Sydän sulaa aina, kun näkee polvenkorkuisten tekevän... oikeastaan mitä tahansa. Ihan aikuisten oikeasti kuitenkin päätin jo 18v, että minä en tuota lapsia maailmaan, jossa yhteiskunta käytännössä on sun lapsen vanhemmat. Ja tuo siis oli 90-luvulla. Ja mihin suuntaan on homma mennyt... Jotkut kuvittelee, että kyse on "vähemmistöjen oikeuksista". VMP. Minä, vajaa 50v Ykä kohtelen kaikkia ihmisiä yksilöinä. Totta mooses mulla on ennakkokäsityksiä, mutta niin... ne oikeasti on vain ennakkokäsityksiä. Hauskaa on ollut kaiken väristen ihmisten kanssa. Ei ole väristä kyse. Ei ole "uskontokunnasta" kyse. Kyse on siitä, miten kohtelet muita ihmisiä. Erityisesti niitä, kenen kanssa olet eri mieltä.
Juu juu, "vähän" eksy aiheesta....
Onko muita jotka rakastaa lapsia, mutta ei halua tehdä heitä tähän maailmaan?
3
466
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eli et oikeastaan rakasta lapsia, mutta haluat ainakin harrastaa niiden tekemistä?
- Anonyymi00008
Inhoaa heidän uutta sukunimeä. On kateellinen ja katkera.
- Anonyymi00009
Minä tein saman valinnan. Rakastan lapsia ja teen työtäni heidän eteen mutta valtio ja jatkuva kilpalutus on ja muutti mieleni,etten ole rahallisesti riittävä lapselle.
Tämä sairas valtio on ja se tekee sen .
Tämä sairaitten johtama valtio..tummat tulee kun vetävät niit,Suomalaiset häviää woltillekin.Joka puolella mopo neku.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3191761Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 78899
- 85851
- 48823
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716