Lyylin rilli

Anonyymi

Mitä mieltä nyky tasosta? Onko sapuskat niinkö ennen?

62

3279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet tyytyväinen kerro se muille. Jos olet tyytymätön, kerro se yrittäjälle

      • Anonyymi

        Yrittäjyyteen, etenkin asikaspalvelu yrittäjyyteen kuuluu kommentit ja mielipiteet. Se että lähteekö sitten tasoa parantamaan riippuu siitä yrittäjästä. Mutta sanontahan on, että asikas on aina oikeassa pitääkö sitten paikkansa vai ei, maksavaa asikasta on kuuneltava.


    • Anonyymi

      Hinta ja laatusuhde ei kohtaa ollenkaan. Olin todella pettynyt makkara ranskalaisiin, ranskalaiset olivat puoliksi raakoja ja makkarat halppis versiota lauantai makkaraa. Palvelu hidasta vaikka useampi työntekijä.

      • Anonyymi

        Kerro se niille että pitää olla oikeaa makkaraa kypsät perunat .


      • Anonyymi

        Muuten omassa asunnossa voi ottaa paistin pannun ja viipaloida lauantaipötkön paistella tai lenkkimakkaran. Toisaalta jos ostaa HK sinisen laittaa uuniin vuoassa tai pellillä leivinpaperi niin antaa kypsyä hitaasti pitkään väliin voi tehdä viiltoja tomaattipaloja juustoa. Keittää perunaa.


      • Anonyymi

        Lauantai ei kyl sovi ranskalaisiin mutta leivän väliin sopii niinku jos ihan itse tekee niin että paistin pannulla lämmittää viipaleina pötkö lauantaita tai gotler ja paahtoleivän palaa sitten laittaa väliin kurkkusalaattia ja sinappia.


    • Anonyymi

      Samaa taattua laatua kuten ennenkin. Suosittelen. Uusien henkilöiden kohdalla palvelu hieman hidasta mutta kaikkia joutuva joskus aloittamaan ja opettelemaan työt. Kannatta käydä, hyvää ja rehtiä Kannuslaista palvelua. Edullista kun vertaa Kokkolaan.

    • Anonyymi

      Hyvää on ollu. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Vaihtelee, välillä on ollut tosi pieniä annoksia. Maku on hyvä, mutta annoskoot vois pysyä samana.

    • Anonyymi

      Jonku pitäs opettaa miten niitä annoksia tehdään. Miestyöntekijä ei osaa tehdä annoksia kun oon käyny. Laittaa liikaa ketsuppia/sinappia, eikä mausta kunnolla. Ennen olin vakioasiakas, mutta niin monesti viime aikoina ollut pettymys (mies ollut tekijänä) että jäänyt kokonaan käymättä. Kyllä vähän kannattaa kattoa minkälaatusia tuotteita myydään jos haluaa asiakkaat käy jatkossakin.

      • Anonyymi

        Kateus, kateus, kateus. Sinne varmaan pääset itsekin töihin, niin voit näyttää mallia. Suulla voi sanoa kun tilaa, että mitä maustetta paljon ja mitä vain vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus, kateus, kateus. Sinne varmaan pääset itsekin töihin, niin voit näyttää mallia. Suulla voi sanoa kun tilaa, että mitä maustetta paljon ja mitä vain vähän.

        Hehheh, töihin en tonne menis vaikka mitä maksettas.


    • Anonyymi

      Vaihtelee tosi paljo. En voi suositella. Välillä ihan raakaa. Ja välillä palanutta.

      • Anonyymi

        Tehkää lista mikä vikana ja annatte sen omistajalle.


    • Anonyymi

      Hinta noussut, annos pienempi ja vähän vaan lämmin.

    • Anonyymi

      Työntekijöitä ei varmaan perehdytetä ollenkaan, jokaiselta saa aivan eritasoista ruokaa. Nyt niin monta kertaa saanut huonoa ruokaa että enää ei tarvitse käydä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Monesti ajanut ohi kun huomannut et töissä on sellaset, jotka ei osaa tehä.


    • Anonyymi

      En tykännyt, ei tarvitse enää käydä!

    • Anonyymi

      Jep, tämä sama Rollsin mies sielläkin sekoilee.

    • Anonyymi

      Rakennetaan uusi hieno grilli, laitteiden pitäisi olla priimaa, nämä asiat ei kuitenkaan pelasta jos itse ruoka on huonoa. Peukku alas.

    • Anonyymi

      Luulisi pikaruokalan työhön nopeasti perehtyvän

      • Anonyymi

        Koneiden käyttö lämpiäminen vie aikaa myös puhdistaminen ja valmistelu sekä sitten pitää muistaa mitä asiakas haluaa mausteeksi se pitää itse sanoa myyjälle paljon ketsuppia vähän sinappia tai ei sipulia tai paljon ja kurkkusalaattia.


    • Anonyymi

      grilli valtakunnan uutisissa, 80-luvulla kävin viimeksi grillillä kun olin lukiossa. sen jälkeen inttiin ja opiskeleen joensuuhun.

    • Anonyymi

      Ihan hyvää ruokaa.

    • Anonyymi

      Ajat muuttuu. Ruokalista myös. Ei aina voi olla sitä samaa

    • Anonyymi

      tosi hyvää ruokaa! 10/10 pistettä!!

      • Anonyymi

        Vähän lämmintä, pieni annos, hinta noussut 5/10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän lämmintä, pieni annos, hinta noussut 5/10

        No kai se hinta nousee grillilläkin jos se nousee kaupassa ja joka paikassa muuallakin. Köyhtyä saa muttei laihtua.


    • Anonyymi

      Kylmää ruokaa. Väärät mausteet usein. Epäpätevä henkilökunta.

      • Anonyymi

        Mitähän ne väärät mausteet mahtaa olla? Oon aina sanonu että kaikkia saa laittaa, ikinä ei elo vääriä mausteita ollut. Kannattas varmaan syyä vain kotona pottuja ruskeallakastikkeella:)


      • Anonyymi

        Jos on kylmää sen voi antaa takaisin että voitko lämmittää lisää.


    • Anonyymi

      En voi moittia. 10 pistettä.

    • Anonyymi

      Katsotteko ympärille minkä maalaisia rekkareita liikkuu ja minkä maalaisia tavara säiliö junia näkyy lähitienoilla.

    • Anonyymi

      Ostaa nakkipaketin viipaloi nakit paloiksi niin puolet heittää kattilaan kuorii perunoista muutaman ja paloina sekaan sitten vähän persiljaa siitä omasta kukkaruukusta ...tai kaupan ja ripaus pippuria ihan vähän suolaa. Hyvä keitto. Ja ne loput nakit paistuu pannulla vähän voita tai öljyä ja kun ne on ruskistunut ripottaa hiukan kermaa tai vehnäjauhoja antaa ruskista ja sopii sipulikin ruskista jos tykkää loraus vettä sekaan tulee pieni kastike ehkä ketsuppia. Suolakurkkuja. Mikään ole niin kivaa kuin itse tekee. Keittää perunaa.

    • Anonyymi

      Samanlaista grilliruokaa kaikilla grilleillä pienin eroin mitään terveellistä ei grilliruoka voi olla nimiki sen jo sanoo,ihan sama ottaako sitte vaikka jonku salaatti annoksen tai makkaraperunat mutta jos harvoin syön grillillä niin varmaan sitte ne makkaraperunat kaikilla mausteilla ja sipulia paljo sippuli on pahaa

    • Anonyymi

      Mä käyn joskus grillillä mutta kokkaan myös itse

      • Anonyymi

        Hienoa


      • Anonyymi

        Myös minä kokkaan usein itse jostain ihmeen syystä kaurrapuurro ja pyttipannu on ihan pysäyttävä kokemus pyttäri tietty vähän tuunatuna milloin mitenki:/ ja parasta kylmän oluen kera


    • Anonyymi

      Lempi ruokani on grillillä jauhenlihatäys hampurilainen ja maito. Joskus otan siihen munan. Mutta se maksaa hieman enemmän.

      • Anonyymi

        Kylläpä kyllä:) itsekin pidän moisesta herkusta mutta siihen paljo sipulia mukaantietty ja kurkkusalaatia oooff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä kyllä:) itsekin pidän moisesta herkusta mutta siihen paljo sipulia mukaantietty ja kurkkusalaatia oooff

        En pidä sipulista


    • Anonyymi

      Saako kannuksesta tuoretta sushia

      • Anonyymi

        Saa, thaikkuraflasta.


    • Anonyymi

      Naismyyjällä hyvä perse. Sellaisen haluisin omaan huusholliin..

      • Anonyymi

        kenellä niistä


    • Anonyymi

      Perustakaa oma grilli. Ai niin kivempi haukkua yrittäjiä täällä somessa

      • Anonyymi

        Älä ota sitä vakavasti. Perus keskustelu palsta


    • Anonyymi

      Hirveä suolaisen nälkä, odotus 8 min kunnes ainoa autoasikas lähti, yhä odotusta kun alkoi harjaamaan grilliä. PIITKÄ ODOTUS??UUUU TAAS! Piti lähteä ja tyytyä K-Marketin saariois roiskeläppään. Odotus aika, ongelma, harmi kun joutuu lähtemään. Tuotteet muuten loistavia. Palvelkaa edes sitä yhtä joka lasiin koputtaa !!

      • Anonyymi

        Pitkät odottelut saa lähtemään pois totta. Pikagrilliä suunnittelen tänne 🤔


    • Anonyymi

      Hyvää asiakas palvelua saa vain Kannuksessa Bar kellari ja R-kioski.

    • Anonyymi

      Hitaus on tavaramerkki 😀

    • Anonyymi

      Nuori vaalea tyttö töksäyttelee mitä sattuu ja ruan odottaminen todellakin Kestäääää. Ei jaksa enään vakiopaikkaa odottaa. Harmi.

      • Anonyymi

        Joo se muijja on aika kova heittämään huulta aina joskus:) mutta laittaa kyllä kunnolla sipulia annokseen kun sanoo mutta valkosippuli on pahaaa


    • Anonyymi

      Ihan paska, tilasin kanakorin ilman sipulia ja sain sen ilman mitään mausteita. Teki mieli heittää kierremovotsa ohimoon, mutta en tehnyt mitään kun olen Suomalainen.

    • Anonyymi

      Hei. Ihan hyvää sapuskaa sietä nykyään saa. Yksi usein siellä asioiva asiakas vaan ärsyttää poliittisilla paatospuheilla. Puruja tippuu lahkeista vaikka siviili vaatteet päällä. Änkkää jotain sekavaa kaastisen murteella.
      Hyvä grilli suosittelen kaikille.

      • Anonyymi

        Nyt puhut soopaa, ko. Herra ei koskaan arvostele näillä palstoilla. Laitappa nimesi niin tarkistetaan.


      • Anonyymi

        Valehtelet ! Säälittävää tuollainen mustamaalaaminen.


      • Anonyymi

        Älä sivullisia vedä, ei liity mitenkään tämän palstan keskusteluihin.


      • Anonyymi

        DJ kellarissa, ei yleensä arvostele. Väsynyt ehkä.


    • Anonyymi

      Hyvä ruoka ja palvelu!
      Se pitkätukkainen, pitkä ja hoikka rillipää jonossa vain vittuili jonossa kaikille ja karkotti teiltä 20-30 maksavaa asiakasta..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe