Arvaa mitä, mulla on nyt tosi tärkeää asiaa sulle!! Mä nimittäin olen tavannut tosi kiinnostavan miehen. Tässä nyt arvon, että ootko se sä vai tämä toinen mulle se oikea. Kallistuisin enemmän sinuun, koita nyt päättää haluatko minut!!
Rakaaas...
26
884
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti haluan vain Sinut, S...a!!!! 😘💕
- Anonyymi
Sika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika?
Huono arvaus!
- Anonyymi
Tottakai haluan vain sinut, en ole ikinä halunnut mitään niin paljon.
- Anonyymi
En siedä selkärangattomia. Mene siis matkoihisi
- Anonyymi
Ah mutta niin notkea...
- Anonyymi
Jos sinun pitää täällä arpoa niin varmasti tiedät vastauksen.
Eli siis minun mielipide on että katso mikä tämä uusi
Mies on miehiään.
Sivusta...- Anonyymi
Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.
Selvä provohan se on. Kiristysyritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti on provo. Aloittaja ei ole edes kiinnostunut mitä muut vastaa hänelle. Siitä sen tietää että asia ei oikeastaan häntä niin kiinnosta.
- Anonyymi
en kilpaile se ei kuulu periaatteisiini ota se kiinnostava
- Anonyymi
Ajattelen täysin samoin. Virkistävää nähdä muitakin selkärangan omaavia.
- Anonyymi
Pöyristyttävä provo, en ala
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ota toinen pliis
- Anonyymi
Kannattaisi etsiä kolmas mies. Sitten mietit asiaa.
- Anonyymi
Ei pöllömpi idea.
- Anonyymi
Jännittäviä yllätyksiä siis luvassa sulle.
- Anonyymi
No jaa 🤰🤰🤰🤰 ehkä
- Anonyymi
Sama juttu täällä, mullakin on pari " ystävää" jäljellä
- Anonyymi
Semmoista elämä voi olla, mutta aika ja ympäristö päättää sen puolestasi, ei ketään tarvi kerjätä. Asiat menee just nii kui ne on loppujen lopuksi tarkoitettu
- Anonyymi
Törkeä provo.
- Anonyymi
no se voi olla ihan viisaski veto, nyt sitte miettii arvon rakas vaan kummalla on sulle sitten enemmän tarjottavaa, ihan klassinen kahden vaiheilla oleminen sinänsä kun elämä nyt ei ole mikään satu ja no useampi tarjokashan osoittaa ettei ole sitten pelkkä ainoa saati viimeinen epätoivoinen valinta, joka romantisoidaan siksi ainoaksi oikeaksi kun ihmisen kyky pettää itseään on aika lailla rajaton
- Anonyymi
Tätäkin kun tarkemmin ajattelee, niin mitä menetettävää yhdessä ihmisessä?
- Anonyymi
Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta
Kommentista ei saa tollaista kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181776
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs551767- 821423
- 1761408
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3081370- 211339
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62974Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34965- 349864