Sydän sulaa aina, kun näkee polvenkorkuisten tekevän... oikeastaan mitä tahansa. Ihan aikuisten oikeasti kuitenkin päätin jo 18v, että minä en tuota lapsia maailmaan, jossa yhteiskunta käytännössä on sun lapsen vanhemmat. Ja tuo siis oli 90-luvulla. Ja mihin suuntaan on homma mennyt... Jotkut kuvittelee, että kyse on "vähemmistöjen oikeuksista". VMP. Minä, vajaa 50v Ykä kohtelen kaikkia ihmisiä yksilöinä. Totta mooses mulla on ennakkokäsityksiä, mutta niin... ne oikeasti on vain ennakkokäsityksiä. Hauskaa on ollut kaiken väristen ihmisten kanssa. Ei ole väristä kyse. Ei ole "uskontokunnasta" kyse. Kyse on siitä, miten kohtelet muita ihmisiä. Erityisesti niitä, kenen kanssa olet eri mieltä.
Juu juu, "vähän" eksy aiheesta....
Onko muita jotka rakastaa lapsia, mutta ei halua tehdä heitä tähän maailmaan?
3
475
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eli et oikeastaan rakasta lapsia, mutta haluat ainakin harrastaa niiden tekemistä?
- Anonyymi00008
Inhoaa heidän uutta sukunimeä. On kateellinen ja katkera.
- Anonyymi00009
Minä tein saman valinnan. Rakastan lapsia ja teen työtäni heidän eteen mutta valtio ja jatkuva kilpalutus on ja muutti mieleni,etten ole rahallisesti riittävä lapselle.
Tämä sairas valtio on ja se tekee sen .
Tämä sairaitten johtama valtio..tummat tulee kun vetävät niit,Suomalaiset häviää woltillekin.Joka puolella mopo neku.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853571Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171626- 631264
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77889