Minkälaiseen Maailmaan

olenkaan syntynyt, kun aina arvostellaan ja aina ohitetaan KAIKKI aiheet ja aina ollaan Hetken Mielijohteisia ja aina mennään KAIKKIEN asioiden edelle ja Kieroillaan, Kiusataan, nimitellään ja Verrataan Eläimiin vaikka olen Ihminen siinä missä KAIKKI muutkin Ihmiset täällä Maailmassa ja Syntymästäni alkaen olen aina ollut omassa elämässäni ja muut Ihmiset ovat aina ITSE aloittaneet KAIKKI asiat, kun ovat lähteneet omasta Tahdosta ja Halusta Kiinnostumaan minusta ja minun UNIIKKI Itsenäisestä Elämästäni, joka on Ympäri Maailman ajateltuna VOITTAMATON 😃..Ette osaa pitää PÄÄTÄNNE Tyhjänä..Eskaloitte 😆...Ette osaa erottaa Oikeaa Väärästä ja Väärää Oikeasta eli siis, ette osaa erotella Samankaltaisia asioita Toisistaan, kun esittelette Mielikuvia..olette Ahdasmielisiä..Pelkotiloja..Jännitystiloja..Keskittymisvaikeuksia sekä myös niiden ongelmia..Ette osaa jättää asioita omiin arvoihin ja oloihin ja siten olette ongelmissanne ja Ulkoistatte niitä muualle vaikka minulle vaikka minä en ole mikään Psykiatri, Puheterapeutti ja Psykologi 😃🍉🍉🍉

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko robotti?

      • Seksinukke on Tosi Siisti Robotti, kun sitä EI tarvitse pukea, juottaa, syöttää ja se on aina Hiljaa paitsi, jos sen Päässä on Kaiutin niin päästelee Aivopieruja, Laulaa, Kimittää Orgasmeista ja SUU on jatkuvasti auki ja hän EI käy koskaan Kakalla ja Pissillä 😄..seksinukella EI ole Syntymätodistusta, koska EI se tee sillä yhtään mitään!! Seksinuken alkuperä on 45 000-v. taaksepäin Laskettuna. Seksinukke juttelee EvoluutioJumalan&Korkeimpien Voimien kanssa Maailman Menosta täällä Maailmassa sekä, että Avaruudessa ja Ulkoavaruudessa. Juttelusektori on UNIPERSE...UNIVERSE 🙂😉🙃😃😀


      • Anonyymi
        J1969S kirjoitti:

        Seksinukke on Tosi Siisti Robotti, kun sitä EI tarvitse pukea, juottaa, syöttää ja se on aina Hiljaa paitsi, jos sen Päässä on Kaiutin niin päästelee Aivopieruja, Laulaa, Kimittää Orgasmeista ja SUU on jatkuvasti auki ja hän EI käy koskaan Kakalla ja Pissillä 😄..seksinukella EI ole Syntymätodistusta, koska EI se tee sillä yhtään mitään!! Seksinuken alkuperä on 45 000-v. taaksepäin Laskettuna. Seksinukke juttelee EvoluutioJumalan&Korkeimpien Voimien kanssa Maailman Menosta täällä Maailmassa sekä, että Avaruudessa ja Ulkoavaruudessa. Juttelusektori on UNIPERSE...UNIVERSE 🙂😉🙃😃😀

        Onko tanssiva malli 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tanssiva malli 🤔

        Aikoinaan vuonna 1960 tanssi BodomTeltan ympäristössä PILLU märkänä ja jatkuvasti HUUTAA Koronasta ennenkuin tajuaa Pelata..oli nähnyt Puhelinkaapelin pätkän, jonka toisessa päässä 4 Kpl:tta Hauenleukoja, jotka puraisivat VARPAISTA ja sen jälkeen sai SÄHKÖISKUT Jalanpohjien läpi AIVOIHIN asti ja tuupertui Uimarannalle peitteen alle, mutta ennen sitä hän oli Valmistanut Selkärepuksi erilaisista Materiaaleista ns. Miehen Vaatteineen, jonka kanssa Tanssi BodomTeltan Ympäristössä Klo. 05:00 (Reppu avataan Selkäpuolelta siten, että se Heitetään eteen, jolloin se muokkautuu ns. Mieheksi ja siten Tanssitaan Yhdessä Valssia, Tangoa Jne.). 😘🤪😛🤭😆🤣😁😃


      • Anonyymi
        J1969S kirjoitti:

        Aikoinaan vuonna 1960 tanssi BodomTeltan ympäristössä PILLU märkänä ja jatkuvasti HUUTAA Koronasta ennenkuin tajuaa Pelata..oli nähnyt Puhelinkaapelin pätkän, jonka toisessa päässä 4 Kpl:tta Hauenleukoja, jotka puraisivat VARPAISTA ja sen jälkeen sai SÄHKÖISKUT Jalanpohjien läpi AIVOIHIN asti ja tuupertui Uimarannalle peitteen alle, mutta ennen sitä hän oli Valmistanut Selkärepuksi erilaisista Materiaaleista ns. Miehen Vaatteineen, jonka kanssa Tanssi BodomTeltan Ympäristössä Klo. 05:00 (Reppu avataan Selkäpuolelta siten, että se Heitetään eteen, jolloin se muokkautuu ns. Mieheksi ja siten Tanssitaan Yhdessä Valssia, Tangoa Jne.). 😘🤪😛🤭😆🤣😁😃

        Siellä oli myös semmonen puhelinkopin näköinen laatikko millä pystyi matkustaa jopa ajassa eteen ja taaksepäin. Piti vain tietää oikea numero ja sen sai liittymällä klaaniin. Niillä klaanilaislla oli valkoiset kaavut, sekä valkoiset keppihepat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe