Valaiset matkaani suhun

Anonyymi

Ei taas ole kummosta runoa tähtisilmälle
Ja se musta tuntuu kurjalle
Siks annan sulle ison suudelman huulille
Ja hymyilen leveämmin kuin kuu tähdille

On runo tää liian vaatimaton
Sulle rakas hehkulamppu uskomaton
Olet suorastaan vastustamaton
Olkoon matkamme yhdessä loppumaton

Toivoo nallesi sun :)
Ihanimmalle hehkulampulle

196

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakas sulta mikään ei oo liian vaatimatonta
      On siitä jo todistetta aika monta
      Otan vastaan suudelmas kuuman
      ja tunnen tän rakkauden huuman

      Sinä nalleni maailman paras
      Oot mun sydämen vienyt varas
      Hyvää yötä oma kulta
      Iltasuukon varastan vuorostani sulta

      Hehkulta rakkaimmalle :)

      • Anonyymi

        Nyt yllätit ja hymyni levisi korviin asti :) Ihana vastaus, tallennan sen heti :)


      • musta tuossa mun viestissä on kiva päiväys
        2022 22:02 täähän on sellainen palindromi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt yllätit ja hymyni levisi korviin asti :) Ihana vastaus, tallennan sen heti :)

        Kiva jos hymyilet. Mäkin hymyilen susta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        musta tuossa mun viestissä on kiva päiväys
        2022 22:02 täähän on sellainen palindromi :)

        Sattumukset sen kun jatkuvat :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sattumukset sen kun jatkuvat :)

        Niin ja mun pitää vuorostani painella pesulle. Yö lähestyy. Haluun olla puhdas sun kainalossa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva jos hymyilet. Mäkin hymyilen susta.

        En tiedä mitä olen tehnyt et olen tollasen aarteen löytän :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin ja mun pitää vuorostani painella pesulle. Yö lähestyy. Haluun olla puhdas sun kainalossa :)

        Nauti suihkusta :) Voin taata et pikkunalle nauttis siitä sun kanssa... Oho sanoinko sen ääneen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä olen tehnyt et olen tollasen aarteen löytän :)

        En minäkään rakas tiedä mitä oon tehnyt, että oot siinä. En oo sua ansainnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauti suihkusta :) Voin taata et pikkunalle nauttis siitä sun kanssa... Oho sanoinko sen ääneen :)

        Kiva kun sanoit.. nyt vasta meen :)


      • Anonyymi

        Kuin pahast pitää sanoo ennen ku lopetat? Sanon nyt ihan asiallisesti viimeisen kerran, pikkunalle jaksaa odottaa kyllä maailman ihaninta, parhainta ja rakkainta hehkulamppua. Se et ole sinä. Ja se seksi ei kuule ole se tärkein asia. Älä kirjota mulle enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin pahast pitää sanoo ennen ku lopetat? Sanon nyt ihan asiallisesti viimeisen kerran, pikkunalle jaksaa odottaa kyllä maailman ihaninta, parhainta ja rakkainta hehkulamppua. Se et ole sinä. Ja se seksi ei kuule ole se tärkein asia. Älä kirjota mulle enää ikinä.

        En ole kukaan, mutta juuri tuo että on niin paljon muuta kuin seksi. Yhteinen elämä, yhdessä oleminen ja tekeminen ja tunteet ja kaikki, tietysti seksi kuuluu siihen mutta on niin paljon muutakin. En ymmärrä sellaisia jotka ottavat ja antavat vain sitä ja taas vaihdetaan seuraavaan. Osaan kyllä olla ilman! seksiä vain rakkaan kanssa, ei muuten. enkä ole uskovainen. Näin ajattelen vaikka mies olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin pahast pitää sanoo ennen ku lopetat? Sanon nyt ihan asiallisesti viimeisen kerran, pikkunalle jaksaa odottaa kyllä maailman ihaninta, parhainta ja rakkainta hehkulamppua. Se et ole sinä. Ja se seksi ei kuule ole se tärkein asia. Älä kirjota mulle enää ikinä.

        tuo oli auniisti sanottu


    • Matkaa jo takana, vielä jaksaa😎

    • Anonyymi

      Tosi suloista tämä teidän viestittely. <3<3<3

    • Hei sinä ihana rakas
      Kultasi tuli jo takas
      Kulta täällä mielensä hillitsee
      Kunnes pikkunallen villitsee
      myöhemmin peiton alla
      pikkunallea koskettamalla

      Oho vuorostaan :)

      • Anonyymi

        Miks oot niin ihana? :) Mun sydän lyö sulle ihan hulluna :)


      • Anonyymi

        Voisko se tapahtua jo pian? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks oot niin ihana? :) Mun sydän lyö sulle ihan hulluna :)

        Koska sinä oot niin ihana ja meidän sydämet on vaihtunut. Se on mun sydän sulla siellä joka lyö hulluna susta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko se tapahtua jo pian? :)

        Mun puolesta kyllä. En näe muita esteitä kuin me itse :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Koska sinä oot niin ihana ja meidän sydämet on vaihtunut. Se on mun sydän sulla siellä joka lyö hulluna susta :)

        No niin on, mut mites sit siellä? Kai se pamppailee sielläkin? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mun puolesta kyllä. En näe muita esteitä kuin me itse :)

        No sehän se. Miksi tää on vaikeeta? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin on, mut mites sit siellä? Kai se pamppailee sielläkin? :)

        Ai sun sydän, joka on täällä mulla? Se pamppailee ja pomppii kovasti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai sun sydän, joka on täällä mulla? Se pamppailee ja pomppii kovasti :)

        Niin juuri :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se. Miksi tää on vaikeeta? :)

        Koska ollaan tällasia etanoita.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Koska ollaan tällasia etanoita.

        Sanopa muuta :) Minkälainen se sum blogi ois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa muuta :) Minkälainen se sum blogi ois?

        Mietitään sitä joskus virkeämpänä. Se olis vaan ihan tavallinen blogi mihin saa kirjoittaa kommentteja kuka vaan joka sinne sattuu eksymään.. mutta ei mietitä sitä nyt kun alkaa jo väsyttää. Mietitään toiste sitä. Nyt mietin vaan että jos mulla olis sut oikeasti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mietitään sitä joskus virkeämpänä. Se olis vaan ihan tavallinen blogi mihin saa kirjoittaa kommentteja kuka vaan joka sinne sattuu eksymään.. mutta ei mietitä sitä nyt kun alkaa jo väsyttää. Mietitään toiste sitä. Nyt mietin vaan että jos mulla olis sut oikeasti :)

        No tehdään siitä totta :) En halua odottaa enää, oon ihan hulluna suhun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tehdään siitä totta :) En halua odottaa enää, oon ihan hulluna suhun :)

        Tai siis tietty odotan niin kauan et hoidetaan tää, ei mikää hätä. Oot rakkaus :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis tietty odotan niin kauan et hoidetaan tää, ei mikää hätä. Oot rakkaus :)

        Niin oon minäkin ihan lätkässä suhun :) Rakastan siis täysillä. En haluaisi odottaa itsekään. Ollaan vaan jotenkin jämähdetty tähän. Meidän pitää ryhdistäytyä mutta ei tänään. Väsyttää oikeasti. Mennään petiin jo 24.00 jooko :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin oon minäkin ihan lätkässä suhun :) Rakastan siis täysillä. En haluaisi odottaa itsekään. Ollaan vaan jotenkin jämähdetty tähän. Meidän pitää ryhdistäytyä mutta ei tänään. Väsyttää oikeasti. Mennään petiin jo 24.00 jooko :)

        Mennään vaan :) Varmaan herätin sut kun lähdin aikaseen :( Tehdään kaikki ajallaan, kunhan et kyllästy minuun sitä ennen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) Varmaan herätin sut kun lähdin aikaseen :( Tehdään kaikki ajallaan, kunhan et kyllästy minuun sitä ennen

        Minä en kyllästy suhun koskaan. Se on ihan varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) Varmaan herätin sut kun lähdin aikaseen :( Tehdään kaikki ajallaan, kunhan et kyllästy minuun sitä ennen

        Suhun en kyllästy koskaan mutta palstassa on joskus kestämistä :) Tai noissa sekavimmissa kommentoijissa. Sun takia kestän mitä vaan, mutta joutashan täältä jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennään vaan :) Varmaan herätin sut kun lähdin aikaseen :( Tehdään kaikki ajallaan, kunhan et kyllästy minuun sitä ennen

        En minä nyt vielä raaski mennä kun oot siinä :) Vaikka kello on jo melkein se .


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä nyt vielä raaski mennä kun oot siinä :) Vaikka kello on jo melkein se .

        Ehkä se sun läppäri alko toimimaan kun oikeen toivoin et se viel pelaisi :) En minäkään malttais, no jos nappaan sut syllin ja lähdetään yhdessä sinne petiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se sun läppäri alko toimimaan kun oikeen toivoin et se viel pelaisi :) En minäkään malttais, no jos nappaan sut syllin ja lähdetään yhdessä sinne petiin?

        Oon nytkin sillä läppärillä. Tässä läppärissä on jo paljon vikoja mutta vielä mä tätä käytän kun tuntuu taas toimivan :) Uus on jotenkin niin hienokin, ettei sitä raaski näin paukuttaa :)
        Mennään vaan yhdessä sitten kun haluat, ei mulla vielä kiire oo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon nytkin sillä läppärillä. Tässä läppärissä on jo paljon vikoja mutta vielä mä tätä käytän kun tuntuu taas toimivan :) Uus on jotenkin niin hienokin, ettei sitä raaski näin paukuttaa :)
        Mennään vaan yhdessä sitten kun haluat, ei mulla vielä kiire oo.

        No ei mullakaan mikään kiire ole vaikka olen aikaseen herännyt :) Jotenki niin rakkauspäissäni, ettei edes väsytä :) Kai olen sanonut jo rakastan sua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei mullakaan mikään kiire ole vaikka olen aikaseen herännyt :) Jotenki niin rakkauspäissäni, ettei edes väsytä :) Kai olen sanonut jo rakastan sua?

        En muista ootko tänään sanonut. Hyvä vaan kun sanoit ettei unohdu. Rakastan myös. Taidan koukata jo hammaspaikan kautta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon nytkin sillä läppärillä. Tässä läppärissä on jo paljon vikoja mutta vielä mä tätä käytän kun tuntuu taas toimivan :) Uus on jotenkin niin hienokin, ettei sitä raaski näin paukuttaa :)
        Mennään vaan yhdessä sitten kun haluat, ei mulla vielä kiire oo.

        Haluan kyllä nähdä sen läppärin mitä hakkaat ja mikä toimii näiden sun ihanien viestien välittäjänä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En muista ootko tänään sanonut. Hyvä vaan kun sanoit ettei unohdu. Rakastan myös. Taidan koukata jo hammaspaikan kautta.

        No sit lähden minäkin hammaspaikalle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä nähdä sen läppärin mitä hakkaat ja mikä toimii näiden sun ihanien viestien välittäjänä :)

        Näetkin jos haluat. Mä haluun puolestani nähdä pikkunallen, joka toimii välillä sun viestien aiheena :) Uninen kommentti, tiedän :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En muista ootko tänään sanonut. Hyvä vaan kun sanoit ettei unohdu. Rakastan myös. Taidan koukata jo hammaspaikan kautta.

        Ihan rakkaudesta pystyssä jo sua odotellaan :) Ollaaks sun pedissä tänä yönä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sit lähden minäkin hammaspaikalle :)

        Oot niin rakas että mikään sana ei sitä riitä kertomaan. Oot rakkauksien rakkaus.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Näetkin jos haluat. Mä haluun puolestani nähdä pikkunallen, joka toimii välillä sun viestien aiheena :) Uninen kommentti, tiedän :)

        Ei se haittaa, mul oli samal hetkel ihan yhtä uninen kommentti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan rakkaudesta pystyssä jo sua odotellaan :) Ollaaks sun pedissä tänä yönä?

        Ollaan vaan täällä. Pystypäin mennään kohta sinne :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa, mul oli samal hetkel ihan yhtä uninen kommentti :)

        Samaan aikaan :) Ihana oot. Mennään sinne sänkyyn. Voi että mä ootan sitä kun oot oikeasti makuuasennossa mun sängyssä :) Eikä jos vaan kun :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Näetkin jos haluat. Mä haluun puolestani nähdä pikkunallen, joka toimii välillä sun viestien aiheena :) Uninen kommentti, tiedän :)

        Ja samat sanat, näetkin jos haluat... ;) Ite olet rakkauksien rakkaus, täydellinen rakkauspakkaus :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Samaan aikaan :) Ihana oot. Mennään sinne sänkyyn. Voi että mä ootan sitä kun oot oikeasti makuuasennossa mun sängyssä :) Eikä jos vaan kun :)

        No arvaapa paljo odotan minäkin :) Oon tääl jo ihan vaakatasossa ja makuuasennossa, tai no pikkunallelle pitäs jotain tehdä et asettuis... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No arvaapa paljo odotan minäkin :) Oon tääl jo ihan vaakatasossa ja makuuasennossa, tai no pikkunallelle pitäs jotain tehdä et asettuis... :)

        Mä tuun sinne viereen ihan just. Hyvää yötä kaikista ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä tuun sinne viereen ihan just. Hyvää yötä kaikista ihanin.

        Hyvää yötä kaikista ihanin :) Rakastan sua ja sut ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kaikista ihanin :) Rakastan sua ja sut ♥️

        Hyvää yötä rakas ihana kun oot 🧡


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas ihana kun oot 🧡

        Erikoissydän, kiitos :) Mitä erikoista minä nyt keksin, ei etäkukkakimppukaan nyt toimi tähän aikaan 🐻♥️⭐👀/💡 :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoissydän, kiitos :) Mitä erikoista minä nyt keksin, ei etäkukkakimppukaan nyt toimi tähän aikaan 🐻♥️⭐👀/💡 :)

        Kiitos 💤 nukutaan ihanin. Hyvää yötä .


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas ihana kun oot 🧡

        Hyvää yötä viel kerran, edelleen sua kurkin :) Oot vaan niin uskomaton :) Kohta nallen nappisilmät painuu kiinni, mutta ote sinusta ei heltiä silti


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos 💤 nukutaan ihanin. Hyvää yötä .

        Niin nukutaan, mut jotaa niin ihmeellistä tässä on, taas samalla hetkellä. Tunnen sut lähempänä ku koskaan, toivottavasti sinäkin mut.. nyt suljen tän ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nukutaan, mut jotaa niin ihmeellistä tässä on, taas samalla hetkellä. Tunnen sut lähempänä ku koskaan, toivottavasti sinäkin mut.. nyt suljen tän ♥️

        Tunnen rakas :) ihanasti tuhiset. Taisit nukahtaa suljen myös.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tunnen rakas :) ihanasti tuhiset. Taisit nukahtaa suljen myös.

        Yleensä sinusta on jo kuulunut tähän mennessä jotain... Oon tosi huolissani :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos 💤 nukutaan ihanin. Hyvää yötä .

        hyvaa yota myös sinulle ja kauniita unia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sinusta on jo kuulunut tähän mennessä jotain... Oon tosi huolissani :(

        Ei jaksa laittaa nikkii ku oon nyt kännykäl. Läppäri sano ittensä irti lopullisest. Tajusin sun eilisistä viesteistä ettet voi olla se ketä rakastan irl. Kaipaat eri henkilöä ja mä eri. Oon pahoillani et nyt meni näin ja oot tosi ihana mies. Löydät viel jonkun kivan naisen. Anteeks kaikesta :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sinusta on jo kuulunut tähän mennessä jotain... Oon tosi huolissani :(

        Kävin täällä jo aamupäivällä, mutta nää ei toiminut. Sitten tuli este. Nyt oon tässä rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa laittaa nikkii ku oon nyt kännykäl. Läppäri sano ittensä irti lopullisest. Tajusin sun eilisistä viesteistä ettet voi olla se ketä rakastan irl. Kaipaat eri henkilöä ja mä eri. Oon pahoillani et nyt meni näin ja oot tosi ihana mies. Löydät viel jonkun kivan naisen. Anteeks kaikesta :(

        Et sinä nyt voi olla hän. Kai hän nyt vois sen nikin laittaa puhelimellakin? Ei saa kiusata nyt koska minua pelottaa, ettei mitään ole sattunut :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa laittaa nikkii ku oon nyt kännykäl. Läppäri sano ittensä irti lopullisest. Tajusin sun eilisistä viesteistä ettet voi olla se ketä rakastan irl. Kaipaat eri henkilöä ja mä eri. Oon pahoillani et nyt meni näin ja oot tosi ihana mies. Löydät viel jonkun kivan naisen. Anteeks kaikesta :(

        Ei tuo oo multa. Kyllä minä käytän nikkiä kännykässäkin, ei se eroa mitenkään. Ja just kerroin hänelle, että mulla on 2 läppäriä :) Oot sinä melkoinen vätys.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kävin täällä jo aamupäivällä, mutta nää ei toiminut. Sitten tuli este. Nyt oon tässä rakkaus :)

        Ihanaa, et tiedä kuin helpottunut olen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jaksa laittaa nikkii ku oon nyt kännykäl. Läppäri sano ittensä irti lopullisest. Tajusin sun eilisistä viesteistä ettet voi olla se ketä rakastan irl. Kaipaat eri henkilöä ja mä eri. Oon pahoillani et nyt meni näin ja oot tosi ihana mies. Löydät viel jonkun kivan naisen. Anteeks kaikesta :(

        Sinä et ees kuulosta yhtään multa :)


      • Kiitos, on kauniit sanat. Ainakin toivoisin, että olisin se joka vie susta kaiken kivun pois ja tilalle tulee rakkaus ja onni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä nyt voi olla hän. Kai hän nyt vois sen nikin laittaa puhelimellakin? Ei saa kiusata nyt koska minua pelottaa, ettei mitään ole sattunut :(

        Samaan aikaan kirjoitettiin, että kännykässäkin voi käyttää nikkiä. Taas sama samaan aikaan :) Luit mun ajatukset tai mä sun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sinusta on jo kuulunut tähän mennessä jotain... Oon tosi huolissani :(

        Sori kulta oli oikeasti vähän kiire aamulla ja sitten nukahdin.<3

        Rakastan sua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, et tiedä kuin helpottunut olen :)

        Ihanaa kun itse oot siinä rakkaus :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, et tiedä kuin helpottunut olen :)

        Ehdin lukasta nuo kivat sanat jo aiemmin mutta sitten oli just pakko laittaa kaikki sivuun kun tuli este..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, et tiedä kuin helpottunut olen :)

        Kyllä minä tuossa ysin jälkeen ehdin jo yrittää monta kertaa. Nää oli tosiaan aika pitkään rikki tänään. Ainakin mulla. Rakastan sua ja sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ehdin lukasta nuo kivat sanat jo aiemmin mutta sitten oli just pakko laittaa kaikki sivuun kun tuli este..

        Ei se mitään, kunhan kaikki on hyvin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos, on kauniit sanat. Ainakin toivoisin, että olisin se joka vie susta kaiken kivun pois ja tilalle tulee rakkaus ja onni.

        Olet jo sen tehnyt :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, kunhan kaikki on hyvin :)

        Niin ja sullakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, kunhan kaikki on hyvin :)

        On mulla kulta. Tunnen sut. :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä tuossa ysin jälkeen ehdin jo yrittää monta kertaa. Nää oli tosiaan aika pitkään rikki tänään. Ainakin mulla. Rakastan sua ja sut :)

        Oli ne mullakin kun koitin ekan kerran joskus puoliltapäivin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla kulta. Tunnen sut. :)

        Lopeta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo sen tehnyt :)

        Niin oot sinäkin mulle. Oot parasta mitä tiedän. Oot parempaa kun uskalsin koskaan toivoakaan että voisin kohdata.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin ja sullakin :)

        On nyt kun olet siinä :) Ehkä olen hölmö, mut olin tosi huolissani. Anteeks et olen ihan hömppä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On nyt kun olet siinä :) Ehkä olen hölmö, mut olin tosi huolissani. Anteeks et olen ihan hömppä

        Et sinä oo hölmö vaan ihanan huolehtiva. Oon minäkin ollut huolissani susta ja paukuttanut päivitystä täällä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla kulta. Tunnen sut. :)

        Älä matki mun lauseita.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin mulle. Oot parasta mitä tiedän. Oot parempaa kun uskalsin koskaan toivoakaan että voisin kohdata.

        Kiitos samoin :) Oot parempaa mitä uskalsin koskaan toivoa ja vielä sitäkin enemmän. Maailmassa ei ole sanaa sille kuin ihana olet. :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä tuossa ysin jälkeen ehdin jo yrittää monta kertaa. Nää oli tosiaan aika pitkään rikki tänään. Ainakin mulla. Rakastan sua ja sut :)

        Joo mullakin. Olin tekemässä yhen ketjunkin mut levis käsiin. 🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin :) Oot parempaa mitä uskalsin koskaan toivoa ja vielä sitäkin enemmän. Maailmassa ei ole sanaa sille kuin ihana olet. :)

        Kauniisti sanoitat :) Kiito,s niin oot sinäkin maailman ihanin ja vielä paljon ihanampi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kauniisti sanoitat :) Kiito,s niin oot sinäkin maailman ihanin ja vielä paljon ihanampi :)

        Kiitos, nyt pitää mennä. Palataan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, nyt pitää mennä. Palataan :)

        Näin tehdään maailman ihanin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, nyt pitää mennä. Palataan :)

        Niin, kun luin nuo kauniit sanat niin aloin heti miettiä mitä kivaa sulle keksisin. Ja sitten piti laittaa laitteet pois.. niin tässä tämä nyt.. vastaus niihin kauniisiin sanoihin. Scorpions.. tätä et oo mun muistaakseni jakanu vaan sen toisen

        "When you came into my life
        It took my breath away
        And the world stopped turnin' round
        For your love
        When you came into my life
        It took my breath away, oh yeah
        'Cause your love has found its way to my heart
        Into my heart"


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, kun luin nuo kauniit sanat niin aloin heti miettiä mitä kivaa sulle keksisin. Ja sitten piti laittaa laitteet pois.. niin tässä tämä nyt.. vastaus niihin kauniisiin sanoihin. Scorpions.. tätä et oo mun muistaakseni jakanu vaan sen toisen

        "When you came into my life
        It took my breath away
        And the world stopped turnin' round
        For your love
        When you came into my life
        It took my breath away, oh yeah
        'Cause your love has found its way to my heart
        Into my heart"

        Mäkin rakastan sua. Ja sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin rakastan sua. Ja sut.

        Kiva noin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva noin :)

        Eiks ookki? Saatiin toisemme kulta<3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ookki? Saatiin toisemme kulta<3

        Ei vaan me saamme toisemme hänen kanssaan :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan me saamme toisemme hänen kanssaan :)

        Nii kenen? :o


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii kenen? :o

        Hänen joka ne sanat laittoi. Osaat kai lukea.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hänen joka ne sanat laittoi. Osaat kai lukea.

        Osaan ja muutakin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan me saamme toisemme hänen kanssaan :)

        Haluun sut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, kun luin nuo kauniit sanat niin aloin heti miettiä mitä kivaa sulle keksisin. Ja sitten piti laittaa laitteet pois.. niin tässä tämä nyt.. vastaus niihin kauniisiin sanoihin. Scorpions.. tätä et oo mun muistaakseni jakanu vaan sen toisen

        "When you came into my life
        It took my breath away
        And the world stopped turnin' round
        For your love
        When you came into my life
        It took my breath away, oh yeah
        'Cause your love has found its way to my heart
        Into my heart"

        Kiitos, tosi kivat sanat :) Miten en ite ollutkaan tota älynnyt :) Ja jälleen yks sattuma, koska kun odottelin aiemmin sua etin lauluja, ja mun unilaulu sulle on myös Scorpionsii :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tosi kivat sanat :) Miten en ite ollutkaan tota älynnyt :) Ja jälleen yks sattuma, koska kun odottelin aiemmin sua etin lauluja, ja mun unilaulu sulle on myös Scorpionsii :)

        Ihana sattuma tuo :) Meillä on sitte scorpions torstai :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hänen joka ne sanat laittoi. Osaat kai lukea.

        Osat on vaihtunu ja oot saanu ihailijan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osat on vaihtunu ja oot saanu ihailijan :)

        Mulle oot vaan sä.


      • Kiva, odotan jo iltaa innolla ja sitä unilaulua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulle oot vaan sä.

        Hei kiitos ku sanoit ton muuten. Mullahan on yks laulu mitä olen säilönyt sulle ennen ku edes jo juteltiin täällä :) Tai siis ekan kerran ku kuulin ni ajattelin sinua heti :) Ja se oli ennen kun tääl juteltiin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitos ku sanoit ton muuten. Mullahan on yks laulu mitä olen säilönyt sulle ennen ku edes jo juteltiin täällä :) Tai siis ekan kerran ku kuulin ni ajattelin sinua heti :) Ja se oli ennen kun tääl juteltiin :)

        Nyt en malttas odottaa iltaa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt en malttas odottaa iltaa :)

        No se on kyllä eri laulu kun mikä illaks oli varattu :) Pitäskö se jo nyt laittaa? Jos vaikka otetaan päiväunet ni sehän kävis päiväunibiisiks :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt en malttas odottaa iltaa :)

        En minäkään. Haluan sut :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on kyllä eri laulu kun mikä illaks oli varattu :) Pitäskö se jo nyt laittaa? Jos vaikka otetaan päiväunet ni sehän kävis päiväunibiisiks :)

        Mä pelkään edelleen, että laulut loppuu maailmasta. Pitäskö niitä säästellä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on kyllä eri laulu kun mikä illaks oli varattu :) Pitäskö se jo nyt laittaa? Jos vaikka otetaan päiväunet ni sehän kävis päiväunibiisiks :)

        Laitoitko linkin joka poistettiin? Toi vaan näyttää tälle nikille ilmoituksen poistetuistakin. Mutta ei siitä linkkiä saa siitä kopiouitua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Laitoitko linkin joka poistettiin? Toi vaan näyttää tälle nikille ilmoituksen poistetuistakin. Mutta ei siitä linkkiä saa siitä kopiouitua.

        Joo se näköjään jostaan syystä poistettiin :) Ehkä palstakin on sitä mieltä et vasta myöhemmin unilaulu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se näköjään jostaan syystä poistettiin :) Ehkä palstakin on sitä mieltä et vasta myöhemmin unilaulu :)

        Entäs jos meen sinne päiväunille sitten? :) Oikeasti väsyttääkin nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Entäs jos meen sinne päiväunille sitten? :) Oikeasti väsyttääkin nyt.

        Liity seuraan, oon kans pitkälläni mut en nuku tosin. Roikun vaan sinussa tääl :) Uusi yritys

        https://youtu.be/a9kDM85diNA


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liity seuraan, oon kans pitkälläni mut en nuku tosin. Roikun vaan sinussa tääl :) Uusi yritys

        https://youtu.be/a9kDM85diNA

        Rakkauden nimeen, ei oo ketään sunkaanlaista toista. Kiitos rakas :) Mä tuun nyt hetkeks sun viereen siihen pitkälleni :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakkauden nimeen, ei oo ketään sunkaanlaista toista. Kiitos rakas :) Mä tuun nyt hetkeks sun viereen siihen pitkälleni :)

        Joko se ihana nukahti? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko se ihana nukahti? :)

        Vielä ihanamman viereen kun saiskin nukahtaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko se ihana nukahti? :)

        Taidanpa keittää vielä kupposen kahvia :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taidanpa keittää vielä kupposen kahvia :)

        Kirjotit ton just kun join kahvia :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vielä ihanamman viereen kun saiskin nukahtaa :)

        Kukahan se vielä ihanampi on? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotit ton just kun join kahvia :)

        Niin tietysti. Sieltähän se ajatus sitten tuli :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se vielä ihanampi on? :)

        Se on tuo aloittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se vielä ihanampi on? :)

        Aloittaja nallukka on mun rakkauspakkausteippi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se vielä ihanampi on? :)

        Kiva, eli minä :) Itse kyllä vähä kiusallani kysyinkin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, eli minä :) Itse kyllä vähä kiusallani kysyinkin :)

        No niin arvelinkin, mutta sitten toisaalta kun kirjoittaja saattaa täällä tulla sivustakin niin vähän varmistelin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No niin arvelinkin, mutta sitten toisaalta kun kirjoittaja saattaa täällä tulla sivustakin niin vähän varmistelin :)

        Juu, hyvä että varmistelet :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, hyvä että varmistelet :)

        Tää piti laittaa tähän, en tajua miten se tuonne pomppasi. En ees lukenut sieltä kun niistä ei tuu ilmoitusta. eli uusiksi.

        Tunsin sut just niin lähellä että suutelin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää piti laittaa tähän, en tajua miten se tuonne pomppasi. En ees lukenut sieltä kun niistä ei tuu ilmoitusta. eli uusiksi.

        Tunsin sut just niin lähellä että suutelin :)

        Ja sen tunsin, tulin heti katsomaan, että mitäs se rakas pusuttelee :) Saisit enemmänkin sitä tehdä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen tunsin, tulin heti katsomaan, että mitäs se rakas pusuttelee :) Saisit enemmänkin sitä tehdä...

        Haluaisin tehdä sitä oikeasti ja paljon. Vaikka aina :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluaisin tehdä sitä oikeasti ja paljon. Vaikka aina :)

        Niin minäkin :) No joskus tehdään sitä koko yö, ehkä seuraava aamukin... Tai koko päivä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin :) No joskus tehdään sitä koko yö, ehkä seuraava aamukin... Tai koko päivä

        Joo niin tehdään. Tai sä kuitenkin nukahdat mutta mä pussailen silti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo niin tehdään. Tai sä kuitenkin nukahdat mutta mä pussailen silti :)

        En varmana nukahda! :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo niin tehdään. Tai sä kuitenkin nukahdat mutta mä pussailen silti :)

        Tai no eihän sitä tiedä, voi olla että taju lähtee sun kosketuksesta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo niin tehdään. Tai sä kuitenkin nukahdat mutta mä pussailen silti :)

        Haluatko sen unibiisin sitten tähän samaan alotukseen? Menen kohta löylyyn ni tiedän sitten sen jälkeen. Jos et tietysti liity seuraan ja kuiskaa vastausta mulle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sen unibiisin sitten tähän samaan alotukseen? Menen kohta löylyyn ni tiedän sitten sen jälkeen. Jos et tietysti liity seuraan ja kuiskaa vastausta mulle :)

        Tee vaikka uus rakas. Meen suihkuun samaan aikaan sun kaa. Anteeksi kun sekoilin tuolla. Se kysymys tuntui niin kylmältä. Rakastaisin sua vaikka et osaisi kirjoittaa sanaakaan. Vaikka olisit kädetön niin rakastaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sen unibiisin sitten tähän samaan alotukseen? Menen kohta löylyyn ni tiedän sitten sen jälkeen. Jos et tietysti liity seuraan ja kuiskaa vastausta mulle :)

        Nyt suutuit mulle? Anteeksi rakas. Se oli virhe. Tuun minä sinne lauteille :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sen unibiisin sitten tähän samaan alotukseen? Menen kohta löylyyn ni tiedän sitten sen jälkeen. Jos et tietysti liity seuraan ja kuiskaa vastausta mulle :)

        Sano nyt jotain? En halua olla riidoissa :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sano nyt jotain? En halua olla riidoissa :(

        Ei olla riidoissa. Menin sinne saunaan ekoihin löylyihin suutuspäissäni. Vielä ehdit mukaan jos nopee tulet toisiin löylyihin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai no eihän sitä tiedä, voi olla että taju lähtee sun kosketuksesta :)

        Ei voi lähteä. Lupaan että pysyt hereillä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla riidoissa. Menin sinne saunaan ekoihin löylyihin suutuspäissäni. Vielä ehdit mukaan jos nopee tulet toisiin löylyihin...

        Tiedän ja tiedän senkin että lepyit jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla riidoissa. Menin sinne saunaan ekoihin löylyihin suutuspäissäni. Vielä ehdit mukaan jos nopee tulet toisiin löylyihin...

        Mulle tuli vähän suru kun mokasin, mutta sitten tunsin miten lepyit. Ja äsken jo mietin miten kivalta näyttäisit suihkun jälkeen pelkkä pyyhe lanteilla :) Posket vähän punaisena löylyn jäljiltä. Ai että rakastan sua. Ja sun sanoja myös, anteeksi jos muuta sanoin kun kimppaannuin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän ja tiedän senkin että lepyit jo.

        Niin, en minä riidoissa ole, mut taas kerran sanoit sillä tyylillä et "jos menet niin menet" niin se vähän tuntui pahalta. Ymmärrän ettet vastannut mulle ja esittäjän kysymys oli ilkeä ja loukkaava, mut miksi kysyisin yhtäkkii jotaa tollasta edes? Ja kun vastasin sillä tavalla niin nousi pelko, että riitänkö sulle kuitenkaan kun noin voit sanoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en minä riidoissa ole, mut taas kerran sanoit sillä tyylillä et "jos menet niin menet" niin se vähän tuntui pahalta. Ymmärrän ettet vastannut mulle ja esittäjän kysymys oli ilkeä ja loukkaava, mut miksi kysyisin yhtäkkii jotaa tollasta edes? Ja kun vastasin sillä tavalla niin nousi pelko, että riitänkö sulle kuitenkaan kun noin voit sanoa

        Riität sinä itsenäsi ihan varmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en minä riidoissa ole, mut taas kerran sanoit sillä tyylillä et "jos menet niin menet" niin se vähän tuntui pahalta. Ymmärrän ettet vastannut mulle ja esittäjän kysymys oli ilkeä ja loukkaava, mut miksi kysyisin yhtäkkii jotaa tollasta edes? Ja kun vastasin sillä tavalla niin nousi pelko, että riitänkö sulle kuitenkaan kun noin voit sanoa

        Nyt se suru tuli takaisin. Voi kun antaisit anteeksi :( oon vaan tyhmä ja yliherkkä välillä :(


      • Itken ihan oikeasti. Siinäpä sulle showta. Itkin aiemminkin. Välissä hymyilin kun mietin häntä pyyhkeessä. Varmaan laitoshoitoon nyt?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Itken ihan oikeasti. Siinäpä sulle showta. Itkin aiemminkin. Välissä hymyilin kun mietin häntä pyyhkeessä. Varmaan laitoshoitoon nyt?

        Älä huoli kulta<3 Sähän kirjoitat ihan kaikennäköistä luovaa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli kulta<3 Sähän kirjoitat ihan kaikennäköistä luovaa. :)

        Todella inhottavaa. Mene pois. En ole kirjoittanut mitään muuta nyt. Yritin lukea palstaa nallea odotellessa, mutta kun ei siellä ole enää mitään luettavaa mulle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Itken ihan oikeasti. Siinäpä sulle showta. Itkin aiemminkin. Välissä hymyilin kun mietin häntä pyyhkeessä. Varmaan laitoshoitoon nyt?

        Ei se ole oikein et itket :( Minähän se tyhmä oon ku suutuin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Todella inhottavaa. Mene pois. En ole kirjoittanut mitään muuta nyt. Yritin lukea palstaa nallea odotellessa, mutta kun ei siellä ole enää mitään luettavaa mulle.

        Miksi sä muita luit? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole oikein et itket :( Minähän se tyhmä oon ku suutuin.

        Et ollut. Minä tein väärin. Tiedän tasan tarkkaan, että sinä et sellaisia kirjoittele. Olisin tiennyt ettei se ole sulta, jos olisin vähän pysähtynyt miettimään :( Ja on oikeasti nyt paha mieli että tein sulle pahan mielen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä muita luit? :(

        En sillä lailla lukenut kuin sua vaan siten, jos olisi jotain kivaa luettavaa. Mutta ei oo.


      • Sinä käyt vaan kimppuun kun näet, että joku on tunteellisella päällä ja itkuhan on sulle kuin punainen vaate härälle. Jätä minut rauhaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En sillä lailla lukenut kuin sua vaan siten, jos olisi jotain kivaa luettavaa. Mutta ei oo.

        Voin muualla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et ollut. Minä tein väärin. Tiedän tasan tarkkaan, että sinä et sellaisia kirjoittele. Olisin tiennyt ettei se ole sulta, jos olisin vähän pysähtynyt miettimään :( Ja on oikeasti nyt paha mieli että tein sulle pahan mielen.

        Ei se haittaa et luulit, vaan se sattuu kun sanot että en haluais. Kun eikö kaikki mitä ole sanon ole ihan päinvastaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä muita luit? :(

        En voi kirjoittaa mitään kun sanon kaiken kuitenkin väärin! Voi paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin muualla.

        Jos sua jännittää niin tänään en muuta ehtiskään. x)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa et luulit, vaan se sattuu kun sanot että en haluais. Kun eikö kaikki mitä ole sanon ole ihan päinvastaista?

        En pysty tähän nyt. Mua oikeasti itkettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa et luulit, vaan se sattuu kun sanot että en haluais. Kun eikö kaikki mitä ole sanon ole ihan päinvastaista?

        Tuo on psyko joka huutelee väliin etkö huomaa. Se luki että oon surullinen ja siksi tekee noin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En pysty tähän nyt. Mua oikeasti itkettää.

        No kai minä sit suljen tän :( Pilaan kaiken aina. Oon paska ihminen. Ja turha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa et luulit, vaan se sattuu kun sanot että en haluais. Kun eikö kaikki mitä ole sanon ole ihan päinvastaista?

        Minä tein väärin. Tiedän tasan tarkkaan, että sinä et sellaisia kirjoittele. Olisin tiennyt ettei se ole sulta, jos olisin vähän pysähtynyt miettimään :( Ja on oikeasti nyt paha mieli että tein sulle pahan mielen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kai minä sit suljen tän :( Pilaan kaiken aina. Oon paska ihminen. Ja turha

        Minä teen sitten saman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kai minä sit suljen tän :( Pilaan kaiken aina. Oon paska ihminen. Ja turha

        Haluatko sinä ettei enää kirjoitella? Annatko sen voittaa joka heitti kysymyksen sinua esittäen?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En pysty tähän nyt. Mua oikeasti itkettää.

        Älä itke. Ei oo mitään syytä. 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä itke. Ei oo mitään syytä. 😘

        On syytä. Mokasin kun luulin toista häneksi. Nyt hän luuli että se suru johtuu hänestä ja jätti mut. Vaikka eihän hän tätä surua tehnyt vaan mä mokasin. voihan voi :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        On syytä. Mokasin kun luulin toista häneksi. Nyt hän luuli että se suru johtuu hänestä ja jätti mut. Vaikka eihän hän tätä surua tehnyt vaan mä mokasin. voihan voi :(

        En jättänyt. Ehkä sun täytyy vielä lukea sitä palstaa ja ettiä oisko siel mitään kivaa? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jättänyt. Ehkä sun täytyy vielä lukea sitä palstaa ja ettiä oisko siel mitään kivaa? ;)

        No on siellä joskus. Kiva kertoo vaikka johonkin galluppiin mikä juuri siinä omassa kaivatussa on niin ihanaa. Odotellessa tulee luettua suomi24aa kun tuolla nikillä saa ilmoituksen heti kun se oma rakas kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No on siellä joskus. Kiva kertoo vaikka johonkin galluppiin mikä juuri siinä omassa kaivatussa on niin ihanaa. Odotellessa tulee luettua suomi24aa kun tuolla nikillä saa ilmoituksen heti kun se oma rakas kirjoittaa.

        Niin niin, lue nyt oisko siel mitää :)


      • En ole itseäni tappamassa eikä tuollaiset kommentit oo terveitä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole itseäni tappamassa eikä tuollaiset kommentit oo terveitä.

        Se oli mulle. Kun sanoin sulle et mene kattoo oisko siel palstal jotain :) T. Nallesi


    • Anonyymi

      Öö somessa yv:tä? Mihin tarviitte anonyymisivuja kun toisenne tunnette? Ihan hyvällä tämä, toivottavasti keksitte keinot 😊

      • Anonyymi

        Aika lapsellista uskoa jonkun sarusedän luomaan illuusioon, ihan hyvällä tämä😊


      • Anonyymi

        Musta tuntuu et rakastan häntä vaikka hän oiskin väärä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu et rakastan häntä vaikka hän oiskin väärä :)

        Tunsin sut just niin lähellä että suutelin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tunsin sut just niin lähellä että suutelin :)

        Tää tuli väärän kohtaan :) hetki.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää tuli väärän kohtaan :) hetki.

        Ei se mitään, tunnen saman vaikka väärään kohtaan meniskin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, tunnen saman vaikka väärään kohtaan meniskin :)

        No hyvä. Noi ei tosiaan ollut tän nikin alla, niin niistä ei tuu ilmoituksia.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No hyvä. Noi ei tosiaan ollut tän nikin alla, niin niistä ei tuu ilmoituksia.

        Rakastatko mua vai mun kirjotuksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko mua vai mun kirjotuksia?

        En rakasta pelkkiä kirjoituksia. Enkä vastaile enää tuollaisiin. Jos alkaa tuntua, että et halua niin en voi estellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko mua vai mun kirjotuksia?

        Loukkaa tuollaiset kysymykset.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En rakasta pelkkiä kirjoituksia. Enkä vastaile enää tuollaisiin. Jos alkaa tuntua, että et halua niin en voi estellä.

        Tai väärin vastasin En rakasta ollenkaan kirjoituksia. Rakastan sitä että hän kirjoittaa mulle noin :( Se ketä rakastaisin vaikka ei kirjoittaisi mulle mitään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En rakasta pelkkiä kirjoituksia. Enkä vastaile enää tuollaisiin. Jos alkaa tuntua, että et halua niin en voi estellä.

        No eipä ollut edes mun kysymys. Ja mikähän toi vastauskin taas oli? Mulleko nyt sanot etten halua :( Kaiken tän jälkeen en muka haluais :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut edes mun kysymys. Ja mikähän toi vastauskin taas oli? Mulleko nyt sanot etten halua :( Kaiken tän jälkeen en muka haluais :(

        Ei kun suutahdin että mitä tuollaisia edes kysyt. Sitten tajusin vasta että eipä taida olla sulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut edes mun kysymys. Ja mikähän toi vastauskin taas oli? Mulleko nyt sanot etten halua :( Kaiken tän jälkeen en muka haluais :(

        Anteeksi oikeasti. Olis pitänyt tajuta ettei noin kylmä kommentti ole sulta vaan joltain sivulliselta. En ajatellut. Anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut edes mun kysymys. Ja mikähän toi vastauskin taas oli? Mulleko nyt sanot etten halua :( Kaiken tän jälkeen en muka haluais :(

        Sano jotain?


    • Anonyymi

      Kiva et sul on joku jol viihtit runoilla toivotaan jot osaa arvostaa sulta saamaansa huomiota

      • Anonyymi

        Kato.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato.

        Oliks tää oikee maailma muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks tää oikee maailma muuten?

        Jotain noiden taruhahmojen fantasiaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain noiden taruhahmojen fantasiaa vaan.

        Niin satuhahmot netissä viittaa yleisesti ottaen siihen, ettei kyseiset henkilöt ole todellisia tai todellisuuteen/reealielämään liitettäviä henkilöitä😉 sulla on jo ns lasi puoliksi täynnä tämän hahmottamisen suhteen, nyt vielä se viimeinen ponnistus👍


    • Anonyymi

      Suloista!! <3<3<3<3

    • Anonyymi

      Nazm.....

      Tänä uamuna tuo tuntu herkulliselta kuulla""...

      Loppuvirssi muutenniin...,,,,

    • Sano jo jotain?

    • No minä meen kaappiin häpeämään ja oon ihan hiljaa. Ilmoita sitten joskus jos annat anteeksi :(

      • Anonyymi

        oiskohan menny sinne saunaan... 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        oiskohan menny sinne saunaan... 🤔

        Ei kai nyt kun yhtä aikaa piti mennä :(


    • Valaisen kukkasi kuin tähtitaivaan tähdet

    • Tiedän että mokasin. Oon hiljaa kunnes osaan sanoa aina oikein :(

    • Anonyymi

      Jutelkaa vaan rauhassa seurailen.
      - sivust

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2105
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      175
      1524
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1475
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1209
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1169
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      785
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      280
      745
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe