Eli siis, äiti ei ikinä oikein oo puhunu mulle menkoista, sanonu vaa että "käytä siteitä ja ota särkylääkkeitä jos tarvitset"
ei muuta.
mul on ollu menkat kaks vuotta ja ois kiva siirtyy tamponeihin ku siteet hiertää ja tuntuu että olis vaipat.
Tiiän kyllä mihin tamponi laitettais jne..
Joten miten sanon äidille tästä..?
Tamponit 12v
Anonyymi
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
no sano että haluut vaihtaa tamponeihin tai sano että tarviit muutaman euron että voit ostaa tamponeita kun niitäkin on eri kokoisia.
- Anonyymi
Kysy siltä, voisitko jo siirtyä tamponeihin, mutta jos sille ei käy, niin voit ostaa itse ja käyttää. Jos jäät kiinni, niin sano että ne on paljon mukavampia.
- Anonyymi
Kerro että olet tarpeeksi vanha siirtymään siteistä tamponeihin. Osaat käyttää ja tiedät minne se täytyy laittaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938