100% etätyö

Anonyymi

Alkaa olla 2 vuotta lähes 100% etätyötä takana ja nyt alkaa tuntua korvien välissä, että kaipaa vähän jo ihmisiä ympärilleen. 2 vuotta sitten ajattelin, että tämä on aivan loistavaa ja minua varten, mutta toisin kävi pidemmän päälle. Ajattelinkin tästä siirtyä toimistolle, kun työnantaja sai järjestettyä minulle oman työpisteen. Minkäslaisia kokemuksia muilla?

Tämä etätyöbuumi näyttää ajaneen monet yritykset järjestämään toimistonsa niin, ettei kiinteitä istumapaikkoja välttämättä enää ole. Aamulla tullaan töihin ja otetaan joku random istumapaikka, jos sellaisia edes sattuu vapaana olemaan. Jos ei ole, niin sama lähteä takaisin kotiin. Oma kokemukseni näistä on todella huono. Tuolia säädät pitkin päivää, kun se on jonkun toisen säädöissä, työpisteellä oleva näppäimistö on toisinaan paskainen, kuulokkeet ja hiiri on pakko roudata mukana, kun muuten nekin paskottuu. Onneksi meillä firma suostui järjestämään mulle oman kiinteän työpisteen.

9

1801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä firman puolesta vain pelkkä läppäri. Ei ees näppistä tai hiirtä. Etänä maksan ite adsl:n, lisälaitteet, työtuolit, pöydän, ulkoiset näytöt jne.

Eli firmalle pelkkää säästöä. Samoin jos menen toimistolle tiettyinä päivinä niin ei ole varmaa parkkipaikkaa edes autolle. Eli sellasta touhua.

• Anonyymi

Ei taida firmalla mennä kovin hyvin. Firma kun voi vähentää nuo verotuksessa.

• Anonyymi

ADSL? Mit vit? 90-luku soitti ja sanoi haluavansa teknologiansa takaisin. Ole hyvä ja palauta.

• Anonyymi

ihminen tarvitsee toimistolla vakityöpisteen/lokeron jonka voi itse koristella "kodiksensa". Tila joka on tuttu ja josta itse on vastuussa. Jos joka kertaa toimistolle tullessa on orpo ja koditon olo niin eihän se kivalta tunnu. Sellainen vie varmasti työtehoja,

• Anonyymi

Muista ihmisistä on vaan harmia :D

• Anonyymi

Kai ne työvehkeet saa vähentää verotuksessa jos ostaa itelleen netin tai jotain työhön liittyvää.

Etätyö tulee siten veromaksajien maksettavaksi eikä firman.

100% etätyö on ainoa järkevä tapa tehdä töitä. Välttyy konttorinarsisteilta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Älä mainosta täällä feikkiprofiilihuijaus-chat palvelua. Asiakkaita huijataan, feikki profiilit keskustelemassa

• Anonyymi

Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
      Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
      Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      5356
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      85
      2915
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2802
    4. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2170
    5. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      25
      2151
    6. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      49
      2103
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      43
      1964
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1903
    9. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      7
      1821
    10. Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa

Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden
      Tv-sarjat
      17
      1821
    Aihe