Nabaz on kuin George Michael !!

Anonyymi

Hän on lähes identtinen. Hyvin paljon saman näköinen. Mutta ei kyllä jaksa kuunnella nabazen sössötystä, Hän ei osaa suomea yhtään. Ei siis yhtään, Ei pysty kuunteleen. (suomalainen tilalle, kiitos! )

11

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoono soomi tyyppien "puhetta" ei vaan jaksa. Se Diana nyt osaa ees vähän phua, Mut tämä George Michaels EI yhtään !

• Anonyymi

Cristal snow valitsee aina talon täyteen homoja ja transuja. Ei hyvä, en tykkää.

• Anonyymi

Kumpa koko Snow haihtuisi jo vähitellen takavasemmalle. Vanha vitsi koko ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa koko Snow haihtuisi jo vähitellen takavasemmalle. Vanha vitsi koko ukko.

47v ukko. ja ihan idiootti. Tuota kristallia ei kyllä saisi enään päästää mihinkään ohjelmaan.

• Anonyymi

Nämä homot ja transut eivät ole yhtään mielenkiintoisia raskasta katsottavaa ,ei paljo kiinnosta ,ja tuon natsan kieli mies sössöttää ,kuin joku heikkopäinen ei paljoa saa selvää.

• Anonyymi

Nabaz on George Michael ! Täysin identtinen.

• Anonyymi

Tämä "sofia" istuu jo sen nabuzin sylissä ! Tän kauden arttu ja ella. yök.

• Anonyymi

arttu ja ella. (eetu )

• Anonyymi

Oppiikohan Nabaz yhtään suomea tuolla talossa. Järkyttävää kuunneltavaa toi hoonosoomisössötys. Ei mitään saa selvää.

• Anonyymi

Nabbe 40 mies itkee, kiukkuilee kuin puperteetti- ikäinen lapsi kun läheinen henkilö häädettiin. Odottaa myös että hänen luokse tullaan ei tee itse aloitetta tutustuakseen uusiin asukkaisiin.
        Seuraavana ulos talosta!

• Anonyymi

Turhaa haukutte. On ihan kiva henkilö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe