100% etätyö

Anonyymi

Alkaa olla 2 vuotta lähes 100% etätyötä takana ja nyt alkaa tuntua korvien välissä, että kaipaa vähän jo ihmisiä ympärilleen. 2 vuotta sitten ajattelin, että tämä on aivan loistavaa ja minua varten, mutta toisin kävi pidemmän päälle. Ajattelinkin tästä siirtyä toimistolle, kun työnantaja sai järjestettyä minulle oman työpisteen. Minkäslaisia kokemuksia muilla?

Tämä etätyöbuumi näyttää ajaneen monet yritykset järjestämään toimistonsa niin, ettei kiinteitä istumapaikkoja välttämättä enää ole. Aamulla tullaan töihin ja otetaan joku random istumapaikka, jos sellaisia edes sattuu vapaana olemaan. Jos ei ole, niin sama lähteä takaisin kotiin. Oma kokemukseni näistä on todella huono. Tuolia säädät pitkin päivää, kun se on jonkun toisen säädöissä, työpisteellä oleva näppäimistö on toisinaan paskainen, kuulokkeet ja hiiri on pakko roudata mukana, kun muuten nekin paskottuu. Onneksi meillä firma suostui järjestämään mulle oman kiinteän työpisteen.

5

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itellä firman puolesta vain pelkkä läppäri. Ei ees näppistä tai hiirtä. Etänä maksan ite adsl:n, lisälaitteet, työtuolit, pöydän, ulkoiset näytöt jne.

      Eli firmalle pelkkää säästöä. Samoin jos menen toimistolle tiettyinä päivinä niin ei ole varmaa parkkipaikkaa edes autolle. Eli sellasta touhua.

      • Anonyymi

        Ei taida firmalla mennä kovin hyvin. Firma kun voi vähentää nuo verotuksessa.


    • Anonyymi

      ihminen tarvitsee toimistolla vakityöpisteen/lokeron jonka voi itse koristella "kodiksensa". Tila joka on tuttu ja josta itse on vastuussa. Jos joka kertaa toimistolle tullessa on orpo ja koditon olo niin eihän se kivalta tunnu. Sellainen vie varmasti työtehoja,

    • Anonyymi

      Muista ihmisistä on vaan harmia :D

    • Anonyymi

      Kai ne työvehkeet saa vähentää verotuksessa jos ostaa itelleen netin tai jotain työhön liittyvää.

      Etätyö tulee siten veromaksajien maksettavaksi eikä firman.

      100% etätyö on ainoa järkevä tapa tehdä töitä. Välttyy konttorinarsisteilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe