Lyylin rilli

Anonyymi

Mitä mieltä nyky tasosta? Onko sapuskat niinkö ennen?

40

1541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet tyytyväinen kerro se muille. Jos olet tyytymätön, kerro se yrittäjälle

• Anonyymi

Yrittäjyyteen, etenkin asikaspalvelu yrittäjyyteen kuuluu kommentit ja mielipiteet. Se että lähteekö sitten tasoa parantamaan riippuu siitä yrittäjästä. Mutta sanontahan on, että asikas on aina oikeassa pitääkö sitten paikkansa vai ei, maksavaa asikasta on kuuneltava.

• Anonyymi

Hinta ja laatusuhde ei kohtaa ollenkaan. Olin todella pettynyt makkara ranskalaisiin, ranskalaiset olivat puoliksi raakoja ja makkarat halppis versiota lauantai makkaraa. Palvelu hidasta vaikka useampi työntekijä.

• Anonyymi

Kerro se niille että pitää olla oikeaa makkaraa kypsät perunat .

• Anonyymi

Muuten omassa asunnossa voi ottaa paistin pannun ja viipaloida lauantaipötkön paistella tai lenkkimakkaran. Toisaalta jos ostaa HK sinisen laittaa uuniin vuoassa tai pellillä leivinpaperi niin antaa kypsyä hitaasti pitkään väliin voi tehdä viiltoja tomaattipaloja juustoa. Keittää perunaa.

• Anonyymi

Lauantai ei kyl sovi ranskalaisiin mutta leivän väliin sopii niinku jos ihan itse tekee niin että paistin pannulla lämmittää viipaleina pötkö lauantaita tai gotler ja paahtoleivän palaa sitten laittaa väliin kurkkusalaattia ja sinappia.

• Anonyymi

Samaa taattua laatua kuten ennenkin. Suosittelen. Uusien henkilöiden kohdalla palvelu hieman hidasta mutta kaikkia joutuva joskus aloittamaan ja opettelemaan työt. Kannatta käydä, hyvää ja rehtiä Kannuslaista palvelua. Edullista kun vertaa Kokkolaan.

• Anonyymi

Hyvää on ollu. Ei valittamista.

• Anonyymi

Vaihtelee, välillä on ollut tosi pieniä annoksia. Maku on hyvä, mutta annoskoot vois pysyä samana.

• Anonyymi

Jonku pitäs opettaa miten niitä annoksia tehdään. Miestyöntekijä ei osaa tehdä annoksia kun oon käyny. Laittaa liikaa ketsuppia/sinappia, eikä mausta kunnolla. Ennen olin vakioasiakas, mutta niin monesti viime aikoina ollut pettymys (mies ollut tekijänä) että jäänyt kokonaan käymättä. Kyllä vähän kannattaa kattoa minkälaatusia tuotteita myydään jos haluaa asiakkaat käy jatkossakin.

• Anonyymi

Kateus, kateus, kateus. Sinne varmaan pääset itsekin töihin, niin voit näyttää mallia. Suulla voi sanoa kun tilaa, että mitä maustetta paljon ja mitä vain vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus, kateus, kateus. Sinne varmaan pääset itsekin töihin, niin voit näyttää mallia. Suulla voi sanoa kun tilaa, että mitä maustetta paljon ja mitä vain vähän.

Hehheh, töihin en tonne menis vaikka mitä maksettas.

• Anonyymi

Vaihtelee tosi paljo. En voi suositella. Välillä ihan raakaa. Ja välillä palanutta.

• Anonyymi

Tehkää lista mikä vikana ja annatte sen omistajalle.

• Anonyymi

Hinta noussut, annos pienempi ja vähän vaan lämmin.

• Anonyymi

Työntekijöitä ei varmaan perehdytetä ollenkaan, jokaiselta saa aivan eritasoista ruokaa. Nyt niin monta kertaa saanut huonoa ruokaa että enää ei tarvitse käydä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Monesti ajanut ohi kun huomannut et töissä on sellaset, jotka ei osaa tehä.

• Anonyymi

En tykännyt, ei tarvitse enää käydä!

• Anonyymi

Jep, tämä sama Rollsin mies sielläkin sekoilee.

• Anonyymi

Rakennetaan uusi hieno grilli, laitteiden pitäisi olla priimaa, nämä asiat ei kuitenkaan pelasta jos itse ruoka on huonoa. Peukku alas.

• Anonyymi

Luulisi pikaruokalan työhön nopeasti perehtyvän

• Anonyymi

Koneiden käyttö lämpiäminen vie aikaa myös puhdistaminen ja valmistelu sekä sitten pitää muistaa mitä asiakas haluaa mausteeksi se pitää itse sanoa myyjälle paljon ketsuppia vähän sinappia tai ei sipulia tai paljon ja kurkkusalaattia.

• Anonyymi

grilli valtakunnan uutisissa, 80-luvulla kävin viimeksi grillillä kun olin lukiossa. sen jälkeen inttiin ja opiskeleen joensuuhun.

• Anonyymi

Ihan hyvää ruokaa.

• Anonyymi

Ajat muuttuu. Ruokalista myös. Ei aina voi olla sitä samaa

• Anonyymi

tosi hyvää ruokaa! 10/10 pistettä!!

• Anonyymi

Vähän lämmintä, pieni annos, hinta noussut 5/10

• Anonyymi

Kylmää ruokaa. Väärät mausteet usein. Epäpätevä henkilökunta.

• Anonyymi

Mitähän ne väärät mausteet mahtaa olla? Oon aina sanonu että kaikkia saa laittaa, ikinä ei elo vääriä mausteita ollut. Kannattas varmaan syyä vain kotona pottuja ruskeallakastikkeella:)

• Anonyymi

Jos on kylmää sen voi antaa takaisin että voitko lämmittää lisää.

• Anonyymi

En voi moittia. 10 pistettä.

• Anonyymi

Katsotteko ympärille minkä maalaisia rekkareita liikkuu ja minkä maalaisia tavara säiliö junia näkyy lähitienoilla.

• Anonyymi

Ostaa nakkipaketin viipaloi nakit paloiksi niin puolet heittää kattilaan kuorii perunoista muutaman ja paloina sekaan sitten vähän persiljaa siitä omasta kukkaruukusta ...tai kaupan ja ripaus pippuria ihan vähän suolaa. Hyvä keitto. Ja ne loput nakit paistuu pannulla vähän voita tai öljyä ja kun ne on ruskistunut ripottaa hiukan kermaa tai vehnäjauhoja antaa ruskista ja sopii sipulikin ruskista jos tykkää loraus vettä sekaan tulee pieni kastike ehkä ketsuppia. Suolakurkkuja. Mikään ole niin kivaa kuin itse tekee. Keittää perunaa.

• Anonyymi

Samanlaista grilliruokaa kaikilla grilleillä pienin eroin mitään terveellistä ei grilliruoka voi olla nimiki sen jo sanoo,ihan sama ottaako sitte vaikka jonku salaatti annoksen tai makkaraperunat mutta jos harvoin syön grillillä niin varmaan sitte ne makkaraperunat kaikilla mausteilla ja sipulia paljo sippuli on pahaa

• Anonyymi

Mä käyn joskus grillillä mutta kokkaan myös itse

• Anonyymi

Hienoa

• Anonyymi

Myös minä kokkaan usein itse jostain ihmeen syystä kaurrapuurro ja pyttipannu on ihan pysäyttävä kokemus pyttäri tietty vähän tuunatuna milloin mitenki:/ ja parasta kylmän oluen kera

• Anonyymi

Lempi ruokani on grillillä jauhenlihatäys hampurilainen ja maito. Joskus otan siihen munan. Mutta se maksaa hieman enemmän.

• Anonyymi

Kylläpä kyllä:) itsekin pidän moisesta herkusta mutta siihen paljo sipulia mukaantietty ja kurkkusalaatia oooff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä kyllä:) itsekin pidän moisesta herkusta mutta siihen paljo sipulia mukaantietty ja kurkkusalaatia oooff

En pidä sipulista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      9104
    2. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      201
      2361
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      514
      2254
    4. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      14
      1766
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      65
      1536
    6. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      28
      1473
    7. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      157
      1287
    8. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      227
      1280
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      81
      1200
    Aihe