Aamun 8.9.2022 Lestijoki sen kertoi. Ihan hukassa koko yhtiön henkilöstörekrytointi.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Heinoa kun todelliset ammattilaiset palaavat Korpelan Voimaan, on hienoa huomata kun työntekijöillä on nykyään hyvä luottamus Korpelan Voiman johtoon niin virkamies kuin luottamusjohtoon.
- Anonyymi
Nyt vain se apuhoitaja pois sotkimasta tiedottamista ja muita asioita. Riittää että on kokouksissa läsnä jos sinne ei saada päteviä henkilöitä valtuuston kautta vain näitä arvalla otettuja.
- Anonyymi
Asiat alkavat mennä oikeaan suuntaan kun ammattitaitoiset työntekijät palaavat töihin. Tällaista sotkua ei toivoisi enää koskaan Korpelan voimalle
- Anonyymi
Minun isää on kyllä hoitanut Kitinkannuksessa vuosien ajan, että ei nyt ihan noinkaan ettei olisi töitä tehny
- Anonyymi
Nämä lestat tekee palijo vahinkua ja sotkivat asioita mutta mustalaisiaki hyysäävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546