Sydän sulaa aina, kun näkee polvenkorkuisten tekevän... oikeastaan mitä tahansa. Ihan aikuisten oikeasti kuitenkin päätin jo 18v, että minä en tuota lapsia maailmaan, jossa yhteiskunta käytännössä on sun lapsen vanhemmat. Ja tuo siis oli 90-luvulla. Ja mihin suuntaan on homma mennyt... Jotkut kuvittelee, että kyse on "vähemmistöjen oikeuksista". VMP. Minä, vajaa 50v Ykä kohtelen kaikkia ihmisiä yksilöinä. Totta mooses mulla on ennakkokäsityksiä, mutta niin... ne oikeasti on vain ennakkokäsityksiä. Hauskaa on ollut kaiken väristen ihmisten kanssa. Ei ole väristä kyse. Ei ole "uskontokunnasta" kyse. Kyse on siitä, miten kohtelet muita ihmisiä. Erityisesti niitä, kenen kanssa olet eri mieltä.
Juu juu, "vähän" eksy aiheesta....
Onko muita jotka rakastaa lapsia, mutta ei halua tehdä heitä tähän maailmaan?
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233