Höpö höpö Johtaja saa bonuksensa meni bisnes syteen tai saveen.
Fortumin bisnes on mennyt päin hanuria (suomeksi päin persettä)
Se että bisnes menee päin P:tä, siitä ei voi syyttää muuta ku johtoa ja
Fortumin omistajia. Valtion puolesta omistaja ohjaajaa.
Onko Fortumille käynyt samoin ku Soneralle, joka kupattiin puti puhtaaksi
Suomi olikarkkien toimesta ja sen jälkeen asia painettiin villaisella.
MTV uutisoi, että Fortumin johtajalta jää komiat bonukset saamatta.
Anonyymi
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi valhe! Näille kähmijöille maksetaan edelleen, mutta nyt ne tiedot salataan ainakin sadaksi vuodeksi. Sama juttu koskee koko roskasakkia arkadianmäelle. Saavat muhkeat palkankorotukset "hyvin tehdystä työstä" ja tiedot salataan 100 vuodeksi. Näin kusetus ja valehtelu jatkuu eli tekevät miljardiluokan rikoksia joka ikinen päivä, mutta ovat luoneet hetkessä lain siitä, että heillä ei ole mitään vastuuta. Ei tarvii pösilöiden edes kuvitella, että kansa toimisi nuhteettomasti, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195