100% etätyö

Anonyymi

Alkaa olla 2 vuotta lähes 100% etätyötä takana ja nyt alkaa tuntua korvien välissä, että kaipaa vähän jo ihmisiä ympärilleen. 2 vuotta sitten ajattelin, että tämä on aivan loistavaa ja minua varten, mutta toisin kävi pidemmän päälle. Ajattelinkin tästä siirtyä toimistolle, kun työnantaja sai järjestettyä minulle oman työpisteen. Minkäslaisia kokemuksia muilla?

Tämä etätyöbuumi näyttää ajaneen monet yritykset järjestämään toimistonsa niin, ettei kiinteitä istumapaikkoja välttämättä enää ole. Aamulla tullaan töihin ja otetaan joku random istumapaikka, jos sellaisia edes sattuu vapaana olemaan. Jos ei ole, niin sama lähteä takaisin kotiin. Oma kokemukseni näistä on todella huono. Tuolia säädät pitkin päivää, kun se on jonkun toisen säädöissä, työpisteellä oleva näppäimistö on toisinaan paskainen, kuulokkeet ja hiiri on pakko roudata mukana, kun muuten nekin paskottuu. Onneksi meillä firma suostui järjestämään mulle oman kiinteän työpisteen.

9

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itellä firman puolesta vain pelkkä läppäri. Ei ees näppistä tai hiirtä. Etänä maksan ite adsl:n, lisälaitteet, työtuolit, pöydän, ulkoiset näytöt jne.

      Eli firmalle pelkkää säästöä. Samoin jos menen toimistolle tiettyinä päivinä niin ei ole varmaa parkkipaikkaa edes autolle. Eli sellasta touhua.

      • Anonyymi

        Ei taida firmalla mennä kovin hyvin. Firma kun voi vähentää nuo verotuksessa.


      • Anonyymi

        ADSL? Mit vit? 90-luku soitti ja sanoi haluavansa teknologiansa takaisin. Ole hyvä ja palauta.


    • Anonyymi

      ihminen tarvitsee toimistolla vakityöpisteen/lokeron jonka voi itse koristella "kodiksensa". Tila joka on tuttu ja josta itse on vastuussa. Jos joka kertaa toimistolle tullessa on orpo ja koditon olo niin eihän se kivalta tunnu. Sellainen vie varmasti työtehoja,

    • Anonyymi

      Muista ihmisistä on vaan harmia :D

    • Anonyymi

      Kai ne työvehkeet saa vähentää verotuksessa jos ostaa itelleen netin tai jotain työhön liittyvää.

      Etätyö tulee siten veromaksajien maksettavaksi eikä firman.

      100% etätyö on ainoa järkevä tapa tehdä töitä. Välttyy konttorinarsisteilta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä mainosta täällä feikkiprofiilihuijaus-chat palvelua. Asiakkaita huijataan, feikki profiilit keskustelemassa


    • Anonyymi

      Tässä olisi mukava etätyömahdollisuus, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain kun itselle sopii, tarvitsee vain vakaan nettiyhteyden
      Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin
      Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota mukavasti, täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe