Poikuus meni ja täti tuli

Väinö Lumilinna

Murrosikäni ensimmäinen seksiobjektini oli runsaspovinen tätini Aira. Hän oli äitini sisko, lähes aina runkatessani ajattelin häntä. Airalla ja hänen miehellään Olaville ei ollut lapsia. Tämän tarinan tapahtuessa he olivat noin 55-vuotiaita ja minä 15. He asuivat vain parin kilometrin päässä kotoani, joten vietin paljon aikaa heidän kanssaan. He veivät minua usein lomalle pitkin Suomea. Ollessani kahdeksannella luokalla koulussa, he lupasivat ottavansa minut mukaansa Turkkiin. Olin innoissani, koko talven kuvittelin kuinka hiihtolomalla Marmariksessa tätini viettelisi minut.

Marmariksessa hotellihuoneemme oli pieni yksiö. Kaikki kolme sänkyä olivat samassa huoneessa, joten en voinut välttyä näkemästä tätiäni rintsikoissa tai välillä pikkuhousuissaan. Minusta alkoi tuntua, että hän tarkoituksella liikkui vähissä pukeissa. Toisena lomapäivänä Aira oli kylpyhuoneessa vaihtamassa vaatteitaan, ehkä sattumalta, ehkä tahallisesti kylpyhuoneen ovi oli auki, jolloin peilin kautta näin tätini aivan alasti. Hän oli hieman pyöreä, mutta ei kuitenkaan mitenkään lihava. Katselin hänen tummaa karvakolmiotaan ja yllättävän kiinteitä rintojaan. En ollut nähnyt naista alasti sen jälkeen, kun häpykarvoitukseni oli alkanut kasvaa. Täti vilkaisi kylpyhuoneen ovelle ja peilin kautta katseemme kohtasivat, pieni hymy häivähti Airan kasvoilla. Minulla alkoi oitis kalu kovettua. Olavi oli parvekkeella olut seuranaan eikä tiennyt mitä sisällä tapahtui. Aira tuli kuitenkin pois kylpyhuoneesta kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Harmittelin, että en saanut olla rauhassa ollenkaan. Kotona olin tottunut runkkaamaan vähintään kerran päivässä. Nyt oli jo menossa kolmas päivä peräkkäin ilman kättä. Muutoin loma oli sujunut hyvin, olin tutustunut erääseen ikätoveriini, jonka kanssa kävimme uimassa ja kiertelemässä basaareita. Lomaviikon puolivälissä lueskelin sängylläni sarjakuvia, ylläni oli boxerit ja t-paita. Kello oli jo yli yhdeksän illalla. Olavi sanoi lähtevänsä vielä aulabaarin muutamalle oluelle. Tätini oli juonut myös muutaman oluen ja oli hieman hiprakassa. Hän makoili omassa sängyssään yllään hame ja valkoiset rintaliivit. Olavin lähdettyä Aira nousi ylös ja käveli sänkyni päätyyn. Hän nojasi sängyn päätylautaan niin että isot rinnat riippuivat kiihottavasti rintaliivien varassa.
-Onko sulla ollut hyvä loma?
-On, tosi mukavaa on ollut.
Nousin istumaan sängyn laidalle, Aira istui viereeni.
-Minä huomasin kuinka vakoilit minua peilin kautta toissa päivänä.
-Anteeksi, se oli vahinko.
-Höpsis…on imartelevaa, että tällainen vanhus kiinnostaa vielä noin nuorta miestä.
-Et sä vielä mikään vanhus oo.
-Olenhan minä sinua melkein 40 vuotta vanhempi. Noin komealle pojalle on varmasti jo löytynyt nuorempiakin ottajia.
-Ei niitä nyt niin kauheesti oo ollut.
-Kai sinä olet jo tyttöjen kanssa ollut sängyssä?
-Joo…onhan sitä kaikenlaista tullut tehtyä, selitin punastellen ja tätinikin tiesi varmasti minun valehtelevan.

En voinut siirtää katsettani pois tätini rinnoista ja rintaliivien läpi paistavista nänneistä. En edes tajunnut, että kaluni oli täydessä valmiudessa, ennen kuin Aira kosketti sitä.
-Mikäs täällä pullottelee?
Hän veti hitaasti boxerini polviin ja alkoi hivellä kaluani. Tarrasin kiinni hänen rintoihin, toinen rinta pulpahti ulos liiveistä. Kumarruin imemään hänen hehkuvanpunaista nänniä. Imin, nuolin ja näykin tuota punaista nipukkaa ja tunsin sen kovettuvan suussani. Aira jatkoi runkkaamistani, minä ujutin kättäni hameen alle. Aira levitti reisiään niin, että onnistuin saaman käteni hänen pikkuhousujensa päälle. Hieroin Airan pillua ensin housujen läpi, sitten työnsin käteni housujen sisäpuolelle. Tunsin tuuhean karvoituksen, siirsin kättäni alemmaksi ja löysin jotain kosteaa. Keskisormeni löysi tien häpyhuulten väliin, liikuttelin sormea kosteassa vaossa, tätini voihki ja piti kulliani edelleen kädessään. Sanoin laukeavani aivan pian. Aira lopetti runkkaamiseni ja siirsi käteni pois jalkovälistään. Hän riisui itsensä alasti ja asettui selälleen sängylleni. Näin nyt kunnolla hänen vittunsa; turpeat häpyhuulet olivat raollaan ja pillunreikä katsoi minua kosteana ja kiiltävänä. Olin 15-vuotias ja muutaman vuoden jo unelmoinut tästä, mutta en kuitenkaan olisi ikinä uskonut unelmieni toteutumiseen. En edes ajatellut että kyseessä oli sukurutsa, minulle Aira oli vain seksiobjekti.

Aira pyysi minua suutelemaan pilluaan. Meni polvilleni hänen reisiensä väliin ja tärisevin käsin levitin häpyhuulia leveämmälle. Nuolaisin varovasti tätini kosteaa vakoa, maistoin suolaisen maun, josta en osannut sanoa oliko se hyvä vai paha, kiihottava maku se ainakin oli. Aira pyysi painamaan kieltäni kovempaa pilluaan vasten ja hieromaan toisella kädellä klitoristaan. Tein työtä käskettyä ja työnsin kieltä myös Airan reikään.
-Juha…aah…sä oot nopea oppimaan…Pistä vielä pari sormea sisään…ihanaa…aaaaaahhh.
Kullini seisoi kivikovana ja tiesin, että laukeaisin ennen kuin ehtisin työntää sen tätiini. Aira taisi lukea ajatukseni, kun hän pyysi minua lopettamaan nuolemisen ja antamaan hänelle jotain suuhun pantavaa.

Nousin siesomaan sängyn reunalle ja tarjosin tädilleni patukkaa. Hän otti sen suuhunsa ja tunsin sellaista nautintoa, josta minulla ei ollut aavistustakaan. Suuseksin ihanuudesta olin kyllä lukenut, mutta kirjoittajat eivät olleet osanneet sittenkään kertoa koko totuutta. Tätini imi minua hetken aikaa ja sanoi sitten, että saan laueta kyllä hänen suuhunsa. Tunsin kielen pyörivän terskani ympärillä ja käden liikuttavan esinahkaani. Sitten silmissäni musteni, polveni tuntuivat olevan hyytelöä, koko kehoni tuntui laukeavan. Näin kuinka spermani valui Airan suupielistä, hän hymyili.
-Odotetaan hetki niin jaksat tyydyttää myös minut, tätini sanoi ja pyyhki suupieliään sängynpeittoon.

Halusin heti jatkaa tätini pimpin tutkimista. Hän kertoi nauttivansa siitä, että hänen klitoristaan hyväillään samalla, kun hänen nännejä imetään. Siirryin nyt makaamaan tätini viereen kapealle sängylle, hieroin toisella kädellä hänen litisevää vittuaan ja toisella kädellä puristelin rintoja nuollen samalla nännejä. Kullini oli hetkessä jälleen käyttövalmiina. Aira huomasi sen ja käski minut päälleen. Aira ohjasi kaluni kädellään sisäänsä, se upposi kiimasta kosteaan pilluun helposti. Aloin liikuttaa lantiotani ja tätini teki samoin. Kiihdytin tahtia ja Aira alkoi taas voihkia.
-Oooh…kyllä luonto tikanpojan näköjään puuhun ajaa. Sinähän panet kuin vanha tekijä…
-Tää on mahtavaa…teenkö mä niin kuin pitääkin?
-Älä puhu…oohh….työnnä niin syvään kuin pystyt…Sulla on paljon isompi kuin Olavilla…oih…ja paksumpi…Anna mä tuun päälle.

Käännyimme ja Aira istui sojottavan elimeni päälle. Hän tuntui nauttivan enemmän saadessaan itse määrätä tahdin. Hänen vittunsa puristui ihanasti kullini ympärille, hölskyvät rinnat heiluivat silmieni edessä. Aira nojasi eteenpäin niin, että sain nännin suuhuni. Puristelin hänen muhkeita pakaroitaan ja nautin. Tätini huokaukset ja voihkinta täyttivät huoneen, hän oli saamassa orgasmin. Hänen takapuolensa liikkui ylös alas yhä kovempaa, sitten hänen pillunsa tuntui saaneen kouristuskohtauksen. Minäkään en pystynyt enää pidätellä vaan laukesin saman tien.

Peseydyimme ja menimme sitten molemmat takaisin omille sängyillemme makaamaan. Seuraavana päivänä Olavi kysyi minulta, että oliko ollut ikimuistettava ilta. Olavi kertoi olleensa impotentti jo pari vuotta, muttei halunnut vaimonsa menevän vieraisiin. He olivat tulleet siihen tulokseen, että minä olin sopivan luotettava ja viriili seksikumppani Airalle. Myöhemmin Olavi tuli mukaan tätini ja minun sessioihin, joita on jatkunut aivan näihin päiviin asti.

13

20367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et oo hullu

      ei v..tu miten sairasta tekstiä meinasin yrjötä

      • Yrjö Laatta

        mä 'heitin pirjot' kun pääsin ton kertomuksen puolväliin. alko vatsaa vääntää niin perkeleesti, päässä huimasi. semmonen vellova tunne. olin syöny just aikasemmin pari lautasellista pyttipannua ja olin ihan täynnä vielä. oksennus levisi näppiksen ja näytön päälle ja syliin. meni tunti siivoamiseen. kämppä haisee hyi helvetti.


      • Väinö Lumilinna
        Yrjö Laatta kirjoitti:

        mä 'heitin pirjot' kun pääsin ton kertomuksen puolväliin. alko vatsaa vääntää niin perkeleesti, päässä huimasi. semmonen vellova tunne. olin syöny just aikasemmin pari lautasellista pyttipannua ja olin ihan täynnä vielä. oksennus levisi näppiksen ja näytön päälle ja syliin. meni tunti siivoamiseen. kämppä haisee hyi helvetti.

        Onpas ihmiset herkkiä, jos toi tarina saa oksentamaan. Hyvä juttu kuitenkin, jos juttu saa ees jonkin reaktion aikaan. Aika konservatiivista väkee tuntuu täällä olevan.


    • jäbä

      musta toi oli hyvä tarina aah

      • I like

        Tää oli ihan vitun hyvä!


    • tuntematon

      Sairasta naida sukulaisen kanssa.

      • kiplak

        !!!


      • Anonyymi

        No, en nyt tiedä onko sairasta vai ei, mutta minunkin poikuuden vei tätini, kun olin 15v.
        Oli jo pidempää vilautellut rintojaan ja syliään. Loppuun vei asian, kun oltiin jääty kahdestaan heidän mökille.
        Sairasta tai ei, mutta vieläkin muistan tuon mahtavan tilanteen.


      • Anonyymi

        Jep, kyllä minuakin noin hieno tarina harmittaa, kun ei itse pysty , ymmärrän.


    • Anonyymi

      Olin jo seitsemäntoista, kun meidän mökillä tehtiin varastoa, isä ja setä innostui illalla lähteä ravintolaan aikoivat olla hotellissa yötä. Sedän vaimo Helena suutahti, ja meni makuuhuoneeseen viinin kanssa, olin ulkona ja huutelin Helenalle sauna lämmin, Helena kävi saunassa minä sitten. Istuttiin keittiössä Helenalla valkoinen saunatakki päällä. Odotin että se vähän aukenee niin näen vähän isoista rinnoista.
      Helena huomasi tuli viereen, vai tissit ne kiinnostaa ja halasi.
      Helena makoili huoneessaan huusi tule tänne mun viereen kävelin jännittyneenä kuiskas tule viereen . Helena avasi saunatakin sanoin voit tutustua kun ketään ei ole koskettelin varovasti Helena neuvoi miten. puhelin soi Helena sanoi nyt hiljaa ja vastasi setä kyseli miten pärjätään jos jäädään yöksi. Helena sanoi vain jääkää ja huommenna kotia.
      Helena riisui minut ihaili kovaa kalua suukotteli ja sanoin nyt rakastellaan.
      Pienen runkkauksen jälkeen neuvoi tulemaan päälle, kunohajsi sisään oli liukas jalämmin, rauhoitteli ei niin nopeaan ja ohjasi samalla imemään rintoja.
      Laukesin aika nopeaan tuntui hyvältä laskea liukkaaseen pilluun. Helena piti vierellään kehui olin kuulema hyvä rakastelemaan. Helena sanoi nyt kun on aloitettu saat panna minua aina, pian oltiin taas rakastelemassa nyt Helena oli vielä halukkaampi saamaan kunnolla sisään tuntui aina vaan paremmalta.
      Yöllä heräsin ja join vettä kun tulin ovelle Helena makasi vatsallaan jalat leviällä menin viereen hyväilin pyllyä, Helena sanoi silmät kiinni tuntuu hyvältä ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvä olo.
      Hyväilin lisää pyllyä kalu kasvoi heti kun näin pillun huulet, siirryin jalkojen väliin laskeuduin sievästi, Helena huokasi onko pylly kaunis kun juoksen paljon laskeuduin kiinni huuliin Helena nosti pyllyä painoin sisään kuiskas olet ihanan raju painoin kovaa Helena alkoi väristä levitti jalkoja lisää pane minua väkisin painoin aina koko pituudelta Helena sai nyt oikeasti orgasmin ja kun vielä laukesin sisään kuiski työnnä työnnä. Nukuin vieressä aamuun asti.
      Aamupäivällä miehet tuli , näki että on varmaan otettu. Syötiin kunnolla ja miehet meni purkamaan vanhaa varastoa rannalta olin vähä aikaa kaverina.
      Kun menin sisään Helena halasi minun sala poika katsoi ulos ja nosti paitaa ime osaat niin hyvin, imin pitkään Helena sanoi äkkiä ja kääntyi laskin tiukat housut ja työnnyin sisään panin nopeaan loppuun asti, ja annoin paperia laittoi osan housuun ja nosti housut, hyväilin sievästi rintoja paidan päältä huokasi saat minut palamaan kivasti. Harmitti kun lähdettiin iltapäivällä kotia. Helenalta tuli viesti, soitan kun olen yksin.

    • Anonyymi

      Olen seurustellut vaimoni kanssa nuoresta. Olimme n. 16-vuotiaita, kun matkustimme vaimon tädin luokse kesälomalle. Heillä oli omakotitalo Helsingissä. Maija-täti ja miehensä Matti olivat silloin n. 50-vuotiaita. He ostivat grillattavaa ja olutta. Illalla olimme kaikki jonkun verran humalassa. Matti sanoi, että sauna olisi lämmin. Hetken arvottuamme suostuimme heidän ehdotukseen, että kaikki saunovat yhdessä. Sauna oli aika pieni, neljä ihmistä istui ihan vieri vieressä. Saunan ja pesuhuoneen välissä oli iso lasiseinä. Maija oli vaalea, normaalivartaloinen, rinnat aika isot ja riippuvat. Matti kävi urheilemassa ja oli lihaksikas minun teinivarteeni verrattuna. Tyttöystävälläni oli kiinteät c-kupin rinnat. Minä istuin nurkassa, Maija vieressäni, Matti ja tyttöystävä toisessa reunassa. Tyttöystäväni lähti suihkuun. Matti seurasi tiiviisti kun Henna pesi itseään. Sitten Matti nousi ja lähti myös pesulle. Minä ja Maija jäimme vielä saunaan. Maija istui edelleen vieressäni, vaikka tilaa oli vapautunut. Lasin läpi näin, että Matin kalu oli kasvanut ja alkoi kohota. Matti kysyi Hennalta jotain ja Henna hihitti. Matti pursotti saippua käsiinsä, meni Hennan taakse ja alkoi pestä tämän selkää. Henna nojasi käsillään seinää, kiinteät rinnat heilahtelivat hieman ja huomasin, että nännit kovettuivat. Minun kullini alkoi jäykistyä ja yritin vaihtaa asentoa, ettei Maija huomaisi. Katselimme molemmat pesuhuoneen puolelle. Matin kalu oli täysin pystyssä ja se oli kyllä paljon miehekkäämpi kuin omani. Matin kädet kävivät Hennan pakaroilla ja hän tuntui työntävän pyllyään Mattia kohti. Matin kalu tökki pakaroita ja oli välillä pyllynvaossa. Matti otti lisää saippuaa, työnsi kätensä etupuolelle ja hyväili teinitytön kiinteitä rintoja. Minun kullini oli täysin kovana ja tunsin, kuinka Maijan käsi siirtyi reidelleni, tarttui kulliini ja alkoi hitaasti liikutella esinahkaani edestakaisin. Nojasin seinään, levitin jalkojani ja annoin Maijan hyväillä itseäni. Pesuhuoneen puolella Matti otti shampoota käsiinsä ja alkoi hieroa sitä Hennan hiuksiin. Toisella kädellä hän tarttui seisovaan kaluunsa ja hieroi sillä Hennan peppuvakoa. Matti puristi Hennaa hiuksista, Henna pyllisti ja levitti jalkojaan ja Matti ohjasi paksun kullinsa pillun huulille ja painautui pikku hiljaa sisään.

      • Anonyymi

        Katsoin Hennan ilmettä, kun Matin kalu painui sisään. Henna haukkoi henkeään, silmät katsoivat ylöspäin. Maijan käsi runkkasi kaluani tasaiseen tahtiin. Matti työnteli edestakaisin rauhalliseen tahtiin ja piti koko ajan Hennan hiuksista kiinni ja veti päätä taakse päin. Hennan jalat selvästi notkahtelivat. Matti siirsi kätensä Hennan lanteille, otti pienen pepun reunoista kiinni ja kiihdytti panemisen tahtia. Henna vinkui, alkoi täristä ja notkahti hieman alas, jääden Matin kalun varaan roikkumaan. Tässä vaiheessa Maijan käsi vatkasi kaluani nopeasti ja spermani roiskahtivat vatsalleni ja Maijan käsille. Henna havahtui ja kääntyi katsomaan saunaan. Hän näki kuinka Maija hyväili hitaasti lerpahtavaa kaluani. Maija hymyili minulle, nousi ylös ja meni suihkuun. Matti ja Maija pesivät itsensä ja poistuivat. Minäkin menin suihkuun, Henna oli hieman katuvan ja ujon näköinen. Emme puhuneet tästä asiasta sen enempää. Söimme iltapalaa ja menimme alakerran vierashuoneeseen nukkumaan. Suutelimme ja hyväilimme hetken toisiamme, mutta annoimme olla ja nukahdimme. Yöllä heräsin ääniin ja liikkeeseen. Kun pääsin hereille, huomasin, että Henna makasi vieressä jalat levällään ja Matti pani häntä. Huoneessa oli hämärää, mutta näin kuinka Matti nojasi käsiinsä ja iso kulli painui edestakaisin Hennan pilluun. Matti komensi Hennan vielä polvilleen sängylle ja ohjasi kalunsa takaapäin sisään. Siinä tahti kiihtyi ja Matti puuskutti ja sanoi tulevansa. Henna yritti sanoa, että ei sisään, mutta Matti jatkoi ja laukesi Hennan teinipilluun. Minä olin laskenut bokserini ja runkkasin kovaa kaluani ja laukesin lakanoille. Tästä tapahtumasarjasta alkoi tulevan vaimoni ja Matin panot. Myöhemmin vaimoni kävi usein työmatkoilla Helsingissä ja Matti kävi häntä tapaamassa. Matti tarjosi aina ruoat ja juomat ja osti vaimolle vaatelahjoja. Hotellissa hän pani Hennaa omistajan elkein.


    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus oli kyllä erittäin niin hyvä että näin yli seitsemän kympisenäkin niin että pikkupoika oli ihan kovana . Minun elämässä kyllä on käynyt ihan samoin kun tässäkin mutta poikuus on menyt 16 vuotiaana.  Kun minä olin eronut vaimostani 40 vuotiana ja muutaman vuoden elelin  ihan yksin, mun täti oli 55v ja hänen miehensä 60v, he pyysivät minua lähtemään etelän aurinkoon mukaan viikon lomalle, minähän tietenkin lupasin lähteä kun muutenkin oltiin yhdessä paljon työ hohmisa. Kun oltiin etelässä niin meillä oli majapaikka jossa oli kaksi makuuhuonetta, tupakeittiö ja tietenkin suihku/wc,  kun oli lämmintä niin tätini oli ihan pelkissä rintsikoissa ja pikkuhousuissa, hän oli sopivasti pyöreähkö, isot rinnat joita hänen lapest oli imeneet niin että nännit myös isot jotka silloin tällöin pullottivat rintsikoitten läpi, meillä miehillä oli vain pikkuhousut,. Mulla oli kyllä vaikeaa olla kun en ollut eron jälkeen ollut kenenkään kanssa sängyssä, mitän nyt joskus olin runkanut. Täti kyllä pienessä humalassa keikisteli meidän miesten edessä kun meni ohi, minä vähän silmäilin että pulotiko tädin miehen housuissa yhtään, miehellä ei pelottanut yhtään minulla kyllä oli pullotus kova jonka tätini varmaan huomasi kun katsoi niin pitkään.  Tätini mies kyllä siemaili  miestä väkevämpää aika reippaasti, jonku ajan kuluessa sanoi ihan juopuneen äänellä että hän lähtee nukkumaan ja sanoi että maistelkaa ja nauttikaa vain ihan rauhassa ja samalla katsoi vaimoaan samalla iski silmää.  Ei menyt kun vähän aika niin täti riisui rinsikat pois ja tulli minun vieren istumaan ja juteltiin samala tätini laski kätensä minun reidelle katsoi samalla minun housun etumusta ja sanoi että miten housu pullottaa noin? Minä sanoi että mitä sinä tuosa olet keikistelyt meidän miesten edesä johan sen takia. Minäkin rohkenin koittaa tätiin isoja rintoja kun nännit olivat ihan kovana. Täti ujuti kätensä minu housuun ja otti kovana olevan kullin kätensä, minä sanoin että mitä nyt sinä teet? Täti sanoi että pitää tutkia mikä tällä housu puoltaa, minäkin innostuin niin että puristelin äidin rintoja oikein kunnolla ja samalla toisen käden ujutin hänen housun sisään niin syvälle että tunsin karvoituksen, turvonneet ja märän pillun. Kun tätini hyväili minun mulkua niin hän sanoi että halua tättä saada oikein, minä kysyi että oletko ihan tosissaan kun miehesi on tuolla toisessa makkarissa, niin täti sanoi että mies nukkuu kuin tukki kun on ottanut viina reippaasti, minä sanoin että kyllä minäkin haluan myös senkin sanoi että mennään tune toisen makariin, noustiin sohvalta ylös niin täti kävi katsomassa miten hänen mies voi ja laittoi oven kiinni, Täti pudotti housunsa pois niin näin tuuhean tumat karvat, minäkin pudotin housut pois, mentiin makariin, täti sanoi että menepä selälleen, minä menin selälleni niin täti alkoi imemään minun mulkua siten kääntyi itse selälleen ja sanoi ime tissejä ja mene siten nuolemaan minun pillua kun se oikein pyytää. Minähän työtä käskettyä, kun hetken olin nuollut niin täti sai valtavan orkun ja siten sanoi että nyt se halua sitä sinun paksua kullia sisään, kysyin että laitanko ihan paljaaltaan niin täti sanoi saat laita, minä työnnyin ihan pohjaan saakka, hetken liikuttelin niin täti sanoi että hän tulee kohta uudesta että sinäkin saat tulla oikein sine sisälle, ei menyt kauan kun me molemat lauetiin. Käytin pesula, täti sanoi että hän tule minun vieren nukumaan, minä sanoin että  mitä miehesi sano niin täti sanoi että ei mitään kun nukkuu pitkään,täti sanoi minä nousen aikaisten kahvin keittoon. Niin me nukutaan. Aamulla oltiin tädin kanssa aamukahvin juonisa kun mies tuli ja kysyi että oliko hyvä yö. Sanoin  että oli. Siinä juotiin kahvia niin mies sanoi että ollaan tätisi kanssa sovittu että tämä juttu mitä teette yöllä, minä kysyin tädilttä että onko tämä totta täti sanoi että on kun mieheni ei pysty vain käsin tekemään minulle. Minä sain tätin kansa harasta seksi koko loppuloman, josku oli mies vieressä katsomassa ja hyväili käsin meitä molempia, täti kyllä imi miehensä mulkua useasti ja sanoin minullekin että minäkin saan ime tietenkin minä imin mutta ei miehellä nousut, kyllä me tädin kansa oikein naitiin. Se lomareissun jälkeen minä sain käydä heidän tykönä saunomassa ja tädin kanssa rakastelemassa, sitä on jatkunut tänne asti ja vieläkin jatkuu.. Tämä on tosi tapahtuma.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe