Olisin siis hankkimassa nyt elämäni ensimmäistä lukulaitetta, enkä ole ihan varma että miten homma toimii. Onko esimerkiksi mahdollista siirtää älypuhelimeeni lataamia pdf-muodossa olevia kirjoja lukulaitteeseen, ja miten tämä käytännössä tapahtuu? Onko eroja siinä, että mikä lukulaite olisi tähän tarkoitukseen paras, onko esim. eroa eri pdf-tiedostojen toiminnassa eri lukulaitteissa? Haluaisin nimenomaan siirtää tälläisiä älypuhelimeen ladattuja pdf-tiedostoja lukulaitteeseen ja lukea niitä sillä, ennemmin kuin välttämättä ostaa lukulaitteella e-kirjoja. Osaisiko joku neuvoa yhtään, että mikä olisi tälläiseen tarkoitukseen paras lukulaite?
E-kirjan lukulaitteesta
Anonyymi
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894