Jäsenen tärkeimmät tehtävät

Anonyymi

Mitkä ovat Helluntaikirkkoon jäseniksi valittujen 3 tärkeintä tehtävää?

24

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kirjoittanut lähes unessa. Helluntailaiset liittyvät kirkkoonsa. Kaikkiin vastaaviin esim. hirviseuraan liitytään. Hallituksen jäsenet ym. valitaan. Nuku öisin. Hyvä,ettei kirkkoomme pääse epäuskoiset.

    • Anonyymi

      Miksi olette hylänneet Raamatun opetukset seurakunnasta? Sehän johti helluntaikirkon perustamiseen.

      • Anonyymi

        Kun jaksat paasata kirkko-yhdistys. Kuinka monta vuosikymmentä vielä tarvitset lisäaikaa ? Vihollinen on saanut sinut ansaan. Sitä saatana haluaakin. On aivan eri asia helluntaikirkko ja srk. Vihollinen onn saanut sinut ansaan. Unohdat tärkeimmän asian, sielujen pelastuksen. Tuskin olet minkään sortin helluntailainen.


      • Anonyymi

        Azuza azov


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Azuza azov

        Kolme tärkeintä: raha, raha, raha


    • Anonyymi

      Eikö Raamatun opetus olekin perustaa aina vaan uusia kirkkoja

    • Anonyymi

      Mitkä ovat Helluntaikirkkoon jäseniksi valittujen 3 tärkeintä tehtävää?

      Helluntaiseurakunnan jäsen on sovitettu, vanhurskautettu, lunastettu ja pyhitetty.

      3 tärkeintä tehtävää ovat: rukous, raamatun lukeminen ja todistaminen Herrasta.

      • Anonyymi

        Naulakosta viedään takit kassit pankkikortit. TV pesukoneet varastetaan.


    • Anonyymi

      Seurakuntalaisen tärkein tehtävä on seurata Vapahtajaa - sijaista, tätä Uhrikaritsaa, joka on syntien sovitus, sekä tulee Kuninkaana takaisin hakemaan omansa.
      Seurakuntalainen katsoo Kristusta ristillä - ja siinä näkee lunastushinnan merkityksen.
      Tämän jälkeen Herra kyllä Pyhän Hengen kautta vie eteenpäin ja antaa elopellolla toimenkuvan.

      • Anonyymi

        Varastettuja lemmikkejä koiria myös vapareissa on. Koruja. Kelloja. Huumeita kuljettaa. Maanpetos toimintaa. Varastetaan toisten vaatteita.


    • Anonyymi

      Lahkon jäsenelle tärkein tehtävä on maksaa kymmenykset ajoissa. Muuta tehtävää ei sitten olekaan.

      • Anonyymi

        Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.

        Näitä rahalla rahalla pelastuu myynti joukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sinulta menee pitkäripaiseen ja tupakkaan / v. Ja suomalaisilta yleensä ? Niiden terveyshaitat itselle ja valtiolle. Tämä luku euroissa on huomattavasti suurempi kuin helluntailainen antaa kirkolleen kolehtiin. Viisailla on lukuja näistä asioista. Eipä se kirkollisverokaan ole ilmainen. Olet pelle.

        Hellarit myy vaikka mitä rahasta kuten sanaa.


    • Mikä on helluntain seurakunna jäsen maksu, kirkolla on vuotuinen jäsen maksu se on yli 200 € ainakin minun kohdalla voi olla että toisilla on suuruinen maksu. Kirkko vaan vihkii homopareja joisai kirkkon kunnissa, kysyin jos toinen ei ole kirkon jäsen toinen on niin ei vihitä avioliitton, kummastutta vähän kyllä vaikka olen leskeksi jäänyt en pääse kirkko vihkimiseen enään.

      • Anonyymi

        Hellarit vajoaa alaspäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellarit vajoaa alaspäin

        Mepä kuunkin sivuutamme, ohi marssin lennämme, taakse linnunrata jää, eteenpäin vain kiidämme... Pian mennään ylöspäin ja kovaa. Jäätkö antikristuksen aikaan ?


    • Anonyymi

      Asovan meri azov vai kuollut meri Sodoma.

    • Anonyymi

      1 tehtävä: Ostaa pehmeä löhötuoli.
      2 tehtävä: Ostaa iso taulutelevisio ja tallentava digiboksi.
      3 tehtävä: Ostaa joka aamu koppa kaljaa.

      • Anonyymi

        Tuo on vapaakirkollisten tyyli. Ei helluntailaisten.


    • Anonyymi

      Helluntaikirkossa ei ole raamattupiirejä.
      Rukouskokouksiinkin osallistuminen on vain muutaman ihmisen varassa.
      Keskisuuri helluntaiseurakunta ja rukouskokouksessa 3-5 ihmistä.
      Pienessä helluntaiseurakunnassa länsi-suomessa ei yhtään ihmistä.

    • Anonyymi

      Parhaat tehtävät saa se, jolla on pisin rikosrekisteri, niin silloin on katu-uskottavuus kohdallaan. Lahkosaarnaajat kerskuu ja pelottelee ihmisiä rikoksillaan ja linnatuomioillaan ja nauraa päälle.

      Tatuoitu karksin näköinen äijä kun laitetaan keräämään kolehtia hihton-paita päällä, niin kukaan ei uskalla laittaa haaviin tai sankoon kolikoita.

    • Anonyymi

      Laittaa kymmenykset tuloistaan seurakunnalle, pokkuroida ja mielistellä pastoreita, sekä srk.n mahdollisia silmäätekeviä, julistaa oppiaan ainoana oikeana joka tilanteessa. Ja neljäntenä vielä juoruta ja pitää itseään muita parempana.

    • Anonyymi

      Uusi helluntaihenki Amerikasta

      "Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat......noudattavat villitseviä henkiä....."

      Tehtävänä on toimia villitsevien henkien alaisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe