Perkele se minun polveni. Kävin oikein lääkärille näyttämässä. Niin kovasti teki diagnoosia tämä nuori naislääkäri. Höpisi koko ajan nivel rikko josta olin samaa mieltä. kuulemma joskus, kun oikein huonoksi menee lumpio leikkaus. sain 2x1gr panadol reseptin. no olin ihan tyytyväinen kunnes kävin tuolla omakannassa lukemassa. Sanon olin ällikälle lyöty siellä luki ei nivel rikkoa pista jatkuu ei todennettu ei kuvantamista tehty. Asia lääkäri torppasi omat diagnoosinsa ,kun ei voinut laittaa röntgeniin jossa se olisi todentunut.
Mitä muuta sitäJoutsan terveys-keskus tai SOTE Keskus on terveyden huollon ammattilaisten suojatyö keskus.
jos jalka vaivaa niin haen fysikaalisesta kepin lainaan siitä ei tarvitse maksaa.
Maksoin äskön tuon käynnin maksun 20.90 euroa nyt ajatellen en tiedä miksi.
kyllä hoitajat palkkaa kovasti vaativat jos lääkärit ja hoitajat muualla ovat tämmöisiä niin miksi nostaa palkkaa, kun jos ei ihan kuolemaa tee niin diagnoosin voi tehdä itse ja jos haluaa kiistää myös sen.
PYYDÄN ANTEEKSI JOKAISELTA JOTA LOUKKASIN. ANTEEKSI. T.KANTA KUNDI.
JOUTSAN TERVEYS-KESKUS.?
37
1756
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletkos sä valittaja, et sä täältä jotain apua saisit. Valita sinne missä oot käynytkin !!!! Moni kun ei saa suutaan auki, paikan tullen.
- Anonyymi
Lueppa tarkkaan, pääset nauttimaan samoista jutuista. Vaivat vaan vaihtaa paikkaansa.
- Anonyymi
Viisainta mennä yksityislääkärille, niin saat rahoille vastiketta, niin ei tarvii valittaa.
- Anonyymi
Vieläkös siellä on niitä hölösuisia akkoja, jotka kailottaa potilaiden asioita , että käytävät raikuu ja yks semmoinen, joka pimentää vartalollaan potilashuoneen. Oiskos jonkin sortin nälkäkuuri tarpeen?
- Anonyymi
annonoi kritiikkiä jaa hölö suu valittaja. joo polvi on kroonisoitunut asia on totta ei joutsasta mitään apua saa jos ei lähetettä isompiin sairaaloihin.
- Anonyymi
kyllä minä suutani auoin ihan kiitettävästi. mikä oli lopputulos.? Toinen asia voin sanoa näistä hoitajista olvat osa syyllisiä muuatta tutun miehen kuolemaan, kun eivät laskeneet lääkäriin vaan sanoivat ei teitä nyt lääkärile ku on teille tehty tutkimus niin jos tulokse tulee JUMALAUTA Tutkimuksesta oli kulunut 3,.kuukautta eikä mitään tietoa tullut. olisi pitänyt päästä lääkärille olisi voinut olla ihan mitä vaan. lähtikö ne tutkimus näytteet ikinä mihinkään.? ja mies sai hirvittäviä tuska kohtauksia pääsääntöisesti olivat päättäneet närästykseksi. paino putosi useita kiloja vaatteet roikkuivat päällä. nyt, kun ajattelen viimmeisinä päivinä kuin kuoleman kuva. ja kaiki tästäkin minulle tulee jotain vee.-mäistä palautetta. tarina oli tosi, enkä näe mitään seikkaa puolustella terveys-keskusta.
- Anonyymi
Hoitajat siellä niitä suurisuisia. Tutuille toimitetaan asiat luottamuksella ja se yks paksuakin paksumpi akka saa mut näkemään punaista.
- Anonyymi
Ole onnellinen et ole ainoa , monta muutakin samoin hoidettua liikkuu raitilla . Sotejutussa odotellaan tulevien pakolaisten hoitoon saamista , jännittäviä ulkomaalaisia . He ajavat taviksen ohitse kuten viime kerralla kävi jossa elintasoaan kohentavat menivät jokaisessa toimipisteessä ilman ajanvarauksia ohi kaikista . Tulette sen kokemaan uskon minä .
- Anonyymi
Sittenhän paksullekin tulee tekemistä, ei tartte vaan meikkiä kohennella .
- Anonyymi
Terveyskeskus kirjoitetaan yhteen ilman väliviivaa. Toisaalta siellä hoidetaan henkilöitä sen mukaan, miten hyödyllisiä he ovat senhetkiselle yhteiskunnalle!
- Anonyymi
Oletko joku kieli-poliisi? Oneksi muut ymärtää vaikka puolikaasta sanasstta
- Anonyymi
Kiva, että sinä …edellinen olet jotain oppinut. Se väliviiva vie sua pitkälle elämässä.
- Anonyymi
Ikävää että loukkaannuit noin verisesti. Omaa tyhmyyttäsihän se viiva oli.
- Anonyymi
Elä huoli, minun polvessa ei mitään, huvin vuoksi vain keppien kanssa kuljin. Neljä (4) vuotta myöhemmin, ihan muun asian takia tk:ssa käydessäni, ilmottivat, et polvi on sökö. Jäin sanattomaksi. No, olkoon sökö, en anna sen vaivata, vedän nappia naamaan tarvittaessa. Olkoon paskat
- Anonyymi
No niillä kun on sitä ruuhkaa ja hirveet jonot (laiskoja) niin ei kaikkia kerkeä (viitti) hoitaa. Mut nyt kun tulee se uusi nettihommeli niin helpottaa (juu,niin varmaan)
- Anonyymi
Alle 50- vuotiaat työssäkäyvät priorisoidaan hoidettaviksi ja sitä vanhemmat ja työelämän ulkopuolella olevat hoidetaan nk. jämäajoilla siinä määrin kun ko. aikoja on käytettävissä. Ammattivalittajat ja itsehoitoon haluttomat kirjataan erilliseen, omaan ryhmäänsä.
- Anonyymi
En nyt paljoa viisastunut kui n TK Kirjoitetaan ilman väliviivaa. Sori johtuu äidinkielen alkeiden opettamatta jättämisestä. muut osasi melkein kaiken,. Me oltiin paikka- viiva kunnan tyhmimmät luuserit. moi rane
- Anonyymi
Huomamme että joillekkin viivalla on merkitys , ei asialle . Olisiko ollut terveyskeskuksen toimihenkilö viivaaaaaaaa vailla ?
- Anonyymi
Tk:ssa ei järki loista kellään. Furesista tarjotaan joka vaivaan… kusivana kiiltää Joutsan yössä. Kiitos siitäkin.
- Anonyymi
Runsaalla alkoholilla ja tupakalla, sekä surkealla ruokavaliolla elimistönsä tuhonneet juntit kuvittelevat, että lääketiede voisi jotenkin heidät pelastaa. Ei vain voi.
Furesis on viivyke, kun munuaiset ja sydän eivät enää tahdo jaksaa, vaan turvotus ja vajaatoiminta syövät jo elinpäiviä. Nauttikaa jos saatte edes sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runsaalla alkoholilla ja tupakalla, sekä surkealla ruokavaliolla elimistönsä tuhonneet juntit kuvittelevat, että lääketiede voisi jotenkin heidät pelastaa. Ei vain voi.
Furesis on viivyke, kun munuaiset ja sydän eivät enää tahdo jaksaa, vaan turvotus ja vajaatoiminta syövät jo elinpäiviä. Nauttikaa jos saatte edes sitä.Aivan, Buranalla kuolisitte vielä nopeammin ja kalliita lääkkeitä ei kannata käyttää yhteiskunnan alempiin luokkiin. Omaisianne siinä ajatellaan, kun yritetään jotenkuten pitää teidät hengissä. Vaikka kalliiksihan se tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, Buranalla kuolisitte vielä nopeammin ja kalliita lääkkeitä ei kannata käyttää yhteiskunnan alempiin luokkiin. Omaisianne siinä ajatellaan, kun yritetään jotenkuten pitää teidät hengissä. Vaikka kalliiksihan se tulee.
Ollaanhan me kuitenkin kustannettu edellisenkin elämälle mahdollisuus . Harmi ettei isälläsi ollut sulttaania aikoinaan olisit välttynyt harmitukselta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanhan me kuitenkin kustannettu edellisenkin elämälle mahdollisuus . Harmi ettei isälläsi ollut sulttaania aikoinaan olisit välttynyt harmitukselta .
Mitä te muka olette kustantaneet? Vähäisillä veroillanne olette saaneet katuvalot ja teiden aurauksen, ehkä myös kansakoulun ruokailuineen. Velan puolella olette vielä yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te muka olette kustantaneet? Vähäisillä veroillanne olette saaneet katuvalot ja teiden aurauksen, ehkä myös kansakoulun ruokailuineen. Velan puolella olette vielä yhteiskunnalle.
Yhteiskunnalle en ole velkaa . Olen maksanut myös sinun kolu /sairaus päivähoito ym kulut . Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua aikakautesi Sannan tuottaman kassavajeen maksamiseen . Ja muihin kuntasektorin tuottamiin palveluihin joihin jonotetaan oman saituuden takia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnalle en ole velkaa . Olen maksanut myös sinun kolu /sairaus päivähoito ym kulut . Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua aikakautesi Sannan tuottaman kassavajeen maksamiseen . Ja muihin kuntasektorin tuottamiin palveluihin joihin jonotetaan oman saituuden takia .
Miksi valehtelet itsellesi? Tulet olemaan surkean elämäsi loppuun saakka velkaa yhteiskunnalle. Katuvaloistakin!
- Anonyymi
Ai , että velkaa vielä. Maksan jokaisen joutoakan riijuuretketkin ja ne haarulääkkeet.
- Anonyymi
Kunhan nyt omat Tenasi edes maksaisit, ettei yhteiskunnan tarvitsisi kaikkea kustantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan nyt omat Tenasi edes maksaisit, ettei yhteiskunnan tarvitsisi kaikkea kustantaa.
Vain köyhä maksaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain köyhä maksaa .
Virtsankarkailu on Joutsassakin yhteiskunnallinen ongelma. Marketeissa kuvottava haju leijuu maalaisten perässä, kun ei osata huolehtia hygieniasta.
Kesäasukkaana on pakko käydä Jyväskylässä kaupassa.
- Anonyymi
Mökkiläiset ne paskoo kaikki vesistöt pilalle. Se on nähty.
- Anonyymi
Olet väärässä, ei sitä ole nähty.
- Anonyymi
No Johan jotain puuttui väliviiva vesi viiva pilkku jaah jess karvaviiva. muuten mitä minun juominen kenellekkään kuuluu ja tabutuksesta voin sanoa on riittävästi ja jos muutamaa lisää tarjoaa niin Vituttaa. kyllä minä reseptin sain 2.kpl Panadol forte 1.mg 1.viiva .3 kertaa tarvittaessa tai viikon kuureina.
- Anonyymi
No jo on kevyt lääkitys, yksi milligramma. Perustabletissa kun on 1000mg! Tietysti kun ottaa huomioon runsaan etanolin kulutuksesi, tonninen saattaisikin fibrosoida maksasi. Kiva jos paranet yhdellä milligrammalla.
- Anonyymi
no juon mielyymin etanolia kuin metanolia. ja sanon näille rahamiehille ja veronsa maksaneille maksan veroa joka kuukausi välillistä veroa muutakin kuin alkoon ihan VITUSTI Tuloihini nähden. HV. R.I.P
- Anonyymi
Minimi maksaja olet . Tulot kertovat mihin kundi kykeenee tai mihin ei , useimmiten ei
- Anonyymi
Iloista veronmaksajaa Jumala rakastaa, sanotaan psalmissa. Samaa sanotaan myös vasemmistohallituksen ohjelmassa.
- Anonyymi
Samassa tekstissä lukee, että " antakaa italialaisille se, mikä heidän energiaremontteihinsa menee. Sillä se joka vähistään antaa, on äiti Marinin ystävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758