei sulla oo parasta aikaa


      • Vil2xe
        McPeter kirjoitti:

        kato vaikka youtubesta thomas60 videot niin huomaat ettei sulla oo parasta aikaa

        no eipä vissiin... katoin just parissa radassa toi tosin oli parenpi mut oli mullaki parenpia =)
        9 v asti tullu pelattuu ja nyt oon 15 puol.. en tosin oo pelannu kovin pitkää aikaa..


      • Vil2xe
        McPeter kirjoitti:

        kato vaikka youtubesta thomas60 videot niin huomaat ettei sulla oo parasta aikaa

        kattoin lisää nuita videoita niin jätkähän on löytäny pari oikkaria lisääki... ni ei ihmekkää ku tuommoset ajat.. mut vitun samapa tuo mulle ku hädin tuskin oma pelikään enää toimii ja enkä pelailekkaan paljoa tarkistelen omat aikani viel ja oon varma että multa parista radasta ainaki parenpi aika löytyy


      • apina-96
        Vil2xe kirjoitti:

        kattoin lisää nuita videoita niin jätkähän on löytäny pari oikkaria lisääki... ni ei ihmekkää ku tuommoset ajat.. mut vitun samapa tuo mulle ku hädin tuskin oma pelikään enää toimii ja enkä pelailekkaan paljoa tarkistelen omat aikani viel ja oon varma että multa parista radasta ainaki parenpi aika löytyy

        no kyl mä päihitän teiät kaikki jos ette usko nii oon kyl tehny esim: blizzard bluffin paras kierros aika on mulla 21 sekuntii ja paras kokonais aika on 1 minuutti 16 sekkaa ja papu pyramiidissa on 1.19 paras kokonais aika tiiän vähä salareita... mut täs on vinkki laittakkaa youtubeen jonku ctr radan nimi ja sen perään viel SkanDu opitte siitä hyviä salareita ku katselette hyvää jatkoa ja pelatkaa ctr:ää!!! =)


      • hokari

        meen sen kentän alle minuuttiin... ja pelaan vaa joskus... oo vedin eile sen läpi ku ei ollu muuta tekemist 100% iha helposti. kaikki platinumit iha keposee time trialeista...


      • vil2xe
        hokari kirjoitti:

        meen sen kentän alle minuuttiin... ja pelaan vaa joskus... oo vedin eile sen läpi ku ei ollu muuta tekemist 100% iha helposti. kaikki platinumit iha keposee time trialeista...

        sen saa kyl helposti päälle minuutin jos käyttää yhtä oikotietä mut alle min et oo saanu jos et löytäny viel uutta oikotietä.. ja tietysti nyt kaikki menee helposti platinalle.. oxiden leluhaamu maha ikinä mtn ja aina melkei kierroksen jäles


      • VIL2XE
        hokari kirjoitti:

        meen sen kentän alle minuuttiin... ja pelaan vaa joskus... oo vedin eile sen läpi ku ei ollu muuta tekemist 100% iha helposti. kaikki platinumit iha keposee time trialeista...

        HÖLÖMÖ.. NO EIKÖHÄN SAA SEMMOSIA ALLE MINUUTIN AIKOJA JOS PELAA ADVENTUREE JA KERÄÄ NIITÄ AIKALAATIKOITA VITUN PÖLLÖ HAHAH :D MUT MENEPPÄ ALOTTELIJA SIIHE IHAN TIME TRIALIIN JA TEE SINNE AIKOJA.. NIISSÄ EI OLE MTN AIKAA LYHENTÄVIÄ LAATIKOITA VAAN AIKA KULUU KOKO AJAN ETEENPÄIN EKA JO IHMETTELINKI ETTÄ MITÄ VITTUU.. JA SEN PELIN PÄÄSEE 101% LÄPI..


      • ale123
        VIL2XE kirjoitti:

        HÖLÖMÖ.. NO EIKÖHÄN SAA SEMMOSIA ALLE MINUUTIN AIKOJA JOS PELAA ADVENTUREE JA KERÄÄ NIITÄ AIKALAATIKOITA VITUN PÖLLÖ HAHAH :D MUT MENEPPÄ ALOTTELIJA SIIHE IHAN TIME TRIALIIN JA TEE SINNE AIKOJA.. NIISSÄ EI OLE MTN AIKAA LYHENTÄVIÄ LAATIKOITA VAAN AIKA KULUU KOKO AJAN ETEENPÄIN EKA JO IHMETTELINKI ETTÄ MITÄ VITTUU.. JA SEN PELIN PÄÄSEE 101% LÄPI..

        pitääkö kaikkien ratojen ajat olla platiniumilla adventuren aikaajoissa ?


      • ctrcode1
        ale123 kirjoitti:

        pitääkö kaikkien ratojen ajat olla platiniumilla adventuren aikaajoissa ?

        pitää voittaa kellomies (n tropy) jossakin radassa
        PS vastaatkaa viestehini!


      • adslglfsd
        apina-96 kirjoitti:

        no kyl mä päihitän teiät kaikki jos ette usko nii oon kyl tehny esim: blizzard bluffin paras kierros aika on mulla 21 sekuntii ja paras kokonais aika on 1 minuutti 16 sekkaa ja papu pyramiidissa on 1.19 paras kokonais aika tiiän vähä salareita... mut täs on vinkki laittakkaa youtubeen jonku ctr radan nimi ja sen perään viel SkanDu opitte siitä hyviä salareita ku katselette hyvää jatkoa ja pelatkaa ctr:ää!!! =)

        meitsi vetää Papus pyramid alle minuutin!
        huonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuonohuono


      • CTR koodaaja
        Vil2xe kirjoitti:

        no eipä vissiin... katoin just parissa radassa toi tosin oli parenpi mut oli mullaki parenpia =)
        9 v asti tullu pelattuu ja nyt oon 15 puol.. en tosin oo pelannu kovin pitkää aikaa..

        ...fernando mingonin sewer speedway -6 seconds video.


    • lauri p

      sen saa kun on kaikki platinium relikit ja voittanut kaikki sen ajat ja sitten laittaa jonkun koodin mutta just nyt en muista mika se on

    • Ulkopuoli123123

      Sitä ei voi saada paitsi gameshark masiinan kautta.

    • Haistakaa perä aukko

      Oxidea ei voi saada ctr:rässä. (paitsi gamesharkin kautta) Kaikki hahmot ovat saatavilla ilman koodeja.
      Pinstripe, Papu papu, Ripper roo, Komodo Joe ja Fake Crash saadaa kun vetää kaikki cupit adventuressa. Penta Penguinin saa, kun hankkii jokaiseen rataan hopean relicsin ja N. Tropyn saa kun voittaa hänen aikansa Time trialissa. Toisin kuin N. Tropyn aikojen voittamisesta, Oxiden aikojen voitosta et saa mitään muita kuin scrapbookin jonka saa myös silloin kun vetää 101% adventuresta.

      • kyllä

        Itse voitin kaikki N. Tropyn haamut ilman Pentaa ja sain käyttööni N. Tropyn. Sitten voitin kaikki Oxiden haamut N.Tropylla enkä saanut Oxidea. Pentan hankin vasta kun olin voittanut kaikki Oxidet. Tosin käytin muutamaa koodia kun olin pelannut pelin 101% läpi kaikissa radoissa platinaa. Käytin koodeja jolla sain Pentan ja Oxiden! Pelasin kyllä tätä peliä viimeksi 2002! :D


      • kyllä
        kyllä kirjoitti:

        Itse voitin kaikki N. Tropyn haamut ilman Pentaa ja sain käyttööni N. Tropyn. Sitten voitin kaikki Oxiden haamut N.Tropylla enkä saanut Oxidea. Pentan hankin vasta kun olin voittanut kaikki Oxidet. Tosin käytin muutamaa koodia kun olin pelannut pelin 101% läpi kaikissa radoissa platinaa. Käytin koodeja jolla sain Pentan ja Oxiden! Pelasin kyllä tätä peliä viimeksi 2002! :D

        Unohtui vielä kysyä että pelasin pelin läpi täydellisesti läpi mutta en koskaan saanut kaksinpeliin Oxide Stationia ! Oliko tuon saaminen mahdollista


      • dakkeus
        kyllä kirjoitti:

        Unohtui vielä kysyä että pelasin pelin läpi täydellisesti läpi mutta en koskaan saanut kaksinpeliin Oxide Stationia ! Oliko tuon saaminen mahdollista

        Hahaha vastasin tähän ketjuun joskus 2005 ja vielki jatkuu :D:D:D en kyl oo pelannu pelii vuosiin mut tää peli on legenda.


      • jooooooooooooooooooooooo
        dakkeus kirjoitti:

        Hahaha vastasin tähän ketjuun joskus 2005 ja vielki jatkuu :D:D:D en kyl oo pelannu pelii vuosiin mut tää peli on legenda.

        joo mä ki katoin ku mä ki pelaan ctr tä nyt ja mäki katoin ett tää keskustelu on menny jo monta vuotta. aika kiva on


      • ulla 3
        jooooooooooooooooooooooo kirjoitti:

        joo mä ki katoin ku mä ki pelaan ctr tä nyt ja mäki katoin ett tää keskustelu on menny jo monta vuotta. aika kiva on

        onse jännä


      • ulla 3
        ulla 3 kirjoitti:

        onse jännä

        Onhan tää peli aika hauska.Toki en oo itekään pelannu tätä hetkeeen.En kyllä tajua kuinka joku haluaa vieläkin tietää kuinka saa oxiden.Oon kyllä menny pelin kaikki oxide haamut,N.TROPY haamut,kaikilla hahmoilla läpi sun muuta tehny eikä mitään oxidea oo tullu.Mut sen hän saa sillä ihmeen kame mikälie laitteella.
        Ohantäs pelis paljon voitettavia hahmoja niin miks pitäis saada oxide?
        Mutta on tähän peliin ainakin keksitty tyhmät koodit,ainakin mun mielestä joku pitää.Enmä niita ainakaan käytä.Onhan se aika hauskaa kun tännekin on kirjoteltu 2005-2009 hupaisaa.


      • Retsie
        ulla 3 kirjoitti:

        Onhan tää peli aika hauska.Toki en oo itekään pelannu tätä hetkeeen.En kyllä tajua kuinka joku haluaa vieläkin tietää kuinka saa oxiden.Oon kyllä menny pelin kaikki oxide haamut,N.TROPY haamut,kaikilla hahmoilla läpi sun muuta tehny eikä mitään oxidea oo tullu.Mut sen hän saa sillä ihmeen kame mikälie laitteella.
        Ohantäs pelis paljon voitettavia hahmoja niin miks pitäis saada oxide?
        Mutta on tähän peliin ainakin keksitty tyhmät koodit,ainakin mun mielestä joku pitää.Enmä niita ainakaan käytä.Onhan se aika hauskaa kun tännekin on kirjoteltu 2005-2009 hupaisaa.

        Jos et käytä koodeja, et voi saada pelin parasta hahmoa, Pentaa.
        Itsekkin olen voittanut kaikki oxidet eikä mitään oxidea saanut.

        Crash Cove best time: ~1.19 :) ( Maailmanennätys 1.17 )


      • ulla 3
        Retsie kirjoitti:

        Jos et käytä koodeja, et voi saada pelin parasta hahmoa, Pentaa.
        Itsekkin olen voittanut kaikki oxidet eikä mitään oxidea saanut.

        Crash Cove best time: ~1.19 :) ( Maailmanennätys 1.17 )

        Kyllä hän pentan saa ilman koodeja,pitää voittaa kaikki platinum relighit
        mulla on crash coves paras aika 1.02
        ja blizzard bluffis 0.31 aika hyyviä aikoja.


      • ulla 3
        ulla 3 kirjoitti:

        Kyllä hän pentan saa ilman koodeja,pitää voittaa kaikki platinum relighit
        mulla on crash coves paras aika 1.02
        ja blizzard bluffis 0.31 aika hyyviä aikoja.

        Taasko tänne tuli joku burnout kun ei ketään oo vai eikö peli kiinnosta???????


      • nikodex
        Retsie kirjoitti:

        Jos et käytä koodeja, et voi saada pelin parasta hahmoa, Pentaa.
        Itsekkin olen voittanut kaikki oxidet eikä mitään oxidea saanut.

        Crash Cove best time: ~1.19 :) ( Maailmanennätys 1.17 )

        Millä hahmolla tuon ennätyksen teit? Kierrosajan pitää olla 26,3 tuohon enkkaan ja minä en dingodilellä ainakaan saa alle 29


      • N.King
        kyllä kirjoitti:

        Itse voitin kaikki N. Tropyn haamut ilman Pentaa ja sain käyttööni N. Tropyn. Sitten voitin kaikki Oxiden haamut N.Tropylla enkä saanut Oxidea. Pentan hankin vasta kun olin voittanut kaikki Oxidet. Tosin käytin muutamaa koodia kun olin pelannut pelin 101% läpi kaikissa radoissa platinaa. Käytin koodeja jolla sain Pentan ja Oxiden! Pelasin kyllä tätä peliä viimeksi 2002! :D

        mitä koodii käytit oxidee ku sait se???????? kerrokerrokerrokerrokerro pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • RAIVOSTUNUT
        ulla 3 kirjoitti:

        Kyllä hän pentan saa ilman koodeja,pitää voittaa kaikki platinum relighit
        mulla on crash coves paras aika 1.02
        ja blizzard bluffis 0.31 aika hyyviä aikoja.

        Penta on yhtä hyvä kuin Oxide ja koittakaa te saatanan apinat tajuta että Oxiden saa vain Gamesharkilla


      • CTR koodaaja
        kyllä kirjoitti:

        Itse voitin kaikki N. Tropyn haamut ilman Pentaa ja sain käyttööni N. Tropyn. Sitten voitin kaikki Oxiden haamut N.Tropylla enkä saanut Oxidea. Pentan hankin vasta kun olin voittanut kaikki Oxidet. Tosin käytin muutamaa koodia kun olin pelannut pelin 101% läpi kaikissa radoissa platinaa. Käytin koodeja jolla sain Pentan ja Oxiden! Pelasin kyllä tätä peliä viimeksi 2002! :D

        mun veli matti on saanu sellatteen koodin,jossa voi pelata n.tropyllä ADVENTURESSA!!!!!!!!!!se voitti oxidenki IHAN REILUSTI!!!matti sai vielä sellatteen koodin,jossa se pelas tropyllä arcadee ja heti kun se sai sen ekan aselaatikon,sille tuli HIRRRRRRRRRRRRRRVEEEEESTI ohjuksia,sähköpalloja ja sun muita aseita!jos saatte sen koodin,ootte varmasti niiiiin yllättyneitä.=)


      • SpurguilevaMangusti
        Retsie kirjoitti:

        Jos et käytä koodeja, et voi saada pelin parasta hahmoa, Pentaa.
        Itsekkin olen voittanut kaikki oxidet eikä mitään oxidea saanut.

        Crash Cove best time: ~1.19 :) ( Maailmanennätys 1.17 )

        Joskus isosiskoni sai koko ctr:n läpi mut siinä muistikortissa oli vikaa ja se tallennus hävis.. Harmitti paljo koska ei olla saatu sen jälkee läpi kokonaa sitä peliä =( Mutta monta vuotta sitte saatiin isoveljeni kanssa se Oxide. Kyllä sen saa ku vaa osaa tarpeeks hyvi pelata. Jopa minä sain sen ja oon nyt 11 vuotta. :P
        Mut onko totta että Nitros oxiden saa gameshark koodilla?? Jos saa ni mikä se koodi on?? Näin luki ainakii wikipediassa ku iha huvikseen rupesin kahtoon.. Oon aika ymmälläni, en osaa enää pelata sitä ku on monta vuotta siitä ku viimeks pelasin.. :D


      • SpurguilevaMangusti
        SpurguilevaMangusti kirjoitti:

        Joskus isosiskoni sai koko ctr:n läpi mut siinä muistikortissa oli vikaa ja se tallennus hävis.. Harmitti paljo koska ei olla saatu sen jälkee läpi kokonaa sitä peliä =( Mutta monta vuotta sitte saatiin isoveljeni kanssa se Oxide. Kyllä sen saa ku vaa osaa tarpeeks hyvi pelata. Jopa minä sain sen ja oon nyt 11 vuotta. :P
        Mut onko totta että Nitros oxiden saa gameshark koodilla?? Jos saa ni mikä se koodi on?? Näin luki ainakii wikipediassa ku iha huvikseen rupesin kahtoon.. Oon aika ymmälläni, en osaa enää pelata sitä ku on monta vuotta siitä ku viimeks pelasin.. :D

        En sitte oo varma siitä että oliko se tosiaan OXIDE kenet saatiin koska on kauan en muista :D:D:D:D Saatan olla ni tyhmä että muistan väärin.. =/ Ja en voi ees tarkistaa koska se tilttaa se peli


    • semuuh

      Oxidea ei voi saada ilman Gamesharkkia. Eli alkuperäiseen Playstation CTR-peliin ei voi saada Oxidea.

      • matsku22

        mää oon saanu oxide station ensimmäisellä kierroksella 59:99 se nii


      • Turb0 B00st
        matsku22 kirjoitti:

        mää oon saanu oxide station ensimmäisellä kierroksella 59:99 se nii

        Jos joku nyt ihan välttämättä haluaa saada Oxiden ni kannattaa hommata Gameshark :) Ite meinaan hommaa sen joululahjaks mut se pitää hommata netin kautta esim. jenkkisivustolta nimeltä Amazon.com ja hinta on vähän päälle 10€. Muutoin se onkin ihan tuuripeliä saako Oxiden vaiko ei... Ite vedin kaikki Oxiden haamut mut ei mitään... Reliceissä tosin jumitin Papu's Pyramidiin mut nykyää oon kyl parempi ku sillon :D Anyway uskon et jos sen saa muutoin kuin Gameshark-koodilla niin se on hyvää tuuria tai riippuu peliversiosta (en ole varma tuosta). Jos haluutte saada Oxiden varmasti niin etsikää Gameshark jostain niinku mäki tein =P Onnea kaikille CTR:n hakkaamiseen =)


      • Turb0 B00st
        Turb0 B00st kirjoitti:

        Jos joku nyt ihan välttämättä haluaa saada Oxiden ni kannattaa hommata Gameshark :) Ite meinaan hommaa sen joululahjaks mut se pitää hommata netin kautta esim. jenkkisivustolta nimeltä Amazon.com ja hinta on vähän päälle 10€. Muutoin se onkin ihan tuuripeliä saako Oxiden vaiko ei... Ite vedin kaikki Oxiden haamut mut ei mitään... Reliceissä tosin jumitin Papu's Pyramidiin mut nykyää oon kyl parempi ku sillon :D Anyway uskon et jos sen saa muutoin kuin Gameshark-koodilla niin se on hyvää tuuria tai riippuu peliversiosta (en ole varma tuosta). Jos haluutte saada Oxiden varmasti niin etsikää Gameshark jostain niinku mäki tein =P Onnea kaikille CTR:n hakkaamiseen =)

        ...Gamesharkia ei tietääkseni saa suomalaisilta sivustoilta ja toi on paras paikka minkä mä tiedän toi minkä kerroin edellisessä viestissäni. Jos löytyy joku kotimainen sivusto missä myydään GS:ää niin kertokaa toki mulle ;)


      • röllipeikko47
        Turb0 B00st kirjoitti:

        ...Gamesharkia ei tietääkseni saa suomalaisilta sivustoilta ja toi on paras paikka minkä mä tiedän toi minkä kerroin edellisessä viestissäni. Jos löytyy joku kotimainen sivusto missä myydään GS:ää niin kertokaa toki mulle ;)

        Miten kummas ton Penta Pingviinin saa täs CTR.äs. Nyt on asuntolas tullu jokunen viikko kyseistä peliä taas hakattuu pitkästä aikaa ja adventures kaikki relicit platiniumil mut ei mtn :/


      • Turb0 B00st
        röllipeikko47 kirjoitti:

        Miten kummas ton Penta Pingviinin saa täs CTR.äs. Nyt on asuntolas tullu jokunen viikko kyseistä peliä taas hakattuu pitkästä aikaa ja adventures kaikki relicit platiniumil mut ei mtn :/

        Koodilla tai joidenkin huhujen mukaan Pentan voi saada myös vetämällä Adventuresta kaikki Platina Relicit.
        Googlettamalla "Crash team Racing Cheats" pitäisi löytyä mm. koodin Pentan saamiseen.


      • qwertyuuiiooåssdfgfg
        Turb0 B00st kirjoitti:

        Koodilla tai joidenkin huhujen mukaan Pentan voi saada myös vetämällä Adventuresta kaikki Platina Relicit.
        Googlettamalla "Crash team Racing Cheats" pitäisi löytyä mm. koodin Pentan saamiseen.

        Oxiden saa jos on Amerikan versio pelistä eli NTSC ja Euroopassa saa Pentan kun on PAL-versio pelistä... Mul on ne kummatki samalla levyllä ku on poltettu


      • minä123123
        qwertyuuiiooåssdfgfg kirjoitti:

        Oxiden saa jos on Amerikan versio pelistä eli NTSC ja Euroopassa saa Pentan kun on PAL-versio pelistä... Mul on ne kummatki samalla levyllä ku on poltettu

        Kaikki koittaa kusettaa satasella. oxiden saa pelissä, mutta ei ilman gamesharkkia tai emulaattoria. Itsellä toimi ePSXe ja Emulation cheaterilla...


      • 10 vuoden peliura..
        minä123123 kirjoitti:

        Kaikki koittaa kusettaa satasella. oxiden saa pelissä, mutta ei ilman gamesharkkia tai emulaattoria. Itsellä toimi ePSXe ja Emulation cheaterilla...

        Pentan saa, kunhan adveturessa platinum relic keyt saa joka ikisestä kentästä. Se on vaikeaa, mutta sainpahan joskus muinoin pentan tuolleen. Toki sen voi saada silleen, että voittaa jokaisen Nitrous Oxide kummituksen Timetrial:issa.


      • gonzovonzo
        10 vuoden peliura.. kirjoitti:

        Pentan saa, kunhan adveturessa platinum relic keyt saa joka ikisestä kentästä. Se on vaikeaa, mutta sainpahan joskus muinoin pentan tuolleen. Toki sen voi saada silleen, että voittaa jokaisen Nitrous Oxide kummituksen Timetrial:issa.

        Kuules juttu on näin. Oxide hahmoa ei saa vaikka tekisitte mitä. Oxiden saa vain ja ainoastaan emulaattorilla. Eli Penta muuttu Oxiden näköiseksi Pentan saa kun vetää kaikki Oxiden ajat mutta ette ole huommannut sitä koska olette menneet kaikki oxiden ajat Pentalla. en tiädä emulaattorista sen vertaa mutta pleikalle ei saa emulaattoria.


      • N. Oxide
        gonzovonzo kirjoitti:

        Kuules juttu on näin. Oxide hahmoa ei saa vaikka tekisitte mitä. Oxiden saa vain ja ainoastaan emulaattorilla. Eli Penta muuttu Oxiden näköiseksi Pentan saa kun vetää kaikki Oxiden ajat mutta ette ole huommannut sitä koska olette menneet kaikki oxiden ajat Pentalla. en tiädä emulaattorista sen vertaa mutta pleikalle ei saa emulaattoria.

        Kaikki tyypit saa ihan helposti ette vaa oo yrittäny kunnol.Oxide on ehkä pelin helpoin saada.Sen saa ilman emulaattoria tai gamesharkia.Sen saa ihan HELPOSTI!Siihen ei löydy koodia mut sen saa näin:mene ensin timetrialit järjestyksessä ja päihitä n.tropyn ja oxiden haamut sen jälkee mee adventure neljäl eri tyypil läpi 101prosenttisesti ni luku 101 muuttuu 102!Sun pitää niis adventureis mennä ihan kaikki maat ja kaikki kaikel taval.Sit saat Oxiden, PAITSI jos oot tehny yhtäkään koodii!Eli et oo saanu tehä yhtäkää koodii jos haluut sen. Muihin tyyppeihin löytyy koodi;MUTTA niitä tyyppejä ei saa saada koodeilla muuten Oxidea ei saa.Itselläni on Oxide joka on hankittu noina tavoin.MUISTA ET SAA KÄYTTÄÄ KOODEJA, JOS HALUAT OXIDEN. Ps:Oxide on tosi nopea!!!


      • oxiden saanut kaveri
        N. Oxide kirjoitti:

        Kaikki tyypit saa ihan helposti ette vaa oo yrittäny kunnol.Oxide on ehkä pelin helpoin saada.Sen saa ilman emulaattoria tai gamesharkia.Sen saa ihan HELPOSTI!Siihen ei löydy koodia mut sen saa näin:mene ensin timetrialit järjestyksessä ja päihitä n.tropyn ja oxiden haamut sen jälkee mee adventure neljäl eri tyypil läpi 101prosenttisesti ni luku 101 muuttuu 102!Sun pitää niis adventureis mennä ihan kaikki maat ja kaikki kaikel taval.Sit saat Oxiden, PAITSI jos oot tehny yhtäkään koodii!Eli et oo saanu tehä yhtäkää koodii jos haluut sen. Muihin tyyppeihin löytyy koodi;MUTTA niitä tyyppejä ei saa saada koodeilla muuten Oxidea ei saa.Itselläni on Oxide joka on hankittu noina tavoin.MUISTA ET SAA KÄYTTÄÄ KOODEJA, JOS HALUAT OXIDEN. Ps:Oxide on tosi nopea!!!

        Yritin tot äskeist viestii ja se TOIMI kannattaa yrittää,koska toi ei oo valhetta!Uskokaa tai älkää.KANNATTAA YRITTÄÄ!


      • JES!
        oxiden saanut kaveri kirjoitti:

        Yritin tot äskeist viestii ja se TOIMI kannattaa yrittää,koska toi ei oo valhetta!Uskokaa tai älkää.KANNATTAA YRITTÄÄ!

        yritin tot samaa kikkaa ja se niinku oikeesti ONNISTU!


      • ulla 3
        JES! kirjoitti:

        yritin tot samaa kikkaa ja se niinku oikeesti ONNISTU!

        Mihinkä oxside siellä tulee oon ite tehny samoin ja tuleekose ps1 versiossa.
        Mulla ei oo tullu


      • APINA!!!
        ulla 3 kirjoitti:

        Mihinkä oxside siellä tulee oon ite tehny samoin ja tuleekose ps1 versiossa.
        Mulla ei oo tullu

        Tulee playstation 1 versiossakin


      • ulla 3
        APINA!!! kirjoitti:

        Tulee playstation 1 versiossakin

        Tuleeko se sinne arcade mooden ja mihinkä kohtaan.?tuleeko se siihen pentan kohtaan


      • ulla 3
        ulla 3 kirjoitti:

        Tuleeko se sinne arcade mooden ja mihinkä kohtaan.?tuleeko se siihen pentan kohtaan

        eli ei oo saatu oxidee


      • diwuo
        ulla 3 kirjoitti:

        eli ei oo saatu oxidee

        miks kukaa ei voi uskoo et oxiden saa!
        se tulee fake crashin viereen.


      • pekojrgfi
        diwuo kirjoitti:

        miks kukaa ei voi uskoo et oxiden saa!
        se tulee fake crashin viereen.

        uskokaa et se tulee tohon äskeisen viestin ohjeiden perusteella faake crashin vieree niinku mullakii


      • NÄIN SE MENEE
        pekojrgfi kirjoitti:

        uskokaa et se tulee tohon äskeisen viestin ohjeiden perusteella faake crashin vieree niinku mullakii

        Painakaa siellä valikossa (heti sen jälkeen kun valitsette kielen) L1 R1 pohjassa ja sit O alas alas ylös O O alas vasen oikee


      • n. Oxide xd
        NÄIN SE MENEE kirjoitti:

        Painakaa siellä valikossa (heti sen jälkeen kun valitsette kielen) L1 R1 pohjassa ja sit O alas alas ylös O O alas vasen oikee

        SAIN OXIDEN!!!


      • Omnica
        n. Oxide xd kirjoitti:

        SAIN OXIDEN!!!

        Kaiken tän jaarittelun ja väittelyn jälkeen onko se nyt v***u mahollista saada se nitrous oxide. Ja jos on niin miten? Toinen sanoo:
        1. kerää platinium avaimet adventures
        2. sitten CTR tokenit adventures
        3. Vedät kaikki 5 gem cuppia
        4. Sit voitat oxiden final challengissa
        5. Sit ajat aika-ajoissa N.tropyn haamut järjestyksessä
        6. Sit nitrous oxiden ajat
        Plus jokainen arcade on vedettävä joka vaikeus tasolla

        SIT

        Emulaattori / Gameshark (tällä sen varmasti saa. Mutta onko mahdollista saada se ilman pelin ulkopuolisia apukeinoja käyttäen?)

        SIT

        1.Ensin time triallit läpi järjestyksessä
        2.Päihitä N.tropyn haamut
        3.Päihitä Nitrous oxiden haamut
        4.Sit vedä adventure neljällä (4) eri tyypillä läpi
        4½. Tämän jälkeen jokaisen lohkon 101% muuttuu 102%

        SIT

        Koodi tapa:
        1. L1 R1 pohjaan menussa
        1½.Näpytä ohella Oikea, Ympyrä, Kolmio, Vasen, Alas, Ympyrä, Kolmio, Vasen
        2. Mene character selectiin mene komodo joen, pentan tai fake crashin kohdalle ja paina alas*
        *Kommentti oli kokonaisuudessaan hieman sekava: *ja paina alas ja siellä se heinäsirkka piilee

        JOTEN:
        Nämä tavat ovat tulleet esille foorumilla näin 5 vuoden sisällä. Mikä niistä toimii? Jos toimii?

        Sit vielä: onko ihan sama missä järjestyksessä platina trophyt hankkii?


      • Omnica
        Omnica kirjoitti:

        Kaiken tän jaarittelun ja väittelyn jälkeen onko se nyt v***u mahollista saada se nitrous oxide. Ja jos on niin miten? Toinen sanoo:
        1. kerää platinium avaimet adventures
        2. sitten CTR tokenit adventures
        3. Vedät kaikki 5 gem cuppia
        4. Sit voitat oxiden final challengissa
        5. Sit ajat aika-ajoissa N.tropyn haamut järjestyksessä
        6. Sit nitrous oxiden ajat
        Plus jokainen arcade on vedettävä joka vaikeus tasolla

        SIT

        Emulaattori / Gameshark (tällä sen varmasti saa. Mutta onko mahdollista saada se ilman pelin ulkopuolisia apukeinoja käyttäen?)

        SIT

        1.Ensin time triallit läpi järjestyksessä
        2.Päihitä N.tropyn haamut
        3.Päihitä Nitrous oxiden haamut
        4.Sit vedä adventure neljällä (4) eri tyypillä läpi
        4½. Tämän jälkeen jokaisen lohkon 101% muuttuu 102%

        SIT

        Koodi tapa:
        1. L1 R1 pohjaan menussa
        1½.Näpytä ohella Oikea, Ympyrä, Kolmio, Vasen, Alas, Ympyrä, Kolmio, Vasen
        2. Mene character selectiin mene komodo joen, pentan tai fake crashin kohdalle ja paina alas*
        *Kommentti oli kokonaisuudessaan hieman sekava: *ja paina alas ja siellä se heinäsirkka piilee

        JOTEN:
        Nämä tavat ovat tulleet esille foorumilla näin 5 vuoden sisällä. Mikä niistä toimii? Jos toimii?

        Sit vielä: onko ihan sama missä järjestyksessä platina trophyt hankkii?

        Voiko kukaan tarinoittensa alkuperäinen selittäjä kertomaan & osoittamaan todeksi että omistaa kyseisen hahmon? JOS VOI: niin laitas vaikka kuva image shackkiin jossa nitrous oxide on character selectissä.


      • Omnica
        Omnica kirjoitti:

        Voiko kukaan tarinoittensa alkuperäinen selittäjä kertomaan & osoittamaan todeksi että omistaa kyseisen hahmon? JOS VOI: niin laitas vaikka kuva image shackkiin jossa nitrous oxide on character selectissä.

        Tässä yksi vielä minkä löysin netistä. Testatkaa ihmeessä:

        Get Nitrous Oxide
        Entry Location:
        Race Time Trail

        After beating N.Tropy in his time records, beat Nitrous Oxide's and you will receive him in the character select menu.


      • mc koppakuoriainen
        Omnica kirjoitti:

        Tässä yksi vielä minkä löysin netistä. Testatkaa ihmeessä:

        Get Nitrous Oxide
        Entry Location:
        Race Time Trail

        After beating N.Tropy in his time records, beat Nitrous Oxide's and you will receive him in the character select menu.

        PERKELE!!! uskokaa nyt vittu jo että OXIDEN SAA VAIN TAIM TRIALISSA PÄIHITTÄMÄLLÄ OXIDEN HAAMUT!!!EI TARVI JÄRJESTYKSESSÄ!!!
        EI TARVI KOSKEEKAA ADVENTUREE PERKELE!!! MÄ EN OO KIRJOTTANU TÄNNE ENNEN MUT NÄÄN ET TÄNNE ON KIRJOTELTU PALJO TARUJA OXIDEST! MUL ON OLLU OXIDE ENSIMMÄISEST PÄIVÄST LÄHTIEN KU SAIN SEN!!! ELI N. 6 VUOTTA!!! JOTEN USKOKAA NYT JO VITTU ETTEI TARVI ENÄÄ JAKSA JANKUTTAA YHES PIKKU HEINÄ SIRKAST! JA JOS SIT NYT NIIN HALUU NI PELATKAA CRASH NITRO KARTIA!!!


      • Subbari93
        mc koppakuoriainen kirjoitti:

        PERKELE!!! uskokaa nyt vittu jo että OXIDEN SAA VAIN TAIM TRIALISSA PÄIHITTÄMÄLLÄ OXIDEN HAAMUT!!!EI TARVI JÄRJESTYKSESSÄ!!!
        EI TARVI KOSKEEKAA ADVENTUREE PERKELE!!! MÄ EN OO KIRJOTTANU TÄNNE ENNEN MUT NÄÄN ET TÄNNE ON KIRJOTELTU PALJO TARUJA OXIDEST! MUL ON OLLU OXIDE ENSIMMÄISEST PÄIVÄST LÄHTIEN KU SAIN SEN!!! ELI N. 6 VUOTTA!!! JOTEN USKOKAA NYT JO VITTU ETTEI TARVI ENÄÄ JAKSA JANKUTTAA YHES PIKKU HEINÄ SIRKAST! JA JOS SIT NYT NIIN HALUU NI PELATKAA CRASH NITRO KARTIA!!!

        Se on Mahdollinen Saada. Myös Pleikalla!
        Youtubesta voitte nähdä ''N-oxide Gameplay'' , kun emulaattorilla pelaavat.
        itelläki löytyy viel savet pleikalta ja ab 98%. 2 viimeisellä radalla vaan pitäs oxide voittaa.
        Jos Nyt läpi pääsen: Pistän Youtubeen videon, niin pääsette eroon tästä mysteeristä^^


      • kjfdnhjadsnbgv
        Subbari93 kirjoitti:

        Se on Mahdollinen Saada. Myös Pleikalla!
        Youtubesta voitte nähdä ''N-oxide Gameplay'' , kun emulaattorilla pelaavat.
        itelläki löytyy viel savet pleikalta ja ab 98%. 2 viimeisellä radalla vaan pitäs oxide voittaa.
        Jos Nyt läpi pääsen: Pistän Youtubeen videon, niin pääsette eroon tästä mysteeristä^^

        Joo nyt tiedän paljon noita koodeja mut tietäiskö joku millä ilveellä saa noi tyhmät koodit pois?! Kuten toi ikunitro-juttu!!! :(


      • Juppo126
        mc koppakuoriainen kirjoitti:

        PERKELE!!! uskokaa nyt vittu jo että OXIDEN SAA VAIN TAIM TRIALISSA PÄIHITTÄMÄLLÄ OXIDEN HAAMUT!!!EI TARVI JÄRJESTYKSESSÄ!!!
        EI TARVI KOSKEEKAA ADVENTUREE PERKELE!!! MÄ EN OO KIRJOTTANU TÄNNE ENNEN MUT NÄÄN ET TÄNNE ON KIRJOTELTU PALJO TARUJA OXIDEST! MUL ON OLLU OXIDE ENSIMMÄISEST PÄIVÄST LÄHTIEN KU SAIN SEN!!! ELI N. 6 VUOTTA!!! JOTEN USKOKAA NYT JO VITTU ETTEI TARVI ENÄÄ JAKSA JANKUTTAA YHES PIKKU HEINÄ SIRKAST! JA JOS SIT NYT NIIN HALUU NI PELATKAA CRASH NITRO KARTIA!!!

        Oon ite vetäny kaikki oxidet time trialissa ja saanu kaikki platina relicit

        EI TULLU MITÄÄN

        oon yrittänyt kaikkia mahollisia koodeja oon yrittäny kelata hahmo valikkoo alas

        EI TULLU OXIDEE

        tosin pelaan kyä ps3 ladattavaa versioo


      • .
        N. Oxide kirjoitti:

        Kaikki tyypit saa ihan helposti ette vaa oo yrittäny kunnol.Oxide on ehkä pelin helpoin saada.Sen saa ilman emulaattoria tai gamesharkia.Sen saa ihan HELPOSTI!Siihen ei löydy koodia mut sen saa näin:mene ensin timetrialit järjestyksessä ja päihitä n.tropyn ja oxiden haamut sen jälkee mee adventure neljäl eri tyypil läpi 101prosenttisesti ni luku 101 muuttuu 102!Sun pitää niis adventureis mennä ihan kaikki maat ja kaikki kaikel taval.Sit saat Oxiden, PAITSI jos oot tehny yhtäkään koodii!Eli et oo saanu tehä yhtäkää koodii jos haluut sen. Muihin tyyppeihin löytyy koodi;MUTTA niitä tyyppejä ei saa saada koodeilla muuten Oxidea ei saa.Itselläni on Oxide joka on hankittu noina tavoin.MUISTA ET SAA KÄYTTÄÄ KOODEJA, JOS HALUAT OXIDEN. Ps:Oxide on tosi nopea!!!

        Tyyppi joka väitti että oxiden saa kun pelaa adventuren neljällä hahmolla läpi ja kaikkien savetusten prosenteiksi tulee 102% niin voisiko hän laittaa siitä todistusaineistoa.


      • CTR koodaaja

        joillakin ei oo sitä peliä PAL -muodossa ja joillakin taas on.sen takia jotkut saa oxiden joko Gamesharkilla,koodilla tai haamuilla.kokeilkaa kaikki näitä kolmee.=)


      • SpurguilevaMangusti
        N. Oxide kirjoitti:

        Kaikki tyypit saa ihan helposti ette vaa oo yrittäny kunnol.Oxide on ehkä pelin helpoin saada.Sen saa ilman emulaattoria tai gamesharkia.Sen saa ihan HELPOSTI!Siihen ei löydy koodia mut sen saa näin:mene ensin timetrialit järjestyksessä ja päihitä n.tropyn ja oxiden haamut sen jälkee mee adventure neljäl eri tyypil läpi 101prosenttisesti ni luku 101 muuttuu 102!Sun pitää niis adventureis mennä ihan kaikki maat ja kaikki kaikel taval.Sit saat Oxiden, PAITSI jos oot tehny yhtäkään koodii!Eli et oo saanu tehä yhtäkää koodii jos haluut sen. Muihin tyyppeihin löytyy koodi;MUTTA niitä tyyppejä ei saa saada koodeilla muuten Oxidea ei saa.Itselläni on Oxide joka on hankittu noina tavoin.MUISTA ET SAA KÄYTTÄÄ KOODEJA, JOS HALUAT OXIDEN. Ps:Oxide on tosi nopea!!!

        Toi on totta toi N. Oxiden laittama, koska itekki saatiin Oxide ettei aukastu niitä muita koodeilla. Meillä ku se ctr ei vielä tiltannu ni se tuli fake crashin vieree.


      • CTR-Aloittelija
        SpurguilevaMangusti kirjoitti:

        Toi on totta toi N. Oxiden laittama, koska itekki saatiin Oxide ettei aukastu niitä muita koodeilla. Meillä ku se ctr ei vielä tiltannu ni se tuli fake crashin vieree.

        Meillä on ollu tämä CTR jo ties miten kauan, mutta itse en ole ollu innostunu vielä pelailemaan sitä. Mutta tänään kokeilin niin meillä oli semmonen vihree örkki sen fake crashin vieressä, kattelin Oxiden kuvia tuosta netistä ja se kuva täsmäs! Eli uskon että se on totta että sen Oxiden saa ettei niitä muita örkkeleitä aukase koodaamalla. En kyllä oo tosin varma että miten minun veli sai sen läpi. Mutta jos se on ne emulaattoreilla saanu sen auki nii en enää voi saaha sitä Oxidee auki koska meillä tuo muistikortti on PS 1:ssä vähä reistaillu nii meillä toimii vaan semmone yks minun siskon tekemä tallennus ja jos yrittää ruveta uutta peliä tekemään nii se jumittaa siihen ku se crash on tullu sil autolla siihen ja se Akuaku jotai selittää siinä nii siihen se jykyttää. Harmittaa aika lailla.. :/


      • Se sama
        CTR-Aloittelija kirjoitti:

        Meillä on ollu tämä CTR jo ties miten kauan, mutta itse en ole ollu innostunu vielä pelailemaan sitä. Mutta tänään kokeilin niin meillä oli semmonen vihree örkki sen fake crashin vieressä, kattelin Oxiden kuvia tuosta netistä ja se kuva täsmäs! Eli uskon että se on totta että sen Oxiden saa ettei niitä muita örkkeleitä aukase koodaamalla. En kyllä oo tosin varma että miten minun veli sai sen läpi. Mutta jos se on ne emulaattoreilla saanu sen auki nii en enää voi saaha sitä Oxidee auki koska meillä tuo muistikortti on PS 1:ssä vähä reistaillu nii meillä toimii vaan semmone yks minun siskon tekemä tallennus ja jos yrittää ruveta uutta peliä tekemään nii se jumittaa siihen ku se crash on tullu sil autolla siihen ja se Akuaku jotai selittää siinä nii siihen se jykyttää. Harmittaa aika lailla.. :/

        Anteeksi siis niillä KOODEILLA jos on ne muut saanut auki ni ei sillon saaha Oxidee


      • knb
        JES! kirjoitti:

        yritin tot samaa kikkaa ja se niinku oikeesti ONNISTU!

        Mites täs on kaks eri nimistä henkilöö laittanu ''Sain oxiden'' tai vastaavaa vaan kolmen minuutin aikaerolla? Aika mahdotonta, niin ellei katos ole SAMA HENKILÖ.. Laittakaas te molemmat jotai todisteita että saitte Oxiden.


    • sen saa

      Huom! Tämä keino toimii vain pelin amerikkalaisessa versiossa.
      Lataa peli täältä:
      http://rapidshare.com/files/295298404/SCUS94426.by.Aguia.part1.rar
      http://rapidshare.com/files/295318659/SCUS94426.by.Aguia.part2.rar
      ja polta se cd-r levylle käyttämällä ImgBurn ohjelmaa.
      Modaa ps2 näin:
      http://www.youtube.com/watch?v=4dWQpBgzSeY
      Laita konsoliin ihan mikä tahansa oikea ps1 peli ja kun PS logo ilmestyy, vaihda levy poltettuun peliin.
      Vedä ensin Adventure läpi 101% platina reliceillä.
      Voita N. Tropyn ja Oxiden haamut Time Trialissa järjestyksessä Crash Covesta Turbo Track rataan.
      Sen jälkeen mene pelin päävalikkoon ja tee tämä koodi:
      L1 R1, oikea, ympyrä, kolmio, vasen, alas, ympyrä, kolmio, vasen.
      Kun valitset hahmoa et näe Oxidea vielä mutta kun siirryt valikossa toiselle sivulle niin sieltähän se Oxide löytyy.

    • dorka

      sitä ei saa eurooppalaisessa versiossa! sen saa esim amerikkalaisessa versiossa

      • CTR-asiantuntuja

        Ok... :D mä oon katellu näit keskustelui ja pähkäilly et miten te ootte osannu olla noin hölmöi se heinä sirkan suhteen...jos haluutte sen (mulla on se eurooppalaisessa versiossa) ni tehkää näin

        1.adventure 101% läpi (platinum relicit)
        2.arcade cupit kaikilla tasoilla läpi
        3.time trialis oxidet läpi
        4.alota uus adventure ja tyyppivalikos paina : L1 R1 ja alas ympyrä kolmio vasen oikea oikea vasen ruksi neliö kolmio
        5. laita nimeks N.Oxide
        6.mee sekii adventure läpi 100% (platinum relicit)
        7. pelaa nitros oxidella ja pidä hauskaa


    • 11 v. pelikokemus ♥

      Anteeksi nyt että murskaan unelmanne, mutta Oxidea EI voi saada Crash Team Racing pelissä. Tietenkin jos käyttää Gamesharkia tai vastaavaa, niin ehkä sitten...

    • CTR koodaaja

      sitä ei saa koodilla,vaan sen haamu pitää voittaa KAIKISSA KENTISSÄ!!!!!!!

      • CTR koodaaja

        tai voisin määkin tästä lähtee kattoo niitä CTR videoita,moikka=)


      • ODFIJOD
        CTR koodaaja kirjoitti:

        tai voisin määkin tästä lähtee kattoo niitä CTR videoita,moikka=)

        oon voittanu sen kaikki haamut ENKÄ SAANU MUUTA KU SEN SCRAPBOOKIN!!!! SEN SAA VAIN GAMESHARKILLA TAI PSX EMULATION CHEATERILLA!


      • ulla 3
        ODFIJOD kirjoitti:

        oon voittanu sen kaikki haamut ENKÄ SAANU MUUTA KU SEN SCRAPBOOKIN!!!! SEN SAA VAIN GAMESHARKILLA TAI PSX EMULATION CHEATERILLA!

        ´voi voi voi oxide minkä teit haha time trialista saa vai hmm ei kyllä saa eikä platinumeista eikä muistakaan end of the line


      • salainen 9
        ulla 3 kirjoitti:

        ´voi voi voi oxide minkä teit haha time trialista saa vai hmm ei kyllä saa eikä platinumeista eikä muistakaan end of the line

        Ihmettelen ton yhden viestii kuinka saada oxide.
        kolme tyyppii noin 5 minuutissa on lähttänyt viestin että on saanut oxiden
        ei sitä peliä kyllä niin nopeesti pääse epäilys hehe


      • crashcortex
        salainen 9 kirjoitti:

        Ihmettelen ton yhden viestii kuinka saada oxide.
        kolme tyyppii noin 5 minuutissa on lähttänyt viestin että on saanut oxiden
        ei sitä peliä kyllä niin nopeesti pääse epäilys hehe

        JOO ei kyllä tuu oxide tolla tyylillä "oxiden saa helposti " joka on kirjottanut
        Tuskinpa sitä pelii mennään muutamassa tunnis läpi ja tuskin 2 alempana on mennyt 3 minsassa sen läpi
        Katokun jää päivämäärä ja aika se kertoo aika paljon


      • .
        crashcortex kirjoitti:

        JOO ei kyllä tuu oxide tolla tyylillä "oxiden saa helposti " joka on kirjottanut
        Tuskinpa sitä pelii mennään muutamassa tunnis läpi ja tuskin 2 alempana on mennyt 3 minsassa sen läpi
        Katokun jää päivämäärä ja aika se kertoo aika paljon

        Tänne on tullut paljon tämän kaltaisia viestejä: SAIN OXIDEN!. Jos joku on oikeasti saanut Oxiden niin hän voisi laittaa siitä jotain todistusaniestoa.


      • pleikkariosku
        . kirjoitti:

        Tänne on tullut paljon tämän kaltaisia viestejä: SAIN OXIDEN!. Jos joku on oikeasti saanut Oxiden niin hän voisi laittaa siitä jotain todistusaniestoa.

        niiinpä niin


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        niiinpä niin

        oisko jollain tietoa, siitä miten sais ctr PAL:n toimimaan ePSXEn kanssa, sillä itselläni toimii hyvin, kunnes koitan aloittaa kisaa. Tulee "LOADING..." ja juuri kun on alkamassa kisa, tulee error ikkuna, jossa on vaihtoehtona vain ok. Toimisiko vanhemmalla emulaattorilla, vai täytyykö ostaa NTSC versio? Jos on tietoa, sitä vois laittaa osoitteeseen [email protected]


      • .
        pleikkariosku kirjoitti:

        oisko jollain tietoa, siitä miten sais ctr PAL:n toimimaan ePSXEn kanssa, sillä itselläni toimii hyvin, kunnes koitan aloittaa kisaa. Tulee "LOADING..." ja juuri kun on alkamassa kisa, tulee error ikkuna, jossa on vaihtoehtona vain ok. Toimisiko vanhemmalla emulaattorilla, vai täytyykö ostaa NTSC versio? Jos on tietoa, sitä vois laittaa osoitteeseen [email protected]

        http://www.4shared.com/file/DpITVygk/PSXFin_-_PSX_Emulator_113__BIO.htm
        Tuolla emulaattorilla toimii varmasti. Ei tarvitse muuta tehdä kun vaan purat kansion ja alat pelaamaan.


      • pleikkariosku

      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        silläkin tulee ongelma kun koittaa kisata, ei tuu erroria, mut jökkää paikalleen.

        mutta ei se levystä johu koska ainakin pleikkarilla se toimii , tosi harvoin lukittuu paikalleen


      • pleikkariosku

      • .
        pleikkariosku kirjoitti:

        toimiikos sinulla tuolla emulaattorilla ctr, ja onko PAL?

        Poltettu PAL toimii. Kerran koitettiin kaverin aidolla PAL CTR:llä niin juuttu latausruutuun.


      • .
        pleikkariosku kirjoitti:

        toimiikos sinulla tuolla emulaattorilla ctr, ja onko PAL?

        Vähän ärsytti kun Wikipediassa lukee että Oxiden saa vain amerikkalaisessa versiossa ja mulla oli poltettu PAL niin menin polttamaan NTCS:n ja heitin PAL:n menemään. NTSC:ssä musiikit kuuluu hitaammin ja kuvan alareunassa on 6 senttiä paksu musta palkki. Oxidea en saanu vaikka vedin Adventuren 101% platinum reliceillä, voitin Oxiden ajat ja vedin kaikki cupit kaikilla vaikeustasoilla. Ainoa positiivinen asia NTSC:ssä on se että peli pyörii paljon tasaisemmin. PS. Penta on siinä yhtä nopea kuin Pura ja Polar. Sitten YouTubessa joku tyyppi pelas Oxidella ja alhaalla oli ohjeet että pitää polttaa Blaze Xploder Cheat CD. Poltin sen ja kokelin sitä niin tuli Disk Error. Kokeilin sitä sitten jollain oikealla pelillä niin sama virheilmoitus. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...


      • .
        . kirjoitti:

        Vähän ärsytti kun Wikipediassa lukee että Oxiden saa vain amerikkalaisessa versiossa ja mulla oli poltettu PAL niin menin polttamaan NTCS:n ja heitin PAL:n menemään. NTSC:ssä musiikit kuuluu hitaammin ja kuvan alareunassa on 6 senttiä paksu musta palkki. Oxidea en saanu vaikka vedin Adventuren 101% platinum reliceillä, voitin Oxiden ajat ja vedin kaikki cupit kaikilla vaikeustasoilla. Ainoa positiivinen asia NTSC:ssä on se että peli pyörii paljon tasaisemmin. PS. Penta on siinä yhtä nopea kuin Pura ja Polar. Sitten YouTubessa joku tyyppi pelas Oxidella ja alhaalla oli ohjeet että pitää polttaa Blaze Xploder Cheat CD. Poltin sen ja kokelin sitä niin tuli Disk Error. Kokeilin sitä sitten jollain oikealla pelillä niin sama virheilmoitus. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

        http://www.youtube.com/watch?v=fZ6KNd28pKk
        Eli tältä näyttää pelin amerikkalainen versio. Pyörii paljon tasaisemmin kuin eurooppalainen versio.


      • pleikkariosku
        . kirjoitti:

        Poltettu PAL toimii. Kerran koitettiin kaverin aidolla PAL CTR:llä niin juuttu latausruutuun.

        en oo mikää haxarinörtti, joten mitenkäs siis pitäis polttaa?


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        en oo mikää haxarinörtti, joten mitenkäs siis pitäis polttaa?

        onko tietoo et toimiiko feikillä, vissiin NTSC? kun kaveri egyptistä ostanu feikin.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        onko tietoo et toimiiko feikillä, vissiin NTSC? kun kaveri egyptistä ostanu feikin.

        Nyt finally sain ongelmaaan ratkasun, kun kaverilta sain feikki ctr NTSC:n. feikkikin siis toimii moitteettomasti.


      • CTR koodaaja
        . kirjoitti:

        Vähän ärsytti kun Wikipediassa lukee että Oxiden saa vain amerikkalaisessa versiossa ja mulla oli poltettu PAL niin menin polttamaan NTCS:n ja heitin PAL:n menemään. NTSC:ssä musiikit kuuluu hitaammin ja kuvan alareunassa on 6 senttiä paksu musta palkki. Oxidea en saanu vaikka vedin Adventuren 101% platinum reliceillä, voitin Oxiden ajat ja vedin kaikki cupit kaikilla vaikeustasoilla. Ainoa positiivinen asia NTSC:ssä on se että peli pyörii paljon tasaisemmin. PS. Penta on siinä yhtä nopea kuin Pura ja Polar. Sitten YouTubessa joku tyyppi pelas Oxidella ja alhaalla oli ohjeet että pitää polttaa Blaze Xploder Cheat CD. Poltin sen ja kokelin sitä niin tuli Disk Error. Kokeilin sitä sitten jollain oikealla pelillä niin sama virheilmoitus. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

        sen takia se penta on hyvä,koska pura ja polar on niiiiiiin hitaita.toiseks:miks sää poltat sun jotain 0%:sta dataas


      • pleikkariosku
        . kirjoitti:

        Vähän ärsytti kun Wikipediassa lukee että Oxiden saa vain amerikkalaisessa versiossa ja mulla oli poltettu PAL niin menin polttamaan NTCS:n ja heitin PAL:n menemään. NTSC:ssä musiikit kuuluu hitaammin ja kuvan alareunassa on 6 senttiä paksu musta palkki. Oxidea en saanu vaikka vedin Adventuren 101% platinum reliceillä, voitin Oxiden ajat ja vedin kaikki cupit kaikilla vaikeustasoilla. Ainoa positiivinen asia NTSC:ssä on se että peli pyörii paljon tasaisemmin. PS. Penta on siinä yhtä nopea kuin Pura ja Polar. Sitten YouTubessa joku tyyppi pelas Oxidella ja alhaalla oli ohjeet että pitää polttaa Blaze Xploder Cheat CD. Poltin sen ja kokelin sitä niin tuli Disk Error. Kokeilin sitä sitten jollain oikealla pelillä niin sama virheilmoitus. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

        Mulla siis toimii ePSXellä, ja psx 1.13 CTR NTSC, mutta jonkin sortin feikki, koska levyssä, kuva on erilain enja pohja hopeinen. Ja tässäpä Penta on yhtä nopea kuin PAL versiossakin. Lähtövalot erilaiset ja aidommat kuin PALissa.


      • CTR koodaaja
        . kirjoitti:

        Tänne on tullut paljon tämän kaltaisia viestejä: SAIN OXIDEN!. Jos joku on oikeasti saanut Oxiden niin hän voisi laittaa siitä jotain todistusaniestoa.

        siit on kyllä pari videota


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        niiinpä niin

        terve,fake roster


      • pleikkariosku
        CTR koodaaja kirjoitti:

        siit on kyllä pari videota

        voi jumalauta, kun... EN OLE SE FAKE ROSTER!!!


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        voi jumalauta, kun... EN OLE SE FAKE ROSTER!!!

        !


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        !

        On vähän tylsää, niin tässä jos kiinnostaa muutama koodi ctr:rään:
        -Ripper Roo: R1 L1 POHJASSA OIKEA, YMPYRÄ, YMPYRÄ, ALAS, YLÖS, ALAS OIKEA.
        -Penta Penguin: R1 L1 POHJASSA ALAS, OIKEA, KOLMIO, ALAS, VASEN, KOLMIO, YLÖS.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        On vähän tylsää, niin tässä jos kiinnostaa muutama koodi ctr:rään:
        -Ripper Roo: R1 L1 POHJASSA OIKEA, YMPYRÄ, YMPYRÄ, ALAS, YLÖS, ALAS OIKEA.
        -Penta Penguin: R1 L1 POHJASSA ALAS, OIKEA, KOLMIO, ALAS, VASEN, KOLMIO, YLÖS.

        Tietäskö kukaan niitä levylle poltettavia koodijuttuja, et laittaa esim ctr:rän sisään, ottaa ulos, ja laittaa poltetun levyn, ja voiko niitä käyttää emulaattorissa, eli koneella?


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        !

        okei,okei,älä hermostu,osku.mutta kuule,sen asekoodin nimi oli ifnite weapons.matti ei vaan kertonu sitä koodii,mut jos saat sen koodin,sano mulle.kylläpä matti on sitte ilkee,ei kerro edes yhtä hyvää koodii.>(


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        On vähän tylsää, niin tässä jos kiinnostaa muutama koodi ctr:rään:
        -Ripper Roo: R1 L1 POHJASSA OIKEA, YMPYRÄ, YMPYRÄ, ALAS, YLÖS, ALAS OIKEA.
        -Penta Penguin: R1 L1 POHJASSA ALAS, OIKEA, KOLMIO, ALAS, VASEN, KOLMIO, YLÖS.

        mää oon jo saanu noi kaks koodii,fake ros.......siis osku,anteex kauheeeesti!!


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        okei,okei,älä hermostu,osku.mutta kuule,sen asekoodin nimi oli ifnite weapons.matti ei vaan kertonu sitä koodii,mut jos saat sen koodin,sano mulle.kylläpä matti on sitte ilkee,ei kerro edes yhtä hyvää koodii.>(

        mut mää lähen ny tästä juttelemasta pelaamaan CTR:ää,moikka!


      • CTR koodaaja
        CTR koodaaja kirjoitti:

        mut mää lähen ny tästä juttelemasta pelaamaan CTR:ää,moikka!

        ou jee!!voitin oxidella kaikki cupit(mutten adventuressa)!


      • CTR
        pleikkariosku kirjoitti:

        Mulla siis toimii ePSXellä, ja psx 1.13 CTR NTSC, mutta jonkin sortin feikki, koska levyssä, kuva on erilain enja pohja hopeinen. Ja tässäpä Penta on yhtä nopea kuin PAL versiossakin. Lähtövalot erilaiset ja aidommat kuin PALissa.

        mullakin on CTR psx:lle,osku.


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        onko tietoo et toimiiko feikillä, vissiin NTSC? kun kaveri egyptistä ostanu feikin.

        onx se joku........ladattava juttu,vai?


      • pleikkariosku
        CTR koodaaja kirjoitti:

        ou jee!!voitin oxidella kaikki cupit(mutten adventuressa)!

        sait oxiden?


      • pleikkariosku
        CTR koodaaja kirjoitti:

        onx se joku........ladattava juttu,vai?

        Laiton kopio. Muttan empä ite ole ostanu.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        Laiton kopio. Muttan empä ite ole ostanu.

        Vaan kaveri on vissiin egyptistä ostanu, kun siellä kävi. Siinä lukee NTSC ja alussa on "Sony Computer Entertainment America .. jotain.. Levyssä lukee Ctr, ja siinä on kuva ctr:rästä, ja crash bandicoot 3: warpedista. Pohja hopea, ei musta , niinkuin aidoissa.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        sait oxiden?

        Latasin tänään psx emulation cheater 2.5 :sen, ja koitin sitten sillä oxidea, mutta eihän sieltä löydy oxideen koodia, eikä ollenkaan koodeja amerikkalaiseen crash team racigniin. jos jollain ois tietoo, et voiks niitä esim. ladata, niin vois tänne vastailla. Koodeja on ainoastaan PAL version ctr:rään, ja se aitohan ei emulaattoreilla toimi.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        Latasin tänään psx emulation cheater 2.5 :sen, ja koitin sitten sillä oxidea, mutta eihän sieltä löydy oxideen koodia, eikä ollenkaan koodeja amerikkalaiseen crash team racigniin. jos jollain ois tietoo, et voiks niitä esim. ladata, niin vois tänne vastailla. Koodeja on ainoastaan PAL version ctr:rään, ja se aitohan ei emulaattoreilla toimi.

        Kokeilin PAL Crash Bandioot 3 :seen koodeja PECin kautta, ne löyty, se käski käynnistää emulaattorin, ja tarkistin että se oli video pluginina, muttei jumaliste ne koodit toiminu.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        Kokeilin PAL Crash Bandioot 3 :seen koodeja PECin kautta, ne löyty, se käski käynnistää emulaattorin, ja tarkistin että se oli video pluginina, muttei jumaliste ne koodit toiminu.

        kun ette jaksa vastailla, vaikken nyt ookkaan mitään kysyny.


      • pleikkariosku
        pleikkariosku kirjoitti:

        kun ette jaksa vastailla, vaikken nyt ookkaan mitään kysyny.

        Meitsi osti huuto.netistä XBox360 , 2 ohjainta, 7 peliä kuten: Forza Motorsport 3, Test Drive Unlimited, GTA IV . Ja kaikki mukavuus maksoi vain.... 150 EUROA! Käyn huomenna sen sieltä olinpaikastaan noutamassa. :P


      • SALAINEN 9

        jos ei muuta puhetta tule laittakaa time trial aikoja
        ESIM PARAS AIKA ,HAHMO


      • eareland
        SALAINEN 9 kirjoitti:

        jos ei muuta puhetta tule laittakaa time trial aikoja
        ESIM PARAS AIKA ,HAHMO

        Vastaus: Nitros Oxiden saa vain koodilla.


      • -
        eareland kirjoitti:

        Vastaus: Nitros Oxiden saa vain koodilla.

        älä


      • eareland
        - kirjoitti:

        älä

        Vastaus 2: Nitrous Oxidea ei saa character listaan, eikä näin ollen pysyväksi pelattavaksi hahmoksi. Jos joku on sitä vastaan, todistakoon sen.

        Ja siinä on Nitrous Oxide gameshark koodi jos joku tarvitsee.
        Toimivuus:
        NTSC (Toimii)
        PAL (Ei testattu)

        Koodi:

        D008D975 0001
        80086E84 000f
        D008D975 0002
        80086E84 000d

        Jotta characterisi (pelihahmo) muuttuisi Oxideksi, sinun pitää painaa L2:sta track valikossa (eli radan valinta valikossa). Siinä, ja toimii 100%:n varmuudella.


      • komondo5000
        pleikkariosku kirjoitti:

        oisko jollain tietoa, siitä miten sais ctr PAL:n toimimaan ePSXEn kanssa, sillä itselläni toimii hyvin, kunnes koitan aloittaa kisaa. Tulee "LOADING..." ja juuri kun on alkamassa kisa, tulee error ikkuna, jossa on vaihtoehtona vain ok. Toimisiko vanhemmalla emulaattorilla, vai täytyykö ostaa NTSC versio? Jos on tietoa, sitä vois laittaa osoitteeseen [email protected]

        mulla on kyl ctr pleikal


      • komondo5000
        pleikkariosku kirjoitti:

        Vaan kaveri on vissiin egyptistä ostanu, kun siellä kävi. Siinä lukee NTSC ja alussa on "Sony Computer Entertainment America .. jotain.. Levyssä lukee Ctr, ja siinä on kuva ctr:rästä, ja crash bandicoot 3: warpedista. Pohja hopea, ei musta , niinkuin aidoissa.

        tarkoitat kai et sony computer ja niin edelleen on tehny sen ctrrän


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        sait oxiden?

        ...oxide haamut time trialis


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        mutta ei se levystä johu koska ainakin pleikkarilla se toimii , tosi harvoin lukittuu paikalleen

        siinä ei ollenkaan puhuta.ei maskit ei vastukset ei koodihahmot ei mikään.mullaki on se CTR psxlle


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        oisko jollain tietoa, siitä miten sais ctr PAL:n toimimaan ePSXEn kanssa, sillä itselläni toimii hyvin, kunnes koitan aloittaa kisaa. Tulee "LOADING..." ja juuri kun on alkamassa kisa, tulee error ikkuna, jossa on vaihtoehtona vain ok. Toimisiko vanhemmalla emulaattorilla, vai täytyykö ostaa NTSC versio? Jos on tietoa, sitä vois laittaa osoitteeseen [email protected]

        ...mun veli tietäs!


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        On vähän tylsää, niin tässä jos kiinnostaa muutama koodi ctr:rään:
        -Ripper Roo: R1 L1 POHJASSA OIKEA, YMPYRÄ, YMPYRÄ, ALAS, YLÖS, ALAS OIKEA.
        -Penta Penguin: R1 L1 POHJASSA ALAS, OIKEA, KOLMIO, ALAS, VASEN, KOLMIO, YLÖS.

        fake rosterin koodit on ihan tallessa


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        sait oxiden?

        =)


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        sait oxiden?

        se lukee ihan alhaalla


      • CTR koodaaja
        pleikkariosku kirjoitti:

        On vähän tylsää, niin tässä jos kiinnostaa muutama koodi ctr:rään:
        -Ripper Roo: R1 L1 POHJASSA OIKEA, YMPYRÄ, YMPYRÄ, ALAS, YLÖS, ALAS OIKEA.
        -Penta Penguin: R1 L1 POHJASSA ALAS, OIKEA, KOLMIO, ALAS, VASEN, KOLMIO, YLÖS.

        tiedätkö mitään asekoodia?


      • CTR
        komondo5000 kirjoitti:

        tarkoitat kai et sony computer ja niin edelleen on tehny sen ctrrän

        ny kun mulla on CTR naarmuil,mun muistaakseni siin alus luki jotain naughty dig tai naughty dog!en oo varma.mut siin oli joku laatikko jossa luki kai naughty dog


      • komodo5000
        . kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=fZ6KNd28pKk
        Eli tältä näyttää pelin amerikkalainen versio. Pyörii paljon tasaisemmin kuin eurooppalainen versio.

        se bizkittihän veti helposti sen crash coven ja katoin viä roo`s tubesinki,aivan parempi aika ku mulla!


      • med3
        . kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=fZ6KNd28pKk
        Eli tältä näyttää pelin amerikkalainen versio. Pyörii paljon tasaisemmin kuin eurooppalainen versio.

        miten sä saat noi durbot kon teet noin


    • hukassa...

      ONKO KELLÄÄN CTR:ÄÄ MYYNNISSÄ?
      ite hukkasin omani, ja kova ikävä on peliä. oon valmis maksaan n. 20e, pal-versiosta vähän vähemmän.
      vastailkaa tähän jos teiltä sattuis löytymään tämmönen nurkissa pyörimässä :) ilmotan sähkärin sit myöhemmin.

      • komodo5000

        typerää!en saanu viäkää oxidee vaikka olisin painanu sitä L2 näppäintä siäl track valikossa


      • -

        huutonetistä saa noin 35-40e alkuperäisversion.


    • CTR <3

      Tiedoksi teille kaikille että ps one versiossa oxidea ei voi saada!!
      Tietokone versiossa puolestaan tämän hahmon voi saada.

      Ja voin olla varma tästä, sillä peli on tullut pelattua läpi yli 10 kertaa ja jokaisessa timetrialissa olen voittanut oxiden noin 20-30 sekunnilla. Joissakin jopa yli minuutilla (Kiitos salaisten oikoreittien...) Ja esimerkiksi Sewery speedwayn relic racen olen päässyt 5.82 sekunnissa.
      JA SITTEN VIELÄ, että PENTA TAI N.TROPHY EI OLE TÄMÄN PELIN PARHAITA KILPAILIJOITA, sillä paras on DINGODILE!!!! Dingodilellä voi saada jopa yli 2 sekuntia paremman ajan per kierros verrattuna pentaan.

      Tietysti Oxiden saa hakkeroimalla, mutta tämä on aivan liian monimutkaista, aikaa vievää ja hyvin vaarallista playstationillesi.

      • komodo5000

        sulla ei taida olla sitä PAL muodos tai sit gamesharkil tai platinumille tai psxälle.


      • komodo5000
        komodo5000 kirjoitti:

        sulla ei taida olla sitä PAL muodos tai sit gamesharkil tai platinumille tai psxälle.

        oxiden voi saada niin että jos vetää sen haamut kaikis kentis tai jos hankkii sen sil pelihailla (gameshark)TAI jos hankkiisen koodil!


    • komodo5000

      juuri äsken rekisteröidyin!meni vähän kauan!terveiset CTR:n koodaajalle,oskulle ja kaikille CTR:n pelaajille!=D

    • Shagrath1992

      Voi jumalauta millasia pentuja tämä koko ketju täynnä. :'D

      Hohhoh.

      • ssdg

        älä D:


    • Oppikaa jo

      Voi vittu tääl on kyllä isoilla kirjaimilla EVOJA pelaajia. Saatte kaikki ukot kun vedätte vaan ne aika ajot, sitte keräätte CTR jutut. Oppikaa jo pelaa saatana ennenku tuutte selittää, ja oppikaa pelaa ilma koodeja urpot, Crashit mitkään ei voi olla niin vaikeita etteikö niitä pääsis ilman koodeja 0__0

    • salainen 9

      kuinka ollakaan ei ole videota todistamaan kun tekijä on sen poistanut

    • Pentaaaaaaaaaaaaaaaa

      Voitteko oikeesti kertoo miten sen oxiden saa..........

      Mulla on alkuperäinen versio ctr:stä mutta ei vaan oo toiminu mikään juttu jonka ootte sanonu.

      Niin pliis kertokaa miten sen saa ilman Gamesharkkii tai Action Replaytä.

      • salainen 9

        ei sitä SAA


    • OXIDEN SAAAAAAAAAAAA

      N.Oxide voi saada tässä on video miten sen saa ilman gamesharkkii!!!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=VHTVZRvPis0
      Toi video ei oo mun^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Ja oxide tulee fake crashin paikalle ja penta saa olla =)

      • salainen 9

        Yllättävää ei taaskaan ole videota todistamaan
        Ja Fake crash on kyllä ihan oikeasti voitettava hahmo joten miten oxide tulee sen kohtaan??????????


    • salainen 9

      no eihän tuo kaan video edes näy koska se on poistettu
      eli fake crash on hahhahahahahahahahahahahha

    • ???

      miten oxiden saa PAL versiossa

    • ???

      miten oxiden saa PAL versiossa?

    • ???

      vastatkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • ???

      voisko joku sanoo jotain vai menikö kirjotus taito? (vaikka blää)

    • jamppa.v

      oo jo hiljaa ei ne osaa vastata

    • ???

      turpa kii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • ???

      pääsin tänään coco parkin ajalla 0:00:00 ja mun kaveri 0:01:33 (:

    • ???

      siis toi oli kierros aika ja mul oli wumpa fruit (alas alas oikee oikee alas alas) ja loputon hurkuda eikä oo oikee kiva puhuu yksin kun tuski kukaa ees lukee näitä keskusteluja oon sit tästä lähin vaikka nimel ctr king

      • ctr king

        siis oon ctr king


    • ctr king

      mä lyön vaikka etoo et mä saan oxiden enne vuoden vaihtumist!!!

      • ctr king

        siis saan sen,jos sen saa PAL verios.


    • Ergi

      Moi,

      oon menny crash banditoot 1 läpi ja 2 läpi ja 3 läpi ja ctr läpi! Ja mul o ne kaikki!

    • ctr king

      vähä helppoo ja etkö muka oo crash bashii päässy????????????????????????????????????????????

      • hinttihomoah ah

        jatketaan cträllä oxideA EI SAA PAL VERSIOSSA ja mä oon mennyt coco parkin
        -000-000--000 ajassa hähähähähähähähähähähähähähäh


    • ctr king

      oon menny itekkin coco parkin ajalla 000-000-000 JA MUL ON OXIDE PAL VERSIOSS nii hinttihomoah ah

      • Warnind

        TÄSTÄ ON TULOSSA 2
        Paljon huhuja Kuulemma tulossa aivan menestys peli

        Vittu ostan heti entä te


    • i don´t know

      nitros oxidea ei voi saada! pelasin sen 21.5.2012 läpi 101% tuloksella mutta ei se nitros oxide tule vaikka saat kaikki platinum relicit ei ole siihen toimivaa koodia ei mitään. mutta on nitros oxide saatava vain ja ainoastaan tietokoneelle jollakin koodin purku laitetta (GameShark on paras) ja niistä haamu jutuistajos sinä pelaat kaikki ne oxiden haamut niin saat en enää muista mutta et ainakaan oxidea. muuten jos sinulla on crash team racing 100% läpi ja haluat sen 101% niin mene ja pelaa oxide vastus uudelleen ja sitä paitsi tietääkseni penta on yhtä hyvä kun oxide.

      ps n.gin lab relic jutussa kannattaa kerätä siitä taka olevistä 3s laatikoista kahdeksan ja sitten vaan nopeasti muut laatikot

    • vihaan noobeja

      on sulla paskat neuvot
      Mulla on 3 muisti kortissa kaikki 4 tallennusta 101% ja olen saanut kyllä vitun hyvät ajat time trialissa kun oxide jää melkein kiekalla taakse(jos kus jää) ja Oxide stadiumissa menen sen ohi(jos ette tiedä miten teen sen ootte nuubeja)
      Ja 101% pääsee kun ajaa relicit platinumille

      ja ihan tolle viime kirjoittajalle Ngin labissa on ihan helppoo saada kaikki laatikot
      Noob

    • kaikki tietäjä

      Hän on hahmo, jota ei pysty saamaan, kuin gameshark koodilla, koska vaikka hänet päihittäisi aika-ajoissa, sitä ei pysty saamaan vaikka huhut niin väittää. Gameshark koodi ei kuitenkaan toimi meidän eurooppalaisten PAL versiossa, vaan se vaatii NTSC version.

    • lapakka12

      EI JUMALAUTA oxidea ei saa mulla keinolla kun koodeilla ja jos haluatte oxiden käyttäkää gamesharkkia tässä koodit D0096AD6 FEFF
      80086E84 000F
      D0096AD6 FBFF
      80086E84 000A

      NYTTEN OTATTE ARCADEN (pitää ottaa crash hahmoksi) papus pyramid maaksi. HUOM. sinä aikana kun mappi lataa lukee loading... PITÄKÄÄ L2 POHJASSA!!!!

    • roo3

      millä muula keinolla saapi oxiden kun voitamalla sen haamut

    • -C-T-R-

      MIKÄ SIINÄ OXIDESSA ON NIIN HIENOO ET SE ON PAKKO SAADA ?????!!!!!!!?????

    • LOLEEERR

      NO VITTU MIETI

      KAIKKI VAUUUUUUUUUUUUUUUUU

    • -C-T-R-

      EI SE OO YHTÄÄ SEN HIENOMPI KU DINGODILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ctr1

      Jjjoo...
      -Täällä vähintään puolet väittää että Oxiden saa: Koodeilla, pelaamalla 101%läpi, aika-ajot, turnausajot, kaikki mahollinen läpi pelissä, tietty järjestys, ei järjestystä, gameshark-haxaus, Jenkkiversio pelistä, jne...
      -> Oxiden saa vain gameshark ja muilla järjestelmänkoodausohjelmilla tai pelaa jenkkiversiota pelistä. PISTE

    • qerty3

      Väärin ctr1

      Ei sitä saa jenkki versiossakaan ilman sharkkii

    • -C-T-R-

      KASVAKAA JA OSTAKAA PS3 JOKU HIENO PELI

    • FAKE CRAHSFHRY

      Voi meennyt sillä sun ps3 perseeseen paskapää

      Hyvä peli ......


      NO JOO OSTETAAN PS3 JA LADATAAN CRASH TEAM RACING SIIHEN

      HYVÄ IDEA MUUTEN TOLLA -C-T-R- TYYPILLÄ

    • wakaka

      Ostakaa ps3 siihe playstation storest ctr ja kasvakaa retardit ja OXIDEN SAA VAIN GAMESHARK KOODILLA NOBOT :D

    • Anonyymi

      Kuinka noloa että pitää koodeja käyttää😂😂 perus noobi paskaa. Pelatkaa ne itelle eikä millää koodeilla. Amatöörit

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe