Hän on lähes identtinen. Hyvin paljon saman näköinen. Mutta ei kyllä jaksa kuunnella nabazen sössötystä, Hän ei osaa suomea yhtään. Ei siis yhtään, Ei pysty kuunteleen. (suomalainen tilalle, kiitos! )
Nabaz on kuin George Michael !!
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hoono soomi tyyppien "puhetta" ei vaan jaksa. Se Diana nyt osaa ees vähän phua, Mut tämä George Michaels EI yhtään !
- Anonyymi
Cristal snow valitsee aina talon täyteen homoja ja transuja. Ei hyvä, en tykkää.
- Anonyymi
Kumpa koko Snow haihtuisi jo vähitellen takavasemmalle. Vanha vitsi koko ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa koko Snow haihtuisi jo vähitellen takavasemmalle. Vanha vitsi koko ukko.
47v ukko. ja ihan idiootti. Tuota kristallia ei kyllä saisi enään päästää mihinkään ohjelmaan.
- Anonyymi
Nämä homot ja transut eivät ole yhtään mielenkiintoisia raskasta katsottavaa ,ei paljo kiinnosta ,ja tuon natsan kieli mies sössöttää ,kuin joku heikkopäinen ei paljoa saa selvää.
- Anonyymi
Nabaz on George Michael ! Täysin identtinen.
- Anonyymi
Tämä "sofia" istuu jo sen nabuzin sylissä ! Tän kauden arttu ja ella. yök.
- Anonyymi
arttu ja ella. (eetu )
- Anonyymi
Oppiikohan Nabaz yhtään suomea tuolla talossa. Järkyttävää kuunneltavaa toi hoonosoomisössötys. Ei mitään saa selvää.
- Anonyymi
Nabbe 40 mies itkee, kiukkuilee kuin puperteetti- ikäinen lapsi kun läheinen henkilö häädettiin. Odottaa myös että hänen luokse tullaan ei tee itse aloitetta tutustuakseen uusiin asukkaisiin.
Seuraavana ulos talosta!
- Anonyymi
Turhaa haukutte. On ihan kiva henkilö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734