tarot

Vampira*

haluaisin tietää mitkä tarot kortit aloittelevan kannattaa hommata?ja mikä kirja siihen vielä, niin että oppis vielä käyttämään..ja asun jyväskylässä niin mistä saisin hommattua ne vai pitääkö tilata?

9

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeepo

      Asun kans kyseisessä kaupungissa, jossain kirjakaupoissahan noita on ollut myynnissä.

      Tilata toki voit, mutta parempi olisi jos pääsisit itse koskettelemaan eri pakkoja ja valitsemaan mieleisesi.

      Omani ostin uniomysticasta Helsingistä. Ostin Aleister Crowleyn kortit, koska niissä jokin veti minua puoleensa. Hyvin ne ovat minulla toimineet....

      • vampira*

        kiitos kun vastasit kysymykseeni! täytyy lähteä kiertelemään sitten vain niitä kirjakauppoja..


      • jeepo
        vampira* kirjoitti:

        kiitos kun vastasit kysymykseeni! täytyy lähteä kiertelemään sitten vain niitä kirjakauppoja..

        Ole hyvä vaan. Antoisia hetkiä korttien parissa... :)


      • AurinkoNoita

        Itselläni on myös Crowleyn tarot-kortit.

        Osaisitko jeepo kenties vastata, mistä on kyse tai onko sinulla ollut samantapaisia kokemuksia: Aina kun syvennyn kortteihin (kansankielessä ennustan niillä), minulle tapahtuu jotain pahaa. Tai ei mitään ylitsepääsemättömän kauheaa, mutta saan aina jonkinlaisen henkisen iskun, joka sillä hetkellä ja minun omassa pienessä mielessäni tuntuu tavattoman pahalta. Mm. ero rakkaasta ihmisestä...

        Voisiko syynä olla se, etten ole itse valinnut kortteja vaan äitini osti ne minulle aikoinaan lahjaksi?

        Sattumaa se ei voi olla, koska "onnettomuudet" tapahtuvat aina samana päivänä tai viimeistään parin päivän kuluttua. Enää en uskalla edes ottaa kortteja esille.


        Viesti ei nyt hirveästi liittynyt alkuperäiseen aiheeseen, mutta tuli vain mieleen kysyä joltain, jolla myös on Aleister Crowleyn tarot-kortit.


      • Angel
        AurinkoNoita kirjoitti:

        Itselläni on myös Crowleyn tarot-kortit.

        Osaisitko jeepo kenties vastata, mistä on kyse tai onko sinulla ollut samantapaisia kokemuksia: Aina kun syvennyn kortteihin (kansankielessä ennustan niillä), minulle tapahtuu jotain pahaa. Tai ei mitään ylitsepääsemättömän kauheaa, mutta saan aina jonkinlaisen henkisen iskun, joka sillä hetkellä ja minun omassa pienessä mielessäni tuntuu tavattoman pahalta. Mm. ero rakkaasta ihmisestä...

        Voisiko syynä olla se, etten ole itse valinnut kortteja vaan äitini osti ne minulle aikoinaan lahjaksi?

        Sattumaa se ei voi olla, koska "onnettomuudet" tapahtuvat aina samana päivänä tai viimeistään parin päivän kuluttua. Enää en uskalla edes ottaa kortteja esille.


        Viesti ei nyt hirveästi liittynyt alkuperäiseen aiheeseen, mutta tuli vain mieleen kysyä joltain, jolla myös on Aleister Crowleyn tarot-kortit.

        Itselleni on tapahtunut samoin. En varmasti ollut tarpeeksi kehittynyt niiden käyttöön. Tuhosin kortit.
        Suojaa itsesi kaikelta vahingoittavalta, kielteiseltä ja matalavärähteisiltä energioilta ja pyri korkeampaan tietoisuuden tasolle. Vältä kaikkea, missä on matala värähtelytaso.


      • AurinkoNoita kirjoitti:

        Itselläni on myös Crowleyn tarot-kortit.

        Osaisitko jeepo kenties vastata, mistä on kyse tai onko sinulla ollut samantapaisia kokemuksia: Aina kun syvennyn kortteihin (kansankielessä ennustan niillä), minulle tapahtuu jotain pahaa. Tai ei mitään ylitsepääsemättömän kauheaa, mutta saan aina jonkinlaisen henkisen iskun, joka sillä hetkellä ja minun omassa pienessä mielessäni tuntuu tavattoman pahalta. Mm. ero rakkaasta ihmisestä...

        Voisiko syynä olla se, etten ole itse valinnut kortteja vaan äitini osti ne minulle aikoinaan lahjaksi?

        Sattumaa se ei voi olla, koska "onnettomuudet" tapahtuvat aina samana päivänä tai viimeistään parin päivän kuluttua. Enää en uskalla edes ottaa kortteja esille.


        Viesti ei nyt hirveästi liittynyt alkuperäiseen aiheeseen, mutta tuli vain mieleen kysyä joltain, jolla myös on Aleister Crowleyn tarot-kortit.

        Itselläni on useita tarot-pakkoja, myös Crowleyt, enkä ole koskaan kokenut niitten takia mitään ikävää. Teen lukemuksia silloin tällöin, toisille, tai vain tutkiskelen niitten kanssa omia syvyyksiäni. Joka kerta saan uusia ideoita ja tunnen, miten luova energia virtaa minussa ihanan vapaasti. Tuo tuollainen pahan ja ikävyyksien liittäminen korttipakkaan on turhaa pelottelua. Aina löytyy niitä pahanilmanlintuja, jotka ovat valmiit tuuppaamaan kuvaan mukaan vähintäänkin saatanan jos joku uskaltautuu kurkistamaan syvemmälle maailmankaikkeuden ihmeisiin. Mihin tahansa asiaan tai ilmiöön voi liittää jotain kauheaa tai pelottavaa, jolla sopii sitten pitää ihmiskunnan uteliaisuutta kurissa.


      • elisant
        AurinkoNoita kirjoitti:

        Itselläni on myös Crowleyn tarot-kortit.

        Osaisitko jeepo kenties vastata, mistä on kyse tai onko sinulla ollut samantapaisia kokemuksia: Aina kun syvennyn kortteihin (kansankielessä ennustan niillä), minulle tapahtuu jotain pahaa. Tai ei mitään ylitsepääsemättömän kauheaa, mutta saan aina jonkinlaisen henkisen iskun, joka sillä hetkellä ja minun omassa pienessä mielessäni tuntuu tavattoman pahalta. Mm. ero rakkaasta ihmisestä...

        Voisiko syynä olla se, etten ole itse valinnut kortteja vaan äitini osti ne minulle aikoinaan lahjaksi?

        Sattumaa se ei voi olla, koska "onnettomuudet" tapahtuvat aina samana päivänä tai viimeistään parin päivän kuluttua. Enää en uskalla edes ottaa kortteja esille.


        Viesti ei nyt hirveästi liittynyt alkuperäiseen aiheeseen, mutta tuli vain mieleen kysyä joltain, jolla myös on Aleister Crowleyn tarot-kortit.

        Tarotkortit ovat kiehtoneet ihmisiä jo satojen vuosien ajan, ja niihin on liitetty mitä erikoisempia uskomuksia, myyttejä ja rituaaleja muinaisen Egyptin hieroglyfeistä aina Kabbalan salatieteisiin. Tarottien syntyperän ympärillä on runsas mystisten legendojen ja erilaisten tarinoiden verkko ja vallitsevan käsityksen mukaan ne on kehitetty keskiajan Italiassa.

        Oli Tarot-korttien syntyhistoria sitten mikä tahansa, käytetään niitä nykyisin ymmärtämään paremmin itseä, toisia ja muuttuvia elämäntilanteita. Vaikka toiset puhuvat niiden kanssa "pelaamisesta" suhtaudun itse niihin suurella kunnioituksella ja varovaisuudella, sillä tieto tuo mukanaan aina vastuuta ja siihen pitää osata suhtautua oikein. En kuitenkaan usko, että Tarotit ovat luotu pahassa hengessä. Ne pikemminkin peilaavat ihmistä itseään ja uskon, että jokaisessa meissä on kaikessa suuressa inhimillisyydessämme myös mukana se pahan elementti eli luonteemme ns. ”pimeä” puoli.

        Tarot-harrastajan kannattaa valita mieluinen pakka, valinnanvaraa löytyy nykyisin runsaasti (esim. Aleister Crowleyn Thoth Tarotkortit ovat hyvin kauniit ja symboliikkaa täynnä, eikä ne todellakaan pidä sisällään mitään pahaa!) ja mietiskellä Taroteilta saamiaan vastauksia. Sanotaan, että pakka valitsee käyttäjän eikä käyttäjä pakkaa. Eli mikäli jonkin tietyn pakan käyttämisestä syntyy pahoja mielikuvia tai sen käyttäminen on millään lailla epämieluisaa, kannattaa pakkaa vaihtaa. Tarotit eivät myöskään ole ainoa vaihtoehto itsensä opiskeluun. Esim. riimut ovat vähintään yhtä mieluinen ja opettavainen tapa tutustua itseensä. Tapoja on monia ja niistä kannattaa ottaa selvää.

        Maailma on ihmeitä täynnä ja jokainen askel tällä elämänpolulla ajatuksen arvoinen. Tarotit ovat kuitenkin oiva matkaopas tutustumismatkalla itseen.


    • toxic.tears

      Onhan niitä esim. neon tarot kortteja, mutta luulempa, että "tavalliset" tarot kortit löytyy ihan ko. nimellä.

    • Tärkeintä varmaan on että ostaa itse omat korttinsa ja valitsee myös sellaiset kortit jotka todella tuntuvat omalta.

      Itselläni on Sacred circle tarotit upeilla kuvilla. ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe