HS.fi_9.9.22
KULTTUURITAPAHTUMIEN pääsylippujen kohonneet hinnat eivät vain kiukuta kuluttajaa, vaan niillä saattaa olla rakenteellisia vaikutuksia.
”Lippujen hinnannousu ei ole vain hinnannousua. Se muuttaa tai jämähdyttää teatteriyleisön sosioekonomista rakennetta, mikä puolestaan vaikuttaa sisältöihin”, sanoo Viirus-teatterin taiteellinen johtaja Jussi Sorjanen.
”Teatterista on tulossa yhä vahvemmin ja vahvemmin ylemmän keskiluokan hovinäyttämö.”
---------------------------------------------------------------------------------------------------
OTTAKAA MALLIA MINUSTA!
OLEN PAHEMPI KUIN TEATTERI, SILLÄ OLEN YKSITYISYRITTÄJÄ TAIDEMAALARI.
Nämä herrat vielä puhuvat palkasta, jonka he saavat.
Saisivat hävetä mokomat!
KUKA TAITEILIJA PUHUU PALKASTA, tai kuukausipalkasta.
EHKÄ TOIMITTAJA SEKÄ MOKOMA KULTTUURIVÄKI ELÄÄ VÄÄRÄSSÄ TODELLISUUDEN TILASSA!
mikä on huonompi asia heille itselleen, koska taitaa Suomen taidekenttä ollut siirtynyt jo aikoja sitten muuallekin kuin vain ollut pienen valikoidun piirin hallinnassa. Aika sikamaista puuhaa olla virallinen taiteilija Suomessa. Samanlainen on KORRUPTOITUNUT ja EPÄDEMOKRAATTINEN, sekä RIKOLLINEN on virallinen taiteilija kuin pahin mulkkukin maailman markkinoilla, joissa on vain väärinkäyttöä. En olisi virallinen taiteilija Suomessa, koska työpaikka saa erittäin negatiivisen leiman. Ei kannata, jos ei tahdo syytteitä.
Perus totuus on että TAITEELLA EI ELÄÄ ja jokainen joka todistaa, että hän elää, on valheellinen lurjus!
Valtion teatteri on VÄÄRISTÄMÖ. Se vääristää ihmisten elämää ja kulttuuria. Virallisella taiteella ei ole mitään taiteen kanssa tekemistä.
Ällöä, vastenmielistä, tekopyhää toimintaa.
Kuinka vitussa he uskaltavat edes kirjoittaa sellaista paskaa kuin että teatterilla ei ole rahaa tai kävijöitä?
Ottakaa mallia minusta hei.
Minä en edes unelmoi sellaisista eduista mistä joku vielä kärsii, että eivät enää saavu.
Vitun tompelot.
Älkää menkö teatteriin vain.
Ei enää 2000 luvulla, sillä on suurempi ongelma kyllä on taide.
Ei edes professori tiedä, mitä taidetta vaivaa.
'Älä paska puhuu'
20
997
Vastaukset
- Anonyymi
En edes sano, että SULKEKAA SE TEATTERI ja kaikki itsetärkeät teatteri homot lomauttakaa.
Saisivat olla ilman teatteria.- Anonyymi
Onpas TYHMÄ ylempi keskiluokka, joka käy teattereissa.
Eikö ole todellakaan parempaa tekemistä?
Menkää jonnekin moderniin tapahtumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas TYHMÄ ylempi keskiluokka, joka käy teattereissa.
Eikö ole todellakaan parempaa tekemistä?
Menkää jonnekin moderniin tapahtumaan.Keskisormi teille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisormi teille
Teatteri uutinen saa Vuoden ja Maailman Turhimman uutisen tittelin.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=F5zg_af9b8c
Jean Sibelius - Finlandia
9 660 805 katselukertaa 23.7.2012 Finlandia, Op. 26 is a symphonic poem by the Finnish composer Jean Sibelius. The first version was written in 1899, and it was revised in 1900. T - Anonyymi
älkää kiusatko koululaisia Janne Seebellyuksella
- Anonyymi
SAAKO TYÖTÖN TAITEILIJA SUOMESSA ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA PERUSTULOPALKAN?
no ei ollut elämässä muutakaan järkeä kuin odottaa sellaisen onnenpäivän
sillä olen työtön taiteilija- Anonyymi
jumala hallitsijat päättävät köyhälistön kohtaloista
Jumala, Jumalan lapsi Sauli Niinistö on Kuningatar.
- Anonyymi
museo maksaa minulle kuukausipalkkaa, että käyn katsomassa Akseli Gallen Kallelan hienon kuvataidenäyttelyn
- Anonyymi
veikkaan, että Museo on lopen kyllästynyt kuvataideteoksiin, koska niitä on liikaa ja niitä pitää kuljettaa, vaikka esineet ovat puuta-heinää.
- Anonyymi
Pandemia Govid-21:n Koronan takia uusi Kuvataidetalo jäi rakentamatta.
Aplodesmentteja!!! - Anonyymi
Perinnön turvin elävä muusikko on pelottava ihminen, koska on ufo.
Ufon energiat ovat sietämättömiä ihan normaalin ihmisen kannalta.
Mitä ufoja maapallo pitää sisälläänkään!!!
Jumala, älä anna minun saada kyseisen ufon tartuntaa.- Anonyymi
Jokainen taiteilija luulee olevansa taiteilija, vaikka ei ole sellainen.
Lopeta luulottelu ja ole normaali kuten muutkin. - Anonyymi
Heitä se taide esine pois, jota pidät käsissäsi. Nyt!
- Anonyymi
Lumikuningattaren talous meni suurin piirtein plus miinus nolla. Miinusta tuli vähemmän kuin mitä me etukäteen odotimme, Tampere-talon toimitusjohtaja Paulina Ahokas kertoo. Hän muistuttaa, että pelkästään tapahtuman siirtämisestä lähes vuodella eteenpäin tuli 780 000 euron lisäkustannukset. MIKSI TÄMMÖISIÄ JOUTAVIA PELLEILYJÄ TEHDÄÄN, KUN JO ETUKÄTEEN TIEDETÄÄN, ETTÄ VITUIKS MENEE JA TAPPIOTA TULEE?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887