Rakaaas...

Anonyymi

Arvaa mitä, mulla on nyt tosi tärkeää asiaa sulle!! Mä nimittäin olen tavannut tosi kiinnostavan miehen. Tässä nyt arvon, että ootko se sä vai tämä toinen mulle se oikea. Kallistuisin enemmän sinuun, koita nyt päättää haluatko minut!!

26

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti haluan vain Sinut, S...a!!!! 😘💕

• Anonyymi

Sika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sika?

Huono arvaus!

• Anonyymi

Tottakai haluan vain sinut, en ole ikinä halunnut mitään niin paljon.

• Anonyymi

En siedä selkärangattomia. Mene siis matkoihisi

• Anonyymi

Ah mutta niin notkea...

• Anonyymi

Jos sinun pitää täällä arpoa niin varmasti tiedät vastauksen.
      Eli siis minun mielipide on että katso mikä tämä uusi
      Mies on miehiään.
      Sivusta...

• Anonyymi

Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.

Selvä provohan se on. Kiristysyritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on provo. Aloittaja ei ole edes kiinnostunut mitä muut vastaa hänelle. Siitä sen tietää että asia ei oikeastaan häntä niin kiinnosta.

• Anonyymi

en kilpaile se ei kuulu periaatteisiini ota se kiinnostava

• Anonyymi

Ajattelen täysin samoin. Virkistävää nähdä muitakin selkärangan omaavia.

• Anonyymi

Pöyristyttävä provo, en ala

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ota toinen pliis

• Anonyymi

Kannattaisi etsiä kolmas mies. Sitten mietit asiaa.

• Anonyymi

Ei pöllömpi idea.

• Anonyymi

Jännittäviä yllätyksiä siis luvassa sulle.

• Anonyymi

No jaa 🤰🤰🤰🤰 ehkä

• Anonyymi

Sama juttu täällä, mullakin on pari " ystävää" jäljellä

• Anonyymi

Semmoista elämä voi olla, mutta aika ja ympäristö päättää sen puolestasi, ei ketään tarvi kerjätä. Asiat menee just nii kui ne on loppujen lopuksi tarkoitettu

• Anonyymi

Törkeä provo.

• Anonyymi

no se voi olla ihan viisaski veto, nyt sitte miettii arvon rakas vaan kummalla on sulle sitten enemmän tarjottavaa, ihan klassinen kahden vaiheilla oleminen sinänsä kun elämä nyt ei ole mikään satu ja no useampi tarjokashan osoittaa ettei ole sitten pelkkä ainoa saati viimeinen epätoivoinen valinta, joka romantisoidaan siksi ainoaksi oikeaksi kun ihmisen kyky pettää itseään on aika lailla rajaton

• Anonyymi

Tätäkin kun tarkemmin ajattelee, niin mitä menetettävää yhdessä ihmisessä?

• Anonyymi

Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta

Kommentista ei saa tollaista kuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe