Katselemassa käytettyä Windows 11-kelpoista pöytäkonetta. Tori.fi:ssä näyttää niitä olevan tyrkyllä. Vaan kun lähes kaikkia, nuhapumppujakin ollaan myymässä nimikkeellä "pelikone". Minä haluan ihan normaali kuvan/videon käsittelyyn ja toimistotyöskentelyyn sopivan koneen. En ota edes yhteyttä noihin "pelikoneen" myyjiin, pitäkööt loppuunrääkätyt masiinansa.
Pelikone, mikä se on?
Anonyymi
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus on naurussa pitelemistä kun noita selailee
- Anonyymi
Vähän tähän tyyliin on Torissa koneita myynnissä: https://www.youtube.com/watch?v=EjKO4ZqnLpA&t=568s
- Anonyymi
Supermahtava video jonka kaikkien Tori.fi myyjien tulisi katsoa huolella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904