Merve on umpilaiska. Minä en tee sitä, ei minulla ole motivaatiota tähän ja tähän. Minä haluan tehdä vain sellaista josta minulle itselleni hyötyä. Aivan typerys. Ei osaa mitään asiallista puhua siitä mitä ammattia on opiskellut. Haulaa työnpuoleksi vuodeksi suurella palkalla, että voi toisen puoli vuotta olla laiskana. Samaan kastiin kuuluvat näyttää olevan laiskoja. Diana on ahkera ja älykäs. HYVÄ DIANA ,PAHA MERVE.
MERVE ON UMPILAISKA.
9
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on eräillä työmoraali kateissa.
- Anonyymi
Kuuluu kulttuuriin.
- Anonyymi
Aivan umpilaiska mätö,tuskin jaksaa edes jalkoja liiluttaa , nuissa mummorynkkyhameissa aivan järkky näky
- Anonyymi
Merven vaatteet ovat kyllä mummojen vaatteita ajalta neuvostoliitto. Ei noin tehdä vaikutusta missään tai kehenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merven vaatteet ovat kyllä mummojen vaatteita ajalta neuvostoliitto. Ei noin tehdä vaikutusta missään tai kehenkään.
Merven eilen selin kameraan ,niin katoin että kuka maatuska siellä on pöydän ääressä. Mistä ihmeestä nuori nainen on löytänyt tuommosia vaatteita,aivan järkky tyyli.
- Anonyymi
Laiska ja tyylitön.
- Anonyymi
ei reookaan ole niitä ahkerimpia.
- Anonyymi
Reeohan tekee kaikki ruuat ja tiskaa sekä siivoaa ihan kiukuttelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeohan tekee kaikki ruuat ja tiskaa sekä siivoaa ihan kiukuttelematta.
Ei nyt taida ihan kaikkea ruokaa tehdä. Kyllä siellä kaikki muut on tehneet ruokaa paitsi Heidi, Salla ja Tuula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074586- 1862561
- 671512
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1251119
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1041106- 711061
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91032Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1311017- 107977