TeleFinlandin myyjä soitti minulle ja tilasin häneltä liittymän. Liittymää ei ikinä kuitenkaan kuulunut ja tiedusteltuani asiaa TeleFinlandilta kävi ilmi ettei minun tietojani näkynyt siellä lainkaan. Muuten ihan sama, en enää haluaisikaan koko liittymää, mutta minua häiritsee suuresti se että menin antamaan henkilötunnukseni tuolle TeleFinlandin liittymän kaupittelijalle. En saa puhelimitse yhteyttä TeleFinlandin asiakaspalveluun, mihin voisin ottaa yhteyttä?
Henkilötunnus
8
1567
Vastaukset
- Ei-tilaaja
Lienee ollut enemmänkin häikkää sotujen käsittelyssä. Itselleni tuli tammikuun lopussa tilausvahvistus liittymästä, jota en ollut tilannut. Asiakaspalvelusta sai helposti tilauksen peruttua ja palvelu oli ystävällistä ja asiallista, mutta tapahtuman syyn selvittäminen oli kokonaisuutena aika työlästä. Syyksi lopulta osoittautui kirjoitusvirhe oikean tilaajan sotussa (lähes sama kuin minun).
Itse meinasin tuohtuneena ottaa yhteyttä Viestintävirastoon (sehän kai puhelinoperaattoreiden toimia valvoo?), mutta en sitten viitsinyt, kun asia oli jo selvitetty ja tahattomasta virheestä ei minulle suurempaa haittaa ollut.- kiva
maksaa puhelusta, jonka soitit TF:n asiakaspalveluun??
- Ei-tilaaja
kiva kirjoitti:
maksaa puhelusta, jonka soitit TF:n asiakaspalveluun??
Ei erityisemmin. Tuli toisestakin syystä pieni sivukulu, mutta jäivät yhteensä ~1€:on. En pitänyt takaisinperimisen arvoisena.
- olli markonsalo
En saanut yhteyttä TF: n puhelimella eikä maileihin vastattu.
Jos PUHELINOPERAATTORIN valmiudet ovat tätä luokkaa olettaisin että muukin toiminta ontuu.
Telefinland voisi aloittaa savumerkkeihin perustuvan kommunikoinnin, käry tuntuu jo.- HYVIN
sinne saa yhteyden, eikä niillä mikään onnu.
paras operaattori halpiksista!
- mirkku
Itse puhelinmyyjänä TF:ää myyneenä voin sanoa että se sotu on pakko ottaa sopimkseen. Ilman sitä ei sopimusta voi laittaa eteenpäin. Sotu itsessään ei minnekään lähde, paperisopimus on kansiossa ja sen tiedot sähköisessä muodossa. Jokaisella myyjällä oli meillä oma jäljitettävissä oleva myyjätunnus, joten väärinkäytöksistä ei ole pelkoa. Niin, ja toimin erään TF:ää kaupittelevan contact centerin leivissä.
- Tintti
TeleFinlandilta sanottiin ettei heillä ole mitään systeemiä jolla he tietäisivät kuka soittaa ja kenelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875