Tänään on KEKSIviikko

Anonyymi

Jospa keittäisi kahvit ja muutama keksikin siinä samalla...
mimmimum-..mi

16

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä juon aina iltapäiväkahvit, sellaisenaan tai joskus joskus otan
      pienen palan jäätelöä pakkasesta tai voin tehdä kauraleivänkin.
      Pullan ja keksien ystävä en ole, mikä lie siinä....
      Iltapäiväkahvi rytmittää päivää, se on pieni "ohjelmanumero" ja kahvi piristää.

    • Anonyymi

      Poikani sanoi tuossa parisen viikkoa sitten tulevansa....ostin aivan turhaan pullaa kun en itse syö ..pikkumiestä odotin tulevaksi mutta ei kuulunut eikä näkynyt ...olen sillä tavalla vähän huolimaton etten laittanut niitä pakastimeen ....
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Kävin kaupoilla tarveostoksilla.
      Kotiin päästyäni oli saatava kuppi kahvia, koska olin ostanut minimunkkirinkilöitä (vähän liian makeita).
      Aika kiva ilma oli kävellä.
      Beng

    • Olen vähentänyt kahvinjuonnin minimiin.
      Jos joku tarjoaa ja kyläilessä, itekseni en kahvittele.
      Kauan sitten edesmennyt mummoni tyrkytti meille lapsille,
      marie-keksejä ja sanoi : Ota seksiä.
      Me lapset tykättiin Marie-sekseistä.

    • Kahvipirtti mummimum-..mi tapaan, kolomet kavit ja pannun jäi kun lämmittää saa kupposen.

    • Anonyymi

      Join aamulla aikeisemmin aina kahvia ja leivän ...nyt olen kaurapuuroa alkanut käyttää..
      minusta tuntuu että vatsan seutu on vähän pyöristynyt ...siitä kaurapuurosta..
      mimmimum-..mi

      • Juotko kahvia sen takia kun se kaunistaa...tä


    • Anonyymi

      Siirryn kyllä siihen aamukahviin .....jospa se kaunistaisi vielä ...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Riippuu ihan siitä, että vetääkö vatsa minkä naama vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä, että vetääkö vatsa minkä naama vaatii.

        Olen entinen kauneusalan tuntija ....ja mannekiini ...Joskus hämmästyn kun joku katsoo
        pitkään,,,,siis mies ja vaimo vierellä erittäin mustasukkaisena katsoo minuun ...
        mimmimum-..mi








        ''''''¨¨¨¨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen kauneusalan tuntija ....ja mannekiini ...Joskus hämmästyn kun joku katsoo
        pitkään,,,,siis mies ja vaimo vierellä erittäin mustasukkaisena katsoo minuun ...
        mimmimum-..mi








        ''''''¨¨¨¨

        Anteeksi ei olluy tarkoitus itseäni kehua ....


    • Juon aamulla mukillisen murukahvia. Leipäpala leikkele, juusto ja jokin vihannes. Myös Kaurapuuro useimmiten, laitan siihen jotain siemeniä niitä on mukava pureskella.

      • Anonyymi

        Yksi tuttavani sanoi ...että kaurapuurossa on paljon hiilihydraatteja jotka lihottavat ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tuttavani sanoi ...että kaurapuurossa on paljon hiilihydraatteja jotka lihottavat ...
        mimmimum-..mi

        Mutta kun se maistuu niin hyvälle tyhjään vatsaan ja pehmeälle ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tuttavani sanoi ...että kaurapuurossa on paljon hiilihydraatteja jotka lihottavat ...
        mimmimum-..mi

        Ei kaurapuuro lihota.
        Olen ollut dieetillä enkä jättänyt kaurapuuroa pois, laihduin silti.
        Jäätelöä söin välillä liikaa, alkoi näkyä painossa. Olen jättänyt kokonaan pois, samoin kahvileivät. Paino on pysynyt nykyisin vakaana.
        Joku oli tietävinään että yli 70v ei enää liho vaikka söisi mitä. Huomasin että on toiveajattelua. Kyllä jätski lihottaa vieläkin jos sitä syö useammin kun kerran viikossa.
        Sanoit mustasukkaisuudesta, onhan sellaistakin, usein ihan turhaan. En ole ollut mustasukkainen, mielipiteeni on, jos joku on mennäkseen hän menee, ei kannata kiusata itseään. Tietysti olisi kamalaa menttää rakas ihminen, mutta ei se ole mustasukkaisuutta.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Ei kaurapuuro lihota.
        Olen ollut dieetillä enkä jättänyt kaurapuuroa pois, laihduin silti.
        Jäätelöä söin välillä liikaa, alkoi näkyä painossa. Olen jättänyt kokonaan pois, samoin kahvileivät. Paino on pysynyt nykyisin vakaana.
        Joku oli tietävinään että yli 70v ei enää liho vaikka söisi mitä. Huomasin että on toiveajattelua. Kyllä jätski lihottaa vieläkin jos sitä syö useammin kun kerran viikossa.
        Sanoit mustasukkaisuudesta, onhan sellaistakin, usein ihan turhaan. En ole ollut mustasukkainen, mielipiteeni on, jos joku on mennäkseen hän menee, ei kannata kiusata itseään. Tietysti olisi kamalaa menttää rakas ihminen, mutta ei se ole mustasukkaisuutta.

        Kiitos sanoistasi ....
        mimmimum-..mi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      169
      2150
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      365
      1733
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1192
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1073
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      1006
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      875
    7. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      870
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      810
    9. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      21
      740
    10. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      735
    Aihe