Rakaaas...

Anonyymi

Arvaa mitä, mulla on nyt tosi tärkeää asiaa sulle!! Mä nimittäin olen tavannut tosi kiinnostavan miehen. Tässä nyt arvon, että ootko se sä vai tämä toinen mulle se oikea. Kallistuisin enemmän sinuun, koita nyt päättää haluatko minut!!

26

884

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti haluan vain Sinut, S...a!!!! 😘💕

• Anonyymi

Sika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sika?

Huono arvaus!

• Anonyymi

Tottakai haluan vain sinut, en ole ikinä halunnut mitään niin paljon.

• Anonyymi

En siedä selkärangattomia. Mene siis matkoihisi

• Anonyymi

Ah mutta niin notkea...

• Anonyymi

Jos sinun pitää täällä arpoa niin varmasti tiedät vastauksen.
      Eli siis minun mielipide on että katso mikä tämä uusi
      Mies on miehiään.
      Sivusta...

• Anonyymi

Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen kuitenkin, että aloitus on mustasukkaisuusprovo. Tai hätähuuto joltain. Varmaan haluaa viestiä, että vientiä kyllä olisi, mutta haluaa vain hänet. Vähän samoissa tunnelmissa itsekin olen, että miksi on niin, että vain yhden kanssa haluaa mitään. Ei yksinolo aina niin helppoa ole, kun tietää että voisi olla jotain muutakin.

Selvä provohan se on. Kiristysyritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on provo. Aloittaja ei ole edes kiinnostunut mitä muut vastaa hänelle. Siitä sen tietää että asia ei oikeastaan häntä niin kiinnosta.

• Anonyymi

en kilpaile se ei kuulu periaatteisiini ota se kiinnostava

• Anonyymi

Ajattelen täysin samoin. Virkistävää nähdä muitakin selkärangan omaavia.

• Anonyymi

Pöyristyttävä provo, en ala

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ota toinen pliis

• Anonyymi

Kannattaisi etsiä kolmas mies. Sitten mietit asiaa.

• Anonyymi

Ei pöllömpi idea.

• Anonyymi

Jännittäviä yllätyksiä siis luvassa sulle.

• Anonyymi

No jaa 🤰🤰🤰🤰 ehkä

• Anonyymi

Sama juttu täällä, mullakin on pari " ystävää" jäljellä

• Anonyymi

Semmoista elämä voi olla, mutta aika ja ympäristö päättää sen puolestasi, ei ketään tarvi kerjätä. Asiat menee just nii kui ne on loppujen lopuksi tarkoitettu

• Anonyymi

Törkeä provo.

• Anonyymi

no se voi olla ihan viisaski veto, nyt sitte miettii arvon rakas vaan kummalla on sulle sitten enemmän tarjottavaa, ihan klassinen kahden vaiheilla oleminen sinänsä kun elämä nyt ei ole mikään satu ja no useampi tarjokashan osoittaa ettei ole sitten pelkkä ainoa saati viimeinen epätoivoinen valinta, joka romantisoidaan siksi ainoaksi oikeaksi kun ihmisen kyky pettää itseään on aika lailla rajaton

• Anonyymi

Tätäkin kun tarkemmin ajattelee, niin mitä menetettävää yhdessä ihmisessä?

• Anonyymi

Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on kasvatus mennyt vikaan, että ihminen ajattelee toisista ihmisistä kertakäyttötavarana.... sivusta

Kommentista ei saa tollaista kuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1776
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      55
      1767
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1423
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1408
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      308
      1370
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1339
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1005
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      974
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      965
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      864
    Aihe