Välillä iskee hillitön halu tyttöillä, vaikka olenkin varattu heteromies. Silloin tulee hankittua naisten asut, pitsit alle, sukkikset, hameet ja korkkarit. Näissä asuissa lähden sitten ajelulle vieraaseen kaupunkiin ja toivon, että jokin ihana mies tulisi juttusille ja yrittäisi saada minusta seuraa. Liikun pukeutuneena kaupungilla ja esimerkiksi kaupoilla ja marketeilla. Pettymyksekseni en ole koskaan saanut tällä tavalla seuraa, vaikka kuvittelen itse, että tyttöilyni olisi selvä viesti. Onko muilla kokemuksia?
Salaista seuraa
10
686
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurina transu
Hänellä on miesystävä
Huomiotaherättävä pari
Ihan jees - Anonyymi
Eiköhän porukka ajattele, että olet vain tyttöilemässä. Ei kai transvestismi tarkoita, että joku etsii väistämättä seksiseuraa.
- Anonyymi
Kyllähän transsuillessa seura kelpaa😋😋 ainakin hyvinvarusteltujen toimitusjohtajien seura🥰🥰😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän transsuillessa seura kelpaa😋😋 ainakin hyvinvarusteltujen toimitusjohtajien seura🥰🥰😍
Tottakai kelpaa, sinä et vaan kelpaa heille.
- Anonyymi
Tyttöilijöiden kanssa sovitaan treffit netissä, sitten tavataan missä tavataan.
- Anonyymi
Millaiset markkinat ja meiningit on? Itseäni aina välillä houkuttaa ajatus...
- Anonyymi
Heteroseksuaalinen transvestiitti ei etsi miesseuraa toisin kuin homoselsuaalinen transvestiittimies.
Perusnimet ja nimitykset haltuun- Anonyymi
Aloittaja kertoo olevansa heteromies, mutta etsii miesseuraa. Muuttaako se tyttöunivormu hetkeksi sitä suuntautumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kertoo olevansa heteromies, mutta etsii miesseuraa. Muuttaako se tyttöunivormu hetkeksi sitä suuntautumista?
Taitaa aloittaja olla suurien kysymysten äärellä, homo, hetero, bi, jotain muuta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423