Nyt on viimeinen aika aloittaa talonsa myynti, jos haluaa välttää lähenevän laman surulliset tulemat.
>5% korkokulut ja kaksin-kolmen kertainen sähkölasku, ruuan ja muun välttämmättömyyden >10% kallistuminen yhdistettynä työpaikan menetykseen on murhaavaa.
Jos nyt myyt talosi, niin saat kenties vielä kohtuu hinnan ja selviät pienin vammoin lamasta asuntorahojen tuoman puskurin avulla.
Iso asuntolaina ja sähkölämmitys?
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Asuntolainan 5 prosentin korko on vielä halpa, 90-luvulla se saattoi olla 16 %.
- Anonyymi
Nyt nousee korko vauhdilla. Sääliks käy niitä joilla on jotain 250 000e asuntolainaa ja bruttotulot 2600e.
- Anonyymi
Meillä on nyt kokonaiskorko 5,44% ja lainaa 171 200e. Voin kertoa,että meinas aamukahvit mennä väärään kurkkuun, kun kirjauduin pankkiin ja katsoin ensikuun lyhennystä. Koron osuus viisinkertastu.
- Anonyymi
Toi on kovaa nousua hinnassa, mut ajatelkaa minkälainen se nousu on jos lainaa on 300 000e. Sellasen lainan korot kun viisin kertaistuu, niin voipi tulla hätä
- Anonyymi
Ainahan voi maksaa velan pois
Ainakin jos katsoo kokoomuksen kannatuslukuua se onnistuu muiltakin kuin minulta ihan hyvin - Anonyymi
Eikös kokoomuslaiset voi maksaa lainat pois
Kannautuskin niin suurta
Itse olen työlöisperheestämja maksoin lainan pois.
SDP on työlöisperheen puolue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882