Nainen kuuden miehen kanssa yhdynnässä samana iltana

Anonyymi

Kävin noutamassa ystävättäreni sovitusti tuolta metsästysseuran juhlista. Hän sanoi harrastaneesa seksiä kuuden miehen kanssa tunnin aikana. Osa miehistä oli avioliitossa ja kukaan ei käyttänyt kondomia. Että siis sillä lailla...

11

10192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis 10:nen minuuttia/laaki, varsinaista liukuhihnahommaa.... ! :D

      • Anonyymi

        Onhan sillä kolme reikää, niin nuo miehet on kyllä kahdessa erässä hoideltu ja jokainen saa 30min.


    • Nautinnollista menoa

    • Anonyymi

      Fantasiaa.

    • Anonyymi

      No niin, mahtaa olla pillu herkkänä tuollaisen jäljiltä.
      Kiva vaan jälkeen päin selvitellä asioita, jos vaikka ensimmäisellä miehellä olisi jokin sukupuolitauti...
      Saati sitten jos raskaaksi tulee, niin kuka on isä vai maksaako yhteiskunta sitten nämä "elarit". Vai elättääkö ystävättäresi mies, jos hänellä sellainen on.
      Seksi on kyllä kivaa ja joskus on kyllä ihan kivaa naida "aivot narikassa", mutta tuollaista en ole ikinä ymmärtänyt, että tarvitsee päivänkin aikana olla useampia kumppaneita.
      En siis ymmärrä sitä, miksi nainen haluaa tuollaista, että monta miestä panee peräjälkeen ja miehissä taas sitä, että miten kantti kestää kuvottamatta panna sellaista pillua, mihin parikin miestä juuri ennen on käynyt ruikkimansa spermat sisään. Hyi...

    • Anonyymi

      En sentään kuuden miehen kanssa, mutta kylläkin neljn nuoren, ikäiseni pojan kanssa pakettiauton takakopissa. Tapasin kerran lavatansseissa muutaman entisen koulukaverini. Tanssittiin ja kjäytiin siellä pakussa välillä ottamassa siideriä. Se oli jo tarkoitukseen sopivilla patjoilla sisutettu. Oliat vaan odottaneet halukasta tyttöä. Parin, kom,en siiderin jälkeen minusta tuli se halukas tyttö. Vuoron perään p''stin pojat pukille. Kaksi heistä oli ensikertalaisia ja minun piti vähän opastaa heitä. Sirtten pidettiin paussia ja tanssittiin ja eikun uusiksi. Oli kyllä alapää aika hellänä seuravana aamuna, mutta ihan mukavia olivat. Paria heiostä tapailin aina silloin tällöin, kun poikakaverini oli armeijassa.

    • Anonyymi

      Jakorasia.

      • Anonyymi

        Sinäkö missä päin olet nyt olis tarve saada vähän väljempääkin.


    • Anonyymi

      Kerran kavereiden kans pidettiin hauskaa .
      Ravintolassa katselimme että onpa huono tarjonta. Kaveri huomas että onpa nätti rouva,lohkeaiskohan siltä. Ihan paikoillani sanoin että otetaanko kimppa.
      Siinä hemmoteltiin asialle ,ja kun kaveri haki sitä tanssimaan se ihme kyllä lähti.
      Kun olivat tanssineet ja kaveri totes että tuo muija on kiimassa ja munaa vailla.
      Ilta eteni ja meidät pyydettiin sen rouvan pöytään. Lähdimme heidän mökille jatkoille ja näki että rouva tyrkytti itseään ja hiveli kaikkien munia housujen päältä. Eipä siinä muuta kun naiselta vaatteet pois ja pillu nuolentaan.
      Eka muna sisään kun rouva alkoi olemaan orgasmissa ,ja kova pano käyntiin. Vaihdettiin miestä kun edellinen väsyi seuraava jatkoi.
      Yö meni ja aamu tuli,,,

    • Anonyymi

      Ei naiselle ole mikään ongelma fyysisesti olla yhdynnässä samana iltana kuuden miehen kanssa. Henkinen kantti voi olla koetuksella.

    • Anonyymi

      Olin itse neljän ikäiseni pojan kanssa pakun takaosassa. Pojat kävivä vuoron perään panemassa ja kaksi heistä kahteen kertaan. Yksi pojista oli ensi kertaa asialla ja hänelle oli elämys saada pillua... Tapailin heitä joskus jopa koulussakin kouln ulkovaraston takaosassa. Olihan minulla maine mennyttä, mutta minkäs teet kun rakastaan niin seksiä.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      182
      1284
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      859
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe