'Älä paska puhuu'

Anonyymi

HS.fi_9.9.22
KULTTUURITAPAHTUMIEN pääsylippujen kohonneet hinnat eivät vain kiukuta kuluttajaa, vaan niillä saattaa olla rakenteellisia vaikutuksia.

”Lippujen hinnannousu ei ole vain hinnannousua. Se muuttaa tai jämähdyttää teatteriyleisön sosioekonomista rakennetta, mikä puolestaan vaikuttaa sisältöihin”, sanoo Viirus-teatterin taiteellinen johtaja Jussi Sorjanen.

”Teatterista on tulossa yhä vahvemmin ja vahvemmin ylemmän keskiluokan hovinäyttämö.”
---------------------------------------------------------------------------------------------------


OTTAKAA MALLIA MINUSTA!

OLEN PAHEMPI KUIN TEATTERI, SILLÄ OLEN YKSITYISYRITTÄJÄ TAIDEMAALARI.

Nämä herrat vielä puhuvat palkasta, jonka he saavat.

Saisivat hävetä mokomat!

KUKA TAITEILIJA PUHUU PALKASTA, tai kuukausipalkasta.

EHKÄ TOIMITTAJA SEKÄ MOKOMA KULTTUURIVÄKI ELÄÄ VÄÄRÄSSÄ TODELLISUUDEN TILASSA!
mikä on huonompi asia heille itselleen, koska taitaa Suomen taidekenttä ollut siirtynyt jo aikoja sitten muuallekin kuin vain ollut pienen valikoidun piirin hallinnassa. Aika sikamaista puuhaa olla virallinen taiteilija Suomessa. Samanlainen on KORRUPTOITUNUT ja EPÄDEMOKRAATTINEN, sekä RIKOLLINEN on virallinen taiteilija kuin pahin mulkkukin maailman markkinoilla, joissa on vain väärinkäyttöä. En olisi virallinen taiteilija Suomessa, koska työpaikka saa erittäin negatiivisen leiman. Ei kannata, jos ei tahdo syytteitä.

Perus totuus on että TAITEELLA EI ELÄÄ ja jokainen joka todistaa, että hän elää, on valheellinen lurjus!

Valtion teatteri on VÄÄRISTÄMÖ. Se vääristää ihmisten elämää ja kulttuuria. Virallisella taiteella ei ole mitään taiteen kanssa tekemistä.
Ällöä, vastenmielistä, tekopyhää toimintaa.

Kuinka vitussa he uskaltavat edes kirjoittaa sellaista paskaa kuin että teatterilla ei ole rahaa tai kävijöitä?

Ottakaa mallia minusta hei.
Minä en edes unelmoi sellaisista eduista mistä joku vielä kärsii, että eivät enää saavu.

Vitun tompelot.

Älkää menkö teatteriin vain.
Ei enää 2000 luvulla, sillä on suurempi ongelma kyllä on taide.
Ei edes professori tiedä, mitä taidetta vaivaa.

20

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En edes sano, että SULKEKAA SE TEATTERI ja kaikki itsetärkeät teatteri homot lomauttakaa.
      Saisivat olla ilman teatteria.

      • Anonyymi

        Onpas TYHMÄ ylempi keskiluokka, joka käy teattereissa.

        Eikö ole todellakaan parempaa tekemistä?

        Menkää jonnekin moderniin tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas TYHMÄ ylempi keskiluokka, joka käy teattereissa.

        Eikö ole todellakaan parempaa tekemistä?

        Menkää jonnekin moderniin tapahtumaan.

        Keskisormi teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisormi teille

        Teatteri uutinen saa Vuoden ja Maailman Turhimman uutisen tittelin.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=F5zg_af9b8c

      Jean Sibelius - Finlandia
      9 660 805 katselukertaa 23.7.2012 Finlandia, Op. 26 is a symphonic poem by the Finnish composer Jean Sibelius. The first version was written in 1899, and it was revised in 1900. T

    • Anonyymi

      älkää kiusatko koululaisia Janne Seebellyuksella

    • Anonyymi

      SAAKO TYÖTÖN TAITEILIJA SUOMESSA ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA PERUSTULOPALKAN?

      no ei ollut elämässä muutakaan järkeä kuin odottaa sellaisen onnenpäivän

      sillä olen työtön taiteilija

      • Anonyymi

        jumala hallitsijat päättävät köyhälistön kohtaloista
        Jumala, Jumalan lapsi Sauli Niinistö on Kuningatar.


    • Anonyymi

      museo maksaa minulle kuukausipalkkaa, että käyn katsomassa Akseli Gallen Kallelan hienon kuvataidenäyttelyn

      • Anonyymi

        veikkaan, että Museo on lopen kyllästynyt kuvataideteoksiin, koska niitä on liikaa ja niitä pitää kuljettaa, vaikka esineet ovat puuta-heinää.


    • Anonyymi

      Pandemia Govid-21:n Koronan takia uusi Kuvataidetalo jäi rakentamatta.
      Aplodesmentteja!!!

    • Anonyymi

      Perinnön turvin elävä muusikko on pelottava ihminen, koska on ufo.

      Ufon energiat ovat sietämättömiä ihan normaalin ihmisen kannalta.

      Mitä ufoja maapallo pitää sisälläänkään!!!

      Jumala, älä anna minun saada kyseisen ufon tartuntaa.

      • Anonyymi

        Jokainen taiteilija luulee olevansa taiteilija, vaikka ei ole sellainen.

        Lopeta luulottelu ja ole normaali kuten muutkin.


      • Anonyymi

        Heitä se taide esine pois, jota pidät käsissäsi. Nyt!


    • Anonyymi

      Lumikuningattaren talous meni suurin piirtein plus miinus nolla. Miinusta tuli vähemmän kuin mitä me etukäteen odotimme, Tampere-talon toimitusjohtaja Paulina Ahokas kertoo. Hän muistuttaa, että pelkästään tapahtuman siirtämisestä lähes vuodella eteenpäin tuli 780 000 euron lisäkustannukset. MIKSI TÄMMÖISIÄ JOUTAVIA PELLEILYJÄ TEHDÄÄN, KUN JO ETUKÄTEEN TIEDETÄÄN, ETTÄ VITUIKS MENEE JA TAPPIOTA TULEE?

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe