Miehestä leikattu nainen = transtaustainen

Anonyymi

Bb-Sofia on hyvin samannäköinen kuin Bb-Ella. Ja yllättäen hänkin on siis alunperin mies. Tekee seksityötä.

Ilta-sanomissa sanottiin transtaustainen. Ihan kuin se trans kohta jäisi jonnekin menneisyyteen eikä hän tällä hetkellä olisi transhenkilö. Muodostuuko heistä aikaa myöten oikeita naisia?

171

4835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Transuseksuaali?

    • Anonyymi

      Ei ikinä saa naista noista jätkistä. Katso hartiat ja kädet.

      • Anonyymi

        varmaan 199cm pitkä, ja missä kohtu ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan 199cm pitkä, ja missä kohtu ? ?

        Tuskin siellä kohtua on mutta emätin varmaan siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan 199cm pitkä, ja missä kohtu ? ?

        Mistä MUNASARJAT, mistä maitoa tuottavat rinnat jne. Silikooni pallot edessä ei tuota kuin syövän kun hyvin sattuu. Ikuinen hormonien syönti edessä ja muut psyykelääkkeet lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä MUNASARJAT, mistä maitoa tuottavat rinnat jne. Silikooni pallot edessä ei tuota kuin syövän kun hyvin sattuu. Ikuinen hormonien syönti edessä ja muut psyykelääkkeet lisäksi.

        Parasta siinä, että on jo keski-iän saavuttanut t-taustainen onkin se, että nyt kun muilla testot tai estrot alkaa jo hiipua, itsellä niin ei voi koskaan käydä ja hormonaalisiin syöpiin potentiaalisesti sairastuvat elimet on poistettu, joten hormonien käyttö ei ole samalla lailla riski kuin cisseillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta siinä, että on jo keski-iän saavuttanut t-taustainen onkin se, että nyt kun muilla testot tai estrot alkaa jo hiipua, itsellä niin ei voi koskaan käydä ja hormonaalisiin syöpiin potentiaalisesti sairastuvat elimet on poistettu, joten hormonien käyttö ei ole samalla lailla riski kuin cisseillä.

        Se onkin turhamaisimmilla idiooteilla syynä hakea sukupuolenvaihtoa. Hyvä kun kerroit ettrei sinullakaan ollut mitään oikeaa perustetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin turhamaisimmilla idiooteilla syynä hakea sukupuolenvaihtoa. Hyvä kun kerroit ettrei sinullakaan ollut mitään oikeaa perustetta.

        No, jos nyt jotain hyvää pitää tästä hakea, onpahan edes tuo.

        Jos minun pitäisi valita olenko Miss Suomi ja rikas vai ruma mies, joka asuu sillan alla, olisin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos nyt jotain hyvää pitää tästä hakea, onpahan edes tuo.

        Jos minun pitäisi valita olenko Miss Suomi ja rikas vai ruma mies, joka asuu sillan alla, olisin mies.

        Hyvin huomaa että sinulla on sairas pakkomielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin huomaa että sinulla on sairas pakkomielle.

        On moneenkin asiaan, se vaan ei liity tähän keskusteluun. Aidon transsukupuolisen tunnistaa siitä, että on kokemaansa sukupuolta aina, ei vain silloin kun siitä on hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On moneenkin asiaan, se vaan ei liity tähän keskusteluun. Aidon transsukupuolisen tunnistaa siitä, että on kokemaansa sukupuolta aina, ei vain silloin kun siitä on hyötyä.

        Muitakin pakkomielteitä, harvoinhan ne yksin tulee. Mielenterveysongelmat ovat pahenemaan päin nuorilla, kurjaa että syötetään vielä harhoja että voisi muka vaihtaa sukupuolta, tuhotaan nuorten elämä kun silvotaan kehoa eikä hoideta päätä missä se vika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä MUNASARJAT, mistä maitoa tuottavat rinnat jne. Silikooni pallot edessä ei tuota kuin syövän kun hyvin sattuu. Ikuinen hormonien syönti edessä ja muut psyykelääkkeet lisäksi.

        Tissit tehty muuten miehen vartalo tikku jalat leveät hartiat,ei lantiota isot kädet ja ja kengän koko varmaan 45.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissit tehty muuten miehen vartalo tikku jalat leveät hartiat,ei lantiota isot kädet ja ja kengän koko varmaan 45.

        Sofia/Santeri Tuomola on kai menossa Thaimaalle tekemään sukuelimustään naisen elimet. Siinä leikkauksessa on edistytty niin pitkälle, että Jessica Alves valittaa sen operaation jälkeen, ettei kykene istumaan, kävelemään ilman kiihoitusta. Mistä sitä apua sitten saa siihen tarpeeseen, kun ei ole partneria saanut tähänkään asti?
        Mutta lääkärit ovat saaneet kauan elävää askartelumateriaalia harrastuksilleen näiden leikkauksista riippuvaisten ansiosta.
        Lisää saavat, eikä tarvitse pelätä "Danish Girl ":n kohtaloa eli kuolemaa niistä leikkauksista. You Tubessa alkaa olla monia kokemuksia näistä Ladyboysta.
        Nykyajan cirkus parrakkain naisten kanssa.


    • Anonyymi

      Ahaa. Siis mies. Ääni on kylläkin hyvin harjoiteltu naisen ääni.

      Tykkäsin kyllä Ellasta, mutta tämä henkilö... Ellassa oli tyyliä. Hänessä myös vaistosi "ihmisen", kaiken sen glamourin alla.

      Kun mies pukeutuu naiseksi, siinä on usein liioittelua, eihän tuo ole aidon naisen "kuva". En ole ikinä pörrännyt miesten edessä tuon näköisissä kledjuissa, "Mutta kummasti mä herraseuraa sain". Sain jopa enemmän kuin oma tarve oli.

      Nainen on paljon "muutakin" kuin seksiobjekti. Aito naisellisuus näkyy spontaanissa käytöksessä, puheessa, asenteissa, toiminnassa.

      • Anonyymi

        Jo tuollainen asenne: korostaa olemuksessaan naista lähinnä seksuaali-objektina, on miehinen piirre.

        Vaikka ulkokuori on hyvin "seksikkään naisen", niin mieli ja ajatus on miehen. Miehellä ja naisella on eri persoonat. Esim. täällä netissä tunnistaa monista kirjoittajista, onko kirjoittaja mies vai nainen. "Henki", ajatus ja nk. ilmapiiri kirjoittajan tekstissä kertoo sen. Ei tietenkään aina ja 100% varmuudella.

        Miksi he yleensäkin yrittävät matkia, muutoin halveksimaansa naista?

        Mitähän Ellalle kuuluu? Symppis. Tykkäsin. Ihmisenä, en seksuaalisessa mielessä.


      • Anonyymi

        Entä naisen osuus perheen kasvattamisessa ja lasten synnyttämisessä?


      • Anonyymi

        Ääni muuttuu hormoneilla ja varmaan leikattukin ettei aatamin omena näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo tuollainen asenne: korostaa olemuksessaan naista lähinnä seksuaali-objektina, on miehinen piirre.

        Vaikka ulkokuori on hyvin "seksikkään naisen", niin mieli ja ajatus on miehen. Miehellä ja naisella on eri persoonat. Esim. täällä netissä tunnistaa monista kirjoittajista, onko kirjoittaja mies vai nainen. "Henki", ajatus ja nk. ilmapiiri kirjoittajan tekstissä kertoo sen. Ei tietenkään aina ja 100% varmuudella.

        Miksi he yleensäkin yrittävät matkia, muutoin halveksimaansa naista?

        Mitähän Ellalle kuuluu? Symppis. Tykkäsin. Ihmisenä, en seksuaalisessa mielessä.

        Ellako symppis kaukana siitä omahyväinen paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellako symppis kaukana siitä omahyväinen paska.

        Teippi-Eetu oli kamala, ilkeä ja paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni muuttuu hormoneilla ja varmaan leikattukin ettei aatamin omena näy.

        Transmiehillä ääni muuttuu hormoneilla, mutta valitettavasti toisin päin tilanne on vaikeampi, kun testosteroni on päässyt madaltamaan äänen.

        Aloittajan kysymykseen: transtaustainen tarkoittaa omasta mielestäni tilannetta, jossa henkilö on käynyt prosessin läpi haluamassaan määrin ja alkanut elää täysin kokemansa sukupuolen edustajana. Esim.omalla kohdallani tilanne on se, että minua pidetään tavallisena cisheteromiehenä ja sellaisena elän ja käytännön elämässä sellaiseksi itseni miellän, ja jos joskus otan kantaa transihmisten asioihin, joku saattaa herkästi älähtää, että millä oikeudella sinä heteromies puutut sateenkaari-ihmisten asioihin. Siinä sitten mutisen, että transtaustainen olen kyllä... En yritä kieltää faktoja, mutta tuntuisi vaan tosi oudolta arkielämässä mieltää itseni joksikin transihmiseksi, kun en sitä käytännössä enää ole. Esim.työpaikallani on tiukat ohjelmat miten vähemmistön edustajiin kuuluu suhtautua. Mutta eihän se mitenkään koske minua, kun minuun suhtaudutaan kuten tavalliseen heteromieheen, ja se on minulle täysin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transmiehillä ääni muuttuu hormoneilla, mutta valitettavasti toisin päin tilanne on vaikeampi, kun testosteroni on päässyt madaltamaan äänen.

        Aloittajan kysymykseen: transtaustainen tarkoittaa omasta mielestäni tilannetta, jossa henkilö on käynyt prosessin läpi haluamassaan määrin ja alkanut elää täysin kokemansa sukupuolen edustajana. Esim.omalla kohdallani tilanne on se, että minua pidetään tavallisena cisheteromiehenä ja sellaisena elän ja käytännön elämässä sellaiseksi itseni miellän, ja jos joskus otan kantaa transihmisten asioihin, joku saattaa herkästi älähtää, että millä oikeudella sinä heteromies puutut sateenkaari-ihmisten asioihin. Siinä sitten mutisen, että transtaustainen olen kyllä... En yritä kieltää faktoja, mutta tuntuisi vaan tosi oudolta arkielämässä mieltää itseni joksikin transihmiseksi, kun en sitä käytännössä enää ole. Esim.työpaikallani on tiukat ohjelmat miten vähemmistön edustajiin kuuluu suhtautua. Mutta eihän se mitenkään koske minua, kun minuun suhtaudutaan kuten tavalliseen heteromieheen, ja se on minulle täysin ok.

        Kaikki sinut tunnistaa transuksi, mutta eivät halua loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki sinut tunnistaa transuksi, mutta eivät halua loukata.

        Hyvä, silloin maailma on paljon parempi paikka kuin olen luullut. Kukaan ei huutele herjoja kaupungilla, konservatiiviset, transihmisiä muutoin kammoksuvat ihmiset ovat silti minulle ystävällisiä ja haluavat viettää aikaa kanssani, vaikka näkevät taustani koko ajan. Ihannetilanne, en valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, silloin maailma on paljon parempi paikka kuin olen luullut. Kukaan ei huutele herjoja kaupungilla, konservatiiviset, transihmisiä muutoin kammoksuvat ihmiset ovat silti minulle ystävällisiä ja haluavat viettää aikaa kanssani, vaikka näkevät taustani koko ajan. Ihannetilanne, en valita.

        Jo koulussa opetetaan että vammaisille pitää olla kiltti.


      • Anonyymi

        Sofialta onkaiketi leikattu äänihuulia naisellisemmiksi, mutta tuskimpa vienoa ääntä koskaan tulee. Ellahan aikoi leikkauttaa äänijuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo koulussa opetetaan että vammaisille pitää olla kiltti.

        Niin opetetaan, mutta eipä tuo näytä menneen perille. Minua tuijotettiin ja sain osakseni naureskeluja ja kumpi olet-kyselyitä prosessin alussa. Kun testot olivat tehneet tehtävänsä tämä kaikki loppui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin opetetaan, mutta eipä tuo näytä menneen perille. Minua tuijotettiin ja sain osakseni naureskeluja ja kumpi olet-kyselyitä prosessin alussa. Kun testot olivat tehneet tehtävänsä tämä kaikki loppui.

        Nyt kaikki näkee että olet transu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikki näkee että olet transu!

        Ja silti lakkasivat nauramasta, no sehän on hyvä, ettei tämä enää sitten ole ihmisille mikään issue tai naurun asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti lakkasivat nauramasta, no sehän on hyvä, ettei tämä enää sitten ole ihmisille mikään issue tai naurun asia.

        Kun on tarpeeksi säälittävän näköinen niin kukaan ei halua pilkata. Mielenterveysasiat pitäisi hoitaa muuten kuin silpomalla terveitä elimiä ja syöttämällä tai piikittämällä hormoneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi säälittävän näköinen niin kukaan ei halua pilkata. Mielenterveysasiat pitäisi hoitaa muuten kuin silpomalla terveitä elimiä ja syöttämällä tai piikittämällä hormoneja.

        Kuinka monta vuotta minun olisi pitänyt hoitaa mielenterveysongelmiani yhteiskunnan varoin? Olin alaikäisenä useita vuosia psykiatrian vuodeosastolla, tämä maksoi yhteiskunnalle maltaita, kun vielä huomioidaan se, ettei kyseinen "hoito" auttanut mitenkään, ainoastaan sukupuolenkorjaus auttoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta minun olisi pitänyt hoitaa mielenterveysongelmiani yhteiskunnan varoin? Olin alaikäisenä useita vuosia psykiatrian vuodeosastolla, tämä maksoi yhteiskunnalle maltaita, kun vielä huomioidaan se, ettei kyseinen "hoito" auttanut mitenkään, ainoastaan sukupuolenkorjaus auttoi.

        Ei kaikkia mielenterveysongelmia pystykään parantamaan, mutta ei terveiden elimien silpominen ja eri sukupuolen muuttaminen papereihin ole oikea ratkaisu. Sinullehan olisi voitu merkata papereihin että koet/haluat olla eri sukupuolta, mutta ei sillä perusteella kuulu tietenkään esim uimahallissa päästä toiselle puolelle. Ei transuilla ole mitään lääketieteellistä näyttöä siitä olisivat eri sukupuolta, eikä pystykään olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialta onkaiketi leikattu äänihuulia naisellisemmiksi, mutta tuskimpa vienoa ääntä koskaan tulee. Ellahan aikoi leikkauttaa äänijuttua.

        On se kyllä jotenkin outoa ei sitä ymmärrä.Tuo Sofia pukeutuu hutsumaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia mielenterveysongelmia pystykään parantamaan, mutta ei terveiden elimien silpominen ja eri sukupuolen muuttaminen papereihin ole oikea ratkaisu. Sinullehan olisi voitu merkata papereihin että koet/haluat olla eri sukupuolta, mutta ei sillä perusteella kuulu tietenkään esim uimahallissa päästä toiselle puolelle. Ei transuilla ole mitään lääketieteellistä näyttöä siitä olisivat eri sukupuolta, eikä pystykään olemaan.

        No ei transuilla olekaan. Eikä ole minullakaan, koska tiede ei ole vielä niin kehittynyt, mutta haluan vain elää elämääni mahdollisimman tavallisena, huomiota herättämättömänä ihmisenä mahdollisimman työkykyisenä veronmaksajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei transuilla olekaan. Eikä ole minullakaan, koska tiede ei ole vielä niin kehittynyt, mutta haluan vain elää elämääni mahdollisimman tavallisena, huomiota herättämättömänä ihmisenä mahdollisimman työkykyisenä veronmaksajana.

        Eli pahensit ongelmaasi, töiden sijaan trollaat netissä 24/7 ja häpeät itseäsi etkä uskalla riisua uikkareitasikaan, mutta miesten puolelle pitää silti vaan mennä tiirailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pahensit ongelmaasi, töiden sijaan trollaat netissä 24/7 ja häpeät itseäsi etkä uskalla riisua uikkareitasikaan, mutta miesten puolelle pitää silti vaan mennä tiirailemaan.

        Miksi trolli haluaa paljastaa itsensä trolliksi? Sitä ihmettelen? Vinoilisit nyt edes kunnolla tai jotain, sen sijaan, että lauot älyttömyyksiä. Okei, pointti on saada toinen provosoitumaan ja vastaamaan, I get it, mutta... Miksi tuollaisesta saisi palkkaa? Tai oikeastaan edes tyydytystä, jos sattuisit olemaan trolli vain muuten vaan? On selvää, miksei pre/non-op-transmies riisu uikkareitaan miesten puolella, sehän on joskus jopa turvallisuuskysymys. Voit miettiä mikset itse tekisi niin, jos sairastut joskus penissyöpään ja se joudutaan amputoimaan. Ja uimahallin käytön pointti ei lähtökohtaisesti ole tiirata ketään, vaikka toki ymmärrän sinun lähtevän tästä ajatuksesta, sinähän muistaakseni olit homo. Itse en varmaan viitsisi kohteliaisuudesta tiirailla, jos sattuisin homo olemaan. Naisten puolella en sitten muuta teksikään kuin tuijottaisin, mutta jostain syystä tämä olisi ok. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi trolli haluaa paljastaa itsensä trolliksi? Sitä ihmettelen? Vinoilisit nyt edes kunnolla tai jotain, sen sijaan, että lauot älyttömyyksiä. Okei, pointti on saada toinen provosoitumaan ja vastaamaan, I get it, mutta... Miksi tuollaisesta saisi palkkaa? Tai oikeastaan edes tyydytystä, jos sattuisit olemaan trolli vain muuten vaan? On selvää, miksei pre/non-op-transmies riisu uikkareitaan miesten puolella, sehän on joskus jopa turvallisuuskysymys. Voit miettiä mikset itse tekisi niin, jos sairastut joskus penissyöpään ja se joudutaan amputoimaan. Ja uimahallin käytön pointti ei lähtökohtaisesti ole tiirata ketään, vaikka toki ymmärrän sinun lähtevän tästä ajatuksesta, sinähän muistaakseni olit homo. Itse en varmaan viitsisi kohteliaisuudesta tiirailla, jos sattuisin homo olemaan. Naisten puolella en sitten muuta teksikään kuin tuijottaisin, mutta jostain syystä tämä olisi ok. :D

        Ei sinun miesten puolella kuulukaan riisua tai edes olla, naisten puolella voit ríisua ilman mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo tuollainen asenne: korostaa olemuksessaan naista lähinnä seksuaali-objektina, on miehinen piirre.

        Vaikka ulkokuori on hyvin "seksikkään naisen", niin mieli ja ajatus on miehen. Miehellä ja naisella on eri persoonat. Esim. täällä netissä tunnistaa monista kirjoittajista, onko kirjoittaja mies vai nainen. "Henki", ajatus ja nk. ilmapiiri kirjoittajan tekstissä kertoo sen. Ei tietenkään aina ja 100% varmuudella.

        Miksi he yleensäkin yrittävät matkia, muutoin halveksimaansa naista?

        Mitähän Ellalle kuuluu? Symppis. Tykkäsin. Ihmisenä, en seksuaalisessa mielessä.

        No Sofian ulkokuori on kyllä ihan miehen isot jalat ja kädet ,koikkelehtii tuolla miehen kropalla hyvin oudosti.


      • Anonyymi

        Sofiakin on muutattanut äänensä äänihuulia leikkauttamalla,mutta ei silläkään saa naisellisen pehmeäksi ääntä. Sofian äänikin särisee pahasti eikö ole niin sointuva, naisen ääni. Ellakin haaveili
        Äänihuulien leikkauttamisesta. Hulluahan kaikki sukupuolen muuttaminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun miesten puolella kuulukaan riisua tai edes olla, naisten puolella voit ríisua ilman mitään ongelmia.

        Voisinkin nyt näinä aikoina kokeilla mennäkin sinne naisten puolelle, jos kerran siinä ei ole mitään ongelmia :D Olen sen verran varma itsestäni miehenä, että voisin itse asiassa alkaakin käydä taas naisten puolella. Ja suihkussa päkkeri tiukkoihin uikareihin, niin säilytyy kasvot toisten miesten edessä uimapuolella, ja saa vapaasti katsella alastomia naisia. Miksei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinkin nyt näinä aikoina kokeilla mennäkin sinne naisten puolelle, jos kerran siinä ei ole mitään ongelmia :D Olen sen verran varma itsestäni miehenä, että voisin itse asiassa alkaakin käydä taas naisten puolella. Ja suihkussa päkkeri tiukkoihin uikareihin, niin säilytyy kasvot toisten miesten edessä uimapuolella, ja saa vapaasti katsella alastomia naisia. Miksei?

        Siis uikkareihin, säilyy, kiitos autocorrect.


    • Anonyymi

      Nämä ellat ja sofiat, MIEHET, kuuluvat psykiatriseen hoitoon.

      • Anonyymi

        Ylimielisiä ja röyhkeitä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä - erittäin vakavasta sairaudesta kyse, jolle asianomainen ei tietty mitään voi. Tällaiset friikit on järkyttävää katsottavaa ja kuunneltavaa!!! Ei ne mitään trans-naisia ole, vaan munansa leikanneita äijiä, jotka yrittävät keimailla naisten hepenissä huulet turvotettuna ja valtavat silarit luurangossa kiinni. Kait ne jotain leikattua alapäätään jollekin peräkylän urpolle esittelee ja ottavat siitä vielä maksun. Sairaaksi on maailma mennyt. Seuraavaksi varmaan raiskaajat pedofiilit ”normalisoidaan” ja esitellään BB - talon asukkaina 😫


      • Anonyymi

        Ja sinäkö kustannat Suomen tuhansien transsukupuolisten psykiatrisen laitoshoidon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä - erittäin vakavasta sairaudesta kyse, jolle asianomainen ei tietty mitään voi. Tällaiset friikit on järkyttävää katsottavaa ja kuunneltavaa!!! Ei ne mitään trans-naisia ole, vaan munansa leikanneita äijiä, jotka yrittävät keimailla naisten hepenissä huulet turvotettuna ja valtavat silarit luurangossa kiinni. Kait ne jotain leikattua alapäätään jollekin peräkylän urpolle esittelee ja ottavat siitä vielä maksun. Sairaaksi on maailma mennyt. Seuraavaksi varmaan raiskaajat pedofiilit ”normalisoidaan” ja esitellään BB - talon asukkaina 😫

        Ei ne useinkaan leikkauta vehkeitään, horoina käy kauppa paremmin kun vehkeet tallella ja saavat kyrpää piilohomoiltakin.

        Enemmän taitaa kylläkin olla naisia mitkä esittää miestä. Kova hinku päästä miesten puolelle suihkuun tiirailemaan vai mikä lie pervoilla syynä. Suuri osa niistäkin rekkalespoja.


    • Anonyymi

      Ilkeä ja kade pitullinen teippi-eetu. (ella)

    • Anonyymi

      Ihan hyvä että on transuja ja mustia ja muita matuja. 3 kk paskaa. Olen iloinen että jää aikaa muuhun kuin BB ällötyksien katseluun.

    • Anonyymi

      Minkä näköinen on transun teko - pillu?

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti runkannut katsoessasi naista.


      • Anonyymi

        Suurenee koko ajan kun mätänee tai voi se arpeutuakin tai joutuvat ompelemaan umpeen. Aika kammottavia tapauksia oli kerran TV-dokumentissa. Ei ihme että moni tappaa itsensä kuin jatkuvia vaivoja.


      • Anonyymi

        Katsoin videon parista ruotsalaisesta. Minkälaisen loven heidän omista vehkeistään nyt saisi? Sitten sitä aletaan venyttelemään "patukan" kaa.
        Mahtaa olla kivuliasta touhua peitteen alla.
        Mutta tavataan olla ikionnellisia heti laikkauksen jälkeen, kunnes huomataan, että sai niiden miehisten ongelmien kylkiäisiksi naisten päänsäryt. Varsinkin hormonihoidot tuovat tunneperäistä draamaa, josta miehenä ei ollut aavistustakaan. Lykkyä tykö!LOL
        Vähän ajan kuluttua se taitava kirurgi oli tehnyt kaiken väärin ja oli täysin arvoton. Mennään muiden teurastajien käsiteltäväksi.
        Leikkauksista tulee riippuvaisuus paljolti riippuvaisuutta aiheuttavien lääkkeiden ansiosta.
        Nykyajan "partaisia naisia cirkuksessa", joita töllistellään.


    • Anonyymi

      Halkaistu HK,n sininen ja siitä räpelletty joku onkalo.. yök yök.

    • Anonyymi

      Miehet mitkä haluaa rahastaa horoilemalla tai eivät halua myöntää olevansa homoja esiintyy yleensä transuina, jotkut sitten silvotuttaakin itsensä että saisivat enemmän k*rpää. Himot, laiskuus ja ahneus laittaa tekemään kaikenlaista, toivottavasti teettänyt omilla tai asiakkaiden, eikä veronmaksajien rahoilla.

      Ihmettelen kyllä ketkä kiinnostuneita tuollaisista monstereista, silpomattomilla transuilla asiakkaina homoja mitkä eivät myöskään hyväksy homouttaan tai ilkeä liikkua selvästi miehen kanssa. Kai sitten joidenkin pitää uskotella itselleen olevansa "naisen" kanssa vaikka tietävät meheksi.

      • Anonyymi

        Auttaakohan se "sininen-tabu" näitä teko-vulvilla varustettuja,
        kun siitä omasta vempeleestä on muotoiltu uuden sortin kalu?
        Pian on markkinoilla uuden laatuinen pilleri miesten halujen tyydyttämiseen!
        Lääkärit, tiedemiehet, kun ovat enimmäkseen "miehiä"!

        Mitäs cis-naisten vaivoista väliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaakohan se "sininen-tabu" näitä teko-vulvilla varustettuja,
        kun siitä omasta vempeleestä on muotoiltu uuden sortin kalu?
        Pian on markkinoilla uuden laatuinen pilleri miesten halujen tyydyttämiseen!
        Lääkärit, tiedemiehet, kun ovat enimmäkseen "miehiä"!

        Mitäs cis-naisten vaivoista väliä!

        Eihän naisten tarvitse kuin levittää jalkansa ja liukuvoiteita mainostetaan jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän naisten tarvitse kuin levittää jalkansa ja liukuvoiteita mainostetaan jatkuvasti.

        Minulle tuli aivosotku, solmu, näitä ihmeitä ajatellessa.
        Aivot kieltäytyvät, kun tekee pahaa ajatellakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaakohan se "sininen-tabu" näitä teko-vulvilla varustettuja,
        kun siitä omasta vempeleestä on muotoiltu uuden sortin kalu?
        Pian on markkinoilla uuden laatuinen pilleri miesten halujen tyydyttämiseen!
        Lääkärit, tiedemiehet, kun ovat enimmäkseen "miehiä"!

        Mitäs cis-naisten vaivoista väliä!

        Kenenköhän "vika" mahtaa olla se, että lääkärit ja tiedemiehet ovat "enimmäkseen miehiä"?

        Jos miehillä on lääketieteellinen ongelma, he kouluttautuvat ja yrittävät keksiä ongelmaan ratkaisun. Jos naisilla on vastaava ongelma he istuvat valittamassa, mikseivät miehet ole jo keksineet ratkaisua asiaan. Ai ei ole totta? Vaikka juuri kirjoitit asian olevan juurikin näin.

        Jos ihminen ajattelee aina ensin oman sukupuolensa etua, transnaiset ajattelevat ensin naisten etua, naisiksihan he itsensä kokevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän "vika" mahtaa olla se, että lääkärit ja tiedemiehet ovat "enimmäkseen miehiä"?

        Jos miehillä on lääketieteellinen ongelma, he kouluttautuvat ja yrittävät keksiä ongelmaan ratkaisun. Jos naisilla on vastaava ongelma he istuvat valittamassa, mikseivät miehet ole jo keksineet ratkaisua asiaan. Ai ei ole totta? Vaikka juuri kirjoitit asian olevan juurikin näin.

        Jos ihminen ajattelee aina ensin oman sukupuolensa etua, transnaiset ajattelevat ensin naisten etua, naisiksihan he itsensä kokevat.

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä enemmistö lekureista on naisia nykyään. Mihin erikoistuu voi olla enempi miehiä. Mut sekin muuttunu ajan myötä.
        Onko sillä väliä minkä näkönen on transsukupuolisen sukuelimet?Ei se naisillakaan ole mitenkään kaunis.
        Eikä muuta väliä kun toimii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Kyllä enemmistö lekureista on naisia nykyään. Mihin erikoistuu voi olla enempi miehiä. Mut sekin muuttunu ajan myötä.
        Onko sillä väliä minkä näkönen on transsukupuolisen sukuelimet?Ei se naisillakaan ole mitenkään kaunis.
        Eikä muuta väliä kun toimii...

        Puolet naisia, mutta suurin osa terveyskeskuksissa yleislääkäreinä tai naisten vaivoihin erikoistuneina. Onhan naisia paljon jo tutkijoinakin, mutta harvemmin ne mitään tärkeää saa aikaiseksi. Vähän kuin naisten tohtorin tutkinnut, suurin osa pelkkää itsestään selvää hömppää.


      • Anonyymi

        Minulle tulee mieleen vain transu ja japanilaiset sarjakuvan karikatyyrit. Niin feikki kuin olla ja osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee mieleen vain transu ja japanilaiset sarjakuvan karikatyyrit. Niin feikki kuin olla ja osaa.

        Juu, ulkonäkö todellakin kuin japsien sarjakuvissa.


      • Anonyymi

        Katso gigolon ensimmäisiä you tubeja! Santerina.
        Sieltä löytyy myös Teemua ja Henryä!
        Tosi kiinnostavaa nähdä muutamassa vuodessa tapahtuneet erot!

        Karvakasa koirakaveri, Mustaorkidea, kuuluu detransuihin, joita kehittyy kuin sieniä näin syksyllä.
        Yrittävät varoittaa, mutta ihminen valitsee itse haluamansa, eikä siihen voi toinen muutosta saada!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso gigolon ensimmäisiä you tubeja! Santerina.
        Sieltä löytyy myös Teemua ja Henryä!
        Tosi kiinnostavaa nähdä muutamassa vuodessa tapahtuneet erot!

        Karvakasa koirakaveri, Mustaorkidea, kuuluu detransuihin, joita kehittyy kuin sieniä näin syksyllä.
        Yrittävät varoittaa, mutta ihminen valitsee itse haluamansa, eikä siihen voi toinen muutosta saada!

        Mikset laita linkkiä, eihän tuolta mitään löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso gigolon ensimmäisiä you tubeja! Santerina.
        Sieltä löytyy myös Teemua ja Henryä!
        Tosi kiinnostavaa nähdä muutamassa vuodessa tapahtuneet erot!

        Karvakasa koirakaveri, Mustaorkidea, kuuluu detransuihin, joita kehittyy kuin sieniä näin syksyllä.
        Yrittävät varoittaa, mutta ihminen valitsee itse haluamansa, eikä siihen voi toinen muutosta saada!

        Kukaan ei haluaisi olla trans.

        Suomessa on olemassa transpoli, jonka tutkimukset on läpäistävä saadakseen diagnoosin ja siellä kyllä käsitellään hyvin tarkkaan sitä mahdollisuutta, että henkilö voisi katua prosessiin lähtemistään. Prosessin läpikäyneet katoavat tavisten sekaan eivätkä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta pidä itsestään meteliä. Katujia on harvoin, ja omapa on ongelmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei haluaisi olla trans.

        Suomessa on olemassa transpoli, jonka tutkimukset on läpäistävä saadakseen diagnoosin ja siellä kyllä käsitellään hyvin tarkkaan sitä mahdollisuutta, että henkilö voisi katua prosessiin lähtemistään. Prosessin läpikäyneet katoavat tavisten sekaan eivätkä muutamia poikkeuksia lukuunottamatta pidä itsestään meteliä. Katujia on harvoin, ja omapa on ongelmansa.

        Joillakin on oikea pakkomielle mikä pitäisi hoitaa terapialla, toiset ovat yhtä kevytmielisiä kuin tatuointien ottajat ja nekin seta ja transujärjestöt haluaa silvottavaksi, juuri valittivat ettei alaikäiset pääse puoskaroitaviksi. Naisilla on aina leveämpi lantio, kapea rintakehä ja hartiat. Kasvoista ja viimeistään silmistä tunnistaa myös vaikka kuinka esittäisi miestä.

        Eilen oli Naked Attraction sarjassa samanlainen tyhjäpää kuin se suomalainen kikatteleva pikkutyttö. Haki kumppania miehistä ja naisista, itsessään ei tippaakaan miehisyyttä vaikka oli ottanut jo hormoneja, eikä niitäkään säännöllisesti. Hiukan oli haivenia leuassa, mutta 100% nainen niin vartaloltaan, kasvoiltaan kuin käytökseltäänkin, kikatteli, kädet heilui ja kiemurteli kuin teinityttö. Jotain mielenterveysongelmiakin kun jatkuvasti rypisti silmiään ja piti pitkään kiinni.

        Valitsi sitten naismaisimman ja pienipilisimmän miehen, vaikka aikoo leikkauttaa itsestään "miehen" ja tämä kertoi pitävänsä naisen naismaisista muodoista. Ei halunnut seurustella, mutta tenttasi kuitenkin että pitäähän hän varmasti miehenä :D

        Monilla naisilla tuntuu olevan ainoa vaikutin etteivät arvosta itseään naisina ja kuvittelevat muiden arvostavan enemmän kun ovat mukamas miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on oikea pakkomielle mikä pitäisi hoitaa terapialla, toiset ovat yhtä kevytmielisiä kuin tatuointien ottajat ja nekin seta ja transujärjestöt haluaa silvottavaksi, juuri valittivat ettei alaikäiset pääse puoskaroitaviksi. Naisilla on aina leveämpi lantio, kapea rintakehä ja hartiat. Kasvoista ja viimeistään silmistä tunnistaa myös vaikka kuinka esittäisi miestä.

        Eilen oli Naked Attraction sarjassa samanlainen tyhjäpää kuin se suomalainen kikatteleva pikkutyttö. Haki kumppania miehistä ja naisista, itsessään ei tippaakaan miehisyyttä vaikka oli ottanut jo hormoneja, eikä niitäkään säännöllisesti. Hiukan oli haivenia leuassa, mutta 100% nainen niin vartaloltaan, kasvoiltaan kuin käytökseltäänkin, kikatteli, kädet heilui ja kiemurteli kuin teinityttö. Jotain mielenterveysongelmiakin kun jatkuvasti rypisti silmiään ja piti pitkään kiinni.

        Valitsi sitten naismaisimman ja pienipilisimmän miehen, vaikka aikoo leikkauttaa itsestään "miehen" ja tämä kertoi pitävänsä naisen naismaisista muodoista. Ei halunnut seurustella, mutta tenttasi kuitenkin että pitäähän hän varmasti miehenä :D

        Monilla naisilla tuntuu olevan ainoa vaikutin etteivät arvosta itseään naisina ja kuvittelevat muiden arvostavan enemmän kun ovat mukamas miehiä.

        Täysin sattumalta näin kyseisen ohjelman. Hän ei ollut ottanut testosteronia, hänellä oli luonnostaan hieman korkeammat testotasot. Kyllä, hän oli hyvin feminiininen, kuten osa vähemmistöidetiteettisistä transmiehistä on, täysin itseni vastakohta, mutta mitä sitten, maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä. Hirveen positiivinen tyyppi ja mietin eilen sitä, että Suomessa ei kyllä ainakaan vuosikausiin voisi kuvata vastaavanlaista jaksoa. Ei tästä meidän junttilandiasta löytyisi osanottajia, jotka pitäisivät tai edes jaksaisivat teeskennellä pitävänsä hoitamatonta transmiestä miehenä. :D Mut hei oikeesti, pisteet transmiehelle, joka riisuuntui täysin alastomaksi koko maailman edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sattumalta näin kyseisen ohjelman. Hän ei ollut ottanut testosteronia, hänellä oli luonnostaan hieman korkeammat testotasot. Kyllä, hän oli hyvin feminiininen, kuten osa vähemmistöidetiteettisistä transmiehistä on, täysin itseni vastakohta, mutta mitä sitten, maailmaan mahtuu erilaisia ihmisiä. Hirveen positiivinen tyyppi ja mietin eilen sitä, että Suomessa ei kyllä ainakaan vuosikausiin voisi kuvata vastaavanlaista jaksoa. Ei tästä meidän junttilandiasta löytyisi osanottajia, jotka pitäisivät tai edes jaksaisivat teeskennellä pitävänsä hoitamatonta transmiestä miehenä. :D Mut hei oikeesti, pisteet transmiehelle, joka riisuuntui täysin alastomaksi koko maailman edessä.

        Oli ottanut hormoneja ja aikoo mennä myös silvottavaksi, mutta naisena pysyy silti. Onhan BB:ssäkin transu ja paljon pitempään kuin tuossa, näyttänyt myös miehen vehkeensä netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ottanut hormoneja ja aikoo mennä myös silvottavaksi, mutta naisena pysyy silti. Onhan BB:ssäkin transu ja paljon pitempään kuin tuossa, näyttänyt myös miehen vehkeensä netissä.

        Miksi hän sitten sanoi, ettei ollut ottanut? Hänellä oli sairaus, joka sai kehon erittämään liikaa testosteronia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän sitten sanoi, ettei ollut ottanut? Hänellä oli sairaus, joka sai kehon erittämään liikaa testosteronia.

        Ei sillä hetkellä käyttänyt. Ei sillä ole kuin mielisairaus ja siksi haluaa muuttua mieheksi, mikä tietenkin on mahdotonta.


      • Anonyymi

        Katso ensimmäisiä videoita "thesofiaelle".
        Jätkällä ei ollut muuta mielessä kuin seksi jo lapsesta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset laita linkkiä, eihän tuolta mitään löydä.

        Katso videoita "thesofiaelle", Henny Harjusola, Britney Sumell...
        ja heidän kavereitaan. Ei pitäisi olla vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on oikea pakkomielle mikä pitäisi hoitaa terapialla, toiset ovat yhtä kevytmielisiä kuin tatuointien ottajat ja nekin seta ja transujärjestöt haluaa silvottavaksi, juuri valittivat ettei alaikäiset pääse puoskaroitaviksi. Naisilla on aina leveämpi lantio, kapea rintakehä ja hartiat. Kasvoista ja viimeistään silmistä tunnistaa myös vaikka kuinka esittäisi miestä.

        Eilen oli Naked Attraction sarjassa samanlainen tyhjäpää kuin se suomalainen kikatteleva pikkutyttö. Haki kumppania miehistä ja naisista, itsessään ei tippaakaan miehisyyttä vaikka oli ottanut jo hormoneja, eikä niitäkään säännöllisesti. Hiukan oli haivenia leuassa, mutta 100% nainen niin vartaloltaan, kasvoiltaan kuin käytökseltäänkin, kikatteli, kädet heilui ja kiemurteli kuin teinityttö. Jotain mielenterveysongelmiakin kun jatkuvasti rypisti silmiään ja piti pitkään kiinni.

        Valitsi sitten naismaisimman ja pienipilisimmän miehen, vaikka aikoo leikkauttaa itsestään "miehen" ja tämä kertoi pitävänsä naisen naismaisista muodoista. Ei halunnut seurustella, mutta tenttasi kuitenkin että pitäähän hän varmasti miehenä :D

        Monilla naisilla tuntuu olevan ainoa vaikutin etteivät arvosta itseään naisina ja kuvittelevat muiden arvostavan enemmän kun ovat mukamas miehiä.

        Katso "kohokukkia" videoita, kun naisesta tuli mies.
        Mies, joka työstää tekokynsiä.
        Yritti laihduttaa, mutta ei onnistunut, joten miehenä saa olla oluttynnyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso videoita "thesofiaelle", Henny Harjusola, Britney Sumell...
        ja heidän kavereitaan. Ei pitäisi olla vaikeaa.

        Tuo Henny Harjusola oli Farmeissa. Olipa tapaus! Minä minä minä. Tuon rinnalla Sofia on kaunis, kempeä ja älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Henny Harjusola oli Farmeissa. Olipa tapaus! Minä minä minä. Tuon rinnalla Sofia on kaunis, kempeä ja älykäs.

        Näyttelee vaan enemmän, santeri on vielä kierompi ja horompi homppeli.


    • Anonyymi

      Mistä noi "eräät" on löydetty? Voi kiesus!

    • Anonyymi

      Oi toivottavasti te kaikki tulisitte vielä nykyaikaan. Jessus tätä kommentointia ja transfobiaa. Saa hävetä silmät päästään, kun tällaista tekstiä lukee. Aikuiset ihmiset.

      Sofia on tähänastisen perusteella ollut fiksu, ihana ja lämmin ihminen. Opiskellut, tekee paljon töitä ja auttaa kansa-asukkaitaan.

      • Anonyymi

        Huoraamalla tienattu raha ei ketään piristä.


      • Anonyymi

        Hienos jos osaat hävetä transuiluasi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoraamalla tienattu raha ei ketään piristä.

        Se raha kuulema muovaa sohvaa ja antaa hänelle OMANARVON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se raha kuulema muovaa sohvaa ja antaa hänelle OMANARVON!

        Horot maksaisi itse saadakseen kyr*ää, niin tuokin homppeli, miksi kukaan niille maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horot maksaisi itse saadakseen kyr*ää, niin tuokin homppeli, miksi kukaan niille maksaa.

        Sofia kertoo itse miestarinoita videoissaan, miten hän saadakseen yhden yön sänkykaverin matkustaa kauas.
        On pettynyt, kun ei muuta seuraa.


    • Anonyymi

      Ottamatta sen enempää kantaa transihmisiin, kukin eläköön rauhassa ja niin kuin haluaa, miehestä naiseksi muuttuneen huomaa heti vaikka tekorinnat olisi, huulitäytteet, ripsipidennykset, irtohiukset. Evoluutio on harjoittanut ihmiskunnan silmän tekemään eron miehen ja naisen välillä, ja sitä ei trans-sukupolvi tule muuttamaan.

      • Anonyymi

        Evoluutio synnyttää vain miehiä ja naisia, mutta myös mahd. joitain mutantteja.

        Pääosin näissä vaikuttaisi olevan kuitenkin kysymys oman persoonan poikkeavista haluista, ei synnynnäisestä mutaatioista. Joku mies jostain syystä ei arvosta omaa miehisyyttään, tai ei itsenään vetoa naisiin, joten hän keksii toisen tavan saada hyväksyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio synnyttää vain miehiä ja naisia, mutta myös mahd. joitain mutantteja.

        Pääosin näissä vaikuttaisi olevan kuitenkin kysymys oman persoonan poikkeavista haluista, ei synnynnäisestä mutaatioista. Joku mies jostain syystä ei arvosta omaa miehisyyttään, tai ei itsenään vetoa naisiin, joten hän keksii toisen tavan saada hyväksyntää.

        Tästä kehityksestä voidaan kiittää lääkäreitä ja tiedemiehiä!


      • Anonyymi

        Itse asiassa, joissain maissa hoitoja saa jo ennen murrosikää ja siinä tapauksessa t-taustaisia on aikuisena lähes mahdotonta tunnistaa.

        Mitä tulee Suomen tilanteeseen, niin olen kyllä toisaalta ihan tyytyväinen siihen, että tuo on ihmisten yleinen käsitys, koska , no, miksi ei, mutta... Tuo vaan ei oikeasti pidä paikkaansa. Olen tavannut vertaisryhmissä lukuisia transihmisiä. Joo, osan transnaisista ja myös transmiehistäkin tunnistaa kyllä. Ja osan tunnistaa, kun asian tietää. Mutta hyvin paljon on niitä, joita nyt vaan ei tunnista. Jopa sellaisia, jotka eivät ole edes olleet hoidoissa. Tunnen jopa transvestiitin (joka ei tietenkään käytä hormoneita) jonka useimmat lukevat naiseksi.


      • Anonyymi

        Ihmettelen muuten miksei vieläkään ole virallisesti ymmärretty, että peniskateus oli todennäköisesti vain transmiesten juttu, mutta heidän olemassaoloaan ei vaan Freudin aikana ymmärretty. Eivät naiset, edes lesbot, halua omistaa penistä. Seisomavirtsausvälineet on alunperin kehitetty naisille kyllä, että voisivat käyttää niitä esim.metsässä tai likaisissa vessoissa, mutta transmiehet niitä lähinnä ostavat.


      • Anonyymi

        Nykyisin näitä raivoojia on vähemmän, koska osalla kyse (myöntävät siis sen itse) oli juurikin kateudesta ja olivat oikeasti transmiehiä. Mutta kyllä ne naistyypilliselle alapäälle valmistetut virtsaamisvälineet toimivat ihan hyvin, ja sitä voi kyllä ihan wc-kopissakin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa, joissain maissa hoitoja saa jo ennen murrosikää ja siinä tapauksessa t-taustaisia on aikuisena lähes mahdotonta tunnistaa.

        Mitä tulee Suomen tilanteeseen, niin olen kyllä toisaalta ihan tyytyväinen siihen, että tuo on ihmisten yleinen käsitys, koska , no, miksi ei, mutta... Tuo vaan ei oikeasti pidä paikkaansa. Olen tavannut vertaisryhmissä lukuisia transihmisiä. Joo, osan transnaisista ja myös transmiehistäkin tunnistaa kyllä. Ja osan tunnistaa, kun asian tietää. Mutta hyvin paljon on niitä, joita nyt vaan ei tunnista. Jopa sellaisia, jotka eivät ole edes olleet hoidoissa. Tunnen jopa transvestiitin (joka ei tietenkään käytä hormoneita) jonka useimmat lukevat naiseksi.

        Varmasti vaikea tunnistaa muita kun ei tunnista edes omaa sukupuoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti vaikea tunnistaa muita kun ei tunnista edes omaa sukupuoltaan.

        Tulit sitten tännekin. Hanki elämä, ei transihmiset ole niin kiinnostavia.

        Oma sukupuoleni? Kromosomaalinenko, mitä pidät henkilön oikeana sukupuolena? Nainen, tietysti, olenhan transtaustainen mies. Identiteettini tunnistin pojan identiteetiksi 15-vuotiaana, toki 2-vuotiaasta lähtien olin asiaa epäillyt.

        Kyseistä transvestiittiä ovat monet heteromiehet luulleet naiseksi ja yökötelleet, kun heille on kerrottu tämän olevan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit sitten tännekin. Hanki elämä, ei transihmiset ole niin kiinnostavia.

        Oma sukupuoleni? Kromosomaalinenko, mitä pidät henkilön oikeana sukupuolena? Nainen, tietysti, olenhan transtaustainen mies. Identiteettini tunnistin pojan identiteetiksi 15-vuotiaana, toki 2-vuotiaasta lähtien olin asiaa epäillyt.

        Kyseistä transvestiittiä ovat monet heteromiehet luulleet naiseksi ja yökötelleet, kun heille on kerrottu tämän olevan mies.

        Ai olet muuallakin, ilmeisesti joka palstalla ja keskustelussa 24/7 vaikka väitit olevasi töissä.

        Sukupuoli tunnistetaan heti syntymän jälkeen tai jo kohdussa ja tietenkin näkee myös kromosomeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet muuallakin, ilmeisesti joka palstalla ja keskustelussa 24/7 vaikka väitit olevasi töissä.

        Sukupuoli tunnistetaan heti syntymän jälkeen tai jo kohdussa ja tietenkin näkee myös kromosomeista.

        Työpaikallani ei ole maagista kenttää, joka estäisi älypuhelimen käytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikallani ei ole maagista kenttää, joka estäisi älypuhelimen käytön.

        Näköjään pitäisi olla, ei netissä luuhaamisesta makseta, mutta niinhän ne hoitsutkin tekee ja valittavat että on liikaa töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään pitäisi olla, ei netissä luuhaamisesta makseta, mutta niinhän ne hoitsutkin tekee ja valittavat että on liikaa töitä.

        Omalla työpaikallani on lakisääteiset tauot, en tiedä onko teillä trolleilla, kun saatte palkkanne muutenkin pimeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla työpaikallani on lakisääteiset tauot, en tiedä onko teillä trolleilla, kun saatte palkkanne muutenkin pimeänä.

        Naiset yleisesti venyttää niitä taukoja, sinä et ehdi töitä tekemäänkään missään välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset yleisesti venyttää niitä taukoja, sinä et ehdi töitä tekemäänkään missään välissä.

        En tiedä siitä, naisista uskon kyllä mitä vaan, mutta perehdyttäjäni oli mies ja hän keskittyi lähinnä kertomaan miten töistä voi helpoiten lintsata ja oli ottanut kirjautumistarrasta valokuvan, jotta pystyi lähtemään töistä reilusti etuajassa ja kirjautumaan ulos vasta kotona. Itse en todellakaan näin toimi, mutta olenkin neiti, joka ei uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä siitä, naisista uskon kyllä mitä vaan, mutta perehdyttäjäni oli mies ja hän keskittyi lähinnä kertomaan miten töistä voi helpoiten lintsata ja oli ottanut kirjautumistarrasta valokuvan, jotta pystyi lähtemään töistä reilusti etuajassa ja kirjautumaan ulos vasta kotona. Itse en todellakaan näin toimi, mutta olenkin neiti, joka ei uskalla.

        Naisten työt ovat usein tuollaisia, kukaan ei huomaa onko töissä ja tekeekö mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten työt ovat usein tuollaisia, kukaan ei huomaa onko töissä ja tekeekö mitään.

        Tämä on kyllä ns.naisten työ, ja sen palkasta huomaa, mutta sattumalta tämä työporukka koostuu miehistä. Lorvimme minkä ehdimme, mutta aika helposti saamme kyllä sanomista, jos jokin on jäänyt tekemättä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä ns.naisten työ, ja sen palkasta huomaa, mutta sattumalta tämä työporukka koostuu miehistä. Lorvimme minkä ehdimme, mutta aika helposti saamme kyllä sanomista, jos jokin on jäänyt tekemättä :D

        Trollaus on kevyttä naisten työtä, ei vaadi älyä eikä lihaksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaus on kevyttä naisten työtä, ei vaadi älyä eikä lihaksia.

        Kyllä se älyä vaatii, siksi ihmettelenkin miksi osa teistä ei ole hakeutunut toiselle alalle. Transketjussa ymmärrän hyvin, että trolleilla on se tiedostamaton itsensäkieltäminen ja siksi pitää olla mahdollisimman tyly ja uskotella, ettei prosessi voi johtaa mihinkään positiiviseen. Hassua, että kerroit tai väitit olevasi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se älyä vaatii, siksi ihmettelenkin miksi osa teistä ei ole hakeutunut toiselle alalle. Transketjussa ymmärrän hyvin, että trolleilla on se tiedostamaton itsensäkieltäminen ja siksi pitää olla mahdollisimman tyly ja uskotella, ettei prosessi voi johtaa mihinkään positiiviseen. Hassua, että kerroit tai väitit olevasi mies.

        Olisi hauskaa kun todistaisit olevasi älykäs, itse kuulun 1% älykkäimmistä, naisia meissä on hyvin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hauskaa kun todistaisit olevasi älykäs, itse kuulun 1% älykkäimmistä, naisia meissä on hyvin vähän.

        En ole koskaan väittänyt olevani. Jos äo:si on oikeasti poikkeuksellisen korkea sinun täytyy siinä tapauksessa olla esim.autisti tms, joka takertuu asioihin eikä näe kokonaiskuvaa, älykäs ilman viisautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt olevani. Jos äo:si on oikeasti poikkeuksellisen korkea sinun täytyy siinä tapauksessa olla esim.autisti tms, joka takertuu asioihin eikä näe kokonaiskuvaa, älykäs ilman viisautta.

        Faktoja pitää puolustaa, eikä antaa pienen joukon levittää setan transupropagandaa totuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktoja pitää puolustaa, eikä antaa pienen joukon levittää setan transupropagandaa totuutena.

        Pieni joukko se onkin. Suuri osa transsukupuolisista on ihan fiksuja, eivät levitä mitään propagandaa vaan käyvät hoidot mahdollisimman nopeasti läpi ja jatkavat elämäänsä joukkoon sulautuen tai ainakin yrittäen, eivät halua erityiskohtelua. Suhtautuvat ihmetellen niihin, jotka vaativat hetunmuutosta vaikkeivät aio ottaa mitään hoitoja ja jotka ovat suurin piirtein ylpeitä peniksestään. Nämä henkilöt ovat aika pitkälti samaa mieltä asioista kuin sinäkin, ja silti halvennat heitä tässäkin keskustelussa törkeästi. Sinua kun trollina on kielletty olemasta mistään asiasta samaa mieltä ja sinun täytyy mitätöidä jokainen kommentti, niin älytöntä kuin se onkin. Jos olisitte yhdistäneet voimanne lakimuutokset olisi ehkä pystytty estämään, koska mukana olisi ollut myös iso joukko t-taustaisia, mutta kun ei niin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni joukko se onkin. Suuri osa transsukupuolisista on ihan fiksuja, eivät levitä mitään propagandaa vaan käyvät hoidot mahdollisimman nopeasti läpi ja jatkavat elämäänsä joukkoon sulautuen tai ainakin yrittäen, eivät halua erityiskohtelua. Suhtautuvat ihmetellen niihin, jotka vaativat hetunmuutosta vaikkeivät aio ottaa mitään hoitoja ja jotka ovat suurin piirtein ylpeitä peniksestään. Nämä henkilöt ovat aika pitkälti samaa mieltä asioista kuin sinäkin, ja silti halvennat heitä tässäkin keskustelussa törkeästi. Sinua kun trollina on kielletty olemasta mistään asiasta samaa mieltä ja sinun täytyy mitätöidä jokainen kommentti, niin älytöntä kuin se onkin. Jos olisitte yhdistäneet voimanne lakimuutokset olisi ehkä pystytty estämään, koska mukana olisi ollut myös iso joukko t-taustaisia, mutta kun ei niin ei.

        Perätöntä propagandaahan sinäkin täällä esität. Ei sinua tietenkään voi lääketieteellisesti mieheksi tunnistaa koska olet syntynyt tytöksi ja pysyt naisena koko ikäsi. Sinulla on muitakin vainoharhaisia kuvitelmia, kuten että faktoihin perustuen eri mieltä kanssasi olevat olisivat trolleja joiden kirjpituksia ohjaisi joku muu. Selvästikin tarvitset lääkitystä harhoisi, ei silpomiset niitä paranna. Jokaisen pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eikä vaatia muilta hyväksyntää kuvitelmilleen ja/tai järjettömille haluilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perätöntä propagandaahan sinäkin täällä esität. Ei sinua tietenkään voi lääketieteellisesti mieheksi tunnistaa koska olet syntynyt tytöksi ja pysyt naisena koko ikäsi. Sinulla on muitakin vainoharhaisia kuvitelmia, kuten että faktoihin perustuen eri mieltä kanssasi olevat olisivat trolleja joiden kirjpituksia ohjaisi joku muu. Selvästikin tarvitset lääkitystä harhoisi, ei silpomiset niitä paranna. Jokaisen pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eikä vaatia muilta hyväksyntää kuvitelmilleen ja/tai järjettömille haluilleen.

        Voin toki ottaa lääkettä harhoihini, jos psykiatrit sellaista määräävät, mutta kun useat psykiatrit ovat todenneet minut terveeksi. Mitä tähän voi sanoa? Jos elämäni eläminen on propagandaa, niin vaikea siihen on mitään sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin toki ottaa lääkettä harhoihini, jos psykiatrit sellaista määräävät, mutta kun useat psykiatrit ovat todenneet minut terveeksi. Mitä tähän voi sanoa? Jos elämäni eläminen on propagandaa, niin vaikea siihen on mitään sanoa.

        Et tosiaan 100% harhainen ole kun tajuat pitää uikkarit jalassa ettet paljastuisi naiseksi, vaikka toki sinut silti naiseksi tunnistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten työt ovat usein tuollaisia, kukaan ei huomaa onko töissä ja tekeekö mitään.

        Olipa tuossa mielipide taidat olla naisten vihaaja.Etkö tiedä sitä ,että tämä yhteiskunta pysähtyy ,jos naiset eivät työskentele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa mielipide taidat olla naisten vihaaja.Etkö tiedä sitä ,että tämä yhteiskunta pysähtyy ,jos naiset eivät työskentele.

        Tuo kirjoittaja on vain transvihaaja ja kirjoittelee ainoastaan provosoidakseen, on siis täysverinen trolli. Hänelle ei kannata vastata ollenkaan, ellet sitten vastannut itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa mielipide taidat olla naisten vihaaja.Etkö tiedä sitä ,että tämä yhteiskunta pysähtyy ,jos naiset eivät työskentele.

        Suurimmasta osasta naisten "töistä" ei huomaisi yhtään mitään vaikka olisitte poissa, esim kaupungeilla lähes kaikki sellaisia, istuskelevat vaan juoruilemassa ja kahvittelemassa. Jos tekevät jonkin pikkuhomman niin siihen menee koko päivä, miehet tekisi saman tunnissa. Toki joukossa on ahkeriakin, mutta hyvin vähän, hoitsutkin kertoo itse miten puolet porukasta laiskottelee ja teettää työt muilla kun itse vaan somettavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoittaja on vain transvihaaja ja kirjoittelee ainoastaan provosoidakseen, on siis täysverinen trolli. Hänelle ei kannata vastata ollenkaan, ellet sitten vastannut itsellesi.

        Ainakaan sinun ei kannattaisi vastailla itsellesi, noloa.


    • Anonyymi

      Henrny Harjusolalla on hyviä you tube videoita aina 4:ltä vuodelta ensin omista leikkauksistaan ja sitten kavereittensa seuraajana leikkauksiin. Kaikille naamoille sama hyväksi todettu hyppyri.koverrus-nenä! Olipa naama suuri tai pieni, pitkä tai lyhyt, aina sopii lyhyt, koverrettu hyppyri!
      jonit, sofit, ellat henrnyn perässä turkin maalle onnea etsimään!
      Henrnyllä itsellään on kovat kokemukset Suomesta, Virosta, Espanjasta, Turkista näissä plastiikki-hommista.
      Miehet ovat saaneet ihan omat "silikooni-kaksoset" eteensä ihailtaviksi! Ji-huu!!!
      Ihmettelen vain sitä tunnetta, mitä nämä irtolelut viestittävät aivoihin kaikkien myrkkyjen lisäksi?
      Mutta kun nasut ja masut on muutenkin sarjaiseksi leikelty, niin paljonko niitä hermoja on yhdistelty
      Entä ne naaman mesolangat, täytteet ja hermomyrkyt?
      Mitäs ne kaikki tekevät, kun eivät häviä, vaan laskeutuvat maan vetovoiman ansiosta alemmas. Ja uutta kamaa nasuun!
      Sitten nämä kouluikäiset kakarat ovat näiden gigolojen seuraajia.
      Kun mami ja papi ei kustanna heille hormoonihoitoja ja leikkauksia niin sohva neuvoo nettityöhön, millä papan ikäiset äijät ja hallikat hoitavat lapsille heihän haluamansa tuossa tuokiossa.
      Lääkäritkin hoitavat jo näitä muutoksia kyselemättä vanhemmilta mitään!
      Siinä samassa kai se saadaan pyörimään, kun annnetaan ehkäisyaineitakin.
      Harjoittelu tekee mestariksi!
      Toistaminen on oppimisen äiti!

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole periteinen kysynnän ja tarjonnan laki. Nyky kirurgia kun mahdollistaa aikamoiset muokkaukset, sitä hyväksikäyttäen on tullut tämä.
      ( mainostavat ) esim. vaikka näin ! Tule leikkau pöydälle saat uuden sukupuolen.
      Karrikoidusti, sanottuna mutta eihän se ole keltään toiselta pois luulen !

      • Anonyymi

        Näen asian niin, että jos näitä santereita, teemuja ja henryjä olisi koulussa autettu näkemään oma arvonsa yhteisöissä, niin eivät he olisi koskaan lähteneet haikailemaan arvostusta sofina, britninä, hennynä...
        Se on poissa sukulaisilta, ystäviltä ja tilalle tulleet fanit, jotka eivät tiedä mitään transuksi tulemisen harhoista, kärsimyksistä ja hinnoista monella tapaa!
        Kyllä se on poissa monilta!


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä julkinen terveydenhuolto mainostaisi yhteiskunnalle kalliita leikkauksia? Ei niitä Suomessa saa yksityiseltä, ulkomailla kylläkin. Ihmisen on käytävä läpi pitkät psykiatrin tutkimukset päästäkseen noihin leikkauksiin, eikä leikkaus edes ole se olennaisin asia sukupuolenkorjausprosessissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen asian niin, että jos näitä santereita, teemuja ja henryjä olisi koulussa autettu näkemään oma arvonsa yhteisöissä, niin eivät he olisi koskaan lähteneet haikailemaan arvostusta sofina, britninä, hennynä...
        Se on poissa sukulaisilta, ystäviltä ja tilalle tulleet fanit, jotka eivät tiedä mitään transuksi tulemisen harhoista, kärsimyksistä ja hinnoista monella tapaa!
        Kyllä se on poissa monilta!

        En tiedä heistä, mutta eivät transihmiset yleensä hae mitään erityistä arvostusta eivätkä useimmiten halua olla julkisuudessa tai kertoa transtaustastaan uusille ihmisille.


      • Anonyymi

        Alkoholisoituivat, syrjäytyivät, tappoivat itsensä ja muuta mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholisoituivat, syrjäytyivät, tappoivat itsensä ja muuta mukavaa.

        Niin ne silvotut nykyään tekee, ennen tekivät töitä ihan normaalisti ja suurin osa hankki lapsiakin avioliitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne silvotut nykyään tekee, ennen tekivät töitä ihan normaalisti ja suurin osa hankki lapsiakin avioliitossa.

        Sinulle varmasti olisi ihan ok, että isäsi kertoisi sinulle aikuisena olevansa nainen ja lähtevänsä prosessiin. Näinhän moni näistä on tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle varmasti olisi ihan ok, että isäsi kertoisi sinulle aikuisena olevansa nainen ja lähtevänsä prosessiin. Näinhän moni näistä on tehnyt.

        Paitsi ettei meidän suvussa ole mielisairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei meidän suvussa ole mielisairautta.

        Transsukupuolisuus ei ole periytyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transsukupuolisuus ei ole periytyvää.

        Ei tietenkään mole periytyvää, ihan itse kehitelty mielenvikaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholisoituivat, syrjäytyivät, tappoivat itsensä ja muuta mukavaa.

        Ainahan kaltaisiasi juoppoja on, millä tahansa tekosyyllä, mutta suurin osa transuista teki normaalisti töitä, eli yksin tai parisuhteessa vastakkaisen tai oman sukupuolen kanssa, eikä kukana edes kuvitellut mitään niin typerää että voisi silpomalla ja hormoneilla vaihtaa sukupuolta. Itsemurhat lisääntyneet paljon enemmän silvotuilla, eikä se mikään ihme olekaan.


    • Anonyymi

      Transnaisella on joka solussa miehen DNA!
      Teepä siitä sitten nainen!
      Ei onnistu veitsellä ja hormooneilla kuin pintasilaukseen.

    • Anonyymi

      Naurettavaa väittää olevan eri sukupuolta kuin on, naista esittävä transu/mies tai miestä esittävä transu/nainen olisi oikeat nimitykset.

      • Anonyymi

        Jos äitisi sairastuisi ja makaisi vaipoissa kuola valuen haluaisitko, että hänestä käytettäisiin mahdollisimman ilkeää ja loukkaavaa, ulkonäköä ja tilaansa kuviteltavaa nimitystä vai kohteliasta ilmaisua, jonka hän ja sinä itse hyväksyisitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos äitisi sairastuisi ja makaisi vaipoissa kuola valuen haluaisitko, että hänestä käytettäisiin mahdollisimman ilkeää ja loukkaavaa, ulkonäköä ja tilaansa kuviteltavaa nimitystä vai kohteliasta ilmaisua, jonka hän ja sinä itse hyväksyisitte?

        Ei äitini ole transu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei äitini ole transu.

        Eli ketään muuta kuin heitä ei voi haukkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ketään muuta kuin heitä ei voi haukkua?

        Tämän ketjun aiheena on transut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun aiheena on transut.

        Transu on perinteisesti tarkoittanut transvestiittia, sillä ei ole mitään tekemistä transsukupuolisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transu on perinteisesti tarkoittanut transvestiittia, sillä ei ole mitään tekemistä transsukupuolisuuden kanssa.

        Transu kuin transu, toiset vaan pahemmin pimahtaneita.


    • Anonyymi

      Kuvottavaa katsoa tuota ihmistä, jätkä luulee olevansa nainen, sitä se ei koskaan tule olemaan, vaikka sitä olisi ylä tai alapäästä silputtu.
      Jos on alapää silputtu, eiköhän sillä ole yläpäässäkin vähän vähempi, kuin normaalilla ihmisellä.

      • Anonyymi

        Se hyvä puoli, että eivät onneksi pysty lisääntymään nämä luonnonoikut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hyvä puoli, että eivät onneksi pysty lisääntymään nämä luonnonoikut !

        Hieno kommentti ja niin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kommentti ja niin totta.

        Jos transihminen hankkii lapsia, se tehdään tietenkin ennen hormonihoitojen aloittamista. Minullakin heistä on lapsia, siis ihan biologisia. Toki sitten prosessin jälkeen hedelmöityshoidoilakin moni on perustanut perheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos transihminen hankkii lapsia, se tehdään tietenkin ennen hormonihoitojen aloittamista. Minullakin heistä on lapsia, siis ihan biologisia. Toki sitten prosessin jälkeen hedelmöityshoidoilakin moni on perustanut perheen.

        Siis monellakin


    • Anonyymi

      Näyttää olevan aika sinut itsensä kanssa. Tasapainoisen ja toiset huomioonottava persoona. Ei mikään draamaqueen. Haluaisin mielelläni hänen pääsevän pitkälle!

      • Anonyymi

        Ei se enää kasva, paksummat pohjalliset vaan tai voihan se teettää luun pidennykset jalkoihin. Riittäisiköhän 250cm korvaamaan heikon itsetunnon.


    • Anonyymi

      Se samannäköisyys johtuu siitä, että ovat käyneet samojen lääkärien luona leikkauttamassa itseään.
      Ne lääkärit on valittu, koska osaavat juuri sen mallin nenistä sun muista, mikä heitä miellyttää.
      Se on sitten saman tekevää, että oma nasu on erilainen kuin kaverin.
      Pitkä tai lyhyt, kapea tai leveä samat koverretut hyppyrinenät.
      Henny Harjusola ensin ja sitten hän "tukee" matkakaverina näitä kavereitaan ja kaikkien fanit ovat innoissaan.
      Kakarat alkavat harrastaa sohvan ammattia saadakseen rahaa haluamiinsa leikkauksiin, kun kaikilla ei ole vanhempia, joilla on varaa maksaa, kuten sohvan sukulaiset ja hänen oma rahankerjäys "feminisointiin" you tubessa toi kassaaan.
      Hänen omat rahat meni "työasuihin" ja silmalaseihin ja vastaavaan.

    • Anonyymi

      EI KOSKAAN. Sofiallakin oikealla ohimon yllä tukkaraja on mennyt jo kauas. Mitä Sofia meinaa jos kaljuuntuu? Kaikkea ei voida naiseksi tehdä.

      • Anonyymi

        Monet naisetkin kaljuuntuu kun värjäävät jatkuvasti tukkaansa ja vanhemmiten kun hormonitoiminta heikkenee. Yksi transu näytti olevan oikein ylpeä kun oli kaljuuntunut, silti huomasi että on oikeasti nainen..


    • Anonyymi

      mitenkähän sai aataminomenan sofia kaulastaan pois.ei kuulu naiselle.

    • Anonyymi

      sais.

      • Anonyymi

        Höyläyksellä, mutta nainen saa ihan itse päättää mikä hänelle kuuluu ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höyläyksellä, mutta nainen saa ihan itse päättää mikä hänelle kuuluu ja mikä ei.

        Joo, höylätköön itse jos haluaa. Yhteiskunnan varoilla ei kuulu kustantaa mitään ja papereihin merkata kaikille transuille mielisairaus, eikä että olisi eri sukupuolta kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, höylätköön itse jos haluaa. Yhteiskunnan varoilla ei kuulu kustantaa mitään ja papereihin merkata kaikille transuille mielisairaus, eikä että olisi eri sukupuolta kuin on.

        Väittikö joku, että yhteiskunta sen kustantaa? Yhteiskunta ei muuten kustanna transnaisille myöskään silikonirintoja, vaikka moni näin luuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittikö joku, että yhteiskunta sen kustantaa? Yhteiskunta ei muuten kustanna transnaisille myöskään silikonirintoja, vaikka moni näin luuleekin.

        Kuustantavat Suomessa kaiken ja siksi meneekin valtavasti rahaa, hyvä että jossain ovat viisaampia. Kaikki ei halua leikkauttaa elimiään ja nyt tulossa lakimuutos että saa pysyä lisääntymiskykyisenäkin ja silti muka eri sukupuolta, täysin sairasta. Tuollaisia monstereita ei kuulu verovaroin tehdä ja jos tehdään niin ensimmäisenä steriloitava, loput teettäkööt itse omin rahoin jos haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuustantavat Suomessa kaiken ja siksi meneekin valtavasti rahaa, hyvä että jossain ovat viisaampia. Kaikki ei halua leikkauttaa elimiään ja nyt tulossa lakimuutos että saa pysyä lisääntymiskykyisenäkin ja silti muka eri sukupuolta, täysin sairasta. Tuollaisia monstereita ei kuulu verovaroin tehdä ja jos tehdään niin ensimmäisenä steriloitava, loput teettäkööt itse omin rahoin jos haluavat.

        Se sterilointihan tarkoittaa ihan sitä, että transsukupuolinen hoidetaan. Eli esim.transnainen käyttää antiandrogeeniä ja estrogeenia ja ulkonäkö naisistuu, transmies käyttää testosteronia ja ulkonäkö miehistyy ja kuukautiset loppuu, nämä siis ovat asioita, joita aito transsukupuolinen toivoo enemmän kuin mitään muuta. Hävettää olla transmies, kun jotkut todella julkisuudessa itkevät, kuinka paha yhteiskunta pakottaa heidät ottamaan hormoneita ja vievät kyvyn synnyttää, kun pitäisihän heidän saada olla miehiä paperilla, vaikka näyttävät aivan naisilta ja haluavat olla raskaana. Ja on hirvittävää väkivaltaa, että heidät yritetään pakottaa testoilla kohdunpoistoon, vaikka se on heidän ikioma kohtunsa, mitä nyt kohdun säilyttäminen testoja käyttäen aiheuttaa hirveän syöpäriskin ja kohtu käpristyy ja aiheuttaa hirveät kivut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sterilointihan tarkoittaa ihan sitä, että transsukupuolinen hoidetaan. Eli esim.transnainen käyttää antiandrogeeniä ja estrogeenia ja ulkonäkö naisistuu, transmies käyttää testosteronia ja ulkonäkö miehistyy ja kuukautiset loppuu, nämä siis ovat asioita, joita aito transsukupuolinen toivoo enemmän kuin mitään muuta. Hävettää olla transmies, kun jotkut todella julkisuudessa itkevät, kuinka paha yhteiskunta pakottaa heidät ottamaan hormoneita ja vievät kyvyn synnyttää, kun pitäisihän heidän saada olla miehiä paperilla, vaikka näyttävät aivan naisilta ja haluavat olla raskaana. Ja on hirvittävää väkivaltaa, että heidät yritetään pakottaa testoilla kohdunpoistoon, vaikka se on heidän ikioma kohtunsa, mitä nyt kohdun säilyttäminen testoja käyttäen aiheuttaa hirveän syöpäriskin ja kohtu käpristyy ja aiheuttaa hirveät kivut.

        Siinä olet oikeassa että "hoidot" pitäisi viedä loppuun asti jos kerran haluaa "vaihtaa" sukupuolta eli kohtu, munasarjat ja kivekset pois, mutta mitään puoskarointia ei pitäisi tietenkään edes sallia, eikä muuttaa papereihin sukupuolta muuksi kuin mikä syntyessä oikeaksi todettu.


    • Anonyymi

      Kaiikkea ne koittaa, luulen että myös kun tehdään näitä muutoksia ym mielihaluja.
      Joutuu / täytyy kokoajan tehostaa pukeutumis käyttäytymis olemuksella tätä toteuttamaansa asiaa.
      Tämän havaitsee nyt bb talossa olevan henkilon kohdalla. Koittaa omia silikonipussejaan onko kohdallaan/ miltä näyttävät ! Tämä huomio vain katsomalla kyseistä formaattia.
      Sehän on jo luonnossa niin että poikkeava käytös normaalista herättää kysymyksiä ?

      • Anonyymi

        Kun nuorelle kasvaa rinnat tai aikuisen penis tai parta, siihen kiinnittää aluksi hirveesti huomiota. Siinä iässä sitä pidetään normaalina. Transsukupuolinen saa nämä muutokset tavallista vanhempana, iässä, jossa ihmisen odotetaan olevan jo sinut murrosiän muutostensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nuorelle kasvaa rinnat tai aikuisen penis tai parta, siihen kiinnittää aluksi hirveesti huomiota. Siinä iässä sitä pidetään normaalina. Transsukupuolinen saa nämä muutokset tavallista vanhempana, iässä, jossa ihmisen odotetaan olevan jo sinut murrosiän muutostensa kanssa.

        Suurimmalle osalle ei kasva silikonipalleroita koskaan. Kummallinen "nainen" kun sillä on kuitenkin penis jalkovälissä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmalle osalle ei kasva silikonipalleroita koskaan. Kummallinen "nainen" kun sillä on kuitenkin penis jalkovälissä :D

        Ei hormonit tietenkään silikonirintoja kasvata, tavalliset rinnat kylläkin.

        On vuosi 2022, etkä vieläkään ymmärrä, että käsite "transsukupuolinen nainen" tarkoittaa juurikin sitä, että henkilö, joka kokee olevansa nainen omistaa peniksen. Toki siinä olemme samaa mieltä, ettei henkilöä, joka ehdottomasti haluaa pitää peniksensä voi ihan täytetä naisena pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hormonit tietenkään silikonirintoja kasvata, tavalliset rinnat kylläkin.

        On vuosi 2022, etkä vieläkään ymmärrä, että käsite "transsukupuolinen nainen" tarkoittaa juurikin sitä, että henkilö, joka kokee olevansa nainen omistaa peniksen. Toki siinä olemme samaa mieltä, ettei henkilöä, joka ehdottomasti haluaa pitää peniksensä voi ihan täytetä naisena pitää.

        Miehelle hormoneillakaan kasvatetut rinnat eivät ole tavalliset, ei se mies pysty synnyttämään eikä imettämään lasta. Samoin nainen ei pysty siittämän lasta vaikka kuinka paljon hormoneja söisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle hormoneillakaan kasvatetut rinnat eivät ole tavalliset, ei se mies pysty synnyttämään eikä imettämään lasta. Samoin nainen ei pysty siittämän lasta vaikka kuinka paljon hormoneja söisi.

        Eivät kuvittekaan muuta. Transsukupuolisuus on tila, jota ei omalle kohdalle kukaan toivoisi. Tuo jankuttamisesi on vähän sama kuin jankkasit 150-senttiselle miehelle, kuinka tämän ei olisi kannattanut ottaa sitä pilleriä, joka kasvatti tämän metrin pituisesta 150-senttiseksi, koska ei hänestä kuitenkaan tullut normaalia ja sinulle hän on aina metrin pituinen. Itse pyörittelet silmiäsi ja pyydät tätä pohtimaan kuinka paljon helpompaa elämäsi on nyt, verrattuna entiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kuvittekaan muuta. Transsukupuolisuus on tila, jota ei omalle kohdalle kukaan toivoisi. Tuo jankuttamisesi on vähän sama kuin jankkasit 150-senttiselle miehelle, kuinka tämän ei olisi kannattanut ottaa sitä pilleriä, joka kasvatti tämän metrin pituisesta 150-senttiseksi, koska ei hänestä kuitenkaan tullut normaalia ja sinulle hän on aina metrin pituinen. Itse pyörittelet silmiäsi ja pyydät tätä pohtimaan kuinka paljon helpompaa elämäsi on nyt, verrattuna entiseen.

        Ei kukaan kiellä kuvittelemasta mitä haluaa, pukeutumasta miten haluaa tai harrastamasta seksiä kenen kanssa haluaa lakien puitteissa, mutta ihmiset ei synny väärään sukupuoleen, eikä noita kuvitelmia/haluja kuulu myöskään silpomisilla ja hormoneilla hoitaa.

        Se on aivan eri asia jos elimistö ei tuota kasvuhormonia ja sitä voidaankin hoitaa kasvuhormoneilla, mutta ei sekään ole välttämätöntä, eikä kaikki halua olla pitempiä. Jos sinulle pituutesi oli ongelma niin olisit pyytänyt hoitoa siihen.

        Jokainen olisi tyytyväisempi jos saisi samalla summalla toteuttaa jonkin toiveensa, hankkia vaikkapa auton, asunnon, mitä tahansa. Ei niitä valtio kustanna vaikka kuinka saisi itkupoturaivareita tai uhkaisi vaikka tappaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kiellä kuvittelemasta mitä haluaa, pukeutumasta miten haluaa tai harrastamasta seksiä kenen kanssa haluaa lakien puitteissa, mutta ihmiset ei synny väärään sukupuoleen, eikä noita kuvitelmia/haluja kuulu myöskään silpomisilla ja hormoneilla hoitaa.

        Se on aivan eri asia jos elimistö ei tuota kasvuhormonia ja sitä voidaankin hoitaa kasvuhormoneilla, mutta ei sekään ole välttämätöntä, eikä kaikki halua olla pitempiä. Jos sinulle pituutesi oli ongelma niin olisit pyytänyt hoitoa siihen.

        Jokainen olisi tyytyväisempi jos saisi samalla summalla toteuttaa jonkin toiveensa, hankkia vaikkapa auton, asunnon, mitä tahansa. Ei niitä valtio kustanna vaikka kuinka saisi itkupoturaivareita tai uhkaisi vaikka tappaa itsensä.

        Niinpä, valtio kustantaa asumistuen köyhälle, se ei kustanna luksusasuntoa. Se kustantaa transsukupuoliselle minimihoidot, se ei kustanna mitään kauneus- tms. -leikkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, valtio kustantaa asumistuen köyhälle, se ei kustanna luksusasuntoa. Se kustantaa transsukupuoliselle minimihoidot, se ei kustanna mitään kauneus- tms. -leikkauksia.

        Niinpä, asumistuetkin ovat vain tulonsiirtoa rikkaille sijoittajille, oikeasti pitäisi palauttaa vuokrasääntely. Niillä minimi puoskarointien ja hormonien hinnalla köyhät ostaisi jotain oikeasti tarpeellista, vanhukset saisi vaippoja tai fyysisesti sairaat tehokkaampia lääkkeitä ja voisivat parantua. Jos yhden ryhmän perusteeton pakkomielle toteutetaan verovaroin niin miksei kaikkien.


    • Anonyymi

      Tuossakin on epäonnistuttu, ei miehestä tule naista vaikka kirnussa pyörittäis.

    • Anonyymi

      Sanoi olleensa Rennen kanssa ,minä mietin mihin kaikkeen halpaa nuo ihmiset sekoaa.Miten on kaksi miestä yhdessä onko niin kuin homot?

      • Anonyymi

        Sen juontajan vai? Mitähän mieltä Renne siitä on.

        Haluaahan monet kokeillakin seksiä miesten kesken ja monet pelkästään. Jotkut voi kokeilla transun kanssa että voisivat väittää luulleensä naiseksi tai muka pitävätkin naisena eikä siksi miehen sukuelimet haittaa. Kukahan siihenkin uskoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen juontajan vai? Mitähän mieltä Renne siitä on.

        Haluaahan monet kokeillakin seksiä miesten kesken ja monet pelkästään. Jotkut voi kokeilla transun kanssa että voisivat väittää luulleensä naiseksi tai muka pitävätkin naisena eikä siksi miehen sukuelimet haittaa. Kukahan siihenkin uskoo :D

        Helppo uskoa, sen eukkokin oli taksikuskin kanssa.


    • Anonyymi

      On varmaankin tuhannet miehet hiukan pieruissaan maailmalla päässeet ladyboyn käsittelyyn, onko sitten edes ehtinyt valkeamaan ettei ollutkaan nainen. Näissä tapauksissa useimmiten motiivina raha kuin yritys tehdä itseä toiseen muottiin.

    • Anonyymi

      EI KOSKAAN. Miehen geenit saatuaan syntyessään, ei niitä voida muuttaa naisen geeneiksi. Sanoisinko , sisin, sielu, geenit ja kaikkiajatuksen juoksu ja miksikaijeksi kutsuisi,ei milläänvoi muuttaa. Ainoastaan fyysistä minää nykypäivänä voi kirurgisilla keinoilla muuttaa,mutta kyllä se aivokapasiteetti on kuitenkin miehen geeneillä varustettu. Kaikkea eikuitenkaanvoida kirurgisestikkaan muuttaa, kuten lapsen saamiseen tarvittavia kalusteita. Kyllä se miesmäisyys heijastaa kaikesta läpi,kuten Sofiastakin näkee.

    • Anonyymi

      Minua häiritsee hänen itsestään käyttämä nimitys huora. Vaikka tekeekin seksityötä niin huoraaminen sanana on käsitteenä likainen. Ja minään "läppänä" se ei sitä sanaa ja sen käyttöä ei vitsikkäämmäksi tai kivammaksi tee.

      • Anonyymi

        Likaistahan se onkin, halveksuttavin ammatti mitä voi olla palkkamurhaajien tms lisäksi.


      • Anonyymi

        Itsestään saa käyttää mitä sanaa haluaa. Ei läskikään ole sanana ok, mutta itseään voi silti kutsua läskiksi ja kutsuuhan tummaihoiset itse itseään n-sanalla. Siis ainakin miehet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia !

      • Anonyymi

        Anna kukille armoa.


      • Anonyymi

        Annetaan kaikkien trasujen horoilla, mutta maksakoot verot. Yksikään horo ei maksa veroja tai korkeintaan nimellisen summan, miksi siihen ei puututa. Nistavat jopa kaikki mahdolliset tuet samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan kaikkien trasujen horoilla, mutta maksakoot verot. Yksikään horo ei maksa veroja tai korkeintaan nimellisen summan, miksi siihen ei puututa. Nistavat jopa kaikki mahdolliset tuet samaan aikaan.

        Veroja ei makseta mutta kalliisiin hoitoihin on varaa!
        Naisena oleminen merkitsee sexsuaalista viettelyä ja sillä tienaamista.
        Soffe harmitteli että miksi hän antaisi sexiä saamatta maksua?
        Sofian miestarinat ovat surkuhupaisaa luettavaa. Miehet häpeävät suhdetta.
        Minkälaisen suhteen hän luulee saavansa silvottuaan sukuelimensä?
        Nyt miehet, pikkunöpöisillä on tuuria, kunhan maksavat hauskasta!
        Mutta miehet kertovat poikkeavansa huorissa töiden jälkeen.
        Vaimolle jää omenasta röntit!
        Naiset ovat älyvapaita, kun uhraavat elämänsä miehen ilmaiseksi taloudenhoitajaksi!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe