Suihkunraikkaalle...

Anonyymi

... hehkulampulle hyvää yötä.

Ajattelit ehkä etten sua rakastaisi,
mut elämä kanssas ois mulle paratiisi.
Ilman sua musta tulisi kreisi.
Ja jos lähtisit olisi se iso kriisi.

Onneks oot mulle olemassa
Koska mun sydän on sulla tallessa.
Luokses kahlaan vaikka lumihangessa,
ja paukkuvassa talvipakkasessa.
Koska sua ajatellessa
tuntee nalle tää kaltaisensa.

Ei runo mikään oo riittävä,
kertomaan millainen on tää ikävä.
Mut tiedän et rakkaus tää on pitävä:
kaunis kuin kuiskaus ja kaiken kestävä.

Muistan kun kohtasin sut kasvotusten,
näin sun silmät katsomassa loistaen.
Täytit mut silloin rakkaudella hehkuen,
sillä sinä oot se ainutlaatuinen :)

Kirjoittanut nappisilmä nalle

191

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydämestä ottaa kun on niin ihana tuo runosi. Luin vasta pari kertaa, luen vielä monen monta kertaa uudelleen. Kyllä sä melkonen ruuneberi jo olet rakkauteni :) Rakastan, rakastan, rakastan. Sua, tuota runoa ja pikkunallee tietysti myös. Kiitos parhaalle. Laitan tuon talteen, ettei se koskaan katoa. Oot paras :)

      • Anonyymi

        Kiitos :) En ollu varma tykkäätkö yhtään. Rakastan sua ja sut myös :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) En ollu varma tykkäätkö yhtään. Rakastan sua ja sut myös :)

        Tuo on aivan ihana. Luen sitä uudelleen ja uudelleen enkä kyllästy. Kiitos. Haluan sut ja sua :) Niin ja unohdin sanoo Hyvää yötä ihana nappisilmäni. Mutta ei kai me vielä mennä peiton alle?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo on aivan ihana. Luen sitä uudelleen ja uudelleen enkä kyllästy. Kiitos. Haluan sut ja sua :) Niin ja unohdin sanoo Hyvää yötä ihana nappisilmäni. Mutta ei kai me vielä mennä peiton alle?

        En ole viel menossa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole viel menossa :)

        Olisitpa tänään sitten yhtä lähellä kuin perjantaina kun mentiin :) Eilisen pilasin minä. Meni liian myöhään se.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olisitpa tänään sitten yhtä lähellä kuin perjantaina kun mentiin :) Eilisen pilasin minä. Meni liian myöhään se.

        Jos ihan tarkkoja olla päädyit lukemaan niitä vanhoja mun takia :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olisitpa tänään sitten yhtä lähellä kuin perjantaina kun mentiin :) Eilisen pilasin minä. Meni liian myöhään se.

        Ja olen vähintään yhtä lähellä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihan tarkkoja olla päädyit lukemaan niitä vanhoja mun takia :)

        Meni hetki että muistin.. niin me puhuttiin siitä mitä olin sanonut enkä itse muistanut :) Sitä en löytänyt mistä puhuit mutta löysin muuta samasta aiheesta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen vähintään yhtä lähellä :)

        Kiitos. Tarviin sut ihan lähelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen vähintään yhtä lähellä :)

        Miten lähellä oot nyt?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos. Tarviin sut ihan lähelle.

        Taidan mennä jo hammaspaikalle valmiiks. Jos tuutkin ja otat mut ykskaks tänään :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miten lähellä oot nyt?

        Nyt olen aika lähellä, mut peiton alla vasta aivan kiinni :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taidan mennä jo hammaspaikalle valmiiks. Jos tuutkin ja otat mut ykskaks tänään :)

        Voihan se niinkin olla... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen aika lähellä, mut peiton alla vasta aivan kiinni :)

        Onko siihen vielä pitkä aika? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko siihen vielä pitkä aika? :)

        Ei kai sitä voi sanoo jos yllättäen pitää ottaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sitä voi sanoo jos yllättäen pitää ottaa :)

        Ei pidä ottaa mutta saa ottaa :) Tai ok, pitää.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei pidä ottaa mutta saa ottaa :) Tai ok, pitää.

        Ihana :) Meen nyt hammaspaikalle ja otan sut sen jälkeen :) Tarkkaa aikaa en kerro vaan saat sen tuntea ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin olla... :)

        Nyt on hampaat pesty. Oon aika valmis mutta ei ihan vielä nukuta. Taidan mennä sinne sänkyyn vaan haaveilemaan siitä kuinka koskettaisin sua, jos olisit siinä oikeasti. Oot mun lempiajatus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) Meen nyt hammaspaikalle ja otan sut sen jälkeen :) Tarkkaa aikaa en kerro vaan saat sen tuntea ;)

        Sopii. Enköhän mä tunne sen. Tunne sä se kuinka tunnen sut :) Rakastan sua. Hyvää yötä ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sopii. Enköhän mä tunne sen. Tunne sä se kuinka tunnen sut :) Rakastan sua. Hyvää yötä ihanin.

        Tuntuuko mitään? Nallen raikasta suudelma esimerkiksi? :) Hyppäisin heti lähemmäks jos tietäsin ollaako meillä vai teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko mitään? Nallen raikasta suudelma esimerkiksi? :) Hyppäisin heti lähemmäks jos tietäsin ollaako meillä vai teillä?

        Tuntuu ihan koko yön. Taas. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko mitään? Nallen raikasta suudelma esimerkiksi? :) Hyppäisin heti lähemmäks jos tietäsin ollaako meillä vai teillä?

        Oon vasta tulossa.. Tuo yks vähän laski tunnelmaa mutta unohdan sen nyt ja palaan sinuun ihanin. Ollaan siellä teillä tänään pitkästä aikaa. Tee tilaa.. tuun just ja vähän särkee tuosta reidestä jos viittisit hieroo, varmaan paleltunu :) odota vielä 5 min ja oon siinä..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon vasta tulossa.. Tuo yks vähän laski tunnelmaa mutta unohdan sen nyt ja palaan sinuun ihanin. Ollaan siellä teillä tänään pitkästä aikaa. Tee tilaa.. tuun just ja vähän särkee tuosta reidestä jos viittisit hieroo, varmaan paleltunu :) odota vielä 5 min ja oon siinä..

        Voin pussata siihen hellästi niin paranee. 😚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu ihan koko yön. Taas. :)

        Oksetus tulee meidän petiin kolmanneksi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon vasta tulossa.. Tuo yks vähän laski tunnelmaa mutta unohdan sen nyt ja palaan sinuun ihanin. Ollaan siellä teillä tänään pitkästä aikaa. Tee tilaa.. tuun just ja vähän särkee tuosta reidestä jos viittisit hieroo, varmaan paleltunu :) odota vielä 5 min ja oon siinä..

        Voi ei, tietysti hieron. Otan sut entistä intohimoisemmin niin tunnelmasi piristyy. Mut alotetaan nyt siitä reidestä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, tietysti hieron. Otan sut entistä intohimoisemmin niin tunnelmasi piristyy. Mut alotetaan nyt siitä reidestä...

        Aloitetaan siitä. Mä suljen tän, Liikaa kolmansia pyöriä. Jatketaan peiton alla nyt ja sanoilla vasta huomenna. Suljen tän ja tunnen sut ja pikkunallekin jo heräilee.. hyvää yötä. Rakastan :) Tunne mut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oksetus tulee meidän petiin kolmanneksi.

        Aiotko juoda heti niin paljon vai?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aloitetaan siitä. Mä suljen tän, Liikaa kolmansia pyöriä. Jatketaan peiton alla nyt ja sanoilla vasta huomenna. Suljen tän ja tunnen sut ja pikkunallekin jo heräilee.. hyvää yötä. Rakastan :) Tunne mut.

        Okei, hyvää yötä rakas :) Tunnen sut ♥️


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aloitetaan siitä. Mä suljen tän, Liikaa kolmansia pyöriä. Jatketaan peiton alla nyt ja sanoilla vasta huomenna. Suljen tän ja tunnen sut ja pikkunallekin jo heräilee.. hyvää yötä. Rakastan :) Tunne mut.

        Vaikket enää tätä luekaan ni mulla jäi vähän surullinen mieli tästä nyt :( Siis että kiusaaja sai sut alakuloseks


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikket enää tätä luekaan ni mulla jäi vähän surullinen mieli tästä nyt :( Siis että kiusaaja sai sut alakuloseks

        Luen vielä. En sulkenut vielä. Vähän odotin vielä sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikket enää tätä luekaan ni mulla jäi vähän surullinen mieli tästä nyt :( Siis että kiusaaja sai sut alakuloseks

        Valitettavasti tuo välillä pilaa tunnelman, mutta sehän sen pyrkimys tuntuu olevan. Rakastan sua ja haluan vaan täältä pois, yhdessä. Sitä odotellessa tarvitaan kanava, jossa tuo yks ei oo lähelläkään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Valitettavasti tuo välillä pilaa tunnelman, mutta sehän sen pyrkimys tuntuu olevan. Rakastan sua ja haluan vaan täältä pois, yhdessä. Sitä odotellessa tarvitaan kanava, jossa tuo yks ei oo lähelläkään.

        Tai sit se johtuu vaa siitä ettet rakasta mua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit se johtuu vaa siitä ettet rakasta mua

        Ei oo häneltä tämä kommentti. Hän tietää että rakastan. Tais ihana mennä jo :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei oo häneltä tämä kommentti. Hän tietää että rakastan. Tais ihana mennä jo :(

        Kerro joku tuntomerkki edes musta, et tiedän et olen se ketä kaipaat :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro joku tuntomerkki edes musta, et tiedän et olen se ketä kaipaat :(

        Et ole hän vaan joku sivusta. Öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, hyvää yötä rakas :) Tunnen sut ♥️

        Hyvää yötä. Oot rakas.


      • Et ole. Hän ei ala tähän aikaan tuollaista sönköttää kun oon jo sanonut että suljen tän, Sinä oot tuo kiusaajaämmä etkä kukaan muu. Oksetat mua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, hyvää yötä rakas :) Tunnen sut ♥️

        Oot ihana. Tunnen sut ja kivasti hierot taas tänään taas :)
        Hymyilen sulle ihanin. Rakastan sua :)


      • Hän on varma ja niin oon minäkin. Yrityksesi on epätoivoisia. Me molemmat tiedetään että ollaan oikeet, ymmärrä se.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot ihana. Tunnen sut ja kivasti hierot taas tänään taas :)
        Hymyilen sulle ihanin. Rakastan sua :)

        Laitoin jo puhelimenkin kiinni, mut avasin kuitenkin vielä. Joo ei ole multa noi niinkun tiesitkin jo onneksi. Oon nyt niin kiinni sinussa ku voit ja voit vaan kuvitella kuinka silitän sitä kipeää reittäsi... Mun rakkaus on niin kovaa suhun et en saa oikein nukutuks edes :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin jo puhelimenkin kiinni, mut avasin kuitenkin vielä. Joo ei ole multa noi niinkun tiesitkin jo onneksi. Oon nyt niin kiinni sinussa ku voit ja voit vaan kuvitella kuinka silitän sitä kipeää reittäsi... Mun rakkaus on niin kovaa suhun et en saa oikein nukutuks edes :)

        Oot niin rakas ja ihana ja niin mun.. ehkä tunsit että en oo vielä ihan sussa kii :) Suljen nyt tän ja tuun tutkimaan tarkemmin miten kovaa rakkautta sulla siellä nyt oikeen on :)
        Nyt mä suljen tän oikeasti, kosketukses jo tunsinkin. Huomiseen rakkaus :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot niin rakas ja ihana ja niin mun.. ehkä tunsit että en oo vielä ihan sussa kii :) Suljen nyt tän ja tuun tutkimaan tarkemmin miten kovaa rakkautta sulla siellä nyt oikeen on :)
        Nyt mä suljen tän oikeasti, kosketukses jo tunsinkin. Huomiseen rakkaus :)

        Huomiseen, nyt tyyny hyvin ja ota uni syvin :) Rakastan sua ♥️


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taidan mennä jo hammaspaikalle valmiiks. Jos tuutkin ja otat mut ykskaks tänään :)

        Lähihoitajat on nimensä mukaisesti kovia hakeutumaan ihan lähietäisyydelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin jo puhelimenkin kiinni, mut avasin kuitenkin vielä. Joo ei ole multa noi niinkun tiesitkin jo onneksi. Oon nyt niin kiinni sinussa ku voit ja voit vaan kuvitella kuinka silitän sitä kipeää reittäsi... Mun rakkaus on niin kovaa suhun et en saa oikein nukutuks edes :)

        Ootko sä niit portsareita? Ei kai noin tyhmää muualle ku ovelle oteta ja sian naama estää loputkin vaihto ehdot esimerkiksi jätekuskiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiseen, nyt tyyny hyvin ja ota uni syvin :) Rakastan sua ♥️

        Huomenta rakkauteni. Tulin toivottamaan mukavaa maanantaita ja uuden viikon aloitusta. Oot mielessä ja sydämessä tänäänkin kuten aina. Rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkauteni. Tulin toivottamaan mukavaa maanantaita ja uuden viikon aloitusta. Oot mielessä ja sydämessä tänäänkin kuten aina. Rakastan sut :)

        Moi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi :)

        Et taida olla tuo kenelle toivottelin ja ketä rakastan. Mutta moi vaan sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakkauteni. Tulin toivottamaan mukavaa maanantaita ja uuden viikon aloitusta. Oot mielessä ja sydämessä tänäänkin kuten aina. Rakastan sut :)

        Kiitos samoin ja samat sanat sinne :) Rakastan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin ja samat sanat sinne :) Rakastan

        Onko kaikki hyvin rakas? 🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin ja samat sanat sinne :) Rakastan

        Kiitos rakas. Joku huutelee sivusta :) Luulin että pärjäisin ilman nikkiä, mutta oot sä nin suosittu että ei.. miten ne ei tajua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas. Joku huutelee sivusta :) Luulin että pärjäisin ilman nikkiä, mutta oot sä nin suosittu että ei.. miten ne ei tajua :)

        No tuskin olen suosittu, vaan haluvat kiusata. Ei kellään sais olla mitään ku ei heilläkään ole. Tai ainakin toi yks on sellanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin olen suosittu, vaan haluvat kiusata. Ei kellään sais olla mitään ku ei heilläkään ole. Tai ainakin toi yks on sellanen

        Niin se taitaa vähän olla, mutta sellasiahan lapset usein on. Kaverin lelu on se kivempi kuin oma. Ei sillä että mun lelu olisit, et tietenkään oo mikään lelunalle vaan elämäni rakkaus :) Kivaa päivää sulle. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja nalle myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin olen suosittu, vaan haluvat kiusata. Ei kellään sais olla mitään ku ei heilläkään ole. Tai ainakin toi yks on sellanen

        Olet suosittu 😘 oikee herkkupeppu


      • Anonyymi

        En ole koskettanut vielä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se taitaa vähän olla, mutta sellasiahan lapset usein on. Kaverin lelu on se kivempi kuin oma. Ei sillä että mun lelu olisit, et tietenkään oo mikään lelunalle vaan elämäni rakkaus :) Kivaa päivää sulle. Toivottavasti kaikki on kunnossa ja nalle myös :)

        On kaikki hyvin :) Saat nyt yhden laulun :)
        https://youtu.be/sUgd8K-qHwk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin olen suosittu, vaan haluvat kiusata. Ei kellään sais olla mitään ku ei heilläkään ole. Tai ainakin toi yks on sellanen

        Mulle tuli yks ihan älytön huoli mieleen, kun on tällänen syyskuinen päivä ja oon sun suhteen jopa taikauskoinen. Ihan typerä juttu taas. Mutta rakastan.. ei liity mihinkään sellaseen ettenkö rakastaisi. Ihan sydämestä taas vihlonut koko päivän.. sinä ja sun nappisilmät mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kaikki hyvin :) Saat nyt yhden laulun :)
        https://youtu.be/sUgd8K-qHwk

        Kiitos, tuli melkein kyyneleet, nielen ne ja hymyilen sulle :) Niin oot sinäkin kietoutunut sormeni ympärille ja kaikkialle. Sua oon oottanut aina jo ennenku tiesin ketään odottaa eli koko elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli yks ihan älytön huoli mieleen, kun on tällänen syyskuinen päivä ja oon sun suhteen jopa taikauskoinen. Ihan typerä juttu taas. Mutta rakastan.. ei liity mihinkään sellaseen ettenkö rakastaisi. Ihan sydämestä taas vihlonut koko päivän.. sinä ja sun nappisilmät mielessä.

        Nyt kerrot mikä se huoli on. Muuten huolehdin itseni pilalle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kerrot mikä se huoli on. Muuten huolehdin itseni pilalle :(

        Ei voi kulta tässä. Kaikki on hyvin kun sulla on kaikki hyvin. Se oli vaan turha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) Meen nyt hammaspaikalle ja otan sut sen jälkeen :) Tarkkaa aikaa en kerro vaan saat sen tuntea ;)

        jossakin vaiheessa meiban pitaa nahba ihan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kerrot mikä se huoli on. Muuten huolehdin itseni pilalle :(

        Se oli vaan sellanen, että kun mulle on joskus sattunu jotain ikävää tällä päivämäärällä ja sua ei näkyny tässä niin mietin että onko sulle sattunu jotain tällä samalla päivämäärällä. Siis ihan turha ja typerä ajatus, jonka voit saman tien unohtaa :) Minäkin jo unohdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jossakin vaiheessa meiban pitaa nahba ihan oikeasti

        Tää on sivusta. Älä lue sitä vaikka tietysti pitää ja nähdäänkin. Hän sotkee näitä ja siksi mä jatkan nikillä taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan sellanen, että kun mulle on joskus sattunu jotain ikävää tällä päivämäärällä ja sua ei näkyny tässä niin mietin että onko sulle sattunu jotain tällä samalla päivämäärällä. Siis ihan turha ja typerä ajatus, jonka voit saman tien unohtaa :) Minäkin jo unohdan.

        Olen aika sanaton nyt... Kun sanoit ton, niin mun piti kattoo ihan kalenterista yks juttu viime vuodelta. Ja se oli 6.9. eli huomenna siitä tulee vuosi. Ja se oli surkea juttu :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan sellanen, että kun mulle on joskus sattunu jotain ikävää tällä päivämäärällä ja sua ei näkyny tässä niin mietin että onko sulle sattunu jotain tällä samalla päivämäärällä. Siis ihan turha ja typerä ajatus, jonka voit saman tien unohtaa :) Minäkin jo unohdan.

        Mutta siltikin se pallopää en ollu mä, joka sano sua myös rakkaaksi ja kysy onko kaikki hyvin. Mun miestä sano rakkaakseen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika sanaton nyt... Kun sanoit ton, niin mun piti kattoo ihan kalenterista yks juttu viime vuodelta. Ja se oli 6.9. eli huomenna siitä tulee vuosi. Ja se oli surkea juttu :(

        Pitääpä itsekin tarkistaa oliko se 5. vai 6...


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta siltikin se pallopää en ollu mä, joka sano sua myös rakkaaksi ja kysy onko kaikki hyvin. Mun miestä sano rakkaakseen :)

        Tiedän sen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika sanaton nyt... Kun sanoit ton, niin mun piti kattoo ihan kalenterista yks juttu viime vuodelta. Ja se oli 6.9. eli huomenna siitä tulee vuosi. Ja se oli surkea juttu :(

        Oli se viides mulla. Mutta siis melkein sama :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kulta tässä. Kaikki on hyvin kun sulla on kaikki hyvin. Se oli vaan turha.

        Se oli vaan päivä milloin edellinen maailman ihanin jätti mut :) Onneks mul on nyt sut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan päivä milloin edellinen maailman ihanin jätti mut :) Onneks mul on nyt sut

        Sinä et oo ees hauska..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä et oo ees hauska..

        Pallelle vaa tiedoks et muita miehiä kin on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan päivä milloin edellinen maailman ihanin jätti mut :) Onneks mul on nyt sut

        Mun nallen päivämäärä ei liity sellaseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun nallen päivämäärä ei liity sellaseen

        Eikä munkaan mihinkään miehiin. Tuo yhden päässä ei muuta oo kuin miehet ja mistä niitä sais lisää.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eikä munkaan mihinkään miehiin. Tuo yhden päässä ei muuta oo kuin miehet ja mistä niitä sais lisää.

        Joo, ärsyttävä. Mut sinä oot ihanin ja paras :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ärsyttävä. Mut sinä oot ihanin ja paras :)

        Ei vaan sinä rakas. Oot jotain mihin ei sanat riitä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ärsyttävä. Mut sinä oot ihanin ja paras :)

        Luin oman vastaukseni ja mihin vastasin. Hups. Et oo siis ärsyttävä vaan oot ihanin ja paras :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Luin oman vastaukseni ja mihin vastasin. Hups. Et oo siis ärsyttävä vaan oot ihanin ja paras :)

        En minä niin ajatellutkaan et sitä tarkotit :)


      • Anonyymi

        Sinä olet kyllä tunnevammainen ja kylmä narsisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä niin ajatellutkaan et sitä tarkotit :)

        En niin ajatellutkaan :) Huomasin vaan että niin vois ymmärtää.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En niin ajatellutkaan :) Huomasin vaan että niin vois ymmärtää.

        Siis en niin ajatellutkaan että sä olisi ajatellut.. jotenkin sanat on tänään vaikeita :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä niin ajatellutkaan et sitä tarkotit :)

        En halua enää jakaa sua muiden kaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En halua enää jakaa sua muiden kaa.

        Ethän sinä jaakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä jaakaan?

        No en mutta jotenkin en tykkää, että muut luulee että kirjoitat heille. Outo juttu sinänsä :) Tää kasvattaa luonnetta kai :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No en mutta jotenkin en tykkää, että muut luulee että kirjoitat heille. Outo juttu sinänsä :) Tää kasvattaa luonnetta kai :)

        Mut sinä tiedät, et kirjotan vain sulle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut sinä tiedät, et kirjotan vain sulle :)

        Niin tiedänkin, siks se niin outoo onkin että tuntuu tuolta :) Nyt kyllä unohdan muut ja mitä ne kirjoittaa. Ehkä se on vaan tää maanantai kun masentaa tai jotain. Oot ihana, siis yli-ihana.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin tiedänkin, siks se niin outoo onkin että tuntuu tuolta :) Nyt kyllä unohdan muut ja mitä ne kirjoittaa. Ehkä se on vaan tää maanantai kun masentaa tai jotain. Oot ihana, siis yli-ihana.

        Kiitos :) Ehkä tuohon sopisi yksi Puhin sitaatti:

        ”Jotkut ihmiset välittävät liian paljon. Luulen, että sitä kutsutaan rakkaudeksi.”

        Rakastan sua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Ehkä tuohon sopisi yksi Puhin sitaatti:

        ”Jotkut ihmiset välittävät liian paljon. Luulen, että sitä kutsutaan rakkaudeksi.”

        Rakastan sua :)

        Nyt oot jo liian ihana :) Kiitos tuosta. Rakastan myös sut :) Meen ulos, liity seuraan. No ajatuksissa oot mukana sielläkin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt oot jo liian ihana :) Kiitos tuosta. Rakastan myös sut :) Meen ulos, liity seuraan. No ajatuksissa oot mukana sielläkin.

        Mulla on pitsaa, niin taidan vain olla ajatuksen tasolla mukana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt oot jo liian ihana :) Kiitos tuosta. Rakastan myös sut :) Meen ulos, liity seuraan. No ajatuksissa oot mukana sielläkin.

        Oon jo. Metsäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pitsaa, niin taidan vain olla ajatuksen tasolla mukana :)

        Olithan sä mukana. Tulin nyt syömään sun kaa sitä pizzaa nyt. Ei vaan omenaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo. Metsäs.

        Et voi syödä metsässä pizzaa, joten oot eri.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et voi syödä metsässä pizzaa, joten oot eri.

        Just söin pari päivää sitten. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Ehkä tuohon sopisi yksi Puhin sitaatti:

        ”Jotkut ihmiset välittävät liian paljon. Luulen, että sitä kutsutaan rakkaudeksi.”

        Rakastan sua :)

        Tuli mieleen tuosta sun tän päiväsestä laulusta, että lampun henki asuu taikalampussa, johon hänet on vangittu. Sä oot se lampun henki, vankina mun sydämessä. Mutta mitä sille lampulle pitää tehdä, että saa ne 3 toivomusta siltä hengeltä, sitä en muista. Pitikö sitä lamppua hieroa, että se henki pääs tulemaan? :) Mehän ollaan oltu oikeilla jäljillä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et voi syödä metsässä pizzaa, joten oot eri.

        Pizzaa söin mut metsässä en ollut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuli mieleen tuosta sun tän päiväsestä laulusta, että lampun henki asuu taikalampussa, johon hänet on vangittu. Sä oot se lampun henki, vankina mun sydämessä. Mutta mitä sille lampulle pitää tehdä, että saa ne 3 toivomusta siltä hengeltä, sitä en muista. Pitikö sitä lamppua hieroa, että se henki pääs tulemaan? :) Mehän ollaan oltu oikeilla jäljillä :)

        Hauska ajatus :) Niin sen täytyy olla. Muistaakseni sitä pitää hieroa juu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pizzaa söin mut metsässä en ollut :)

        Näin arvelinkin ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuli mieleen tuosta sun tän päiväsestä laulusta, että lampun henki asuu taikalampussa, johon hänet on vangittu. Sä oot se lampun henki, vankina mun sydämessä. Mutta mitä sille lampulle pitää tehdä, että saa ne 3 toivomusta siltä hengeltä, sitä en muista. Pitikö sitä lamppua hieroa, että se henki pääs tulemaan? :) Mehän ollaan oltu oikeilla jäljillä :)

        Pikkunallee ku hieroo tarpeeks ni kyllä tullee "henki" :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska ajatus :) Niin sen täytyy olla. Muistaakseni sitä pitää hieroa juu :)

        Jos mä saisin 3 toivomusta, niin olis ihan helppo päättää mihin ne liittyis. Sinä sinä ja sinä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta siltikin se pallopää en ollu mä, joka sano sua myös rakkaaksi ja kysy onko kaikki hyvin. Mun miestä sano rakkaakseen :)

        Kuka tämä uusi hahmo "pallopää" on mies tässä yksinäisessä saagassasi? Ei ole ollut mitään jokellettavaa pitkään aikaan niin jos vähän avittaisit t satuihin uskova palstanaama


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauska ajatus :) Niin sen täytyy olla. Muistaakseni sitä pitää hieroa juu :)

        Tuo on ihan kamala ihminen, joka nyt kirjoittelee tässä kommenttejaan. Älä ota mitään loukkauksia itseesi. Ne ei ole sulle eikä mulle vaan hänessä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jos mä saisin 3 toivomusta, niin olis ihan helppo päättää mihin ne liittyis. Sinä sinä ja sinä :)

        Niin mullakin :) Toivoisin sinut ja sit toivoisin et oot tässä ikuisesti. Kolmanneks toivosin ettet ois enää ikinä surullinen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin :) Toivoisin sinut ja sit toivoisin et oot tässä ikuisesti. Kolmanneks toivosin ettet ois enää ikinä surullinen :)

        Toihan toteutuu kaikki. Koska oon matkalla omaksesi ja sitten oon siinä ikuisesti enkä oo sen jälkeen koskaan surullinen kun mulla on sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jos mä saisin 3 toivomusta, niin olis ihan helppo päättää mihin ne liittyis. Sinä sinä ja sinä :)

        Mä toivoisin nallen, pikkunallen ja hotelli yön :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä toivoisin nallen, pikkunallen ja hotelli yön :D

        Saat vain tuon viimeisen. Minä vippaan sulle hotelliyön jossain todella kaukana. Olisko Pohjois-Korea hyvä? Ehkä jäisit sinne sitten 20 vuodeksi mokattuasi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toihan toteutuu kaikki. Koska oon matkalla omaksesi ja sitten oon siinä ikuisesti enkä oo sen jälkeen koskaan surullinen kun mulla on sut :)

        No niin vähä ajattelinkin kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin vähä ajattelinkin kyllä :)

        Nii mäki.<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mäki.<3

        Ettekö te fanit vois etsii seuraa toisistanne? Varmaa tollasten sotkijoiden mielet kohtais hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin vähä ajattelinkin kyllä :)

        Kun nalle nyt on niin että ette toisianne tunne nii miten jatkossa? Ottajii löytyy tiedät sen vaikka ruma oisitkii... Monelle pubiruusulle kyl kelpaat


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin vähä ajattelinkin kyllä :)

        Niin minäkin. Rakastan sua niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nalle nyt on niin että ette toisianne tunne nii miten jatkossa? Ottajii löytyy tiedät sen vaikka ruma oisitkii... Monelle pubiruusulle kyl kelpaat

        No nyt kun ei vaan ole niin. Piste. Kyl minä otan vaan ton yhden ihanan ja ihmeellisen naisen :) Ja ei, se et ole sinä mokoma juoppo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nalle nyt on niin että ette toisianne tunne nii miten jatkossa? Ottajii löytyy tiedät sen vaikka ruma oisitkii... Monelle pubiruusulle kyl kelpaat

        Et ymmärtäny lukemaasi silloin. Jos pelkää että toinen ei rakasta niin eihän se tarkoita, että ei tunne. En minä oleta yleensäkään, että kaikki tutut rakastaa mua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kun ei vaan ole niin. Piste. Kyl minä otan vaan ton yhden ihanan ja ihmeellisen naisen :) Ja ei, se et ole sinä mokoma juoppo

        Tietysti noin. Tää on jo selvä ja jokainen sekunti vie meidät lähemmäksi toisiamme.. jokainen minuutti tunti päivä ..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tietysti noin. Tää on jo selvä ja jokainen sekunti vie meidät lähemmäksi toisiamme.. jokainen minuutti tunti päivä ..

        Kyl sullekin löytyy parempi :D Voin lainata jotaa hoitooni sulle :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tietysti noin. Tää on jo selvä ja jokainen sekunti vie meidät lähemmäksi toisiamme.. jokainen minuutti tunti päivä ..

        Jos tiedät ni sellain swingaaminen on suosittuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kun ei vaan ole niin. Piste. Kyl minä otan vaan ton yhden ihanan ja ihmeellisen naisen :) Ja ei, se et ole sinä mokoma juoppo

        Oonko muistanu sanoa tänään että rakastan sua? Rakastan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oonko muistanu sanoa tänään että rakastan sua? Rakastan.

        Olet sanonut, mut se tuntuu aina yhtä ihanalta lukea :) Rakastan sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sanonut, mut se tuntuu aina yhtä ihanalta lukea :) Rakastan sua

        Ihanasti sanottu, kiitos :) Lauleskelin sulle äsken rakkauslaulua yksikseni :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu, kiitos :) Lauleskelin sulle äsken rakkauslaulua yksikseni :)

        tätä laulua
        Kellot tehkää meille aikaa nyt
        Kuulkaa meidän pienet hyräilyt


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        tätä laulua
        Kellot tehkää meille aikaa nyt
        Kuulkaa meidän pienet hyräilyt

        Kiirettä pitää vai? :'D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        tätä laulua
        Kellot tehkää meille aikaa nyt
        Kuulkaa meidän pienet hyräilyt

        Toi on siitä yhdestä laulusta minkä jaoin joskus :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on siitä yhdestä laulusta minkä jaoin joskus :)

        Niin onkin :)
        Rakastan sua tänään enemmän
        Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin onkin :)
        Rakastan sua tänään enemmän
        Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

        Ootko varma että entistä enemmän on edes mahdollista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varma että entistä enemmän on edes mahdollista?

        Mikään ei oo mahdotonta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikään ei oo mahdotonta.

        Ei niin ja toi ei ollu mun kommentti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin onkin :)
        Rakastan sua tänään enemmän
        Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

        Siinä oli kyl noita hyviä kohtia paljon :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikään ei oo mahdotonta.

        Joo kyllä se oli se yhden jutun kirjoittaminen varmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ja toi ei ollu mun kommentti :)

        Ei se kuulostanutkaan sulta. Sähän tiedät että se on mahdollista :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä se oli se yhden jutun kirjoittaminen varmaan.

        Nyt en ymmärrä? Mikä juttu?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä? Mikä juttu?

        En minäkään ymmärtän, eikä se ollut multa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli kyl noita hyviä kohtia paljon :)

        Kyllä vaan, kauniit sanat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärtän, eikä se ollut multa :)

        Olis kiva tehdä jotain syksyistä sun kaa. En tiedä mitä mutta yhdessä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olis kiva tehdä jotain syksyistä sun kaa. En tiedä mitä mutta yhdessä :)

        Sienestää, marjastaa, tehdä kävelyitä luontoon, katsella tähtiä, katsella sua, halata sua ja .... Enempää ei palstalaisten pienet korvat kestä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sienestää, marjastaa, tehdä kävelyitä luontoon, katsella tähtiä, katsella sua, halata sua ja .... Enempää ei palstalaisten pienet korvat kestä :)

        Kuulostaa ihanalta ja tiedän mitä noi pisteet sisältäs :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta ja tiedän mitä noi pisteet sisältäs :)

        Panemista, mikä siin on niin vaikee sanoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä uusi hahmo "pallopää" on mies tässä yksinäisessä saagassasi? Ei ole ollut mitään jokellettavaa pitkään aikaan niin jos vähän avittaisit t satuihin uskova palstanaama

        Ylpeys ja minä siis kiinni kuin kärpänen tarrapaperissa koko kevään ja kesänkin olen messunnut kuin viimeistä päivää jotain vrt uutta jotain vanhaa ja jotain lainattua sekä pöllittyä. Eihän näitä vastaavia ole ollut kuin joku kaksikymmentä vuotta vasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylpeys ja minä siis kiinni kuin kärpänen tarrapaperissa koko kevään ja kesänkin olen messunnut kuin viimeistä päivää jotain vrt uutta jotain vanhaa ja jotain lainattua sekä pöllittyä. Eihän näitä vastaavia ole ollut kuin joku kaksikymmentä vuotta vasta

        Ootte niin sekasin, että ei teidän teksteistä saa mitään selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte niin sekasin, että ei teidän teksteistä saa mitään selvää.

        Kyllä on mielenkiintosta nähdä koska tää loppuu. Mikä on todennäköisyys et kaks löytäs toisensa jostaa kirjainleikistä? Toki voihan se olla kelpaavat silti toisilleen. Mikä olisi vaan se katalyytti edetä!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta ja tiedän mitä noi pisteet sisältäs :)

        Kyllähän tota vedätystä on tullu koht 8 kuukautta nähty. Saa vaa nähä ketä sattuu lopulta... Surullinen tarina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mielenkiintosta nähdä koska tää loppuu. Mikä on todennäköisyys et kaks löytäs toisensa jostaa kirjainleikistä? Toki voihan se olla kelpaavat silti toisilleen. Mikä olisi vaan se katalyytti edetä!

        En sinä sitä tuu näkemään koskaan miten tai mihin tää loppuu. Jatketaan vielä samasta sängystä sun kiusaks :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sienestää, marjastaa, tehdä kävelyitä luontoon, katsella tähtiä, katsella sua, halata sua ja .... Enempää ei palstalaisten pienet korvat kestä :)

        Ilmoitin tämän alotuksen myös yllä pidolle


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En sinä sitä tuu näkemään koskaan miten tai mihin tää loppuu. Jatketaan vielä samasta sängystä sun kiusaks :)

        Ylläpidolle on ilmoitettu tosta pervoilusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tota vedätystä on tullu koht 8 kuukautta nähty. Saa vaa nähä ketä sattuu lopulta... Surullinen tarina

        Ei muuten pidä paikkaansa tuo aika. Menehän valehtelija muualla siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylpeys ja minä siis kiinni kuin kärpänen tarrapaperissa koko kevään ja kesänkin olen messunnut kuin viimeistä päivää jotain vrt uutta jotain vanhaa ja jotain lainattua sekä pöllittyä. Eihän näitä vastaavia ole ollut kuin joku kaksikymmentä vuotta vasta

        Mitä ihmettä joku kirjoittaa? Ei mitään järkeä noissa lauseissa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa tuo aika. Menehän valehtelija muualla siitä.

        5 kuukautga sitä toista huijasit ja nyt nappasit ton miehen multa ja kohta 3 kuukautta jatkun tota vedätystä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidolle on ilmoitettu tosta pervoilusta

        Mitään pervoilua ei meillä oo. Sinä oot joku mustasukkainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitin tämän alotuksen myös yllä pidolle

        Ylläpito on yhdyssana. Et sinä voi sillä perusteella poistattaa viestejä, että oot kateellinen tai mustasukkainen. Meidän viesteissä ei ole mitään yli paitsi yhdeltä sivulliselta. Aloitus on runo eikä siinä oo mitään pervoa. Mutta saa näitä poistaa, ei me toisiltamme enää kadota.


      • Ei pidä paikkaansa kun olen nainen ja aloitus on häneltä, ei multa. Ei ole kyse huvista vaan oikeasti ollaan rakastuneita. Älkää kadehtiko. Kyllä me täältä häivytään kun päästään toistemme syliin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ylläpito on yhdyssana. Et sinä voi sillä perusteella poistattaa viestejä, että oot kateellinen tai mustasukkainen. Meidän viesteissä ei ole mitään yli paitsi yhdeltä sivulliselta. Aloitus on runo eikä siinä oo mitään pervoa. Mutta saa näitä poistaa, ei me toisiltamme enää kadota.

        Tätä alotusta vaadin jo 3 kertaa poistettavaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olen aika lähellä, mut peiton alla vasta aivan kiinni :)

        No voi voi, turha kuvitelma!


      • Hehkulamppusi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidolle on ilmoitettu tosta pervoilusta

        Se pervoilija on sivusta, toi miestennielijä. Olet todella sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä alotusta vaadin jo 3 kertaa poistettavaks

        Millä perusteella pyysit kaunista runoa poistettavaksi? Olet oikeasti sairas. Mutta ei se haittaa, minä tai hän tekee uuden.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon vasta tulossa.. Tuo yks vähän laski tunnelmaa mutta unohdan sen nyt ja palaan sinuun ihanin. Ollaan siellä teillä tänään pitkästä aikaa. Tee tilaa.. tuun just ja vähän särkee tuosta reidestä jos viittisit hieroo, varmaan paleltunu :) odota vielä 5 min ja oon siinä..

        Kenen luvalla olet meille tulossa! Älä kuule edes kuvittele!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootte niin sekasin, että ei teidän teksteistä saa mitään selvää.

        Ei se epäselvä ollut multa eikä aloittajalta. Kyllä tässä muut on sekasin kun me kaksi. Hirvee lauma saa kohtauksia meidän rakkaudesta :) Naurattaa tollaset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        5 kuukautga sitä toista huijasit ja nyt nappasit ton miehen multa ja kohta 3 kuukautta jatkun tota vedätystä

        Ja nuo harhatko on syy ilmoittaa tästä ylläpidolle? Toivottavasti ne tajuaa että olet vaan mustasukkainen ja harhainen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oksetus tulee meidän petiin kolmanneksi.

        Olet kyllä tosi sairas, menet toisen kotiin ja luulet omistavasitoisten sängyn! Niskasta kartanolle vaan tollanen sadisti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen luvalla olet meille tulossa! Älä kuule edes kuvittele!

        Olet sairas kun kuvittelet miehesi tähän. Älä sairasta täällä. Tuo mies on mun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähihoitajat on nimensä mukaisesti kovia hakeutumaan ihan lähietäisyydelle

        Kirjoitatko taas jonkun toisen puolesta, koska et ole lähihoitaja, häpee!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sienestää, marjastaa, tehdä kävelyitä luontoon, katsella tähtiä, katsella sua, halata sua ja .... Enempää ei palstalaisten pienet korvat kestä :)

        PIti ihan alusta asti selata että löysin tän sun kommentin uudelleen.
        Rakastan sua ihana. Jos tuo sivullinen harhainen poistattaa tän niin tehdään vaan uus sit.

        Oot ihana ja paras. Rakastan sua niin ja haluun sua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä tosi sairas, menet toisen kotiin ja luulet omistavasitoisten sängyn! Niskasta kartanolle vaan tollanen sadisti!

        Sinä et oo terve. Ei millään pahalla. Minä menen tuon miehen sänkyyn, joka mut sinne pyysi.


    • Anonyymi

      Ihana Nappisilmä Nalle♥️

    • Anonyymi

      Hyvät yöt🦊

    • Anonyymi

      Jostaa tää tosissaan on sulta keltä vois niin perhosia tuli vatsaan 😌

      • Anonyymi

        Joo tuli mullekin perhosia vatsaan, siis mulle kenelle tämä on osoitettu :) Aivan ihana tuo nallukkani. Rakastan sitä :) Toivottavasti se ketä luulet tekee sulle joskus yhtä ihania. Toivotaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuli mullekin perhosia vatsaan, siis mulle kenelle tämä on osoitettu :) Aivan ihana tuo nallukkani. Rakastan sitä :) Toivottavasti se ketä luulet tekee sulle joskus yhtä ihania. Toivotaan :)

        Okei, toivotaan niin 😀 Onnea teille sitten myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, toivotaan niin 😀 Onnea teille sitten myös

        Kiitos paljon. Rakkaus on ihanaa :)


    • Anonyymi

      Hieno runo jollekin!

      • Anonyymi

        lumi suli puli puli itku tuli vesi suli uli uli


    • Anonyymi

      Laita nyt kenelle menee että ei jäädä ihmettelemään ihastuksen kohdetta... ;)

      • Mitäpä tuota enää ihmettelette. Siinähän lukee että hehkulampulle menee :) Ei pitäs olla mitään epäselvää. Tiesi että tuun tämän suihkunraikkaana lukemaan.


    • Anonyymi

      On söpö nallukka ja tarinat :)

    • Anonyymi

      kuule minun koneeni ei meinaa oikein toimia joten palataan taas joku paiva

      • Anonyymi

        Juu. Pätkiikö kovasti?


      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Tämä provo triggeröi minua nykyään myös näin päin, sillä olen hyvin katkera siitä ajatuksesta, että tämä siirappidada on jollekin osoitettu, joten väitän, että joku kirjoittelee tätä fantastista lyriikkaa itselleen t ihanasti pihalla

      • Anonyymi

        Ehkä sun on pakko uskoa noin. Jos sä uskoisit muuta niin saattaisi katkeruutesi rävähtää omille silmillesi. Kannattaa säilyttää ne ajatukset, jotka suojaa itseään omalta katkeruudelta. Ja täällä se onkin ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun on pakko uskoa noin. Jos sä uskoisit muuta niin saattaisi katkeruutesi rävähtää omille silmillesi. Kannattaa säilyttää ne ajatukset, jotka suojaa itseään omalta katkeruudelta. Ja täällä se onkin ihan ok.

        Ainakin varmuudella voin sanoa, että en ole katkera jostain nalle-hehkusadusta tai pidä sitä mahdollisena, että kyseessä on tälläkään palstapakinamiehen luomalla kokoonpanolla kahdesta eri henkilöstä. Toisilla aika ei juuri tunnu kuluttavan illuusioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin varmuudella voin sanoa, että en ole katkera jostain nalle-hehkusadusta tai pidä sitä mahdollisena, että kyseessä on tälläkään palstapakinamiehen luomalla kokoonpanolla kahdesta eri henkilöstä. Toisilla aika ei juuri tunnu kuluttavan illuusioita

        Jännä juttu et sun pitää tulla tota paasaamaan jos et ole katkera :) Sääli vaan sun kannalta et teet itsestäsi pellen. Mut joo vain me kaks voidaan tietää totuus eikä sun sitä tarvitse yrittää ymmärtääkään. Menehän nukkumaa ni jaksat kouluun aamul.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu et sun pitää tulla tota paasaamaan jos et ole katkera :) Sääli vaan sun kannalta et teet itsestäsi pellen. Mut joo vain me kaks voidaan tietää totuus eikä sun sitä tarvitse yrittää ymmärtääkään. Menehän nukkumaa ni jaksat kouluun aamul.

        Yksi noista sivullisista on ainakin oikeasti kännissä lähes aina. Toihan on aika selvä tapaus. Nousuhumalassa tulee tuota kaksmielistä huumorintapaista. Laskuhumalassa kirjoittaminen ei enää onnistu ja alkaa tulla noita syytöksiä että vein häneltä miehen pastalla. Krapulassa taas tulee niitä haukkumisia. Et ehtinyt varmaan nähdäkään kun tuohon mun huomenta toivotukseen tuli jotain haukkumisia.

        Koitetaan olla hämääntymättä noista. Mä rakastan sua vaikka kuka kirjoittaisi mitä. Noi ei tiedä meitä eikä niillä ole silti mitään käytöstapoja, joten ei vakavasti otettavia millään tapaa.


    • Anonyymi

      LINNAAN JOUDAT RIKOLLINEN

    • Anonyymi

      Vettä ja sähköä ei kannata yhdistää

    • Hei nappisilmä rakkauteni. Tehdäänkö uus? Joku sekoilija sotki tän nyt.

    • Rakastan sua ja sut ruuneberini. Ihana kun pääsis jo koskettelemaan sua rakas :)

      • Anonyymi

        Kiitos, no niin minustakii :) Tehdään vaan uus. Haluisitko sinä tehdä mulle? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, no niin minustakii :) Tehdään vaan uus. Haluisitko sinä tehdä mulle? :)

        Joo, jos mä teen sen..


    • Anonyymi
      • Ei ole multa tuollaiset. Ei mun tarvii ees avata sitä. Koita alkaa hallita tota mustasukkaisuuttasi. Hukkaat aikaasi kun ei nallekaan sun juttuja usko.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      71
      2738
    2. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      146
      2734
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      108
      2203
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      111
      1886
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      81
      1860
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      364
      1589
    7. 401
      1441
    8. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1429
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      79
      1225
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      1079
    Aihe