Kuhmon Amis ralli

Anonyymi

Miten se kuhmon amis ralli sujuu nykyisin mäntsälän kokoisilla vanteilla, tummennetuilla laseilla takaveto bemareilla sierroilla, mersuilla volvoilla. Terkuin entinen kuhmon amis joka järisytti bassoilla kuhmoa 2005 😂🙏

56

3147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonosti

• Anonyymi

Kyllä 90 luvulla oli kaikki paremmin

• Anonyymi

Ostin teslan...

• Anonyymi

Ostin koslan!

• Anonyymi

Homo

• Anonyymi

Meno on nykyään paljon lepsumpaa ei pala kumi renkaissa eikä takapenkillä. Kuoleva meno muutenkin kuhmon menossa :I

• Anonyymi

Kyllä tää on kuoleva kylä,muka kaupunki, hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tää on kuoleva kylä,muka kaupunki, hah.

Mitä vähemmän noita elämäm kovia koululaisia on ni sen parempi. Saa rauhassa ihmiset nukkua eikä häirihe apinamöly

• Anonyymi

Ei oo enää. Harmillista. Nyt voi valittaa sitten siitä, kun ei häiritse amikset enää bilistelyillään. Hiljaista on. Liian hiljaista.

• Anonyymi

Amikset muuttaa ouluu koska siellä on elämää!!!

• Anonyymi

amikset on menneet töihin ..ilman ammattia..

• Anonyymi

kyllä kuhmossa vielä on seutua missä on elämää ja luonnon rauha,oulussa oli isoja taloja koko ajan lisää tulee,mut oisitteko onnellisia kiviseinän sisällä ja katselisitte muiden hurinoita ja turinoita,vaikka olisit itse paikan päällä,yksinään kattelisitte maailman menoa.

• Anonyymi

Jälkeen jääneet menee Ouluun

• Anonyymi

Tais just tänään kilvet lähteä yhdestä autosta.

• Anonyymi

Sinunko autosta lähti.

• Anonyymi

Onhan tuo iha helevetin noloa. Pennut ja jopa aikuiset äijät ajelee yötpäivät rinkiä. Alla helevetin ruma ruosteinen KULKUPELI, ei auto vaan KULKUPELI. Ääni on ku lehmän pieru ja haju samallainen van mihinkää ei KULKUPELI liiku. Noloa. Niin noloa. Pysyisivät kotonaa ja pelaisivat vaikka tuppea.

• Anonyymi

Oletkos itsekin siellä jossakin puskassa kyttäämässä, kun tunnut tietävän. Ei ne sun kotiis tule. Eli olet kylillä pörräämässä, joukun jatkona. Tai ensimmäisenä.

• Anonyymi

Mulla 1.8 bensa corolla vuosimallia 1996 ja hyvin putruttaa eteen ja tarvittaessa taakse.

• Anonyymi

Kuhmo elää vielä 80-lukua .Sotkamo kainuun kunnista ainut joka jatkaa kasvua.

• Anonyymi

Laittomat valot joka toisessa jonneautossa.
      Laittomat ikkunakalvot sivuikkunoissa muutamissa.
      Katsastamattomia rengaskokoja useissa.
      Laittomia madalluksia melkein jokaisessa.
      Poliisin pitäisi kyllä puuttua ainakin tuohon valoasiaan.

• Anonyymi

Laittomat pakoputkistot, erillä jopa paukkulaitteistoin.

Entäs mopojonnet, vuosi vuodelta yhä enempi mopoja viritellään maantieliikenteeseen laittomilla pakoputkilla ja mäntä-pyttysarjoilla jopa yli 100-kuutioisiksi.
        Poliisi näyttää keskittyvän ammuin illoin pelkästään työmatkaliikenteen ylinopeussakotuksiin, samoihin aikoihin mopojonnet laahaavat ylinopeuksilla siellä sun täällä.

Ylinopeuksien tehoratsiat kaupungeissa helpottavat mopojonnejen terrorisointeja. Somekanavien kautta ratsiaporukoiden liikkumiset leviävät reaaliajassa ja silloin voi muilla kylillä tehdä mitä haluttaa. Terrorisoida taajamissa laittomilla moottooriajoneuvoilla ilman vähäisimpiäkään sanktiopelkoja.

• Anonyymi

Kyllähän nuo puuttuu ku kilpiä vievät joka viikko

• Anonyymi

Täällä kun pitäisi olla näkymätön. Äkkiä käydä vain asioilla ja äkkiä kotiin etten vain ketään häiritse. Miksei saisi ajella sellaisella autolla kun haluaaa tai miten se ääntää. Jos se hänelle välttää niin pitäisi välttää muillekkin. Ja jos ruostetta on niin onko se sinulta pois ? voi kun saisi jokainen olla kun on eikä aina siis aina joku valittaa joka helvetin asiasta!

• Anonyymi

Älä välitä. Nuo on kateellisten kirjoittelua. Kun eivät itse saa tehtyä ja laitettua mieleistään autoa, vaikka kuinka haluttaisi. Vaan pitää ajella jollakin koppi mopolla.

• Anonyymi

Näin tänään näkymättömän miehen.ei ookkaan pitkään aikaan näkyny.

• Anonyymi

hyvää huomenta,niissä on 4 ratasta ja louta,jokainen ajaa eteenpäin,tarpeen tullen peruttaa.onko elämä yhdestä autosta kiinni,hymyillään ja ajellaan,jokainn taaplaa tyylillään,

• Anonyymi

Näissä kuhmon amis autoissa on tummemmat lasit etu ikkunoissa sitten sellaset mäntsälän kokoiset vanteet joku putkisto pöröttää ja sitä on sitten kiva imutella valoissa. Enkä tajuu näistä vanhoissa takaveto volvoissa on koelauadassa jotkut ihmeen lyhtypalloja .. en ymmärrä niiden tarkoitusta. Muuten ihan perus amis menoo niin kuin joka kylällä.

• Anonyymi

Annetaan nuorison ajaa ja nauttia elämästä

• Anonyymi

Niin justiin. Ei ne ikuisesti oo nuoria. Ja Kuhmokin eläköityy ja nuoret lähtee muualle. Ei jää kun papparaiset pilistelemään rollaattorilla.

• Anonyymi

Ei anneta. Minä en noita isämmaam toivoja elätä perkele!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei anneta. Minä en noita isämmaam toivoja elätä perkele!

😂🤣 Et varmaan elätäkkään. Tyhmä.

• Anonyymi

minua on alkanut häiritä semmoinen punainen passatti missä soi musiikki ja basso kovalla yöt kauet huuattaa että toiset ei voi nukkua pitäs stoppi saaha tämmöselle toiminnalle.

• Anonyymi

Olen huomannut saman auton monta kertaa ja aina popit täysillä ja semmosta kuraa kuuntelevat eivät ees irwiniä ossaa kuunnella

• Anonyymi

varokaa kylänraitilla pommittaa vihreä golffi ainaki 120kmh ja ajelee päin punaisia eikä huomioi kanssakulkijoita

• Anonyymi

Kyllä tosiaan täällä on muutamia "kulkuneuvoja" ja niiden "kuljettajia" joita saa ihmetellä että miksi niitä ei poliisitkaan pysäytä,mahtavia ylinopeuksia näkee muutamilla katuosuuksilla ja ulosmeno teillä,ei pidä yhtään ihmetellä kun nuoria kuolee ,kun kokoonnutaan tuollaisiin ajoneuvoihin,,vauhdinhurmaa...rajoitus 40km/vauhti vähintään 100 huh.huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tosiaan täällä on muutamia "kulkuneuvoja" ja niiden "kuljettajia" joita saa ihmetellä että miksi niitä ei poliisitkaan pysäytä,mahtavia ylinopeuksia näkee muutamilla katuosuuksilla ja ulosmeno teillä,ei pidä yhtään ihmetellä kun nuoria kuolee ,kun kokoonnutaan tuollaisiin ajoneuvoihin,,vauhdinhurmaa...rajoitus 40km/vauhti vähintään 100 huh.huh

Porukassa tiivistyy se kuuluisa tyhmyys. Luuserit tepiskalla

• Anonyymi

Liekkö raskaankoneen asentaja asialla

• Anonyymi

Kuuluuhaan tuolla tälläkin hetkellä luuserit popittelevan ja kaahailevan. Noooo onneks karma kostaa tuommosille. Ois iskän pitäny kyllä aikonaan miettiä mihin laukoo siemeniä ku pilalla olivat jo valmiiksi

• Anonyymi

Uuu, karma. Kuka se on ja miten kostaa. Onko sulle kostanu.

• Anonyymi

Ei se sinunkaan isäs miettiny. Kun ois miettiny, ois yks pään aukoja vähempänä.

• Anonyymi

Siellä taitaa itse luuserit kirjoitella kun katselee noita kommentointi-aikoja :D

• Anonyymi

Heräsitkö itse varta vasten kirjoittele tähän aikaan. Eli 12.29 vituttiko herätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsitkö itse varta vasten kirjoittele tähän aikaan. Eli 12.29 vituttiko herätä.

Toisilla on kato muutaki elämää ku luuseririnkiä kiertää ni ei tarvi nukkua noin pitkään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla on kato muutaki elämää ku luuseririnkiä kiertää ni ei tarvi nukkua noin pitkään :D

Halvat on huvit sinullakin, kun pitää näillä sivuilla roikkua. Eli ei näy olevan muuta elämää.
        Kateellinen olet kun et pääse pillu rallia ajamaan.

• Anonyymi

Olisitko muuten oikea termi TaitoTehdas ralli. Mitä ne muuten tekee siellä? Se löytyi -kahvilla😀

• Anonyymi

Mitä ihmettelen miksi taas joku herra ajavat alas kahvilat Kaisan leipomo ihan vieressä?

• Anonyymi

Kyl seo Luuserirallia nykyään, eri meno oli meilä 90luvulla

• Anonyymi

No mitä se oli sillo 90 luvulla

• Anonyymi

Kyllä se meikä avensis 1.6 tosi hyvin ääntää putkesta bassoon ykä ulisee ku nukuttua ei saa 😂

• Anonyymi

Kyl se LYI- avensis on hienon auto koko kylässä ja basso jytää toisinku punaisessa paskatissa

• Anonyymi

Taisi sillä olla vielä yamaha dt eli MPU- mikä kulki helposti 90kmh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi sillä olla vielä yamaha dt eli MPU- mikä kulki helposti 90kmh

Itsekehu haisee

• Anonyymi

Ei nämä luuserit ymmärrrä miten pelletouhua ja noloa tuo jytä on! Siinäpä pyörivät minkä lystäävät vaan antaisivat oikeiden ihmisten olla rauhassa. Apinat!

• Anonyymi

Etpä oo oikea ihminen itekkään. Gorilla.

• Anonyymi

Ole vammanen hiljaa.

• Anonyymi

Amis ralli ei kuole koskaan kuhmosta autotkin paranee ja hienonee vuosi vuodelta paremmiksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe