100% etätyö

Anonyymi

Alkaa olla 2 vuotta lähes 100% etätyötä takana ja nyt alkaa tuntua korvien välissä, että kaipaa vähän jo ihmisiä ympärilleen. 2 vuotta sitten ajattelin, että tämä on aivan loistavaa ja minua varten, mutta toisin kävi pidemmän päälle. Ajattelinkin tästä siirtyä toimistolle, kun työnantaja sai järjestettyä minulle oman työpisteen. Minkäslaisia kokemuksia muilla?

Tämä etätyöbuumi näyttää ajaneen monet yritykset järjestämään toimistonsa niin, ettei kiinteitä istumapaikkoja välttämättä enää ole. Aamulla tullaan töihin ja otetaan joku random istumapaikka, jos sellaisia edes sattuu vapaana olemaan. Jos ei ole, niin sama lähteä takaisin kotiin. Oma kokemukseni näistä on todella huono. Tuolia säädät pitkin päivää, kun se on jonkun toisen säädöissä, työpisteellä oleva näppäimistö on toisinaan paskainen, kuulokkeet ja hiiri on pakko roudata mukana, kun muuten nekin paskottuu. Onneksi meillä firma suostui järjestämään mulle oman kiinteän työpisteen.

9

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itellä firman puolesta vain pelkkä läppäri. Ei ees näppistä tai hiirtä. Etänä maksan ite adsl:n, lisälaitteet, työtuolit, pöydän, ulkoiset näytöt jne.

      Eli firmalle pelkkää säästöä. Samoin jos menen toimistolle tiettyinä päivinä niin ei ole varmaa parkkipaikkaa edes autolle. Eli sellasta touhua.

      • Anonyymi

        Ei taida firmalla mennä kovin hyvin. Firma kun voi vähentää nuo verotuksessa.


      • Anonyymi

        ADSL? Mit vit? 90-luku soitti ja sanoi haluavansa teknologiansa takaisin. Ole hyvä ja palauta.


    • Anonyymi

      ihminen tarvitsee toimistolla vakityöpisteen/lokeron jonka voi itse koristella "kodiksensa". Tila joka on tuttu ja josta itse on vastuussa. Jos joka kertaa toimistolle tullessa on orpo ja koditon olo niin eihän se kivalta tunnu. Sellainen vie varmasti työtehoja,

    • Anonyymi

      Muista ihmisistä on vaan harmia :D

    • Anonyymi

      Kai ne työvehkeet saa vähentää verotuksessa jos ostaa itelleen netin tai jotain työhön liittyvää.

      Etätyö tulee siten veromaksajien maksettavaksi eikä firman.

      100% etätyö on ainoa järkevä tapa tehdä töitä. Välttyy konttorinarsisteilta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä mainosta täällä feikkiprofiilihuijaus-chat palvelua. Asiakkaita huijataan, feikki profiilit keskustelemassa


    • Anonyymi

      Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
      Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
      Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe