Tapaamiset lähi/etä vanhemmilla

Anonyymi

Lapsi asuu lähivanhemmalla, tapaamiset viikko/viikko.
Etä ei voikkaan ottaa lasta perjantaina, vaan vasta sunnuntaina.
Voiko lähi kieltäytyä antamasta enään sunnuntaina, vaikka etän viikko menossa, vai onko pakko antaa juurikin tuon takia, koska etän viikko?

7

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvä sylvi mitä ongelmia aitä on, kai aitä voi olla noustava tälläisissä asioissa , aina ihmeellistä kun lasketaan niin kovasti .
      Tutuu että ihmiset eivät tänään välitä edes liten tilanteesta inostaqn lasketaan tarkasti joka asia , esteitä voi tulla molemmille joskus joten hyvissä eroidsa on se hyvä puoli että exet kunnioittaa toisiaan m eivätkä kirjoittele netttiin paskaa

      • Anonyymi

        Nettinpätkiinjankirjaimet katoavat


    • Anonyymi

      isän pitää sekuntin tarkkuudella hakea ja tuoda lapsi. Äiti kirjaa yläs ja vaatii että jos myöhästys elarit korottuu 35 %.
      Aina on pakko ottaa kun on sovittu. isän pitää hakea tottakai, äiditkun siivoo ja pyykkää, isät kuskaa.

      Jos os sovittu 13.23,07 ajaksi hakee on pakko hakee. Sekuntikello pitää hankkia ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Kuka on puhunut juurikin, että isä hakee 😂
        Mitä jos onkin toisinpäin 🙄


    • Anonyymi

      Et, Harmitaako et heti pässytkään viettä sinkku elämää heti perjantaina.Pääset lapsestasi eroon vasta Sunnuntai. On helppoa elämä kun lapsi viikko toisella vanhemalla ja viikko toisella.Kysehän oli sinusta halusit päästä lapsestasi eroon jo Perjantaina.Ala ryppyilee vaan voit menettää lähivanhemman oikeutesi.Joten olet lapsesi kanssa ihan koko viikonlopun ,vaikka pileesi jäi väliin ja annat lapsesi sunnuntaina etä- vanhemaalle.

    • Anonyymi

      Voi noita lapsiraukkoja jotka joutuvat olemaan kahden aikuisen? heittopussina. Kyllä on hankalaa, kysy etävanhemmalta jos voi vuorostaan pitää lapsi seuraavaan sunnuntaihin saakka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe