100% etätyö

Anonyymi

Alkaa olla 2 vuotta lähes 100% etätyötä takana ja nyt alkaa tuntua korvien välissä, että kaipaa vähän jo ihmisiä ympärilleen. 2 vuotta sitten ajattelin, että tämä on aivan loistavaa ja minua varten, mutta toisin kävi pidemmän päälle. Ajattelinkin tästä siirtyä toimistolle, kun työnantaja sai järjestettyä minulle oman työpisteen. Minkäslaisia kokemuksia muilla?

Tämä etätyöbuumi näyttää ajaneen monet yritykset järjestämään toimistonsa niin, ettei kiinteitä istumapaikkoja välttämättä enää ole. Aamulla tullaan töihin ja otetaan joku random istumapaikka, jos sellaisia edes sattuu vapaana olemaan. Jos ei ole, niin sama lähteä takaisin kotiin. Oma kokemukseni näistä on todella huono. Tuolia säädät pitkin päivää, kun se on jonkun toisen säädöissä, työpisteellä oleva näppäimistö on toisinaan paskainen, kuulokkeet ja hiiri on pakko roudata mukana, kun muuten nekin paskottuu. Onneksi meillä firma suostui järjestämään mulle oman kiinteän työpisteen.

9

1532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä firman puolesta vain pelkkä läppäri. Ei ees näppistä tai hiirtä. Etänä maksan ite adsl:n, lisälaitteet, työtuolit, pöydän, ulkoiset näytöt jne.

Eli firmalle pelkkää säästöä. Samoin jos menen toimistolle tiettyinä päivinä niin ei ole varmaa parkkipaikkaa edes autolle. Eli sellasta touhua.

• Anonyymi

Ei taida firmalla mennä kovin hyvin. Firma kun voi vähentää nuo verotuksessa.

• Anonyymi

ADSL? Mit vit? 90-luku soitti ja sanoi haluavansa teknologiansa takaisin. Ole hyvä ja palauta.

• Anonyymi

ihminen tarvitsee toimistolla vakityöpisteen/lokeron jonka voi itse koristella "kodiksensa". Tila joka on tuttu ja josta itse on vastuussa. Jos joka kertaa toimistolle tullessa on orpo ja koditon olo niin eihän se kivalta tunnu. Sellainen vie varmasti työtehoja,

• Anonyymi

Muista ihmisistä on vaan harmia :D

• Anonyymi

Kai ne työvehkeet saa vähentää verotuksessa jos ostaa itelleen netin tai jotain työhön liittyvää.

Etätyö tulee siten veromaksajien maksettavaksi eikä firman.

100% etätyö on ainoa järkevä tapa tehdä töitä. Välttyy konttorinarsisteilta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Älä mainosta täällä feikkiprofiilihuijaus-chat palvelua. Asiakkaita huijataan, feikki profiilit keskustelemassa

• Anonyymi

Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
      Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
      Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      225
      3985
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3369
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      33
      3329
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3247
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      87
      3222
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      106
      3124
    7. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      9
      2916
    8. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      13
      2737
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      237
      2339
    10. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      95
      2336
    Aihe