Selviytyjät-yllätystippuja Joalin Loukamaa, 21, itkuisen järkyttyneenä: "...on isoin käärme!"

Oliko mielestäsi oikea tiputus? Artisti ja somepersoona Joalin Loukamaa tiputettiin Selviytyjät Suomi -kisasta lähes heti alkumetreillä toisena kisaajana. Karvas kokemus vain 21-vuotiaalle Loukamaalle.

https://www.suomi24.fi/viihde/selviytyjat-yllatystippuja-joalin-loukamaa-itkuisen-jarkyttyneena-on-isoin-kaarme?s24

28

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suloinen tyttö oli katsella, tosin on jo alkanut vähennellä vaatteitaan ja tuoda itseään tykö, mikä toivottavasti ei karkaa käsistä.

      • Anonyymi

        Suloinen tyttö! You tubessa näkee oikein porrahtavia esityksiä isin pikku tytöltä. Tosi järkyttävää ne "laulu, tanssi" yritykset!
        Ei käy sääliksi, kun hän on jo itse tiensä valinnut, niin antaa mennä loppuun asti!
        On jo vuoden verran ollut näyttelemässä kroppaansa.
        Mikä on seuraava askel maineeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen tyttö! You tubessa näkee oikein porrahtavia esityksiä isin pikku tytöltä. Tosi järkyttävää ne "laulu, tanssi" yritykset!
        Ei käy sääliksi, kun hän on jo itse tiensä valinnut, niin antaa mennä loppuun asti!
        On jo vuoden verran ollut näyttelemässä kroppaansa.
        Mikä on seuraava askel maineeseen?

        Mikä tämä Joalin on. Asunut ulkomailla. taitaa olla tuotanto ryhmän lähipiiriä, pyörii joka ohjelmissa. Jos oli muka suosittu maailmalla, miksi jäi Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen tyttö! You tubessa näkee oikein porrahtavia esityksiä isin pikku tytöltä. Tosi järkyttävää ne "laulu, tanssi" yritykset!
        Ei käy sääliksi, kun hän on jo itse tiensä valinnut, niin antaa mennä loppuun asti!
        On jo vuoden verran ollut näyttelemässä kroppaansa.
        Mikä on seuraava askel maineeseen?

        Neva Höör!


      • Anonyymi

        Suloinen lesbo??? Hah haa!!


    • Anonyymi

      Naisilla näkkyy perse alhaalta ja miehillä ylhäältä tuossa sarjassa :D

    • Anonyymi

      Jouti mennäkin. Edellisellä kaudellaan oli jo niin pitkään, että kiva kun tällä kertaa uusia naamoja loppukahinoissa.

      • Anonyymi

        Nukkemainen, toivottavasti ei ylpisty, tai ala esitellä tissejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkemainen, toivottavasti ei ylpisty, tai ala esitellä tissejään.

        Mitä tissejä, ekaksi pitää laittaa silarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tissejä, ekaksi pitää laittaa silarit.

        Kyllä pienetkin luomurinnat ovat paljon kauniimmat ja seksikkäämmät, kuin suuret muovipallot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkemainen, toivottavasti ei ylpisty, tai ala esitellä tissejään.

        Nukkemaisuus myy ja se on teatteria julkisuudessa.
        Ihan toinen persoona arkielämässä.


    • Anonyymi

      Hyvä👍

    • Anonyymi

      Tästähän on juttua faceryhmässä: shorturl.at/fkM47

    • Anonyymi

      Vielä hymyillään mielistellen, mutta kohta se ei enää riitä huomion saamiseksi. Kauankohan kestää, kun tuostakin typystä on tehty maisa-sofia-mara-sara-rieputettavaa?

      Itse hän huomiota haluaa ja tietää, millä sitä saa ja mihin se loppuu.
      Arvostukseen ja kunnioitukseen ei hänen avuillaan pääse.
      Ei hän sellaista havittelekkaan! Nehän on roskaa!

    • Anonyymi

      Oikea pudotus, vaikken katso mitään ohjelmia, jossa samat julkut kisaa.

    • Anonyymi

      Miten samat julkut voivat olla monta kertaa selvityjissä ja muissa ohjelmissa. Ei kyllä viitsi katsoa näiden sekoiluja.

    • Anonyymi

      Nämä selviytyjät pelkkää selkään puukottamista. Huonosti pärjäävät äänestää hyvät kisaajat pois yhden kerrallaan. Selviytyjä tittelin voi voittaa, vaikkei pärjää missää kisassa.

    • Anonyymi

      Sääli että Joalin putosi. Hyvä kisaaja,kateus ajoi tiputtamaan.
      Toivon kovasti että seuraavaksi lähtee Karoliina! Sitä en jaksa katsoa yhtään. Niin täynnä itseään!!

    • Anonyymi

      Siis kukas tämä Joalin edes on??

      • Anonyymi

        No koeta nyt vaikka googlettaa nini, jos osaat äläkä siinä märäjä. En viitsi kopioida linkkiä.


    • Anonyymi

      Näyttää että keltainen neste noussut päähän. Valmis riisuuntumaan ja tekemään temppuja jotta julkisuus taattu.

    • Anonyymi

      Pulla osastoa vähän itkua peliin

    • Anonyymi

      Siis todellakin kurjaa, että tiputettiin. Ehkä uskoi liikaa omiin kykyihinsä. Toisaalta onhan noi ekojen jaksojen tiputettavat varmaan aika arpapeliä, kun ei oo ystävyyssuhteita ehtiny muodostuu.

    • Anonyymi

      Mahtanee olla kamera vessassa? Varmaan mieluista katsottavaa, kun naiset laskee housut ja istahtaa reiälle. Musta tuhero näkyy kohtisuoraan.

    • Anonyymi

      Joalin oli pelurien peluri jo hoki koko ajan selviytyjät pohjolassa, että kovat pelurit
      pois. Ja itse suurin peluri. Hyvä vaan kun tippui.

      • Anonyymi

        Jassu pärjää yllättävän hyvin, ja on ihan mukava, toisin kuin Bb:ssä.


    • Anonyymi

      On hyvä että neiti Saarinen tippui. Nyt voi taas ohjelmaa seurata.

    • Anonyymi

      Minä olen kattonut että Juuso joutuu kaikista kovimmille tuossa ohjelmassa 😲

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe