Helikopteri

Anonyymi

Tänään keskiviikkona nato suoritti salaisen operaation Laukaan yläpuolella noin klo 05:00 aamuyöstä. Kyseessä oli Amerikkalainen helikopteri, jossa oli värijärjestelmä, joka estää sen kuvaamisen. Samaa kuin setelin tunnistus kopioloneessa. Kopiota ei tule. Moni varmaan ihmetteli kun kameraan ei jäänyt mitään kuvaa. Kuvaaminen onnistui vain vanhemmilla järjestelmäkameroilla, joissa on riittävän vanha ohjelmisto. Kuvat ovat salaisia ja niitä ei kannata netissä jakaa, muutoin saattaa USA koputtaa ovella.

Jotkut kertovat nähneensä jonkin valkean jauheen levityksestä. Hurjimmat huhut kertovat apinarokon levittämisestä, mutta tuollaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Tiedusteluista huolimatta viranomaiset eivät anna tästä mitään tietoa. Itseasiassa eivät edes myönnä että helikopteria olisi ollutkaan. Asialle löytyy kyllä kymmeniä näkijöitä. Kopteri oli paikallaan 100 m korkeudessa noin 40 min.

Jos sinulla on tästä lisää tietoa, niin kerro ihmeessä. Nyt natoaikana meille suomalaisille ei varmasti anneta tietoa. Olemme nyt USAn liekassa ja heitä ei varmaan kiinnosta yhtään tiedämmekö mitään vai emme. Olemme joutuneet suurvaltojen pelinappuloiksi.

Venäjä auttoi meidät Saksan kynsistä, mutta nyt ne eivät varmaan halua auttaa, kun tämä nato sotku on meidän itse aiheuttama.

Kaikki tässä kirjoitettu on vahvistamatonta tietoa ja jokaisen on itse päätettävä mihin uskoo. Ihan sama kuin propaganda TV uutiset. Niin paljon on täyttää juu haata.

5

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö

Uuraisten kommunisteja ne oli.

USA on pieni toimija maailmassa

Uuraisilla on isot ydinaseet, esim. Tsar Bomba ja Little Gay

• Anonyymi

Tänään asioidessani kunnantalolla ja paikallisella pelastuslaitoksella myös asiaa ihmeteltiin.
      Se kuka ja miksi operoi ei ollut tiedossa. Laitteessa oli kiinni kymmeniä voimakkaita valoja, eri värejä eri suuntiin. Epäiltiin lentoliikenteelle jonkinlaista "liikennevaloja" -laitteistoa. Yläilmoissa ilmeisesti meni useampikin lentokone. Emme olleet kukaan aikaisemmin nähneet mitään vastaavaa ja tässäkään ei näkynyt mitään koska oli vielä pimeää ja paljon häikäisevä valoja. Minä en nähnyt helikopteria, mutta äänen perusteella se saattaisi olla joku sen tyyppinen. Sivusuuntaiset nopeat liikkeet kyllä kertovat muusta tekniikasta. Laukaan Sanomat kertovat kaikki täällä tapahtuvat asiat, niin aikanaan tämänkin.

• Anonyymi

:D Tai sitten etsivät kadonnutta vanhusta, mutta teidän tarinat paljon hauskempia.

• Anonyymi

Hölömölä höh

• Anonyymi

Vanha horisko oli eksynyt. Lämpökameralla paikansivat ja löysivät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4295
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3032
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2554
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2121
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      256
      1709
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1636
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1446
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1430
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe