Nyt ei puhuta 2€ lompakosta viemisestä jne.
11v, 5. luokkalainen tyttäreni vei kesän aikana nyt 3kk aikana n.500-600€...mun hätävara säästöstä. Huomasin kaiken kun lisäsin sinne rahaa ja laskin, nämähän on viety. Kirjekuoret avattu ja kaikki. Vaikka piti olla varmassa piilossa.
mikä oli tarkoitettu:
a) ensisijaisena säästin rahat pikkuseteleinä sinne, koska helmikuussa Ukrainan-kriisi, mahdollinen sota Suomeen niin lapsille rahaa sodan varalta.
b) lapsien tulevaisuuteen. Jos tarvitsevat akuutisti jotain tai tulee kuluja jostain vakavasta.
Itse olen entinen varastomies, vakavaan epilepsiaa sairastava mies(leikattu, ei auttanu) sairaseläkkeellä tulot siis huonot.
Päätin säästää lapsilleni ja tarjota heille kumminkin kaiken mitä tarvitsevat. Itse en käy baareissa, en käy missään pikaruoka ravintoloissa vaan syön vaan kotona.
Silloinkin pelkkää kananmunia, kaurapuuroa ja jotain -50% tuotteita... Ja Lihaa ja ns. kunnon ruokaa syödään vaan vkl kun lapseni on täällä.
en käy muualla kun kirjastossa ja kuntouttavassa työtoiminnassa. Omat elämiseni kulut on hyvin matalat....Kyllä jumalauta sattuu ja ahistaa! Oma lapsi vei omat säästönsä ja tuhlasi kuulema karkkeihin ja jakoi myös kavereille. Vaikka kaiken ostanu, meinaan herkut aina kun ovat täällä olleet ja pyytäneet
Tyttäreni, lapseni varasti huomattavan summan rahaa
Anonyymi
1
309
Vastaukset
- Anonyymi
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059