Hyrynsalmi

Anonyymi

Suuri vitsi koko kunta, kunnanvaltuusto kokoontuu vaan kahvin juontiin ja kimpparunkulle.

40

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Jos sinua niin kovin huolestuttaa asia, että et itse uskalla osallistua kunnallisvaaleihin niin voit tulla tutustumaan kunnan päätöksen tekoon esim. vaikka keskustan valtuustoryhmän kokoukseen. Ota yhteyttä vaikka puheenjohtajiin. Ihan tavallisia ihmisiä kaikki ollaan.

      • Anonyymi

        En minä voe, kun olen perus hyryläene joka voaan huutelee porukoitten selkiin takaa ettei voaan tunnettas tosi osovan neuvoo assiessa ku assiessa ei senpuoleen. viisautta on mutta sehi on jollain toesella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voe, kun olen perus hyryläene joka voaan huutelee porukoitten selkiin takaa ettei voaan tunnettas tosi osovan neuvoo assiessa ku assiessa ei senpuoleen. viisautta on mutta sehi on jollain toesella.

        Saatanan runkkarit perhana ette osaa muuta kuin valittaa.


      • Anonyymi

        Pistäkääpä ne kunnan työmiehet sitä Vonkkaa siivoamaan. Maija on oikeassa. On tässä taas nähty turhaakin, turhempia töitä teetättevän, viimeksi eilen(paikkoja millä ei oo mitään kiirettä hoitaa ja kenellekään hyötyä hoonataan, Äly hoi, älä jätä!) . . Nythän siellä Syksyllä on hyvä ruveta hommiin Vonkassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäkääpä ne kunnan työmiehet sitä Vonkkaa siivoamaan. Maija on oikeassa. On tässä taas nähty turhaakin, turhempia töitä teetättevän, viimeksi eilen(paikkoja millä ei oo mitään kiirettä hoitaa ja kenellekään hyötyä hoonataan, Äly hoi, älä jätä!) . . Nythän siellä Syksyllä on hyvä ruveta hommiin Vonkassa.

        Oikeassa olemisesta olen erimieltä, mutta kannatan ajatusta laittaa kunnan työmiehet tekemään sinne hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olemisesta olen erimieltä, mutta kannatan ajatusta laittaa kunnan työmiehet tekemään sinne hommia.

        Älä nyt, Väkisinkin ihmiset on joskus oikeassa.


      • Anonyymi

        Kepu pettää ja kusettaa !!!!!!


      • Anonyymi

        Yksikään kepulainen ei ole tavallinen ihminen vaan paljon tavallista ihmisiä tyhmempi.


      • Anonyymi

        Vieläkö teillä kepussa on se yksi ukko joka sekoittaa kunnan ja seurakunnan asiat keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu pettää ja kusettaa !!!!!!

        Kepu on täys mafia saki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäkääpä ne kunnan työmiehet sitä Vonkkaa siivoamaan. Maija on oikeassa. On tässä taas nähty turhaakin, turhempia töitä teetättevän, viimeksi eilen(paikkoja millä ei oo mitään kiirettä hoitaa ja kenellekään hyötyä hoonataan, Äly hoi, älä jätä!) . . Nythän siellä Syksyllä on hyvä ruveta hommiin Vonkassa.

        Juu Maijahan siellä yrittäjän on, sense pitäisi huolehtia asioista. Vai onko niin että Maijan pulju on tekemässä konkkaa niin sen takia huudetaan kuntaa apuun kuin messiasta taivaalta. Että tuu ja pelasta tämä syntinen maailma kadotukselta puutarhaasi koristeeksi. Vai mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olemisesta olen erimieltä, mutta kannatan ajatusta laittaa kunnan työmiehet tekemään sinne hommia.

        Asiaa sivuten oon miettinyt tuota Saukkoniemeä uimapaikkana ja sitä että valuuko hautuumaalta mitään vesitöön? Toinen on ne koiranuittajat ja paskottajat että mitenkähän on uinti kelpoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa sivuten oon miettinyt tuota Saukkoniemeä uimapaikkana ja sitä että valuuko hautuumaalta mitään vesitöön? Toinen on ne koiranuittajat ja paskottajat että mitenkähän on uinti kelpoista?

        Jos hautuumaalta valuu jotain vesitöön niin venesataman uimapaikka ja myös Vonkka on heti suljettava koska ne sijaitsevat vesitössä hautausmaan yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäkääpä ne kunnan työmiehet sitä Vonkkaa siivoamaan. Maija on oikeassa. On tässä taas nähty turhaakin, turhempia töitä teetättevän, viimeksi eilen(paikkoja millä ei oo mitään kiirettä hoitaa ja kenellekään hyötyä hoonataan, Äly hoi, älä jätä!) . . Nythän siellä Syksyllä on hyvä ruveta hommiin Vonkassa.

        Miksi vain miehet, kyllä naisetkin töitä voi tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäkääpä ne kunnan työmiehet sitä Vonkkaa siivoamaan. Maija on oikeassa. On tässä taas nähty turhaakin, turhempia töitä teetättevän, viimeksi eilen(paikkoja millä ei oo mitään kiirettä hoitaa ja kenellekään hyötyä hoonataan, Äly hoi, älä jätä!) . . Nythän siellä Syksyllä on hyvä ruveta hommiin Vonkassa.

        Ei näy Vonkkaan joutavan nämä työmiehet.
        Moottorisaha soi ihan jossain muualla.
        Mitään merkittyjä puita en kylläkään oo nähnyt tuolla alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy Vonkkaan joutavan nämä työmiehet.
        Moottorisaha soi ihan jossain muualla.
        Mitään merkittyjä puita en kylläkään oo nähnyt tuolla alueella.

        Missähän nämä puunkaato/maisemointityöt yleenssäkkään näkyy kyläläisille..... etukäteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän nämä puunkaato/maisemointityöt yleenssäkkään näkyy kyläläisille..... etukäteen?

        Kuka tuotakin hommaa hämmnentää? Toloset? Kemppaset? Heikkiset? =kaikki yhessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuotakin hommaa hämmnentää? Toloset? Kemppaset? Heikkiset? =kaikki yhessä?

        Jos Maikki ei ITSE saa hoidettua j hänenlle kuuluuvaa Vonkkan siivousta, niin hypätköön pöydälle ja vetäköön käteen suljettujen ovinen takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu on täys mafia saki.

        Pitäähän se Juhalle töitä kehittää. Juha koston enkelinä.Tuo ukko se on jokapaikassa nykyään.... maksaako varmasti veroa jokaisesta hommasta, entä tyttö koti parturoinneista? ? Meijän pikku Juha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Maikki ei ITSE saa hoidettua j hänenlle kuuluuvaa Vonkkan siivousta, niin hypätköön pöydälle ja vetäköön käteen suljettujen ovinen takana

        Uimaranta on koko kunnan ihmisten virkistäytymispaikka.
        Kyllähän noita muuallakin Suomen Kunta hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän nämä puunkaato/maisemointityöt yleenssäkkään näkyy kyläläisille..... etukäteen?

        Ihan kiva ois tietää ennenkö pölkky päähän jysähtää. Autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimaranta on koko kunnan ihmisten virkistäytymispaikka.
        Kyllähän noita muuallakin Suomen Kunta hoitaa.

        Niin mutta eihän nyt ole kyse koko uimarannasta vaan Vonkkan pihasta ja muutenkin Campingin yleisestä siisteydestä. Kyllä se Maikin puljun hommia on pitää paikat siisteinä.


    • Anonyymi

      Kyllä Nante tähän lohkasee jotain ja sitten tunnelma vapautuu ja rentoutuu, nythän se on hieman kireähkö.

    • Anonyymi

      Nante sanoi jo aikoja sitten, että kun on perse rasvattuna hyvin sinne uppoo muna. Vaikka kyllähän hyryläiset tämän jo tietänee.

      • Anonyymi

        Hyryllä uppoo hyvin vaikkei oo rasvatukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyryllä uppoo hyvin vaikkei oo rasvatukkaan.

        Kokenuthan se kaiken tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokenuthan se kaiken tietää.

        Eihän tuo oo mikään uus assie.Monella horolla on löysä tavara ja antaa pumpata 2:seen.Ei se oo ollut enään pitkään homojen ilonaihe.


    • Anonyymi

      Nante kunnanjohtajaksi! Tai ainakin kunnanvaltuuston puheenjohtajaksi. Tai ainakin kunnanhallituksen puheenjohtajaksi. Tai ainakin jonkun lautakunnan puheenjohtajaksi. Tai ainakin jonkun työryhmän puheenjohtajaksi. Tai ainakin... plöööh, antaa olla. Antaa Nanten olla Nante.

      • Anonyymi

        Nante komppanian päälliköksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nante komppanian päälliköksi!

        Kuka on Nante?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Nante?.

        Nante on viikinkienjälkeläinen, suurvisiiri, joka haluaa kalifiksi, kalifiksin paikalle ja sinne liikenneympyrään pystin eli hiidenkiven.


    • Anonyymi

      Ei tarvi sun kauan sitä vitsiä katsella.
      Kuntaliitos tulee 100% varmuudella ja ihan eri päättäjät päättävät Hyryn asioista.

      • Anonyymi

        Seurakuntaan myös liitos saa tulla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakuntaan myös liitos saa tulla .

        Valtiovalta ei yllä seurakunnan asioihin, seurakunta on valtio valtion sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakuntaan myös liitos saa tulla .

        Uudelle kirkkovaltuustolle ensimmäinen työ seurakuntien yhdistämisen alkuun saattaminen .


    • Anonyymi

      Seurakunnat kun voivat liittyä toisiinsa, esim. Ristijärveen.

    • Anonyymi

      Seurakunnalla on tuota maallista ommaisuutta joten halukkaita liittyjiä varmasti on. muistellaan kuntapuolelta, kun valtio tarjosi suurehkoa summaa kuntaliitokseen ja sumppisalmella oli jo valmiina kohdekin mihin sen sitten käyttää, jos liittyminen hyrynperän kanssa onnistuu. Vituiksi meni se haave rahan saannista silloin.

    • Anonyymi

      Kuntaliitos on liian köykäinen vaihtoehto, koko Kainuu voitaisiin liittää Venäjään. Bensa halpenisi rutkasti, mikään muu ei muuttuisi juurikaan.

      • Anonyymi

        Mutta se onkelma sitten tulisi kuka ryhtyisi Puttiiniksi kenestä tulisi kaliffi kaliffin paikalle paljon vartijaksi.


    • Anonyymi

      Kirkkojen ja kuntien pitäisi yhtyä toisiinsa koko Kainuun alueella. Olisi vain yksi iso.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe