Myydäänköhän missään notkeaa muovilevyä? Sellaista mitä käytetään esim. muovilaatikoissa/säilytysrasioissa. Ja milläköhän nimellä sellaista materiaalia kutsutaan? Hakukone pukkaa vain muovilasia/akryyliä tms, ja ne on kovia materiaaleja, joita ei voi kuin taittaa muotoon lämmittämällä.
Notkeaa muovilevyä?
16
276
Vastaukset
- Anonyymi
Muovia myyvissä kaupoissa, niitä on verkkokauppoja suomessakin. Erilaista muovia isosta levystä alkaen.
Muovia on erilaista, muovilaatikoissa on yleensä halkeavaa. Jos on läpinäkyvä isohko säilytyslaatikko mitä kiinakaupat kuten biltema, motonet myy.
Lihakunnan vaalea muovilaatikko on jo kestävämpää erilaista
5-10 litran muovikanisterissa on laadukasta bensan ja öljyn kestävää notkeaa ohutta sitkeää, halkeamatonta muovia.
Samaa saa levyinä millin välein .
Ei halkea pakkasessa vaikka taivuttaa- Anonyymi
Totta, kanisterityyppinen muovi olisi vielä enemmän sen tyylistä, jota haeskelisin. Ap
- Anonyymi
Myydään kaikenlaista joka lähtöön. Missään nimessä ei kannata kertoa mihin tarkoitukseen olisi tarkoitus tulla. Antaa hullujen arvuutella ja ehdotella kaikkea hullua.
- Anonyymi
Kyselijät ovat yleensä yli-innokkaita ääliöitä, jotka eivät muutoinkaan ymmärrä juuri mitään. Minulle tulisi ainakin aluksi mieleen tehdä muutama haku ja etsiä muovilaatuja ja niiden ominaisuuksia. Sitten kun sopiva muovilaatu löytyy niin tekee sillä hakuja ja etsii levytavaraa. Löytyy aivan varmasti. Kunhan ensin vähän ajattelee. Tosin ajattelu ei ole kunniassa suoli24 palstalla.
- Anonyymi
Jätetään ne hullut pois, tai saa osallistua myös, jos haluaa. Ei kai notkeissa muovilevyissä paljoa valinnanvaraa voi olla? Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyselijät ovat yleensä yli-innokkaita ääliöitä, jotka eivät muutoinkaan ymmärrä juuri mitään. Minulle tulisi ainakin aluksi mieleen tehdä muutama haku ja etsiä muovilaatuja ja niiden ominaisuuksia. Sitten kun sopiva muovilaatu löytyy niin tekee sillä hakuja ja etsii levytavaraa. Löytyy aivan varmasti. Kunhan ensin vähän ajattelee. Tosin ajattelu ei ole kunniassa suoli24 palstalla.
Etsin aina ensin itse. Jos asia ei ole tuttu, on parempi kysyä enemmän tietäviltä, kuin jatkaa hakukonearpomista. En tiedä oikeita hakutermejä selvästi, niitä myös kysyin jo aluksi. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään ne hullut pois, tai saa osallistua myös, jos haluaa. Ei kai notkeissa muovilevyissä paljoa valinnanvaraa voi olla? Ap
On. Pitäisi tietää käyttötarkoitus ja olosuhteet. Mutta niitä ei tietenkään pidä kertoa. Ettei joku saa selville missä asuu. Top secret juttuja. Hinkuu hinkuu mutta ei uskalla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Pitäisi tietää käyttötarkoitus ja olosuhteet. Mutta niitä ei tietenkään pidä kertoa. Ettei joku saa selville missä asuu. Top secret juttuja. Hinkuu hinkuu mutta ei uskalla..
Helpommalla pääsee, kun saan itse tutkia vaihtoehtoja. Linkkaaminen ei ilmeisesti onnistu? Top secret juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun saan itse tutkia vaihtoehtoja. Linkkaaminen ei ilmeisesti onnistu? Top secret juttuja?
Satoja vaihtoehtoja. Ei jaksa. Ämmien juttuja show me what you got. Tee minut onnelliseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satoja vaihtoehtoja. Ei jaksa. Ämmien juttuja show me what you got. Tee minut onnelliseksi!
No hyvä. Kerrotkos sitten jonkun lafkan tai edes jonkin tälläisen muovin tyyppinimen nimen niin tutkin itse asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Kerrotkos sitten jonkun lafkan tai edes jonkin tälläisen muovin tyyppinimen nimen niin tutkin itse asiaa?
Olen tutkinut vuosikymmeniä työkseni ja silti vain pientä osaa. Onnea matkaan!!
- Anonyymi
Rivitalo,lättähattu talot ei tulisijoja,hormi vedot, tarkastus, tulipalot, paritalo helvetti avain on sekaisin.
- Anonyymi
Polyeteeni (lyhenne PE) voisi olla kysyjän kaipaama muovilaji.
https://muovia.com/materiaali/perusmuovit/pe-300/- Anonyymi
Kiitos! Tämä on jo varmaan sen suuntaista mitä haeskelen. Jos en aivan väärin muista, eikös PE:tä käytetä myös muovipusseissa? Muovin kuvauksesta jäi epäselväksi miten jäykkää tälläinen on, toki paksuudesta riippuu, kanttikone mainittu, mutta varmaan tuollaista voi käsin painaa vaikka kaarevan kehikon päälle, jos pari millistä ?
- Anonyymi
Juu, polyeteeni ("ämpärimuovi") ja polypropeeni on yleisimmät muovilaadut juuri esim. kotitalouksien muovilaatikoissa ja -rasioissa. Hyviä ja kestäviä muoveja moneen käyttöön, mutta liimailu on hankalaa kun ovat vahamaisia ja liukkaita. Jos tarvii pienemmän määrän niin ostaa vaikka halvan ison PE-paljun tai -kanisterin josta leikkelee tarvitsemansa muodon, isompia levyjä täytyy kysellä muoviliikkeistä tai ehkä jostain rautakaupoista (Bauhaus?) voi löytyä jotain.
Yleensä se muovilaatu on nykyään merkitty muoviastian pohjaan:
Polyeteeni/
PE/
PE-HD (=PE-high density), kierrätysmerkissä 02/
PE-LD (=PE- low density), kierrätysmerkissä 04
Polypropeeni/
PP, kierrätysmerkissä 05 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, polyeteeni ("ämpärimuovi") ja polypropeeni on yleisimmät muovilaadut juuri esim. kotitalouksien muovilaatikoissa ja -rasioissa. Hyviä ja kestäviä muoveja moneen käyttöön, mutta liimailu on hankalaa kun ovat vahamaisia ja liukkaita. Jos tarvii pienemmän määrän niin ostaa vaikka halvan ison PE-paljun tai -kanisterin josta leikkelee tarvitsemansa muodon, isompia levyjä täytyy kysellä muoviliikkeistä tai ehkä jostain rautakaupoista (Bauhaus?) voi löytyä jotain.
Yleensä se muovilaatu on nykyään merkitty muoviastian pohjaan:
Polyeteeni/
PE/
PE-HD (=PE-high density), kierrätysmerkissä 02/
PE-LD (=PE- low density), kierrätysmerkissä 04
Polypropeeni/
PP, kierrätysmerkissä 05Tosin nuo vähän joka kaupassa myytävät mustat rakennus- tai laastipaljun nimellä kulkevat taitaa olla melko heikkolaatuista kierrätysmuovia. Haisevatkin usein pahalle ja jostain luin kommentteja että hajoavat helposti pakkasessa. Polyeteenin pitäisi kuitenkin kestää hyvin pakkasta, paremmin kuin esim. polypropeeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549