Ny suuttu törsäl kettutytöt. Maataloustukee ei enää tuu vuoren 2023 jälkipuoliskol, sähkölaskuist selvittävä omillaan.
Kurvinen turkiskaupassa
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Somet on aiivan sekaasi. Elämäntuskaansa turkiseläinten olosuhteisiin projisoivat citysomettajat on aivan tuskissaan, johki pitääs mennä istumaan tai möykkäämään kun some ei riitä.
- Anonyymi
Eikös siellä ollu myös Vieno Huttunen kauppaamassa pehmeätä majavan nahkaa?
- Anonyymi
Keskusta - eläinrääkkäyksen puolesta!
- Anonyymi
Joo tottakai ja turkki kiiltää. Nuorisoväkivalta jokapäiväistä. Mitäs sinne sun häkkiis kuuluu?
- Anonyymi
Turkistarhaus on välinpitämätön oksennus empatiaa kohtaan ja turkiksen päälle laittaja ei halua ymmärtää tunikansa kärsimystä(varmasti jokainen sen tietää) ja ahdistusta ollessaan elävänä.Asusteena turkis on todiste ihmisen sisäisestä hauraudesta jota yritetään pönkittää eläimen kärsimyksellä!
- Anonyymi
Tuotantoeläimet ja navetat joutaa laittaa myös historiaan!
- Anonyymi
Johan ne pian tällä menolla onkin historiaa. Eiksoo upeeta !
- Anonyymi
Ja silti Marin ja Ohisalo 'inflaatiotarkistaa' ilmeisesti myös tukijussin eläkkeet?
- Anonyymi
Löytyikö XXXXXXL-kokoa puhdasta suomalaista ruokaa syöneelle tukijussille?
- Anonyymi
Keskusta - eläinrääkkäjien asialla jo vuodesta 1908!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066