Oliko syy
A) Satujen fantasia onnellisesta lopusta
B) käytännön syyt kuten: raha-asiat, lapsen sukunimi ja huoltajuusasiat
C) uskonnollinen syy
D) halusit miellyttää kumppaniasi
E) vanhempiesi painostus
F) kotoa saatu kasvatusmalli
Miksi haluat tai halusit naimisiin?
19
73
Vastaukset
- Anonyymi
A). Olin pilannut nuoren mieleni romanttisella hömppäkirjallisuudella ja elokuvilla.
- Anonyymi
Vaihtoehdot?
Yksin ja ilman
Yksin ja paljon irtosuhteita
Avoin suhde
Avoliitto
Erillään asuminen
jne jne
Alkaako yhtöön valjeta? - Anonyymi
C)
- Anonyymi
sama, halusin löytää sielunsa maallisen matkan jälkeen koska Jumala olisi meidät yhdistänyt....
mutta hän yhdisti itsensä hetkellisesti toiseen ja toiseen ja toiseen
- Anonyymi
Saako tähän vastata, jos ei ole koskaan halunnut naimisiin, eikä halua edelleenkään? Sitä kun ei ole mainittu lainkaan vaihtoehdoissa-
- Anonyymi
Minä haluan hänet vaimokseni. Tahdon kiltisti ja uskollisesti rakastaa häntä. Viettää aikaa yhdessä ja olla aina hänen vierellään. Ei ole kotia ilman häntä
D) Halusin miellyttää vaimoani. Hän oli jo ennen tutustumistaan minuun luvannut uteliaille ja kärsimättömille kysyjille, että kyllä hän sitten aikanaan kutsuu. Piti tätä sitovana. Ehdotin, että jos hän kutsuisi vain omansa, muttei minun tarvitsisi.
Oli sitä mieltä, ettei niin voi tehdä. Niin sitten kutsuin kaarneet ja korppikotkat, joiden kanssa en ollut edes ollut tekemisissä. Silti hänen sukuansa oli noin 80, minun sukuani noin 20. Häät olivat silti oikein nätit ja asialliset ortodoksihäät kirkkovihkimisineen, kun jätimme juhlasta pois lapselliset ohjelmat ja rituaalit. 🌹👀- Anonyymi
En halua olla yksin
Tarviin kaverin
Aina voi olla vaihtoehto b
- Anonyymi
Ehkä D. En halunnut naimisiin, vaan minut painostettiin.
- Anonyymi
sen, tiedän, että elämäni on täysin pilattu,
muuta, en tiedä,
N- Anonyymi
Naimisiinmenoko sen pilasi?
- Anonyymi
Varmaankin tuo malli. Silloin nulikkana se tuntui oikealta tavalta toimia. Myös ensirakkaus tuntui oikealta.
- Anonyymi
Syy olisi se, että minulla on varallisuutta eikä omia lapsia.
Olisi kiva jättää kaikki rakkaalleen, jos aika itsestä jättää.
Voihan sen tehdä testamentilla, mutta perintövero on sitten käsittääkseni ihan eri tasoa. En ole selvittänyt, koska eipä ole edes suhdetta nyt. Mutta jos olisi. - Anonyymi
Emmä pysy tähän vastaamaan, ihmissuhteet on vakava ja iso juttu. Olen sanaton.
Kyllä se varmaan oli vastaus D. Jos menisin uudestaan naimisiin, syy saisi olla A.
- Anonyymi
Naiset haluavat naimisiin, koska mies on loputon "taikaseinä".
Menkää miehet rohkeasti naimalakkoon.
Ulkomailla on vuorovaikutustaidoiltaan terveitä naisia.
Älä edes harkitse kullankaivajaa.
https://www.nomarriage.com/ - Anonyymi
M-nainen on kuin seireeni, lumoaa.
J- Anonyymi
Niihän tuo tekkööpi. M
- Anonyymi
Halusin että friidua saa joka ilta . Muutenhan se olisi epävarmaa .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856