Mitkä ovat Helluntaikirkkoon jäseniksi valittujen 3 tärkeintä tehtävää?
Jäsenen tärkeimmät tehtävät
24
78
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kirjoittanut lähes unessa. Helluntailaiset liittyvät kirkkoonsa. Kaikkiin vastaaviin esim. hirviseuraan liitytään. Hallituksen jäsenet ym. valitaan. Nuku öisin. Hyvä,ettei kirkkoomme pääse epäuskoiset.
- Anonyymi
Miksi olette hylänneet Raamatun opetukset seurakunnasta? Sehän johti helluntaikirkon perustamiseen.
- Anonyymi
Kun jaksat paasata kirkko-yhdistys. Kuinka monta vuosikymmentä vielä tarvitset lisäaikaa ? Vihollinen on saanut sinut ansaan. Sitä saatana haluaakin. On aivan eri asia helluntaikirkko ja srk. Vihollinen onn saanut sinut ansaan. Unohdat tärkeimmän asian, sielujen pelastuksen. Tuskin olet minkään sortin helluntailainen.
- Anonyymi
Azuza azov
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Azuza azov
Kolme tärkeintä: raha, raha, raha
- Anonyymi
Eikö Raamatun opetus olekin perustaa aina vaan uusia kirkkoja
- Anonyymi
Mitkä ovat Helluntaikirkkoon jäseniksi valittujen 3 tärkeintä tehtävää?
Helluntaiseurakunnan jäsen on sovitettu, vanhurskautettu, lunastettu ja pyhitetty.
3 tärkeintä tehtävää ovat: rukous, raamatun lukeminen ja todistaminen Herrasta.- Anonyymi
Naulakosta viedään takit kassit pankkikortit. TV pesukoneet varastetaan.
- Anonyymi
Seurakuntalaisen tärkein tehtävä on seurata Vapahtajaa - sijaista, tätä Uhrikaritsaa, joka on syntien sovitus, sekä tulee Kuninkaana takaisin hakemaan omansa.
Seurakuntalainen katsoo Kristusta ristillä - ja siinä näkee lunastushinnan merkityksen.
Tämän jälkeen Herra kyllä Pyhän Hengen kautta vie eteenpäin ja antaa elopellolla toimenkuvan.- Anonyymi
Varastettuja lemmikkejä koiria myös vapareissa on. Koruja. Kelloja. Huumeita kuljettaa. Maanpetos toimintaa. Varastetaan toisten vaatteita.
- Anonyymi
Lahkon jäsenelle tärkein tehtävä on maksaa kymmenykset ajoissa. Muuta tehtävää ei sitten olekaan.
- Anonyymi
Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.
Näitä rahalla rahalla pelastuu myynti joukkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.
Hellarit myy vaikka mitä rahasta kuten sanaa.
Mikä on helluntain seurakunna jäsen maksu, kirkolla on vuotuinen jäsen maksu se on yli 200 € ainakin minun kohdalla voi olla että toisilla on suuruinen maksu. Kirkko vaan vihkii homopareja joisai kirkkon kunnissa, kysyin jos toinen ei ole kirkon jäsen toinen on niin ei vihitä avioliitton, kummastutta vähän kyllä vaikka olen leskeksi jäänyt en pääse kirkko vihkimiseen enään.
- Anonyymi
Hellarit vajoaa alaspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit vajoaa alaspäin
Mepä kuunkin sivuutamme, ohi marssin lennämme, taakse linnunrata jää, eteenpäin vain kiidämme... Pian mennään ylöspäin ja kovaa. Jäätkö antikristuksen aikaan ?
- Anonyymi
Asovan meri azov vai kuollut meri Sodoma.
- Anonyymi
1 tehtävä: Ostaa pehmeä löhötuoli.
2 tehtävä: Ostaa iso taulutelevisio ja tallentava digiboksi.
3 tehtävä: Ostaa joka aamu koppa kaljaa.- Anonyymi
Tuo on vapaakirkollisten tyyli. Ei helluntailaisten.
- Anonyymi
Helluntaikirkossa ei ole raamattupiirejä.
Rukouskokouksiinkin osallistuminen on vain muutaman ihmisen varassa.
Keskisuuri helluntaiseurakunta ja rukouskokouksessa 3-5 ihmistä.
Pienessä helluntaiseurakunnassa länsi-suomessa ei yhtään ihmistä. - Anonyymi
Parhaat tehtävät saa se, jolla on pisin rikosrekisteri, niin silloin on katu-uskottavuus kohdallaan. Lahkosaarnaajat kerskuu ja pelottelee ihmisiä rikoksillaan ja linnatuomioillaan ja nauraa päälle.
Tatuoitu karksin näköinen äijä kun laitetaan keräämään kolehtia hihton-paita päällä, niin kukaan ei uskalla laittaa haaviin tai sankoon kolikoita. - Anonyymi
Laittaa kymmenykset tuloistaan seurakunnalle, pokkuroida ja mielistellä pastoreita, sekä srk.n mahdollisia silmäätekeviä, julistaa oppiaan ainoana oikeana joka tilanteessa. Ja neljäntenä vielä juoruta ja pitää itseään muita parempana.
- Anonyymi
Uusi helluntaihenki Amerikasta
"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat......noudattavat villitseviä henkiä....."
Tehtävänä on toimia villitsevien henkien alaisena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568