Sanat eivät riitä kuvaamaan

Anonyymi

Sanat eivät riitä kuvaamaan paljonko halveksin kaikkia viitun julkkiksia...Manniset, Harlinit, Selänteet...kaikki roskasakkia..ihan kaikki, en edes voi kirjoittaa nimiä kun niitä on loputon lista...seiska, hymy, is, il...täynnä tätä passskaa saaatana..hahaa :-)

20

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomioitavaa yhteinen tekijä sun huonoon itsetuntoon ja katkeruuteen...noilla kaikilla enemmän omaisuutta ja varakkuutta kuin sinulla.

      • Anonyymi

        haista kuule piiitkä viittu luuseri..hah hah
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haista kuule piiitkä viittu luuseri..hah hah
        ap

        Onpas sinulla tosi paha olo😑
        No, jospa aamu tuo mukanaan paremman päivän👍


    • Anonyymi

      Osalla tuolta listalta on sentään taustalla jotain meriittejä, joten ovat julkisuutensa jotenkin ansainneet. Mutta nykyään on niin paljon julkkiksia, joilla ei ole mitään oikeata osaamista, joku tissien paljastelu tai tositeevee ehkä taustalla.

    • Anonyymi

      Saavatko keskustelupalstat siitä rahaa että antavat alustan ihmisten kiusaamiseen.? Koulukiusaaminenkaan ei ole enää kiusaamista vaan henkistä väkivaltaa ja sitähän keskstelupalstoillakin harrastetaan valikoituja julkkiksia kohtaan päivät pitkät. Saa nähdä poistattaako tämänkin kirjoituksen joku samantien. Edellinen samanhenkinen katosi kuin tuhka tuuleen.

      • Anonyymi

        Aamulla viiden aikaan oli kirjoitus ja nyt seitsemän aikaan oli jo joku poistattanut. Eli aamuvirkku on myös tämä kirjoitusten poistattaja.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti, kiitos!
        Tottakai nämä palstat on bisnestä, se on selvää ja varmaan hyvää bisnestä onkin.


      • Anonyymi

        Samasta aiheesta joskus kirjoittaneena ja maininneena kunnianloukkauksesta, niin kirjoitus postettiin lähes samantien. Jotenkin hiukan haiskahtaa....


    • Anonyymi

      Eikö ole parempi, että kirjoittajat purkavat pahaa oloaan täällä kirjoittelemalla, kuin purkamalla sitä "vihaansa" tosi elämässä?

      • Anonyymi

        Onhan tuo nettiraivoaminenkin jonkinlainen rikos koska jos sama tapahtuisi fyysisesti esim. kadulla, niin urhilla on syytä kutsua poliisit ja kutsuukin. Kokee itsensä uhatuksi. Miksi netissä sitten tuollainen jonkun vainoaminen on jotenkin sallittavampaa? Ei kenenkään julkkiksen, esimerkkinä nyt täälläkin eniten haukutun triathlon-urheilija, perheenäidin ja isoa liiketoimintaa pyörittävän naisen, pidä olla alistettu jonkun kiusaamisen alaiseksi siksi, että tämä kiusaaja ei menisi kadulle ihmisiä uhkailemaan tai jotain vielä pahempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo nettiraivoaminenkin jonkinlainen rikos koska jos sama tapahtuisi fyysisesti esim. kadulla, niin urhilla on syytä kutsua poliisit ja kutsuukin. Kokee itsensä uhatuksi. Miksi netissä sitten tuollainen jonkun vainoaminen on jotenkin sallittavampaa? Ei kenenkään julkkiksen, esimerkkinä nyt täälläkin eniten haukutun triathlon-urheilija, perheenäidin ja isoa liiketoimintaa pyörittävän naisen, pidä olla alistettu jonkun kiusaamisen alaiseksi siksi, että tämä kiusaaja ei menisi kadulle ihmisiä uhkailemaan tai jotain vielä pahempaa.

        Ja vielä jatkan että edellämainitun koko lähipiiri on hampaissa. Jos laittaa instaan jonkun ystävän niin heti tänne ilmestyy haukkumaketju tästä ystävästä. Menee jo aika sairaaksi tuollainen touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo nettiraivoaminenkin jonkinlainen rikos koska jos sama tapahtuisi fyysisesti esim. kadulla, niin urhilla on syytä kutsua poliisit ja kutsuukin. Kokee itsensä uhatuksi. Miksi netissä sitten tuollainen jonkun vainoaminen on jotenkin sallittavampaa? Ei kenenkään julkkiksen, esimerkkinä nyt täälläkin eniten haukutun triathlon-urheilija, perheenäidin ja isoa liiketoimintaa pyörittävän naisen, pidä olla alistettu jonkun kiusaamisen alaiseksi siksi, että tämä kiusaaja ei menisi kadulle ihmisiä uhkailemaan tai jotain vielä pahempaa.

        Hyvä kommentti ja tåyttä asiaa ! Kommentithan monesti ovat myös panettelua, solvausta ja kunnianloukkausta, joten tällainen kirjoittaja kyllä syyllistyy rikokseen. Joten kyllä tuo kiusaaminen/vainoaminen on syytä saada loppumaan...


      • Anonyymi

        En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Kyllä ne pahat olot pitää saada muuten purettua kuin täällä jatkuvasti samaa ihmistä haukkumalla, solvaamalla, .panettelemalla. En myöskään kannata sitä, että " ihmiset purkaisivat vihaansa tosi elämässä ". Onhan noita keinoja: vihanhallintakurssit, psykologit tai nyrkkeilysäkit, ulkoilu, harrastukset, tuossa muutama esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Kyllä ne pahat olot pitää saada muuten purettua kuin täällä jatkuvasti samaa ihmistä haukkumalla, solvaamalla, .panettelemalla. En myöskään kannata sitä, että " ihmiset purkaisivat vihaansa tosi elämässä ". Onhan noita keinoja: vihanhallintakurssit, psykologit tai nyrkkeilysäkit, ulkoilu, harrastukset, tuossa muutama esimerkki.

        Siis ylläoleva kommentti ( 16:33) vastaus 15:23 kommentoijalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Kyllä ne pahat olot pitää saada muuten purettua kuin täällä jatkuvasti samaa ihmistä haukkumalla, solvaamalla, .panettelemalla. En myöskään kannata sitä, että " ihmiset purkaisivat vihaansa tosi elämässä ". Onhan noita keinoja: vihanhallintakurssit, psykologit tai nyrkkeilysäkit, ulkoilu, harrastukset, tuossa muutama esimerkki.

        Ideaali olisi sellainen, mutta uskotko todella, että täällä muita nimittelevät ja uhkailevat henkilöt menisivät ehdottelemillesi kursseille ja kunnon harrastuksiin ym.? Uskon, että osa kirjoittelee purkaakseen agressioitaan, eikä heillä mahdollisesti olisi resursseja ja ehkä haluakaan lähteä "kursseille", tai varaa toteuttaa sellaisia toiveitaan., saati kiinnostusta kyseisiin asioihin. - Ei täällä tekopyhyys kanna mihinkään, enkä minäkään ole "ammattilainen". Kunhan tulin ajatukseni ja kommentin kirjoittaneeksi. Siitä toki olen samaa mieltä, ettei ole asiallista haukkua päivät pääksytysten jotain nimettyä kohdetta. Toivoisin ylläpidon niihin puuttuvan. - Ei myöskään ole oikein tai sen paremmin mistään hinnasta toivottavaa, että puretaan vihaa konkreettisesti. - Keinot ovat vähissä ja näitä juorupalstojahan on useita olemassa. Mitä se sitten kertonee ajastamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideaali olisi sellainen, mutta uskotko todella, että täällä muita nimittelevät ja uhkailevat henkilöt menisivät ehdottelemillesi kursseille ja kunnon harrastuksiin ym.? Uskon, että osa kirjoittelee purkaakseen agressioitaan, eikä heillä mahdollisesti olisi resursseja ja ehkä haluakaan lähteä "kursseille", tai varaa toteuttaa sellaisia toiveitaan., saati kiinnostusta kyseisiin asioihin. - Ei täällä tekopyhyys kanna mihinkään, enkä minäkään ole "ammattilainen". Kunhan tulin ajatukseni ja kommentin kirjoittaneeksi. Siitä toki olen samaa mieltä, ettei ole asiallista haukkua päivät pääksytysten jotain nimettyä kohdetta. Toivoisin ylläpidon niihin puuttuvan. - Ei myöskään ole oikein tai sen paremmin mistään hinnasta toivottavaa, että puretaan vihaa konkreettisesti. - Keinot ovat vähissä ja näitä juorupalstojahan on useita olemassa. Mitä se sitten kertonee ajastamme?

        En todellakaan usko, että kyseiset henkilöt menisivät minnekään ehdottamilleni kursseilla, kunhan vain kirjoitin. Mutta esim. ulkoilu, tuohan on ilmaista. Itse en ehkä pääse niin "alas", että voisin hyväksyä tuollaisen käytöksen. Aggression purkaminen pitäisi minusta saada jotenkin purettua muuten kuin täällä yhtä tai kahta ihmistä haukkuen ja solvaten. Ehkä tämä on tätä päivää, tiedä häntä.


    • Samaistun. Kyllä näin on, että ottaa päähän ja rankasti.

      • Mielummin seuraisin vaikka merimursun matkaa ja elämää luontokanavalta ja lehdistä.


      • Anonyymi

        Voi aikoja, voi tapoja, huokaus...


    • Anonyymi

      Aloittaja repee ihan kuin Martina. Olisiko sama henkilö 🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe