On tullut vähän taukoa vanhempien Gopro-kameroiden käytössä, ja nyt kun tarkoitus oli kuvata niillä, niin ei mitää elon merkkiä. Nämä ovat niitä, joissa on irroitettava suojakuori. Onko kenelläkään aavistusta siitä, mistä voi olla kyse, akut ja muistikortit ovat ainakin ok.
Miksi vanhat Gopro-kamerat eivät enää toimi?
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Ota akku ja muistikortti pois ja laita kamera johonkin kuivaan paikkaan. muutamaksi viikoksi ja kokeile sitten.
Olen itse saanut yhden kameran ja tabletin henkiin sillä menetelmällä.
Kamera oli kostunut ja kuivuminen auttoi. myös kelloparisto piti ottaa pois, että kaikki elektroniikka nollautui.
Tabletin vikaa en tidä. Se vain meni jumiin, eikä sitä voinut edes ladata. Luultavasti ohjelmavika.
Annoin olla laatikossa kuukauden ja panin lataukseen ja se alkoi toimia. On toiminut jo vuosia. - Anonyymi
Nämä kamerat ovat olleet kuivassa paikassa koko ajan. On vain kummallista että ovat ihan kaput. Onkohan niissä joku aikapommi, joka kuolettaa tuotteen tietyssä ajassa?
- Anonyymi
Oletko kokeillut tyhjätä muistikorttia? Olen jostain kuullut että näitä olisi mennyt myksiksi sen jälkeen kun ilmoittaa tila täysi
- Anonyymi
Mikä on irroitettava suojakuori? Mistä tiedät että akku on OK? Varmaan kokeilit jo kikka kolmosta että akku irti ja takaisin?
- Anonyymi
Jos akku pääsee aivan kuivaksi, on ne ehkä melko tempukkaita saada herätettyä uudelleen elolle. Jossain liitoksessa voi olla myös hapettumaa jolloin virta ei vaan kulje. Virtapainikkeen kontaktipinnatkin voivat olla hapettuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773154
- 492390
- 322087
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4792058- 1371839
- 311725
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291603Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441212