Raskaana seksiä

Anonyymi

Katselin vaimoni suureksi kasvanutta vatsaa kun hän istui sohvalla pyykkiä viikaten. Vatsa oli iso ja pyöreä, harmaa trikootoppi kulki vatsan ääriviivoja pitkin. Siirsin pyykit sivuun ja vedin vaimon kainalooni. Hän oli hieman yllättynyt mutta hymyili. Silittelin ja tunnustelin raskauden kasvattamaa vatsakumpua. Yritin hillitä itseni, mutta en voinut. Kuin vahingossa käteni kiipesi vatsan päälle lepääville rinnoille. Koskettelin rintoja hellästi, vaimoni oli kertonut tissiensä olleen todella arat viime aikoina. Varovasti laskin topin rintojen alle. Suuret maidon täyttämät rinnat tulivat esiin. Vaimoni oli alkanut käyttää imetysliivejä, sillä muut liivit olivat jo kovin pieniä ja epämukavia. Puristelin vaimoni suuria maitotissejä, hieroin niitä ja nipistelin hellästi nännejä kankaan läpi. Vaimoni voihki ja avasi rintaliivien hakaset selkäpuolelta. Varovasti laskin liivit pois hänen rintojensa päältä. Katselin hänen uhkeaa olemustaan. Rinnat olivan suuret, nännipihat olivat hieman laajentuneet raskauden aikana ja nännit kasvaneet turpeiksi ja ulkonevimmiksi. Vaimoni voihki kiimaisena ja kuiskasi "Ota nyt mun tissi suuhun, mä en kestä." Nostin hänet syliini ja kannoin makuuhuoneeseen, kiskaisin hänen tiukat urheiluhousunsa alas, jostain syystä äitiysvaatteille tyypillinen joustava mahaosa oli minusta seksikäs. Työnsin vaimoni sängylle ja riisuin itseni. Kävin sängylle maate ja autoin vaimoni ratsaille, hän oli hellyyttävällä tavalla kömpelö ison vatsansa kanssa mutta samalla äärettömän seksikäs ja haluttava. Vedin vaimoa hieman kumarampaan ja imaisin toisen maitotissin suuhuni. Lutkutin turpeaa tissiä ja annoin käsieni vaaellella hänen vartalollaan. Tunnustelin hänen pilluaan ja totesin että kosteutta tarvitaan vielä lisää. Hieroin hänen klitoristaan ja aloin imutella toista tissiä. Vaimoni kiemurteli kiimaisena ja voihki. Ohjasin kivikovan kullini sinne minne se kuuluikin. Vaimoni voihkaisi ja alkoi hitaasti ratsastaa. Hän pyysi minua lisäämään tahtia, raskauden myötä fyysinen työ oli jäänyt enemmän minulle. Tarrasin häntä lanteista kiinni ja katselin kun hän pomppi ratsailla ison vatsansa kanssa jonka päällä hytkyivät isot maitotissit. "Ota mut takaapäin", hän kuiskasi. En tehnyt elettäkään, hän saisi hieman vongata. Katsoin häntä ilkikurisesti. "Takaapäin, jooko?" hän parahti. En viitsinyt kiusata enempää, hän oli kuitenkin kiimainen, hormonipäissään ja kantoi minun lastani. Päästin hänet sylistäni ja hän meni kontilleen. Työnnyin hänen sisäänsä ja tarrasin toisella kädellä kiinni vatsasta kannatellen sitä. Toisen käteni kurotin hänen rinnoilleen, nipistelin ja venyttelin nännejä. Ei mennyt kauaa kun vaimoni alkoi voihkia kiihtyvällä tahdilla ja tunsin kuinka hänen pillunsa sykki kullini ympärillä. Vetäydyin ulos ja komensin häntä "Istu tohon sängyn reunalle, haluun tulla sun suuhun." Hän teki työtä käskettyä. Vaimoni oli aina ollut hyvä ja halukas ottamaan suihin. Kouraisin häntä tissistä ja samantien tulin hänen suuhunsa. Hän halusi mennä vessaan siistimään itsensä. Palattuaan makuuhuoneeseen, otin hänet kainalooni ja silittelin. Silittelin vatsaa ja hänen uhkeita rintojaan. Nipistelin hellästi turpeita nännejä ja vajosin samalla mietteisiini. Laskettuun aikaan oli vielä vajaa kaksi kuukautta aikaa, mitähän kaikkea ehtisin ennen synnytystä vaimolleni kokeillakaan. Mitähän kaikkea hän ehtisi tehdä minulle. Ehkä palaan asiaan seuraavassa tarinassa?

1

1825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun vaimo oli todella kiimainen raskauden aikana, kaiholla muistelen sitä aikaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe