Mitäs tehdään, jos----
ONKO RIIHIMÄKI VARAUTUNUT MITENKÄÄN POIKKEUKSELLISIIN AIKOIHIN
13
371
Vastaukset
- Anonyymi
Otetaan kuvia ja laitetaan fb
- Anonyymi
Voisikohan Voimalan palauttaa edes osin sähkölaitokseksi?
- Anonyymi
Ei?
- Anonyymi
Mä ainakin muutin kauemmas koska varuskuntiin isketään ensin.
Kyllä tuollakin sen verran on ja löytyy että tuhoaminen on pois meidän armeijan kyvystä vastata iskuun.- Anonyymi
Ratapiha, asetehdas, varuskunta (jossa Viestikoelaitos) Kyllä tänne tositilanteessa tulisi ohjusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratapiha, asetehdas, varuskunta (jossa Viestikoelaitos) Kyllä tänne tositilanteessa tulisi ohjusta.
Yksi täsmäisku junatunnelin pätkään että saadaan kiveä kiskot täyteen lamauttaa liikenteen joka suuntaan.
Kunnon kohde vaikkei sotaa olisi.
- Anonyymi
Kyllä, kaupunkiorganisaatiolla on kriisiajan suunnitelmat olemassa ja henkilötkin on nimetty tehtäviin. Täytyy muistaa että sen lisäksi meillä on maanlaajuiset maakuntajoukkojärjestelmä turvaamaan rintaman taustan turvallisuus.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta kaupungin päätöksentekoprosessit, mutta lopputuloksia seuraan jkv, ja jos "kaupunki" ei kestä finaalin vainotun mummun näkemyksiä, niin johan heikoilla ollaan.
Hämeenlinnassa vastaavalla arvostelevat päätösten seurauksia ja kun olen nähnyt päättömien päätösten seurauksia siinä kaupungissa, olen vähän kertonut täällä havainnoistani tässä kaupungissa.- Anonyymi
lisäys: vastaavalla PALSTALLA
- Anonyymi
Täytyy muistaa, että nämä kaikki velvollisuudet suunnitella etukäteen kriisiajan toiminnot, mm. huoltoasemien haltuunotto ynm. perustuu lakeihin. Nämä ei ole omasta päästä veistettyjä asioita. Suomella on myös paljon opittuja asioita 70 vuoden takaa esim. huoltovarmuus.
- Anonyymi
Se on kevyt hujaus kun itärajan yli ollaan ja pitkällä täällä.
Yksi etu on sama raideleveys niin helppo tuoda kalusto yli - Anonyymi
onneksi olen vanha, synnyin, kun ryssä oli jättänyt meidät rauhaan ja olisi ihan sopivaa häippästä ylä, tai alakertaan, jos taas tulevat
- Anonyymi
Kuvaillaan lähimmäisiä etenkin vaimoa ja kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755