Lasten koulukuvat (frendikuva oy)

Anonyymi

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia kyseisestä lafkasta? Jaan tässä omani:

- Kaikki kuvavaihtoehdot lähes identtisiä
- Nettisivu sekoilee kännykällä oikein kunnolla ja haluttujen kuvien valitsemisesta ja varsinkin poistamisesta tehty erittäin hankalaa
- Koululla sopimus ko. firman kanssa ilmaisesta nelikkokuva-arkista sekä luokkakuvasta -> Firma ei tarjoa näitä kuvia lainkaan oletuksena mukaan, vaan yli 40 euron kuvapakettia!

Itse en tule ko. firmalta ottamaan yhtäkään maksullista kuvaa ikinä.

7

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huh, tänään tuli koodit Frendikuvan tilaussivulle, missä mainostettiin että huomenna päättyy "edulliset tarjoushinnat"!! Ostoskorissa oli valmiina 55€ edestä tuotteita - todellista kusetusta! Kaiken lisäksi ostoskorista piti jokainen tuote erikseen poistaa, eli kun poistin yhden tuotteen, sen jälkeen sivu palautti uudelleen sille sivulle mistä tuotteet tilataan.

    • Anonyymi

      Mistä tuolta sivulta löytyi se ilmainen paketti? Arvasin heti, että joku edullinen vaihtoehto olis, mutta ei sitä meinaa löytää!

      • Anonyymi

        Välttämättähän sitä pakettia ei edes löydy sivuilta. Vaikka tietysti pitäisi löytyä, jos kerran koulun kanssa on tehty sopimus, missä sellainen luvataan.


    • Anonyymi

      Mä en tilannut kuvia välttämättä että tilasin , en tilannut & silti tuli lasku . En ole allekirjoittanut mitään lappua tai tilannut yhtään mitään . Olen todella hämmentynyt tällaisesta. Olin yhteydessä heihin ja sain vielä todisteeksi kuvan siitä etten ole mitään tilannut. Kuviakaan en ole myöskään nähnyt tähän päivään mennessä .. todella erikoista liiketoimintaa jää paha maku tällaisesta.

    • Anonyymi

      Paskaa. Kuvat tilattiin osarilla. No Kuinkas ollakaan, kuvat saapuu ja lasku mukana! Otan yhteyttä ja kerron asian, väittävät että mainitsemaani maksamisvaihtoehtoa ei heillä edes ole. No sivuillaan se kyllä näkyy ja se ihan varmasti tilatessa valittiin. Hienoa toimintaa frendikuvat.com.

    • Anonyymi

      Verkkokauppa rikki, näkyi pelkkää koodareitten lähdekoodia sivu kaupalla. Laitoin meiliä asiakaspalveluun ystävällisesti ja ystävällisyyttäni kuvakaappausten kanssa. Vastauksessa ei vaivauduttu edes kiittämään, vaan lyhyt viesti, että pääset nettikauppaan vasta kun saat tiedon (valmiista) kuvista. No hyvinpä pääsin suoraan ilmottautumislomakkeesta heidän verkkokauppaan. Ajattelin katsoa etukäteen kuvien hintoja. Jäi paska fiilis.

    • Anonyymi

      Mikä tilanne nyt ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe