Merve on umpilaiska. Minä en tee sitä, ei minulla ole motivaatiota tähän ja tähän. Minä haluan tehdä vain sellaista josta minulle itselleni hyötyä. Aivan typerys. Ei osaa mitään asiallista puhua siitä mitä ammattia on opiskellut. Haulaa työnpuoleksi vuodeksi suurella palkalla, että voi toisen puoli vuotta olla laiskana. Samaan kastiin kuuluvat näyttää olevan laiskoja. Diana on ahkera ja älykäs. HYVÄ DIANA ,PAHA MERVE.
MERVE ON UMPILAISKA.
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on eräillä työmoraali kateissa.
- Anonyymi
Kuuluu kulttuuriin.
- Anonyymi
Aivan umpilaiska mätö,tuskin jaksaa edes jalkoja liiluttaa , nuissa mummorynkkyhameissa aivan järkky näky
- Anonyymi
Merven vaatteet ovat kyllä mummojen vaatteita ajalta neuvostoliitto. Ei noin tehdä vaikutusta missään tai kehenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merven vaatteet ovat kyllä mummojen vaatteita ajalta neuvostoliitto. Ei noin tehdä vaikutusta missään tai kehenkään.
Merven eilen selin kameraan ,niin katoin että kuka maatuska siellä on pöydän ääressä. Mistä ihmeestä nuori nainen on löytänyt tuommosia vaatteita,aivan järkky tyyli.
- Anonyymi
Laiska ja tyylitön.
- Anonyymi
ei reookaan ole niitä ahkerimpia.
- Anonyymi
Reeohan tekee kaikki ruuat ja tiskaa sekä siivoaa ihan kiukuttelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reeohan tekee kaikki ruuat ja tiskaa sekä siivoaa ihan kiukuttelematta.
Ei nyt taida ihan kaikkea ruokaa tehdä. Kyllä siellä kaikki muut on tehneet ruokaa paitsi Heidi, Salla ja Tuula.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661